Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

+71
Caramba
Stuiterbal
silly-one
Caresses
Snoes
Suus
Reva
Pitufo
Shopaholic
Silver
mezzoforte
Sanne
Taeda
Lejow
Caroow
Huppekee
Luce
Burn
Bliss
Kowalski
Zonnetje
Petteflet
Rose
Roos
LDJ
Paper Crown
Sea of Trees
Exogenesis
Roos'
Steep
Sterre
Orchidee
Razz
Pommes
SarahKey
Ibbeltje
ExpressoB
Marin
Pannetoet
Tiana
Shisha
Sarah1985
_Lacey_
mzcharlotte
kajaka88
Snoopy
Arwyn
Parel
Saga
Poubelle
Rouxxxe
May
Dora
Rebecca
Happinaz
Mrs. Lovett
Caribbeanlover
Fortissimo
Mermaid
Middleme
Tania
Ragazza
Zonneschijn
Aziraphale
Flower_L
M@niek
Printje
Joan
Nyx
Parisienne
SDL
75 plaatsers

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 3 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Caribbeanlover za 1 jun 2013 - 10:06

Rebecca schreef:Ik ging internetbankieren en zag dat er ineens €600,- van mijn rekening af was naar een rekeningnummer dat ik niet kende. Toen ik met de bank ging bellen bleek ik dat ook nog zelf gedaan te hebben via ideal Neutral .
Dat kan niet. Wat raar zeg.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 3 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Arwyn zo 2 jun 2013 - 0:20

Aargh, wat is MP soms irritant!
Ik ben opzoek naar een nieuwe fiets (gewoon even een simpele erbij voor naar het station ed). Ben al een tijdje aan het zoeken, want zelfs voor het simpelste ding willen ze hier al bijna 100,- hebben wat ik nogal veel vind. Gister over en weer gemaild met iemand over een fiets. Ik vroeg haar naar de prijs, ze wilde er 40,- voor hebben en hebben voor vanmiddag afgesproken. Kreeg ik vanochtend een mailtje dat ze hogere biedingen heeft gekregen en of ik mijn prijs wilde verhogen. Vond dat eigenlijk al vreemd omdat dit haar eigen prijs was, maar oké, ik wilde er dan iig wel tussenin gaan zitten qua prijs. Sindsdien niks meer gehoord, dus geen idee of ze akkoord gaat. De afspraak is over 3 kwartier ongeveer.
Ik vind dat zo irritant! Als je hem dan niet meer aan mij wil verkopen, laat het dan in ieder geval gewoon even weten. Dan vind ik het alsnog niet netjes, maar weet ik tenminste dat ik zo die kant niet op hoef. Echt frustrerend, dit is al de 3e keer dat dit gebeurd!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snoopy zo 2 jun 2013 - 0:27

Arwyn schreef:Aargh, wat is MP soms irritant!
Ik ben opzoek naar een nieuwe fiets (gewoon even een simpele erbij voor naar het station ed). Ben al een tijdje aan het zoeken, want zelfs voor het simpelste ding willen ze hier al bijna 100,- hebben wat ik nogal veel vind. Gister over en weer gemaild met iemand over een fiets. Ik vroeg haar naar de prijs, ze wilde er 40,- voor hebben en hebben voor vanmiddag afgesproken. Kreeg ik vanochtend een mailtje dat ze hogere biedingen heeft gekregen en of ik mijn prijs wilde verhogen. Vond dat eigenlijk al vreemd omdat dit haar eigen prijs was, maar oké, ik wilde er dan iig wel tussenin gaan zitten qua prijs. Sindsdien niks meer gehoord, dus geen idee of ze akkoord gaat. De afspraak is over 3 kwartier ongeveer.
Ik vind dat zo irritant! Als je hem dan niet meer aan mij wil verkopen, laat het dan in ieder geval gewoon even weten. Dan vind ik het alsnog niet netjes, maar weet ik tenminste dat ik zo die kant niet op hoef. Echt frustrerend, dit is al de 3e keer dat dit gebeurd!

Dat is balen. Heb je geen telefoonnummer? Dat is wat duidelijker afspreken.

Mocht het niks worden, probeer dan een fietsenwinkel. Die hebben vaak ook nog wat fietsen die voor een paar tientjes worden verkocht!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Arwyn zo 2 jun 2013 - 2:04

Ik had geen telefoonnummer nee. Maar gelukkig nog een mail terug gekregen dat het oké was, dus ik heb een nieuwe stationsfiets! Gewoon een simpele omafiets, maar dan wel in beige (wat ik veel leuker vind dan zwart, haha). Zit ook zo'n rekje voorop en een mand had ik nog staan. Blij smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  kajaka88 zo 2 jun 2013 - 3:09

Argh ik ben zo misselijk silent . Ik wil helemaal niet klagen. Wilde graag zwanger worden. Maar zo vind ik het niet leuk :nopompom: .
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  mzcharlotte zo 2 jun 2013 - 3:24

Ik klaag over de nachtrust, of eigenlijk gebrek aan, die wij hebben mogen ervaren. De ex van mijn buurvrouw stond ruzie met haar te schoppen en het hele portiek mocht meegenieten. Volgens mij heeft hij tegen van alles staan aantrappen ook. Ik heb de politie gebeld, maar ook weer afgebeld toen hij vertrok. Later kwam hij ieder uur terug om spullen op te halen (ook niet zachtjes, maar hij was wel rustiger). Mijn man heeft er wat van gezegd en ze zei dat het niet meer voor zou komen; hij komt er niet meer in. Nu is hij er toch weer wel?? Pff...
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lacey_ zo 2 jun 2013 - 5:12

Ik wil schoenen bestellen bij Ziengs, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Nu heb ik een uur geleden al een nieuw wachtwoord per mail opgevraagd, maar nog steeds niks ontvangen.

Ik wil die schoenen!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Sarah1985 zo 2 jun 2013 - 6:38

ik klaag ook even, we waren een weekendje weg met 2 vrienden. Gister was erg gezellig. Vanochtend was de sfeer ineens anders. Hun deden ineens zo afstandelijk en gingen samen met mijn man al ontbijten terwijl ik me aan het wassen was. Is toch onfatsoenlijk?

We gingen daarna na het dorpje met zijn vieren en ineens zeggen ze we gaan nu naar huis. Wij snappen er niks van
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Poubelle zo 2 jun 2013 - 6:58

Dan moet je het vragen, Sarah. Je kan wel vanalles gaan invullen maar zeker weten doe je het dan niet. Bel even op en vraag het.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 7:03

Inderdaad, dat kun je dan toch gewoon even vragen en communiceren? Als ze met je man gingen ontbijten ineens, kon hij dat toch ook vragen en zeggen?

Gast
Gast

Bericht  Parel zo 2 jun 2013 - 7:32

Ik baal ervan dat L verkouden is en weer koorts heeft. Ook speelt ineens haar eczeem dus weer op en loopt ze met wangen zo rood als clowntje. Ik vind het voor haar zó zielig!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Shisha zo 2 jun 2013 - 22:18

Ik ben nog steeds zwanger. Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 3 2441965372

En ik baal omdat mijn man waarschijnlijk toestemming heeft gegeven voor een automatische incasso i.p.v. een eenmalige incasso van een online spel wat hij speelt (en eigenlijk klaar mee is maar blijft spelen omdat hij er nu eenmaal voor betaald heeft) omdat ze net weer voor een half jaar hebben afgeschreven. Dat mag hij straks dus mooi even gaan uitzoeken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Tiana zo 2 jun 2013 - 22:39

Ik baal omdat ik geen zin heb om een paar uurtjes te gaan werken. Die ik zelf in mag plannen, maar gewoon geen zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Pannetoet zo 2 jun 2013 - 22:45

Ik baal echt ontzettend omdat ik aardig wat geld kwijt was aan de APK van m'n auto.. Sad Hij reed de laatste tijd als een tierelier en dit viel echt even tegen! Ik had gehoopt voor 80/100,- klaar te zijn :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 22:52

Wil ik vanochtend gaan werken.... Is m'n computer ineens kapot. Echt een hardware fout volgens mij. Ik krijg het in elk geval niet gefixed.. Dan maar op de laptop werken. Heeft die óók een hardware fout! Snap er niks van. Probeer deze nu te fixen maar ik hoop dat dat lukt anders zijn er ineens in 1 dag 2 computers kapot!
Zit nu maar op de iPad, maar ja, daar kan ik niet op werken...
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Caribbeanlover zo 2 jun 2013 - 22:54

Heb nu bijna alles mbt kralen artikelen om armbandjes te maken, maar het meeste ziet er anders uit dan ik had verwacht. Ach ja, ik maak er wel wat van en heb al wat gemaakt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  ExpressoB ma 3 jun 2013 - 6:08

[quote="Shisha"]Ik ben nog steeds zwanger. Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 3 2441965372

succes dan nog even.... word het niet opgewekt?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  ExpressoB ma 3 jun 2013 - 6:09

Marin; zo dat is balen zeg.. waren ze nog te redden?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 6:11

Er komt in het najaar een reorganisatieronde aan op m'n werk, waarschijnlijk. En als m'n vriend dan nog geen baan heeft, kunnen we het huis te koop zetten.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 3 jun 2013 - 6:12

Lennox schreef:Er komt in het najaar een reorganisatieronde aan op m'n werk, waarschijnlijk. En als m'n vriend dan nog geen baan heeft, kunnen we het huis te koop zetten.

Aaah nee Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 6:16

Ja.. Ik weet nog niet of ik eruit zou moeten hoor, maar ik ga ervan uit van wel. Hoewel ik dan weer de mazzel heb fulltimer te zijn, die zijn er in mijn leeftijdscategorie niet zoveel.

Gast
Gast

Bericht  May ma 3 jun 2013 - 6:18

Ik ben echt moe, maar kan niet slapen en ik moet ook nog een nachtdienst draaien vannacht. Dus een paar uur slaap zou niet verkeerd zijn!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje ma 3 jun 2013 - 6:20

Lennox schreef:Ja.. Ik weet nog niet of ik eruit zou moeten hoor, maar ik ga ervan uit van wel. Hoewel ik dan weer de mazzel heb fulltimer te zijn, die zijn er in mijn leeftijdscategorie niet zoveel.

Bij ons keken naar hoe lang je in dienst was per leeftijdscategorie.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 6:24

Ibbeltje schreef:
Lennox schreef:Ja.. Ik weet nog niet of ik eruit zou moeten hoor, maar ik ga ervan uit van wel. Hoewel ik dan weer de mazzel heb fulltimer te zijn, die zijn er in mijn leeftijdscategorie niet zoveel.

Ja, dan heb ik dus dikke pech. Ik zit er net 6,5 jaar, de rest dan al 12 of 13. Ah bah.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey ma 3 jun 2013 - 6:40

Lennox schreef:
Ibbeltje schreef:

Ja, dan heb ik dus dikke pech. Ik zit er net 6,5 jaar, de rest dan al 12 of 13. Ah bah.

Bij ons gaan ze ook zo kijken Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 3 1371890812 Al doet het uwv dit dan... Ik ga toch voor je duimen dat je mag blijven. Wij weten vanaf 1 oktober ook meer, al zit er bij ons ook wel in dat er mensen uitmoeten en dan ben ik ook de pineut. En mijn man zit ook al werkloos thuis, dus snap precies hoe je je voelt Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 3 1371890812
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: