Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

+71
Caramba
Stuiterbal
silly-one
Caresses
Snoes
Suus
Reva
Pitufo
Shopaholic
Silver
mezzoforte
Sanne
Taeda
Lejow
Caroow
Huppekee
Luce
Burn
Bliss
Kowalski
Zonnetje
Petteflet
Rose
Roos
LDJ
Paper Crown
Sea of Trees
Exogenesis
Roos'
Steep
Sterre
Orchidee
Razz
Pommes
SarahKey
Ibbeltje
ExpressoB
Marin
Pannetoet
Tiana
Shisha
Sarah1985
_Lacey_
mzcharlotte
kajaka88
Snoopy
Arwyn
Parel
Saga
Poubelle
Rouxxxe
May
Dora
Rebecca
Happinaz
Mrs. Lovett
Caribbeanlover
Fortissimo
Mermaid
Middleme
Tania
Ragazza
Zonneschijn
Aziraphale
Flower_L
M@niek
Printje
Joan
Nyx
Parisienne
SDL
75 plaatsers

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 2 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Caribbeanlover wo 29 mei 2013 - 23:19

Ja, dat begreep ik al idd. Ik bedoelde meer ivm de pijn die je nu hebt dat je toch kan terug denken aan een leuke tijd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 2 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Lejow do 30 mei 2013 - 1:50

Caribbeanlover schreef:Ja, dat begreep ik al idd. Ik bedoelde meer ivm de pijn die je nu hebt dat je toch kan terug denken aan een leuke tijd.

Oh zo, ja gelukkig wel smile 'Gelukkig hebben we de foto's nog' haha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mrs. Lovett do 30 mei 2013 - 2:17

Oh, die chronische pijn heren ik maar al te goed! Alleen heb ik het in mijn rug, schouders en bekken.
Sinds een tijdje heb ik ook last van mijn rechter arm...
Het frustreert me, omdat ik weet dat het nooit meer over gaat en ik er maar mee moet leren leven.

Het is ook K*T omdat het niet erkent is, dus ik kan niet volledig werken. In de loop der jaren ben ik uit mezelf minder gaan werken, dus ik heb nu ook nog eens nergens recht op qua toeslagen of uitkeringen. Ja, ik heb nu deels werk en deels zit in in de WW, maar dat houd ook op in oktober en dan heb ik alleen mijn werk nog (á 15/20 uur per week, à €9.- per uur....)

Ik werk in de horeca, wat echt funest is voor mijn lichaam maar ik weet niet wat ik verder kan of wil...
Omscholing wordt niet betaald door het uwv, dus dat kan ik ook op mijn buik schrijven omdat ik het niet kan betalen, ik kan nog niet eens een rijbewijs betalen... Eigenlijk kan ik niks betalen dan alleen maar mijn vaste lasten en boodschappen.

En ik wil graag een nieuw bed, omdat dit bed echt helemaal op is, maarja ook dáár is geen geld voor...

Zo kan ik nog wel even door gaan, over mijn lichaam en het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek laat... Cry
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Bericht  Happinaz do 30 mei 2013 - 5:35

Ik stuur jullie allemaal wat 'happinaz'..... thumbup
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mermaid do 30 mei 2013 - 5:40

mrs lovett Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 2 699888Zou een winkel dan niet iets minder zwaar zijn?

Ik heb zo'n stomme huildag vandaag.. gewoon alles is ineens teveel. Wel even bij de huisarts geweest en t valt allemaal mee gelukkig. Maar blugh wat voel ik me rot vandaag. Echt zo'n dag dat ik zin heb om alles op te geven waar ik mee bezig ben.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Caroow do 30 mei 2013 - 6:28

Ik wilde een dagje naar de Apenheul, vriend en ik zijn dan allebei vrij en dat is niet zo vaak. Krijg ik net bericht, heb ik die dag een vergadering Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caribbeanlover do 30 mei 2013 - 6:46

Ik heb producten besteld uit China om armbandjes mee te maken. Ik krijg alles per product, dus niet in 1 doos/envelop oid. Zonet het 1e product ontvangen, maar de steentjes zijn vrij klein. Ik had ze opgemeten en toen leek het groter. Het is een aantal meter strassketting,maar ja ik ga er maar het beste ervan zien te maken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Rebecca do 30 mei 2013 - 9:57

Ik ben vandaag gehackt toen ik ging internetbankieren en nu heel wat geld armer Sad Hoop zo dat ik dit nog terug ga krijgen Cry
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Dora do 30 mei 2013 - 10:13

Rebecca schreef:Ik ben vandaag gehackt toen ik ging internetbankieren en nu heel wat geld armer Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 2 1371890812 Hoop zo dat ik dit nog terug ga krijgen Cry

Oei das zwáááááár K*T!
Hopelijk krijg je het allemaal terug. Hou je ons op de hoogte?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  May do 30 mei 2013 - 19:26

Ik had vanochtend als mijn uitslaap ochtend gebombardeerd, word ik een uur geleden wakker vanwege een brandend maagzuur aanval. Niet eerlijk!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rebecca do 30 mei 2013 - 20:09

Dora schreef:
Rebecca schreef:Ik ben vandaag gehackt toen ik ging internetbankieren en nu heel wat geld armer Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 2 1371890812 Hoop zo dat ik dit nog terug ga krijgen Cry

Oei das zwáááááár K*T!

Ja, heel zwaar k*t, baal er zo ontzettend van!! Word vandaag erover teruggebeld, even afwachten dus.. Sad
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Mrs. Lovett do 30 mei 2013 - 23:18

Mermaid schreef:mrs lovett Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 2 699888Zou een winkel dan niet iets minder zwaar zijn?

Ik heb zo'n stomme huildag vandaag.. gewoon alles is ineens teveel. Wel even bij de huisarts geweest en t valt allemaal mee gelukkig. Maar blugh wat voel ik me rot vandaag. Echt zo'n dag dat ik zin heb om alles op te geven waar ik mee bezig ben.

Dat heb ik ook geprobeerd, maar de hele dag staan lukt gewoon niet... En vaak is het dan toch ook wel de bedoeling dat je dingen gaat bijvullen, opruimen en schoonmaken, en ik kan niet zo veel tillen/dragen... Thuis kan ik nog niet eens stofzuigen of de wasmand naar een andere verdieping tillen...

Als je je kut voelt mag je best eens een dagje niksen hoor, niemand die je dat kwalijk zal nemen!
Sterkte!
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Bericht  Rouxxxe vr 31 mei 2013 - 1:31

Ik baal vandaag heel erg dat ik zo ver van mn ouders vandaan woon en zelf geen buiten heb. Het is hier heerlijk weer, vriend is werken en ik zit thuis te hangen.. Mn moeder is vrij vandaag, en als ik dichterbij had gewoon had ik even gezellig bij haar in de tuin gaan zitten, maar dat zit er dus niet in.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Aziraphale vr 31 mei 2013 - 2:54

Rebecca schreef:
Dora schreef:

Oei das zwáááááár K*T!

Ja, heel zwaar k*t, baal er zo ontzettend van!! Word vandaag erover teruggebeld, even afwachten dus.. Sad

Wat erg Sad Hoe ben je erachter gekomen?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Rebecca vr 31 mei 2013 - 3:16

Ik ging internetbankieren en zag dat er ineens €600,- van mijn rekening af was naar een rekeningnummer dat ik niet kende. Toen ik met de bank ging bellen bleek ik dat ook nog zelf gedaan te hebben via ideal Neutral .
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 6:43

Rebecca, dat is vervelend! Al iets gehoord?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 mei 2013 - 6:49

Ik heb NOG steeds hoofdpijn, nu al precies een week. En ik word er erg verdrietig van.

Gast
Gast

Bericht  Rebecca vr 31 mei 2013 - 6:49

Nou, uit dat gesprek van vandaag werd ik dus niet veel wijzer. Volgende week zaterdag ga ik aangifte doen en dan moet ik daar weer mee naar de bank als bewijs voor in 't dossier. Als ik mijn geld terug krijg zou dat binnen nu en twee maanden zijn, maar geen idee wanneer ik daar uitsluitsel over krijg, daar doen ze geen uitspraken over Sad .
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Mermaid vr 31 mei 2013 - 7:08

Jeetje Rebecca :O maar moet je zo lang wachten met een aangifte ja?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  SDL vr 31 mei 2013 - 9:02

Potverdikkie wat ben ik strontchagrijnig!! Man, wat baal ik van mezelf Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 2 1270000679. Gadverpielekes.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Poubelle vr 31 mei 2013 - 23:21

What happened, SDL?

Ik heb n gigantische kater :nopompom:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Saga vr 31 mei 2013 - 23:25

Ik heb écht geen zin om verder te gaan met opruimen en schoonmaken in huis, ik blijf het maar uitstellen.
En ondertussen baal ik wel van de rommel hier..
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Parel vr 31 mei 2013 - 23:40

Oh poubelle, was je feestje gisteren?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 3:46

Ik baal! Ik ging net boodschappen doen en voor het weggaan heb ik nog snel mijn pinpas in mijn zak gedaan; en bij de supermarkt aangekomen is die weg laughcry Argh!!! Ik heb nog de hele weg teruggelopen in de hoop hem te vinden, maar helaas. Nu heb ik hem laten blokkeren en kan ik dus niks Neutral

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 1 jun 2013 - 4:13

Heb ik net alles voor de kinderopvangtoeslag-aanvraag ingevuld, blijk ik ook de digid van vriend nodig te hebben. En hij is er niet, hij is aan het werk en ook niet bereikbaar Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: