Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol?

+17
Sneeuwvlok
Shisha
_Lacey_
SuperGrover
Merai
Caramba
Guus
Toet
Verde
Roxi3
Error
Zonnetje
May
Suus
Lejow
TukTuk
Carra
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol? Empty N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:28

Op welke leeftijd dronk jij voor het eerste alcohol? En wanneer was je voor het eerste aangeschoten of dronken?

Waren jouw ouders hiervan op de hoogte?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol? Empty Re: N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:30

Op m'n dertiende of veertiende mocht ik campari-jus van m'n moeder proberen. Maar dat vond ik heel goor. Toch is het jarenlang het enige drankje geweest wat ik heb gedronken, want iets anders hadden we niet echt in huis (behalve wijn, maar dat mocht/wilde ik niet).

Gast
Gast

N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol? Empty Re: N.a.v Wanneer dronk jij voor het eerst alcohol?

Bericht  Carra do 2 jun 2011 - 20:38

Ik ook op mijn dertiende. Evenementenbier. nerd Op de kermis hier. Mijn ouders wisten dat ik naar de feesttent zou gaan, dus wisten ook wel dat ik zou drinken. Ze hebben hier eigenlijk nooit moeilijk over gedaan.
Een jaartje of twee later stapte ik over op de breezers. Toen raakte ik ook voor het eerst echt goed aangeschoten. Dronken inclusief overgeven en de dag erna stukken kwijt zijn heb ik nog nooit gehad gelukkig.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:40

Toen ik 12 was, met nieuwjaar. Mijn ouders waren er gewoon bij. Ik was toen ook aangeschoten, best erg eigenlijk op je 12e.
Maar goed, ik rookte al sigaretten in groep 8 dusja.. :cyclops:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:41

Op m'n 12e/13e dronk ik weleens een breezer, haha! M'n ouders kochten ze voor me in de supermarkt. Eigenlijk heb ik alcohol nooit echt lekker gevonden. Ik drink het zelden. Dronken of aangeschoten ben ik dan ook nooit geweest.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 2 jun 2011 - 20:47

Volgens mij toen ik 12 of 13 was een slokje breezer met oud en nieuw. Ben voor het eerst (en gelijk ook de laatste keer) dronken/flink aangeschoten geweest in Thailand, 2,5 jaar geleden, vond het verschrikkelijk dat ik geen controle meer over mezelf leek te hebben, moest 6x op en neer naar de wc aan de andere kant van de gang (was in een Hostel) en schaamde me constant kapot, en heb besloten mezelf dat nooit meer aan te doen :P
Heb gelukkig niet lopen kotsen en de dag er na geen kater, dus daar was ik wel blij mee!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow do 2 jun 2011 - 20:50

Jaar of 15, toen ik met mijn toenmalige vriendje mee ging stappen
Aangeschoten / dronken ben ik nog nooit geweest
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:36

Toen ik 14 was, mn moeder haalde van die blikjes passoa-jus of pisang-jus voor mij en mn vriendinnen (ieder 1 blikje) voor we gingen 'stappen'. Daar dronken we dan bessen 7up of apfelkorn, en daar konden we ook aangeschoten van raken. Dit wisten onze ouders.

Gast
Gast

Bericht  Suus do 2 jun 2011 - 21:40

Toen ik 14/15 was op een schoolfeest Wink Vanaf mijn 15e ging ik ook uit en raakte dan ook wel eens aangeschoten. Mijn ouders wisten hier wel vanaf.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:43

Met oud en nieuw hadden we wel eens van sider spul. Daar nipte ik dan 1x van want ik vond het vies. Ik was toen 15 of zo. Toen ik 17 was wel eens wat gedronken als ik met vriendinnen weg ging, maar dat bleef dan bij twee drankjes op 1 avond. Ik ben nog nooit aangeschoten of dronken geweest!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:44

Ik denk een jaar of 12. Mijn neven hadden me 's avonds wat alcohol gegeven en dit was ik natuurlijk niet gewend. We sliepen op de boot en ik werd met een ongelofelijke kater wakker. Het vervelende was dat is misselijk was in combinatie met op de boot slapen en dat ik de volgende ochtend jarig was. Iedereen zat dus op me te wachten en ik schaamde me kapot.

Daarna tijdje niet gedronken Wink. Vanaf mijn 14e ging ik veel uit en dronken we altijd erg veel apfelkorn (bah bah), dus toen ook wel aangeschoten/zat geweest.

Gast
Gast

Bericht  May do 2 jun 2011 - 21:56

Op mijn 12de voor het eerst alcohol gedronken, hoewel ik daarvoor ook al wel eens shandy dronk maar wist toen niet dat daar alcohol in zat. Dus echt bewust alcohol gedronken op mijn 12de, passao jus. Zowel aangeschoten als dronken geweest voor het eerst op mijn 14de. Daarna nooit meer echt zooo dronken geweest, aangeschoten nog vaak daarna.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zonnetje do 2 jun 2011 - 21:56

Ik mocht van mijn ouders voor mij 16e eigenlijk niet drinken. Ze wisten wel dat ik het met uitgaan wel eens deed, maar ik mocht het thuis niet. Bij een vriendin heb ik op mijn 14e wel eens een passoa-jus gedronken of safari-jus.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Error do 2 jun 2011 - 21:57

Op mijn 14/15e denk ik? Was bij me ouders thuis, gewoon om te proeven. Vond er toen ook niet zo heel veel aan. Vanaf het moment dat ik uitging ben ik ook wel meer gaan drinken. Was toen denk ik bijna 16. ( weet nog wel dat ik het altijd erg spannend vond of ik de plaatselijke disco wel in kwam Laughing ) Eerste keer dronken ben ik denk ik ook in dat jaar geweest. Hebben me ouders ook gezien en de hele nacht gemerkt, dus zover is het tot nu toe ook niet meer gekomen. 'Leuk' aangeschoten ben ik nog wel een paar keer per jaar, met kermissen en tentfeesten ed maar daar heb ik dan de volgende dag ook geen last van.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 22:00

@paraplu, sorry voor het offtopic berichtje maar heb jij (nog) interesse in mijn jurk bij vraag & aanbod?

Gast
Gast

Bericht  Error do 2 jun 2011 - 22:01

Storm schreef:@paraplu, sorry voor het offtopic berichtje maar heb jij (nog) interesse in mijn jurk bij vraag & aanbod?

Oh sorry ga even kijken!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Roxi3 do 2 jun 2011 - 22:38

Op mijn 15de dronk ik voor het eerst alcohol. Toen ik 16 was ging ik samen met mijn beste vriendin op vakantie en toen was ik voor het eerst aangeschoten/dronken. Mijn ouders wisten wel dat ik alcohol dronk maar ik denk niet dat ze wisten hoeveel. Sinds ik mijn vriend ken heb ik geen alcohol meer gedronken (6 jaar).

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Verde do 2 jun 2011 - 23:07

Op m'n twaalfde mocht ik thuis wel eens "meedrinken" van het biertje van m'n ouders. Op de eindbarbecue van de basisschool kreeg ik ook een half glaasje bier van m'n ouders, en was de enige in de klas die dat mocht, dus alle jongens met name waren erg jaloers en kwamen een slokje vragen :P
Later vanaf denk ik 14/15 jaar dronk ik op schoolfeesten ook wel aardig wat alcohol, vooral: apfelkorn / pisang 7up / passoa jus / malibu cola. Hier ben ook wel een paar keer goed aangeschoten geworden.
Thuis dronk ik ook weleens een biertje maar nooit veel. Ben ooit 1 keer in een keet geweest en daar heb ik toen heel veel bier gedronken waar ik dus een behoorlijke alcoholvergiftiging van heb opgelopen. Niet naar de dokter geweest, maar wel een hele week goed ziek van geweest. Sindsdien kan ik er niet goed meer tegen en drink ik hoogstens 2 glaasjes op een avond.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Toet do 2 jun 2011 - 23:22

Op mijn 11e mocht ik op het feestje van m'n zus één flesje breezer o.i.d. Toen heb ik 's nachts de hele boel onder gekotst. Het jaar daarna op haar verjaardag mocht ik weer één flesje breezer en had ik wéér de hele boel onder gekotst hahaha. Toen zat ik nog op de basisschool.
Vanaf het eind van de 1e klas ben ik gaan drinken, op vrijdag een fles wijn halen met een vriendin en dat soort dingen. Toen ben ik ook voor het eerst dronken geweest denk ik, maar dat heeft blijkbaar weinig indruk gemaakt..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 23:28

Ik was 15 toen ik mijn eerste drankje dronk, eind derde klas middelbare school.

De eerste keer aangeschoten weet ik zo niet, dat ben ik wel vaker geweest en komt nog wel eens voor.
Echt héél dronken word ik nooit, maar de keer dat ik het wel was, was op mijn 21e verjaardag. Oh men, dat heb ik geweten de volgende dag pale

Oh en ja, mijn ouders wisten dat allemaal gewoon hoor. Ik heb ook nooit een preek gehad, het was altijd van 'eigen schuld dikke bult' als ik me niet heel lekker voelde na een avondje stappen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 23:35

Uhm, met 13/14 jaar dronk ik wel eens een breezer, dat was toen helemaal hip (7/8 jaar geleden) en toen hadden we ook wel Loca van de Aldi, de nep breezer haha.. Dat deed ik in ons jeugdhonk, maar ik dronk vaak maar 2 of 3 en dat was leuk zat!

Op m`n 15de verjaardag mocht ik zelf drank 'schenken' en drinken van m`n ouders..

Aangeschoten ben ik zo nu en dan, echt dronken ben ik nooit geweest..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 23:59

Ik heb op m'n 15e op een feestje één Breezer gedronken en op een bruiloft drie glaasjes wijn, tegen m'n moeder zei ik dat het er maar één was geweest.

Toen niet meer gedronken tot m'n 16e verjaardag... en toen meteen gigantisch dronken geworden (heel veel rode wijn en champagne door elkaar heen). Mijn ouders waren daar (gelukkig) niet bij, alleen m'n zus en haar vriend.

Gast
Gast

Bericht  Guus vr 3 jun 2011 - 2:22

Toen ik drie was heeft mijn broer (toen 9) mij wijn gegeven en ik heb het blijkbaar allemaal opgedronken, weet het zelf niet meer maar het is nog een anekdote dat mijn ouders dachten dat ik appelsap dronk totdat ik ging overgeven nerd

eerste keer bewust was denk ik een jaar of 15, ben gelijk begonnen met bier dat was het goedkoopste (die breezers waren duur en niet te drinken)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Caramba vr 3 jun 2011 - 3:16

Op mijn 10de onbewust rode wijn gedronken. Op mijn 13de bewust bier gedronken, lekker was het niet.
Op mijn 14de voor het eerst dronken. Mijn pa was hier niet blij mee, de gevolgen ervan mocht ik zelf opruimen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Merai vr 3 jun 2011 - 4:26

Ik dronk rond mijn veertiende voor het eerst, kriekjes in de Irish pub, vind die dingen niet te zuipen nu haha. In die tijd met uitgaan ook wel blue curaçao 7up en passoa jus. Voor het eerst aangeschoten kan ik me niet meer herinneren, voor het eerst dronken wel. Dat was veel later, was denk ik al 20 en zo beroerd, bah! Zover laat ik het nu niet meer komen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: