Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..
+35
Knillis
M-G
Steep
Ragazza
Puggle
Blair
Roodkapje
Pitufo
Parel
Dora
Artemis
Tania
Jezzie
Tiara
Parisienne
Twellie
kwak
Susan
Linda
Thunder
Sophiee
Sanne
Surya
Shopaholic
CCC
studiebol
Clapperdie
Lejow
Slakje
lente
Caroow
Manderijn
Snoes
Filoria
Printje
39 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zijn jullie makkelijk telefonisch bereikbaar..
KimRosenberg85 schreef:Ik heb geen kind.Susan schreef:KimRosenberg85 schreef:Als ik aan het werk ben dan neem ik mijn telefoon niet op, ik ben dan namelijk aan het werk en als ik steeds gestoord wordt, dan word ik gestoord. Ik bel wel binnen 24 uur terug, maar soms zijn het onbekende nummers, dat vind ik zó irritant, ik blijf me dan maar afvragen wie mij de hele tijd belt en of het misschien iets dringends is. Grrrr....
Ja, maar als je straks een kind hebt dat op het kinderdagverblijf zit dan neem ik aan dat je wel gewoon opneemt als zij bellen. Want daar gaat het nu volgens mij om, of je bereikbaar bent voor het kinderdagverblijf of de school van je kind.
Dat weet ik, maar dat is wel waar dit topic over gaat, aangezien het onder Zwangerschap & Kinderen staat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Surya schreef:Susan schreef:KimRosenberg85 schreef:Als ik aan het werk ben dan neem ik mijn telefoon niet op, ik ben dan namelijk aan het werk en als ik steeds gestoord wordt, dan word ik gestoord. Ik bel wel binnen 24 uur terug, maar soms zijn het onbekende nummers, dat vind ik zó irritant, ik blijf me dan maar afvragen wie mij de hele tijd belt en of het misschien iets dringends is. Grrrr....
Ja, maar als je straks een kind hebt dat op het kinderdagverblijf zit dan neem ik aan dat je wel gewoon opneemt als zij bellen. Want daar gaat het nu volgens mij om, of je bereikbaar bent voor het kinderdagverblijf of de school van je kind.
Mijn naasten hebben het telefoonnummer van mijn werk, op school hebben ze dat ook. Mijn telefoon staat op stil als ik aan het werk ben dus grote kans dat ik dan niet opneem.
Huh, net zei je nog dat je heel goed telefonisch bereikbaar was.
Susan- Lady Post-a-lot
Dat ben ik dan toch ook.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Toch niet als je telefoon op stil staat en er een grote kans is dat je niet opneemt?
Susan- Lady Post-a-lot
Dan ben ik nog steeds telefonisch bereikbaar op mijn werkmobiel.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Ik geef gewoon antwoord op de vraag, zoals deze is geformuleerd in de OT: Zijn jullie makkelijk te bereiken overdag/ in de avond?
Gast- Gast
Voor mijn kinderen, of de oppas daar van ben ik dag en nacht bereikbaar.
Als het op de huistel. Niet is dan wel op mijn mobiel of mijn werktelefoon.
Ik neem altijd de telefoon op als de go of man belt en mijn kinderen zijn op dat moment daar.
Als het op de huistel. Niet is dan wel op mijn mobiel of mijn werktelefoon.
Ik neem altijd de telefoon op als de go of man belt en mijn kinderen zijn op dat moment daar.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
En de rest van de openingspost heb je niet gelezen? Daarin komt duidelijk naar voren dat het gaat over mama's/papa's die moeilijk te bereiken zijn.KimRosenberg85 schreef:Ik geef gewoon antwoord op de vraag, zoals deze is geformuleerd in de OT: Zijn jullie makkelijk te bereiken overdag/ in de avond?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik had eigenlijk nog niet eens opgemerkt dat het in deze pijler stond.
Maar Printje, je zegt altijd zoveel contact te hebben bij het halen en brengen. Kun je in die tijd niet iets met die ouders afspreken? Zo gaat dat hier wel. Mondeling een afspraak maken. Ik zou me er denk ik ook aan storen (als jou man zijnde) wanneer het allemaal in de avonduren moest.
Bij onze peuterspeelzaal krijgen wij het 06 nummer van de leidster. Dus die staat met haar naam opgeslagen, en kan ik dus zien wanneer ze me belt. Nog nooit voor gekomen, maar als ik haar naam zie weet ik dat ik dan nodig ben. Wellicht weten de ouders die jij probeert te bereiken wel niet dat jij het bent die belt?
Maar Printje, je zegt altijd zoveel contact te hebben bij het halen en brengen. Kun je in die tijd niet iets met die ouders afspreken? Zo gaat dat hier wel. Mondeling een afspraak maken. Ik zou me er denk ik ook aan storen (als jou man zijnde) wanneer het allemaal in de avonduren moest.
Bij onze peuterspeelzaal krijgen wij het 06 nummer van de leidster. Dus die staat met haar naam opgeslagen, en kan ik dus zien wanneer ze me belt. Nog nooit voor gekomen, maar als ik haar naam zie weet ik dat ik dan nodig ben. Wellicht weten de ouders die jij probeert te bereiken wel niet dat jij het bent die belt?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
manderijn; het gaat om nieuwe ouders die dus nog geen kinderen op school hebben. Anders had ik het natuurlijk zo gedaan maar dit zijn helemaal nieuwe kindjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nee, ik ook niet inderdaad, ik kijk altijd bij 'berichten sinds laatste bezoek' i.p.v. de pijlers apart af te gaan, vandaar. Wist ook niet dat het je zo kwalijk wordt genomen als je hier post zonder dat je kinderen hebt.Manderijn schreef:Ik had eigenlijk nog niet eens opgemerkt dat het in deze pijler stond.
Gast- Gast
Printje schreef:manderijn; het gaat om nieuwe ouders die dus nog geen kinderen op school hebben. Anders had ik het natuurlijk zo gedaan maar dit zijn helemaal nieuwe kindjes.
Ja dan is het lastig inderdaad. Wij zijn toen ook nooit gebeld bedenk ik me nu. Wij liepen daar gewoon heen om afspraken te maken. Maar dat terzijde.
Manderijn- Kletskop
KimRosenberg85 schreef:Nee, ik ook niet inderdaad, ik kijk altijd bij 'berichten sinds laatste bezoek' i.p.v. de pijlers apart af te gaan, vandaar. Wist ook niet dat het je zo kwalijk wordt genomen als je hier post zonder dat je kinderen hebt.Manderijn schreef:Ik had eigenlijk nog niet eens opgemerkt dat het in deze pijler stond.
Als je geen kinderen hebt mag je hier niet komen;)
Grapje uiteraard.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ben altijd bereikbaar op mijn eigen mobiel of onder werktijd op mijn werktelefoon. Dan laat ik mijn prive-mobiel nog wel eens op mijn bureau liggen, maar dan kijk ik er nog steeds regelmatig op.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Printje schreef:KimRosenberg85 schreef:Nee, ik ook niet inderdaad, ik kijk altijd bij 'berichten sinds laatste bezoek' i.p.v. de pijlers apart af te gaan, vandaar. Wist ook niet dat het je zo kwalijk wordt genomen als je hier post zonder dat je kinderen hebt.Manderijn schreef:Ik had eigenlijk nog niet eens opgemerkt dat het in deze pijler stond.
Als je geen kinderen hebt mag je hier niet komen;)
Grapje uiteraard.
Goed dat je het even zegt. Ik schrok er van! Haha
Manderijn- Kletskop
hahaha je weet maar nooit.
Printje- Lady Post-a-lot
Staat die regel niet ergens in het moderatortopic omschreven? Dat dit topic enkel toegankelijk is voor mama's mét kinderen, zwangeren of meiden die proberen zwanger te worden?Printje schreef:hahaha je weet maar nooit.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik ben altijd telefonisch bereikbaar. Het KDV kan me altijd bellen, ik kan eigenlijk altijd wel opnemen. Laatst had ik een crematie. Ik heb die ochtend bij het KDV doorgegeven dat ik op dat tijdstip even niet bereikbaar ben. Voor dringende zaken heb ik ze het nummer van mijn opa en oma gegeven (mijn beide ouders, die als 'in geval van nood ...' bekend zijn bij het KDV, waren ook op de crematie dus ook niet bereikbaar). Ze vonden het erg netjes dat ik het 's ochtends doorgegeven had.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben ook altijd bereikbaar en anders bel ik het nummer terug als deze niet privé is.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Maar hoe doen jullie dat dan tijdens jullie werk? Op mijn werk wordt het echt niet geapprecieerd als je je privé telefoon opneemt tijdens werkuren.
Gast- Gast
Ouders op mijn werk geven dan hun werknummer door.KimRosenberg85 schreef:Maar hoe doen jullie dat dan tijdens jullie werk? Op mijn werk wordt het echt niet geapprecieerd als je je privé telefoon opneemt tijdens werkuren.
Gast- Gast
Dan hebben ze het nummer van mijn moeder, en die kan me zo bereiken.
Manderijn- Kletskop
Ik neem mijn telefoon ook niet zomaar op hoor, maar als ik zie dat mijn moeder belt op een dag dat mijn zoontje bij haar is of als het KDV belt, dan wel. En als het toevallig net niet gaat, bel ik zsm terug.KimRosenberg85 schreef:Maar hoe doen jullie dat dan tijdens jullie werk? Op mijn werk wordt het echt niet geapprecieerd als je je privé telefoon opneemt tijdens werkuren.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik ben altijd wel bereikbaar als het om mijn dochter gaat.
Als mijn telefoon op stil staat kijk ik af en toe even.
Gemiste oproepen bel ik alleen terug als het een bekend nummer of als mijn voicemail is ingesproken.
Als mijn telefoon op stil staat kijk ik af en toe even.
Gemiste oproepen bel ik alleen terug als het een bekend nummer of als mijn voicemail is ingesproken.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hostel Londen > Stansted makkelijk bereikbaar
» Lekkere recepten gezocht die makkelijk klaar te maken zijn
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Wat denken jullie zou dit wat zijn?
» Lekkere recepten gezocht die makkelijk klaar te maken zijn
» Hoeveel zijn jullie aangekomen tijdens jullie zwangerschap?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Wat denken jullie zou dit wat zijn?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: