Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

+71
Caramba
Stuiterbal
silly-one
Caresses
Snoes
Suus
Reva
Pitufo
Shopaholic
Silver
mezzoforte
Sanne
Taeda
Lejow
Caroow
Huppekee
Luce
Burn
Bliss
Kowalski
Zonnetje
Petteflet
Rose
Roos
LDJ
Paper Crown
Sea of Trees
Exogenesis
Roos'
Steep
Sterre
Orchidee
Razz
Pommes
SarahKey
Ibbeltje
ExpressoB
Marin
Pannetoet
Tiana
Shisha
Sarah1985
_Lacey_
mzcharlotte
kajaka88
Snoopy
Arwyn
Parel
Saga
Poubelle
Rouxxxe
May
Dora
Rebecca
Happinaz
Mrs. Lovett
Caribbeanlover
Fortissimo
Mermaid
Middleme
Tania
Ragazza
Zonneschijn
Aziraphale
Flower_L
M@niek
Printje
Joan
Nyx
Parisienne
SDL
75 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 4 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Lejow ma 3 jun 2013 - 6:52

Kreeg van een vriendin ook al zulke berichten te horen, 400 medewerkers eruit, eind juni horen zij meer.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 4 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  SarahKey ma 3 jun 2013 - 7:52

Dan werkt zij bij ***. Balen is het allemaal Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 4 1371890812 Mijn man komt uit de bouw en daar is ook helemaal niets in de te vinden. Bah kan er soms wakker van liggen. Helpt niet weet ik wel, maar goed.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Pommes ma 3 jun 2013 - 22:37

Bah net te horen gekregen dat oma is overleden (oma van m`n man) Gisteren kregen we telefoon dat het slecht ging en vanochtend om 9u is ze rustig ingeslapen Sad
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Razz ma 3 jun 2013 - 22:39

Gecondoleerd Pommes. Hoe is je man eronder?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Pommes ma 3 jun 2013 - 22:42

Ja hij is teleurgesteld en verdrietig maar het is wel beter zo. Qua dementie ging het steeds erger (herkende ons al helemaal niet meer en F zag ze als haar eigen kind) en haar eigen kinderen herkende ze heel soms in een helder moment. Ook lichamelijk ging het slecht want opa kon de zorg niet meer aan en daardoor zat ze sinds een paar maanden in een verzorgingstehuis. En met buien at en dronk ze niet.

Laatst aangepast door Pommes op ma 3 jun 2013 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Bericht  Shisha ma 3 jun 2013 - 22:45

[quote="ExpressoB"]
Shisha schreef:Ik ben nog steeds zwanger. Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 4 2441965372

succes dan nog even.... word het niet opgewekt?

Dank je! Nee opwekken is nog te vroeg, dat doen ze pas als je tegen de 42 weken loopt en het nodig is. Vrijdag moet ik naar de gynecaloog om te kijken of het nog verantwoord is om door te lopen maar bij de controle gister bij de verloskundige zag het er allemaal nog erg goed uit. Hij lijkt het nog prima naar zijn zin te hebben daarbinnen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Shisha ma 3 jun 2013 - 22:45

Pommes gecondoleerd!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Zonneschijn ma 3 jun 2013 - 22:49

Gecondoleerd Pommes!
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Orchidee ma 3 jun 2013 - 22:51

Ik heb van alles om over te klagen, maar dat valt in het niet, vergeleken met het schokkende bericht van Pompoen.
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Bericht  Caribbeanlover ma 3 jun 2013 - 22:54

Wil even zeggen buiten de nare dingen zoals het overlijden van Pommes vriends oma we eigenlijk niet zouden moeten klagen over pietluttige dingen zeker nu ik las over Pompoens vriend.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Ibbeltje ma 3 jun 2013 - 22:56

Waarom niet? Als je wat kwijt wilt en wat te klagen hebt mag dat toch gerust? Snap wel dat het overlijden veel erger is, maar goed dan mag men toch best klagen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Pommes ma 3 jun 2013 - 23:03

Het zou wat zijn dat er niet meer over andere dingen geklaagd mocht worden buiten overleden personen.

En bedankt voor het medeleven!
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover ma 3 jun 2013 - 23:05

Tuurlijk mag het wel, maar we zouden ons eigenlijk niet druk hoeven maken over onzinnige dingen, ik ook niet.
Pommes, vanwaar die opmerking '' en bedankt'' ? Ik leef toch mee!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Pommes ma 3 jun 2013 - 23:06

ja dat bedoel ik ook, ik bedank voor het medeleven smile

En inderdaad zouden we ons niet druk hoeven maken, maar dat doen we toch en dat moeten we toch ergens kwijt.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Bericht  Sterre ma 3 jun 2013 - 23:07

Gecondoleerd Pommes!

Ik denk dat CBL probeert te zeggen dat veel van de dagelijkse ongemakken en tegenslagjes in het niet vallen bij net vreselijke nieuws over de man van Pompoen, en bij het overlijden van dierbaren zoals bij Pommes. Dat gevoel heb ik nu ook een beetje, al betekent dat natuurlijk niet dat je niet meer mag klagen smile Het is gewoon allemaal zo relatief.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Caribbeanlover ma 3 jun 2013 - 23:08

Pommes schreef:ja dat bedoel ik ook, ik bedank voor het medeleven Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 4 561177

En inderdaad zouden we ons niet druk hoeven maken, maar dat doen we toch en dat moeten we toch ergens kwijt.
Oh oke, dan heb ik niks gezegd. Wink Het stond er wat vreemd vond ik, maar zonder beeld erbij blijft het lastig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 3 jun 2013 - 23:09

Sterre schreef:Gecondoleerd Pommes!

Ik denk dat CBL probeert te zeggen dat veel van de dagelijkse ongemakken en tegenslagjes in het niet vallen bij net vreselijke nieuws over de man van Pompoen, en bij het overlijden van dierbaren zoals bij Pommes. Dat gevoel heb ik nu ook een beetje, al betekent dat natuurlijk niet dat je niet meer mag klagen Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 4 561177 Het is gewoon allemaal zo relatief.
Dat verwoord jij prima.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Steep di 4 jun 2013 - 3:40

Ja dat gevoel heb ik ook. Ik heb een lange dag op cursus gehad, rusteloze benen en die eindeloze misselijkheid. Maar dan denk ik aan pompoen en pommes en dan denk ik jezus waar maak ik me druk om! En niet dat ik het nu hier niet meer mag schrijven, maar ergens voelt het toch wel als aanstellen ofzo, voor mezelf dan.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Roos' di 4 jun 2013 - 4:31

Ik wil ook even klagen. Ik werk bij een bedrijf wat niet mn droombaan is, maargoed het is verder wel heel erg gezellig met collegas. Nu komt er een nieuw systeem en staan sommige klanten in het huidige systeem niet goed wat eerst allemaal verwerkt nu moet worden. Ik ben uitzendkracht ik werk 40 uur (voor echt een belachelijk salaris) en nu willen ze dat iedereen 4 uur per week extra gaat werken. Ik baal er nogal van, is gewoon halve werkdag. In het algemeen is het ook een beetje, ik werk op een debiteurenadministratie van een bedrijf en zijn vaak al niet de aardigste klanten(elke dag wel geschreeuw en gescheld etc) en was de tel altijd 1e prioriteit, nu de laatste. Gaat gezellig worden zo aan de telefoon.. :P

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Bericht  Exogenesis di 4 jun 2013 - 6:04

Gecondoleerd Pommes Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 4 699888

Ik klaag over m'n hoofdpijn, dat ik al zo'n 10 weken niet meer heb gehad.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Ibbeltje di 4 jun 2013 - 6:14

bah bah vah mijn kabel van laptop is gaan roken en nu kan ik niet op de laptop (hij doet t niet zonder stroom is een oudje). en ik heb hem nodig juist aankomende dagen. Op zoek naar een kabel dan maar.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 7:03

Oke ik weet wat ik zei en het komt wel goed.................hoop ik. Heb allemaal producten besteld uit China om armbandjes mee te maken. Vandaag kwam het laatste binnen zodat ik eindelijk kan beginnen nl het draad zijn het totaal andere kleuren dan ik heb besteld.
Ik had dat mens gemaild om te vragen of ik 10 verschillende kleuren kon bestellen (het ging per 10 bundels nl), dat kon zei ze, later ineens niet, ik boos zei dat zij eerst zei dat het wel kon dat dat niet fair was, toen kon het ineens wel dus fijn.
Heb nu kleuren die ik niet wil en waar ik niks mee kan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Tania di 4 jun 2013 - 7:33

Ik wil even klagen over dat ik ziek ben en J. en M. ook allebei. Mijn vader ligt op de ic en heeft iets aan zijn hart, hij krijgt nu allemaal nare onderzoeken en moet zo goed als zeker geopereerd worden. Er is de laatste tijd al zoveel gebeurd, ik ben er even klaar mee. Ik wil gewoon even rust en een gezonde vader Cry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje di 4 jun 2013 - 7:44

Beterschap Tania, wat veel allemaal in een keer. Waar hebben jullie last van?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Tania di 4 jun 2013 - 7:45

Wij hebben allemaal gewoon griep en M. krijgt er ook nog tandjes bij.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: