Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..
+35
Knillis
M-G
Steep
Ragazza
Puggle
Blair
Roodkapje
Pitufo
Parel
Dora
Artemis
Tania
Jezzie
Tiara
Parisienne
Twellie
kwak
Susan
Linda
Thunder
Sophiee
Sanne
Surya
Shopaholic
CCC
studiebol
Clapperdie
Lejow
Slakje
lente
Caroow
Manderijn
Snoes
Filoria
Printje
39 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..
Ik heb op mijn werk mijn telefoon ook in mijn zak zitten dan staat hij op trillen, de meeste hebben het werknummer ook, maar ik vind het met de kinderen gewoon een prettig idee dat ik bereikbaar ben en mijn werkgever snapt dat ook. Zolang je inderdaad niet gaat zitten whatsappen enzo.
Gast- Gast
Nee als ik wel ben ik slecht te bereiken. Het kdv heeft het nummer van de woning waar ik werk maar zij weten dat ik eigenlijk niet van de woning af kan en mijn man is daarin veel flexibeler dus die wordt dan gebeld.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Op mijn werk neem ik vrijwel altijd de telefoon op dus ja daar kun je mij eigenlijk altijd bereiken (ik werk in een vrij kleine organisatie dus die telefoon gaat niet zo vaak). Verder heb ik sinds mijn zoon geboren is altijd mijn werktelefoon mobiel bij mij en daar kunnen mensen die dicht bij mij staan mij altijd op bereiken. Als ik vrij ben dan is het lastiger dan vergeet ik altijd mijn telefoon.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben vergroeid met mijn mobiel dus ik ben goed bereikbaar :-) Ik werk op kantoor en daar ligt mijn mobiel gewoon op mijn bureau. Ik heb veel klantencontacten en dan heb ik hem niet bij me maar die afspraken duren nooit lang. Mocht de nood heel hoog zijn kunnen ze me op mijn werk bellen en dan kan een collega mij storen. Geen probleem hier gelukkig, ik vind het fijn om bereikbaar te zijn.
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Ik ben goed bereikbaar. Als ik aan het werk kan kan ik misschien niet gelijk opnemen maar wel binnen 5 min terug bellen indien nodig.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Toen S nog op het kdv zat hield ik mijn telefoon bij mij, op mijn werk niet maar ze hadden daar ook het nummer van mijn werk. Dus bereikbaar was ik wel, mijn man had wel altijd zijn mobiel mee.
Maar over het algemeen ben ik alleen op de huistelefoon te bereiken, mijn mobiel zwerft altijd overal en nergens.
Maar over het algemeen ben ik alleen op de huistelefoon te bereiken, mijn mobiel zwerft altijd overal en nergens.
Als er iets is met mijn kinderen op het kdv moeten ze naar mijn man bellen. Nu neemt hij soms de telefoon niet op als het een onbekend nummer is en dan bellen ze naar mij, maar ik kan niet zomaar weg omdat ik voor de klas sta.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Mijn ouders, schoonmoeder (die passen 1x per week op) en de psz hebben ook het nummer van mijn werk. Dus als er iets is en ze weten dat ik op het werk ben kunnen ze daar naar toe bellen. En als ik thuis ben en S. is bij de psz zorg ik altijd dat ik mijn mobiel op zak heb.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hostel Londen > Stansted makkelijk bereikbaar
» Lekkere recepten gezocht die makkelijk klaar te maken zijn
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Wat denken jullie zou dit wat zijn?
» Lekkere recepten gezocht die makkelijk klaar te maken zijn
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Wat denken jullie zou dit wat zijn?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: