Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..

+35
Knillis
M-G
Steep
Ragazza
Puggle
Blair
Roodkapje
Pitufo
Parel
Dora
Artemis
Tania
Jezzie
Tiara
Parisienne
Twellie
kwak
Susan
Linda
Thunder
Sophiee
Sanne
Surya
Shopaholic
CCC
studiebol
Clapperdie
Lejow
Slakje
lente
Caroow
Manderijn
Snoes
Filoria
Printje
39 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar.. Empty Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..

Bericht  Printje do 30 mei 2013 - 4:45

Ik probeer van mijn nieuwe kinderen (3 kindjes) die ik krijg, al 3 dagen lang de ouders te pakken te krijgen. Overdag/ s'avonds maar krijg maar geen gehoor. Erg lastig dus omdat ik het al zo ontzettend druk heb. En mijn man vindt dat ik al genoeg voor school doe na werktijd, en er dus niet de hele tijd achteraan moet gaan bellen.

Ikzelf ben overdag niet direct te bereiken maar kijk in de pauzes altijd even mijn telefoon na.

Zijn jullie makkelijk te bereiken overdag/ in de avond?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar.. Empty Re: Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..

Bericht  Filoria do 30 mei 2013 - 4:49

Bel je bekend of onbekend (als je snapt wat ik bedoel)? Ik mis wel eens een oproep als mijn telefoon op stil staat, en als het dan een onbekend nummer was kan ik niet terugbellen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar.. Empty Re: Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..

Bericht  Snoes do 30 mei 2013 - 4:49

Als ik overdag op mijn werk ben, kan ik niet altijd de telefoon opnemen, dat ligt eraan of ik patiënten heb. Maar als de persoon in kwestie een boodschap achterlaat, kan ik wel redelijk snel terug bellen. In de avond ben ik sowieso wel best goed bereikbaar, tenzij ik auto aan het rijden ben, dan zit mijn gsm gewoon in mijn tas.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Manderijn do 30 mei 2013 - 4:49

Hangt er van af voor wie.
Op mijn werk ben ik ook bereikbaar voor mijn schoonoudersmoeder die dan oppast, en voor de juf in geval van calamiteiten. Maar niet voor andere dingen. Ik heb mijn mobiel niet mee op de werkvloer.
Thuis ben ik gewoon bereikbaar, zowel op de vaste als mobiele telefoon.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Caroow do 30 mei 2013 - 4:51

Ik ben niet heel makkelijk bereikbaar, maar als je mijn voicemail inspreekt bel ik binnen 24 uur terug smile

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje do 30 mei 2013 - 4:54

Ik bel bekend, niet met een anoniem nummer ofzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes do 30 mei 2013 - 4:55

Spreek je wat in op hun voicemail?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  lente do 30 mei 2013 - 4:56

Op m'n werk ben ik moeilijk te bereiken. M'n mobiel ligt in m'n kluisje en zie ik na 16.30 pas weer (of in de pauze als ik iets verwacht en even ga kijken). Voor calamiteiten weet m'n vriend, (schoon-)moeder en het kdv hoe ze me moeten bereiken. Alleen duurt dit wsl altijd even, want na een paar keer doorverbinden moet iemand mij daadwerkelijk gaan zoeken en in de helft van de tijd kan ik dan niet eens zelf aan de telefoon komen, als ik steriel sta (werk op OK). Bij calamiteiten rondom M. wordt dus in eerste instantie m'n vriend gebeld haha. Wat ik wel eens vervelend vind, is dat als ik een (aantal) keer een oproep heb gemist (vaak van een onbekend nummer), die mensen dan niks inspreken op m'n voicemail. Dan kan ik er ook niks mee.

Thuis ben ik eigenlijk altijd wel goed bereikbaar, zowel mobiel als op het huisnummer. Het kan natuurlijk zijn dat ik even druk ben en niet op kan nemen, maar dat is echt niet de hele dag door.

Maar vervelend Printje, dat je ze niet te pakken krijgt! Zowel de vader als moeder niet? En spreek je evt voicemail in? Dan weten ze in ieder geval dat je naar ze op zoek bent haha.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Snoes do 30 mei 2013 - 4:58

lente schreef: Wat ik wel eens vervelend vind, is dat als ik een (aantal) keer een oproep heb gemist (vaak van een onbekend nummer), die mensen dan niks inspreken op m'n voicemail. Dan kan ik er ook niks mee.
Dat vind ik ook echt heel irritant. Bellen ze soms tig keer per week met een onbekend nummer, heb ik geen flauw idee wie het is (geweest).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Slakje do 30 mei 2013 - 5:27

Ik ben verschrikkelijk. Ik ben bijna nooit bereikbaar.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Lejow do 30 mei 2013 - 5:27

Ja, ik ben goed te bereiken. Sinds mijn vriend belde met de boodschap dat zijn moeder overleden is, wil ik gewoon altijd mijn telefoon bij me hebben. Had het me nooit kunnen vergeten als er iets heftigs gebeurd (zeker nu B er is) en ik ben niet te bereiken.

Op mijn werk is het echt dramatisch. Kinderen die net op school zijn, die je vervolgens 3 wkn later probeert te bellen (de ouders dan natuurlijk) omdat hun kind ziek is, en dan mobiele nummers die gewoon niet meer werken...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Clapperdie do 30 mei 2013 - 5:36

Ik ben altijd per telefoon of mail bereikbaar. Alles komt op mijn telefoon binnen en ben altijd wel in de gelegenheid om op te nemen of te kijken. Kan je de kinderen geen briefje meegeven?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  studiebol do 30 mei 2013 - 5:57

Ik ben wel redelijk goed te bereiken. Mijn prive telefoon staat wel op stil maar mijn werk telefoon staat aan dus als het echt belangrijk is kunnen ze me daar op bellen. Ik bekijk mijn prive telefoon ook regelmatig als ik aan het werk ben.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  CCC do 30 mei 2013 - 7:15

Ik ben altijd bereikbaar, ook op mijn werk heb ik mijn telefoon bij me. Kan soms voorkomen dat ik de oproep mis, maar bel meestal wel terug.

Ik merk ook op mijn groep dat de ouders slecht bereikbaar zijn, en ook nieuwe telefoonnummers doorgeven word vaak vergeten. Begrijp dat echt niet eigenlijk.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shopaholic do 30 mei 2013 - 7:19

Ja, ik ben altijd wel makkelijk bereikbaar geweest ook.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Surya do 30 mei 2013 - 7:58

Ik ben heel goed bereikbaar. Juist voor het geval de juf belt of er iets aan de hand is met familie.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Sanne do 30 mei 2013 - 8:00

Ik ben wel goed te bereiken. Het KDV belt mij altijd eerst op mijn privé-mobiel, als ik niet opneem, omdat ik in een bespreking/zitting o.i.d. zit, dan bellen ze mijn vriend. Ze kunnen me ook op mijn zakelijke mobiel bellen, maar dat is nog nooit nodig geweest.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sophiee do 30 mei 2013 - 8:02

Ja, maar ik werk wel onregelmatig en ben dus voor mensen die regelmatig werken moeilijker bereikbaar. En vice versa.

Ik begrijp je frustratie trouwens wel. Ik moet voor mijn werk (jeugdzorg) ook vaak ouders bellen en ik krijg er zelden een direct te pakken. Mail werkt vaak vele malen beter, maar das weer niet zo handig als elkaar direct spreken.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Printje do 30 mei 2013 - 8:14

Ik heb overigens idd ook van een gezin 3! nummers die allemaal niet meer in gebruik zijn. Dat maakt het in zo'n drukke tijd gewoon nog eens extra lastig om daar ook nog eens achteraan te gaan. maar goed, komt vast wel goed...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Thunder do 30 mei 2013 - 8:27

Ze kunnen me altijd mobiel bereiken indien nodig.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Linda do 30 mei 2013 - 8:30

Ik ben heel erg goed bereikbaar. Mijn telefoon zit aan m'n hand vergroeid. laughcry

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 8:50

Als ik aan het werk ben dan neem ik mijn telefoon niet op, ik ben dan namelijk aan het werk en als ik steeds gestoord wordt, dan word ik gestoord. Ik bel wel binnen 24 uur terug, maar soms zijn het onbekende nummers, dat vind ik zó irritant, ik blijf me dan maar afvragen wie mij de hele tijd belt en of het misschien iets dringends is. Grrrr....

Gast
Gast

Bericht  Susan do 30 mei 2013 - 8:54

KimRosenberg85 schreef:Als ik aan het werk ben dan neem ik mijn telefoon niet op, ik ben dan namelijk aan het werk en als ik steeds gestoord wordt, dan word ik gestoord. Ik bel wel binnen 24 uur terug, maar soms zijn het onbekende nummers, dat vind ik zó irritant, ik blijf me dan maar afvragen wie mij de hele tijd belt en of het misschien iets dringends is. Grrrr....

Ja, maar als je straks een kind hebt dat op het kinderdagverblijf zit dan neem ik aan dat je wel gewoon opneemt als zij bellen. Want daar gaat het nu volgens mij om, of je bereikbaar bent voor het kinderdagverblijf of de school van je kind.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Surya do 30 mei 2013 - 8:57

Susan schreef:
KimRosenberg85 schreef:Als ik aan het werk ben dan neem ik mijn telefoon niet op, ik ben dan namelijk aan het werk en als ik steeds gestoord wordt, dan word ik gestoord. Ik bel wel binnen 24 uur terug, maar soms zijn het onbekende nummers, dat vind ik zó irritant, ik blijf me dan maar afvragen wie mij de hele tijd belt en of het misschien iets dringends is. Grrrr....

Ja, maar als je straks een kind hebt dat op het kinderdagverblijf zit dan neem ik aan dat je wel gewoon opneemt als zij bellen. Want daar gaat het nu volgens mij om, of je bereikbaar bent voor het kinderdagverblijf of de school van je kind.

Mijn naasten hebben het telefoonnummer van mijn werk, op school hebben ze dat ook. Mijn telefoon staat op stil als ik aan het werk ben dus grote kans dat ik dan niet opneem.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 8:57

Susan schreef:

Ik heb geen kind.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: