Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..
+35
Knillis
M-G
Steep
Ragazza
Puggle
Blair
Roodkapje
Pitufo
Parel
Dora
Artemis
Tania
Jezzie
Tiara
Parisienne
Twellie
kwak
Susan
Linda
Thunder
Sophiee
Sanne
Surya
Shopaholic
CCC
studiebol
Clapperdie
Lejow
Slakje
lente
Caroow
Manderijn
Snoes
Filoria
Printje
39 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..
Hé, wat apart om die verschillen te zien. Bij ons is het echt not-done om privé gesprekken te voeren over de telefoon tijdens je werk.
Gast- Gast
Maar je word echt niet dagelijks gebeld hoor. Mijn dochter is nu 4 jaar, en ik ben 1 keer bij de kapper vandaan gebeld door mijn moeder. Dat was de enigste keer dat ik gewoon echt nodig was. Dus er zit een groot verschil tussen bereikbaar zijn, en privégesprekken voeren.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
KimRosenberg85 schreef:Hé, wat apart om die verschillen te zien. Bij ons is het echt not-done om privé gesprekken te voeren over de telefoon tijdens je werk.
En stel je krijgt ooit ee kindje en dat wordt ziek. Dan wil je toch we gewoon bereikbaar zijn
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
KimRosenberg85 schreef:Hé, wat apart om die verschillen te zien. Bij ons is het echt not-done om privé gesprekken te voeren over de telefoon tijdens je werk.
Ik ga er toch vanuit dat mensen met een kind op een kinderdagverblijf of bij de oppas wel gewoon bereikbaar zijn in geval van nood.
Ik ben redelijk bereikbaar, ik heb niet altijd m'n telefoon bij me maar meestal wel. Als de kinderen niet bij me zijn ben ik wel altijd goed bereikbaar. Ook op m'n werk en daar neem ik ook mijn mobiel op als ik gebeld wordt door mijn man of de oppas want die bellen alleen als het echt niet anders kan als ik aan het werk ben.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Guttegut, jij zat toch in de cultuursector? Kan me niet voorstellen dat dat zo'n probleem is.KimRosenberg85 schreef:Maar hoe doen jullie dat dan tijdens jullie werk? Op mijn werk wordt het echt niet geapprecieerd als je je privé telefoon opneemt tijdens werkuren.
Ik heb nog nooit ergens gewerkt waar het een probleem was als ik mijn telefoon beantwoorde. Niet dat ik dagelijks gebeld wordt, maar als de garage waar mijn auto staat, de makelaar, het kinderdagverblijf of school belt neem ik wel op. Lijkt me dat iedereen dat doet, want anders kun je sommige dingen nooit afhandelen.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ik ben vreselijk slecht bereikbaar, mobiel altijd bij me, maar vrijwel nooit in de gelegenheid om die direct op te nemen op het werk en soms geen tijd om erop te kijken, werktelefoon geef ik wel altijd door, maar ook dat is geen garantie.
En ik ben onregelmatig aan het werk, dus ik denk dat ik thuis ook lastig te bereiken ben. Voicemail luister ik wel altijd af.
En ik ben onregelmatig aan het werk, dus ik denk dat ik thuis ook lastig te bereiken ben. Voicemail luister ik wel altijd af.
Artemis- Prater
Nee, niet in de cultuursector, al heb ik daar wel veel mee te maken. Het verbaast me gewoon, ik kijk zelf wel af en toe op mijn telefoon, vluchtig, maar zou alleen reageren wanneer ik zie dat iemand (iemand als mijn moeder, mijn vriend) echt meer dan 3x achter elkaar belt, dan is er vaak pas iets dringends aan de hand. Als ik iedereen zou moeten beantwoorden tijdens mijn werk, dan zou ik niet meer toekomen aan mijn werk
Gast- Gast
Ik ben mobiel beter te bereiken dan op de werk-telefoon.
Voor onze gastouder (en mijn moeder) is het ook makkelijker om mobiel te bellen, die heeft ze verkort in d'r telefoon staan zodat ze ons meteen te pakken heeft. Werkgever is hier ook mee accoord gegaan.
Mijn vrouw werkt in een verpleeghuis en daar zijn 4 'woningen' en het verschilt wel eens op welke woning ze staat, dan zou ze vaak meerdere nummers moeten bellen en dan maar hopen dat ze geen bespreking heeft (met bv een arts ofzo) en dus gewoon aan de telefoon kan komen.
Voor onze gastouder (en mijn moeder) is het ook makkelijker om mobiel te bellen, die heeft ze verkort in d'r telefoon staan zodat ze ons meteen te pakken heeft. Werkgever is hier ook mee accoord gegaan.
Mijn vrouw werkt in een verpleeghuis en daar zijn 4 'woningen' en het verschilt wel eens op welke woning ze staat, dan zou ze vaak meerdere nummers moeten bellen en dan maar hopen dat ze geen bespreking heeft (met bv een arts ofzo) en dus gewoon aan de telefoon kan komen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Nogmaals: het gaat hier om kinderen, niet om babbelen met je vriendin, als de school belt ga je niet wachten totdat ze 3x bellen, want bellen doen ze pas in geval van nood. Dus 1x is al een geval van nood en dringend, dus als je zet dat school Belg neem je op.
Als je weet dat je kind een beetje ziekig is zit je heus wel met je mobiel in de hand in vergaderingen hoor, of je nu man of vrouw bent, belangrijk of niet.
En ik heb echt directeuren een vergaderzaal zien uitrennen omdat het kind ziek was hoor, en terecht.
Als je weet dat je kind een beetje ziekig is zit je heus wel met je mobiel in de hand in vergaderingen hoor, of je nu man of vrouw bent, belangrijk of niet.
En ik heb echt directeuren een vergaderzaal zien uitrennen omdat het kind ziek was hoor, en terecht.
Laatst aangepast door Artemis op do 30 mei 2013 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis- Prater
Ja maar jij bent natuurlijk ook wel enorm populair Kim
Gast- Gast
Mijn collega's waar ik leidinggevende over ben hebben allemaal het telefoonnummer van het werk doorgegeven op scholen/KDV etc. zodat zij naar ons toe kunnen bellen. Ze werken op verschillende etages, en mogen hun telefoon niet zelf bij zich dragen, dus ik ga zodra ik gebeld word op zoek naar die persoon & zorg er dan voor dat ze gelijk hun kind gaan halen. Dat is belangrijk!
Zelf heb ik mijn privé telefoon wel altijd bij me, daarop word ik ook zakelijk gebeld de hele dag door. Dus bij nood kan ik gewoon altijd opnemen, ook tijdens besprekingen.
Zelf heb ik mijn privé telefoon wel altijd bij me, daarop word ik ook zakelijk gebeld de hele dag door. Dus bij nood kan ik gewoon altijd opnemen, ook tijdens besprekingen.
Gast- Gast
Pippa schreef:Mijn collega's waar ik leidinggevende over ben hebben allemaal het telefoonnummer van het werk doorgegeven op scholen/KDV etc. zodat zij naar ons toe kunnen bellen. Ze werken op verschillende etages, en mogen hun telefoon niet zelf bij zich dragen, dus ik ga zodra ik gebeld word op zoek naar die persoon & zorg er dan voor dat ze gelijk hun kind gaan halen. Dat is belangrijk!
Wij mogen dat ook niet (meer) op mijn werk maar ik doe het toch. Heel jammer voor mijn werk wat ze daarvan vinden maar als er iets met m'n kinderen is wil ik dat meteen weten en niet dat mijn collega's me eerst nog 10 minuten aan het zoeken zijn.
Tania- Ratel
Als ik aan het werk ben, en er is iets met onze dochter, dan wordt mijn vriend gebeld, hij kan haar dan gelijk ophalen. Mijn vriend belt mij dan weer, op appt als het heel erg dringend is. Ze hebben op de creche wel het telefoonnummer van zowel mijn werk, als dat van mijn vriends werk, maar hem bellen ze meestal mobiel.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
En dat overleg je niet met je leidinggevende? Ik heb een tijd in de situatie gezeten dat mijn moeder ernstig ziek was en uitslagen kreeg, ik overlegde dat toen gewoon even met mijn leidinggevende, zodat zij hiervan op de hoogte was. Meestal hebben mensen hiervoor alle begrip, maar om het stiekem te doen vind ik toch wat vreemd.Tania schreef:
Wij mogen dat ook niet (meer) op mijn werk maar ik doe het toch. Heel jammer voor mijn werk wat ze daarvan vinden maar als er iets met m'n kinderen is wil ik dat meteen weten en niet dat mijn collega's me eerst nog 10 minuten aan het zoeken zijn.
Gast- Gast
Ik doe het helemaal niet stiekem, dat ding zit gewoon in m'n zak dus dat kunnen ze gewoon zien. En als ik even in het kantoortje zit haal ik hem er ook wel eens uit. Mogen ze best wat van zeggen dan leg ik uit waarom ik hem bij me heb maar doen ze nooit.
De reden dat het niet meer mag is omdat sommige collega's de halve avond zaten te whatsappen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling maar ik kijk nooit op m'n telefoon op de groep, vaak alleen even als ik op kantoor ben of als ik in de gang loop.
De reden dat het niet meer mag is omdat sommige collega's de halve avond zaten te whatsappen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling maar ik kijk nooit op m'n telefoon op de groep, vaak alleen even als ik op kantoor ben of als ik in de gang loop.
Tania- Ratel
Tania schreef:
Als iemand weet dat zijn kind niet lekker is, of als er iets bijzonders is, mag het uiteraard, mits hij op trillen staat en geen overlast bezorgd voor de gasten in het hotel. Anders is het gewoonweg niet toegestaan. En ik weet waar alle collega's zijn, want die hebben hun vaste plek, dus ik ben binnen 5 minuten bij iedereen
Gast- Gast
Je was eigen baas schreef je eerder...KimRosenberg85 schreef:Maar hoe doen jullie dat dan tijdens jullie werk? Op mijn werk wordt het echt niet geapprecieerd als je je privé telefoon opneemt tijdens werkuren.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Allebei, ik ben deels in loondienst, maar heb daarnaast mijn eigen bedrijf.Pitufo schreef:Je was eigen baas schreef je eerder...KimRosenberg85 schreef:Maar hoe doen jullie dat dan tijdens jullie werk? Op mijn werk wordt het echt niet geapprecieerd als je je privé telefoon opneemt tijdens werkuren.
Gast- Gast
Ik werk gewoon niet, nog makkelijker.KimRosenberg85 schreef:Maar hoe doen jullie dat dan tijdens jullie werk? Op mijn werk wordt het echt niet geapprecieerd als je je privé telefoon opneemt tijdens werkuren.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Op mijn werk wordt daar echt niet moeilijk over gedaan. Er wordt op vertrouwd dat je je werk afmaakt en voldoende productie haalt. En of je dat nou achter je bureau doet of je schrijft 's avonds nog een stuk, doet niet ter zake. Dus kun je ook gerust de telefoon opnemen, als je tijdens het telefoneren je collega's maar niet stoort.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben heel slecht bereikbaar. Ik werk 's nachts en overdag slaap ik en staat mijn telefoon uit/stil. Als ik wakker wordt kijk ik pas weer als ik eraan denk. De school heeft ook geen nummer van mij. Alleen van mijn man en mijn ouders. Afgeschermde nummers neem ik sowieso niet op.
Hier op werk mag ik bellen , emailen, facebooken,... alles, zolang je je werk maar doet
Hier op werk mag ik bellen , emailen, facebooken,... alles, zolang je je werk maar doet
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ja. Wij mogen sowieso onze telefoon gewoon opnemen op het werk. Zolang je geen urenlange prive gesprekken gaat voeren. Als een vriendin belt om te babbelen geef ik aan dat ik nog aan het werk ben en na 5en terug bel, als er iets met J is wil ik ten alle tijde bereikbaar zijn voor school of de oppas.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik ben ook heel makkelijk bereikbaar. Ik kan mijn telefoon gewoon opnemen op mijn werk dat is geen probleem gelukkig.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
In theorie ben ik altijd bereikbaar maar ik heb het geluid van mijn tel. altijd uit staan of laat de tel. 's avonds in mijn handtas zitten waardoor ik regelmatig gesprekken mis. Ik ben dus vrij lastig bereikbaar.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik vind het wel begrijpelijk dat je bij sommige banen niet privé mag bellen, maar als het kinderdagverblijf of de school belt dan is dat volgens mij nooit over dingen die ook later wel besproken kunnen worden, dan is er altijd iets aan de hand. Dus het lijkt mij dat het werk er dan wel begrip voor heeft dat je opneemt.
Als het echt een issue zou zijn dan zou ik overwegen om speciaal daarvoor een goedkope eenvoudige telefoon aan te schaffen waar je niet mee kan whatsappen en dergelijke, dan is dat ook weer de wereld uit. Dan gaat je batterij nog langer mee ook.
Als het echt een issue zou zijn dan zou ik overwegen om speciaal daarvoor een goedkope eenvoudige telefoon aan te schaffen waar je niet mee kan whatsappen en dergelijke, dan is dat ook weer de wereld uit. Dan gaat je batterij nog langer mee ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hostel Londen > Stansted makkelijk bereikbaar
» Lekkere recepten gezocht die makkelijk klaar te maken zijn
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Wat denken jullie zou dit wat zijn?
» Lekkere recepten gezocht die makkelijk klaar te maken zijn
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Wat denken jullie zou dit wat zijn?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: