Op welke leeftijd dronk je voor het eerst alcohol
+22
Olijfje
M-G
Sneeuwvlok
patjuhhh
Snoes
Serena
loesje
Le Chat Noir
Sterre
Blond
_Lacey_
May
Jeanette
SuperGrover
minoessepoes
TukTuk
Ugly Betty
Cheesegirl
girli
Lotus
Zwerver
Mari
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Op welke leeftijd dronk je voor het eerst alcohol
Er zijn toch veel meiden vroeg begonnen met drinken zeg. Ik was zelf pas 17 toen ik echt een heel glas opdronk (en dat was wel een mixje). Of je moet een glaasje advocaat ook meetellen natuurlijk, dan was ik 12 ofzo..? Maar dat at ik maar héél zelden.
O, en dronken (of aangeschoten) ben ik nog nooit geweest.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
pfoe, ik denk dat ik de eerste keer dat ik slokje wijn dronk van me moeder jaar of 10 zal zijn geweest. En een zuur gezicht dat ik trok rond me 13-14e ging ik bier proeven nou daar was dat gezicht niet anders :-)
De eerste keer dat ik echt straal bezopen was, was met oud en nieuw jaar of 15 was ik. Ik dronk toen voor het eerst Cola - Berenburg en dat dronk ik als water...
*edit* ik had een 2,5 jaar oudere broer die mij vaak op sleeptouw nam, en daarom dat ik al vroeg ben begonnen...
De eerste keer dat ik echt straal bezopen was, was met oud en nieuw jaar of 15 was ik. Ik dronk toen voor het eerst Cola - Berenburg en dat dronk ik als water...
*edit* ik had een 2,5 jaar oudere broer die mij vaak op sleeptouw nam, en daarom dat ik al vroeg ben begonnen...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik was twaalf toen ik voor het eerst alcohol dronk en 14 toen ik voor het eerst uitging. Echt dronken ben ik ook wel een paar keer geweest toen ik een jaar of 17/18 was en altijd te veel dronk tijdens het stappen.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Toen ik 15 ofzo was een breezer. En de dagen erna was ik echt zo ziek, vergeet ik nooit meer:D En lachen dat mn moeder deed haha.Toen heb ik een paar jaar weinig tot geen alcohol gedronken en vanaf mn 18e/19e ben ik weer wat gaan drinken. Voor het eerst echt dronken was afgelopen zomer denk ik. Drink nog steeds niet zoveel(heeft ondertussen niks meer te maken hoor met die ene ervaring maar weet niet..)
Gast- Gast
haha dan past jouw avater dus helemaal niet bij je!Olijfje schreef:Er zijn toch veel meiden vroeg begonnen met drinken zeg. Ik was zelf pas 17 toen ik echt een heel glas opdronk (en dat was wel een mixje). Of je moet een glaasje advocaat ook meetellen natuurlijk, dan was ik 12 ofzo..? Maar dat at ik maar héél zelden.
Gast- Gast
Ik ben rond m'n 14/15e begonnen met alcohol drinken. Voor het eerst echt aangeschoten was ik op m'n 17e.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Odilia schreef:haha dan past jouw avater dus helemaal niet bij je!Olijfje schreef:Er zijn toch veel meiden vroeg begonnen met drinken zeg. Ik was zelf pas 17 toen ik echt een heel glas opdronk (en dat was wel een mixje). Of je moet een glaasje advocaat ook meetellen natuurlijk, dan was ik 12 ofzo..? Maar dat at ik maar héél zelden.
Klopt, het is een misleidend plaatje eigenlijk. Ik heb dit plaatje alleen omdat Olijfje (van popeye) er op staat.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Eerste keer alcohol was ik 12, samen met vriendinnetjes heb ik toen Pisang Jus gedronken.
Op mijn 16e was ik voor het eerst dronken, veeel te veel en snel bier gedronken die avond.
Op mijn 16e was ik voor het eerst dronken, veeel te veel en snel bier gedronken die avond.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol?
» Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?
» Welke kleur komt het eerst in je op bij
» huisdier vanaf welke leeftijd en wat voor dier?
» schoonmaakwagen...typisch voor meisjes? en welke leeftijd?
» Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?
» Welke kleur komt het eerst in je op bij
» huisdier vanaf welke leeftijd en wat voor dier?
» schoonmaakwagen...typisch voor meisjes? en welke leeftijd?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: