Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

+71
Caramba
Stuiterbal
silly-one
Caresses
Snoes
Suus
Reva
Pitufo
Shopaholic
Silver
mezzoforte
Sanne
Taeda
Lejow
Caroow
Huppekee
Luce
Burn
Bliss
Kowalski
Zonnetje
Petteflet
Rose
Roos
LDJ
Paper Crown
Sea of Trees
Exogenesis
Roos'
Steep
Sterre
Orchidee
Razz
Pommes
SarahKey
Ibbeltje
ExpressoB
Marin
Pannetoet
Tiana
Shisha
Sarah1985
_Lacey_
mzcharlotte
kajaka88
Snoopy
Arwyn
Parel
Saga
Poubelle
Rouxxxe
May
Dora
Rebecca
Happinaz
Mrs. Lovett
Caribbeanlover
Fortissimo
Mermaid
Middleme
Tania
Ragazza
Zonneschijn
Aziraphale
Flower_L
M@niek
Printje
Joan
Nyx
Parisienne
SDL
75 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 9 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  banjer49 do 13 jun 2013 - 4:16

Ik wil ook ff klagen, was zondag na huisartsenpost omdat ik wondroos had, heb antibiotica gehad en normaal voel ik me na paar dagen wel beter maar voel me alleen maar slechter worden bah, morgen toch nog maar ff de huisarts bellen Sad
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 9 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Caresses do 13 jun 2013 - 4:27

Snoes schreef:Ben je ontslagen/heb je ontslag genomen, Carresses? Of heeft het met je zwangerschapsverlof te maken?

Mijn tijdelijke contract eindigt tijdens mijn verlof en ik vind het werk helemaal niks, dus vandaar dat ik ervoor kies om daarna niet meer terug te komen. Dat vinden ze volgens mij ook niet erg aangezien ze wel aan mij merken dat ik er niet op m'n plek zit.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rouxxxe do 13 jun 2013 - 4:40

Ik wil ff klagen dat ik erg moe ben! En dat terwijl ik eigenlijk nog heel veel moet doen en wilde sporten vanavond.. Dus ik kan die moeheid niet gebruiken! Pffff
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sea of Trees do 13 jun 2013 - 5:28

Burn schreef:Ik ook.... bah.
Ik ben gewoon misselijk van de spanning..
Hoe is het gegaan Burn?
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Sea of Trees do 13 jun 2013 - 9:18

Ik baal dat ik keihard zit te janken bij die reclame over ouderenmishandeling, die oude man met dat kapotte bootje.
Serieus, het breekt m'n hart hoe die man kijkt, de ontzetting op zijn gezicht......pale ik wil die reclame nooit meer zien.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Caramba do 13 jun 2013 - 12:31

Silver schreef:
Rush schreef:
Caramba schreef:Verdorie, ik zit net ff op de site van het dorp te kijken, kan ik vandaag amper het dorp uit, omdat ze alles afzetten! Nu weet ik niet waar ik langs moet rijden om op mijn werk te komen! Auto een kilometer verderop zetten zie ik ook niet zo zitten!

Reden voor afzetten, zet ik liever niet neer, i.v.m herkenbaarheid Wink

Fietsen? Dat mag namelijk nog wel. En dat is ook het enige wat je mag.

Wij kunnen ook niets! laughcry
Nee precies! Als het beetje mooi weer is ga ik ook opt fietsje heen om te kijken. Vriend moet ook "muziek maken" Wel leuk. Very Happy

Ik ga niet met een bench aan het stuur fietsen en de hond aan de andere kant Wink
Vind het maar 1 grote poppenkast, voor iets wat een kwartier gaat duren.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Caroow do 13 jun 2013 - 16:18

Ik moet mezelf wakker houden (want nu kolven, straks werken) maar de batterij van de tablet is leeg en de laptop is aan het updaten Sad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin do 13 jun 2013 - 16:26

Bleh voor de tweede nacht achter elkaar maar paar uur geslapen. Ik ben zo moe maar m'n lichaam kan maar geen rust vinden. En uitgerekend nu heb ik natuurlijk een lange werkdag en vroeg op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pompoen do 13 jun 2013 - 17:13

Ah bah sterre wat naar! Ben je trouwens al eens bij een neuroloog geweest? Is er iets wat je recent anders bent gaan doen? Anders bent gaan eten? Ikken iemand die migraine krijgt van kaas bijvoorbeeld!

Het nare van zoveel aanvallen in korte tijd is dat je klap op klap krijgt en niet goed hersteld. Het schijnt dat je van een normale aanval al twee weken tot een maand moet herstellen! 

Ik hoop dat je gauw weer opknapt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nina do 13 jun 2013 - 17:34

Caramba schreef:
Silver schreef:
Rush schreef:
Caramba schreef:Verdorie, ik zit net ff op de site van het dorp te kijken, kan ik vandaag amper het dorp uit, omdat ze alles afzetten! Nu weet ik niet waar ik langs moet rijden om op mijn werk te komen! Auto een kilometer verderop zetten zie ik ook niet zo zitten!

Reden voor afzetten, zet ik liever niet neer, i.v.m herkenbaarheid Wink

Fietsen? Dat mag namelijk nog wel. En dat is ook het enige wat je mag.

Wij kunnen ook niets! laughcry

Nee precies! Als het beetje mooi weer is ga ik ook opt fietsje heen om te kijken. Vriend moet ook "muziek maken" Wel leuk. Very Happy

Ik ga niet met een bench aan het stuur fietsen en de hond aan de andere kant Wink
Vind het maar 1 grote poppenkast, voor iets wat een kwartier gaat duren.
Oeh wat staat daar te gebeuren? Iemand die me een pm wil sturen?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 17:35

Sterre, wat vervelend joh...ik ken schuldgevoel zo goed maar je kunt er echt niks aan doen. Ik hoop dat je snel opknapt.

Zou het met het benauwde weer te maken kunnen hebben? Misschien een rare vraag, maar het schijnt dat klimaatveranderingen ook kunnen bijdragen.

Gast
Gast

Bericht  nina do 13 jun 2013 - 18:14

Aha! Heb 't al gevonden hoor, wel vreemd maar had er niets van meegekregen.
Maar ja, ik woon ook wel een stuk verder naar het noorden...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Silver do 13 jun 2013 - 19:10

nina schreef:Aha! Heb 't al gevonden hoor, wel vreemd maar had er niets van meegekregen.

Jaaa heel friesland staat vandaag op z'n kop.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Sterre do 13 jun 2013 - 19:29

Pompoen schreef:Ah bah sterre wat naar! Ben je trouwens al eens bij een neuroloog geweest? Is er iets wat je recent anders bent gaan doen? Anders bent gaan eten? Ikken iemand die migraine krijgt van kaas bijvoorbeeld!

Het nare van zoveel aanvallen in korte tijd is dat je klap op klap krijgt en niet goed hersteld. Het schijnt dat je van een normale aanval al twee weken tot een maand moet herstellen! 

Ik hoop dat je gauw weer opknapt!

Ik ben een paar jaar geleden bij een neuroloog geweest. Maar dat was zo'n ontzettende hork. Ik kreeg lichamelijk onderzoek en een ct-scan, en toen daar niks uitkwam werd ik meteen op preventieve medicatie gezet zonder dat er verder naar oorzaken werd gekeken. Toen slikte ik ook nog andere medicatie voor ADD en wilde ik absoluut niet nog meer 'troep'. Dat heb ik toen dus niet gedaan, en daarna is het ook een tijd beter gegaan met soms wat slechtere periodes.

Intussen ben ik wel een paar keer bij de huisarts geweest, en o.a. gestopt met de pil om te kijken hoe dat ging. Ook dat hielp redelijk, afgelopen jaar waren de aanvallen beheersbaar. Tot nu. daarom wil ik me toch nog een keer laten onderzoeken bij een speciale hoofdpijnpoli. Daar kijken ze naar je hele systeem, naar voeding, hormonen, stress etc. Als er dan alsnog het advies uitkomt om preventieve medicatie te slikken dan sta ik daar wel voor open. Ik probeer vandaag nog een afspraak te regelen, ik ben het echt zo zat.

@ Minneke, bij mij spelen weersveranderingen inderdaad vaak een rol. Daar kan je ook echt helemaal niks mee. Stommm! Hoe gaat het nu bij jou?

Ik voel me nu wel iets beter, maar nog steeds totaal niet fit. Zo beslissen of ik mee ga naar Vlieland. Op zich misschien wel goed om te ontspannen, al moet ik dan wel steeds afhaken als de rest de kroeg in gaat ;-) als ik ga neem ik wel een goed boek mee.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Rush do 13 jun 2013 - 19:56

Silver schreef:
nina schreef:Aha! Heb 't al gevonden hoor, wel vreemd maar had er niets van meegekregen.

Jaaa heel friesland staat vandaag op z'n kop.
Ik ken een stel wat vandaag gaat trouwen bij ons en om 11 uur is alle drama alweer afgelopen, maar zij mochten in eerste instantie niet om 2 uur in het park foto`s maken. Belachelijk toch! :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caramba do 13 jun 2013 - 20:03

Nog een uurtje, dan begint die poppenkast, sorry, maar ik vind dat zo.
Ik ga zo maar naar mijn pa, misschien maar Dokkum om? Geen idee hoe ze de boel hebben afgesloten. Zelfs de bus moet omrijden door dit gedoe.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 13 jun 2013 - 20:06

Caramba schreef:Nog een uurtje, dan begint die poppenkast, sorry, maar ik vind dat zo.
Ik ga zo maar naar mijn pa, misschien maar Dokkum om? Geen idee hoe ze de boel hebben afgesloten. Zelfs de bus moet omrijden door dit gedoe.
Volgens mij komen ze via I bij jullie en gaan ze ook weer binnendoor door T naar ons. Misschien kan je zuid het dorp uit, richting H? Ik heb alleen geen idee waar je heen moet voor je vader. Razz
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caramba do 13 jun 2013 - 20:11

Misschien is het weggetje bij de kroeg open, dan hoef ik niet véél om, anders moest ik over I en G (binnendoor) en dan snelweg terug naar A. Hij woont niet zo ver van het verzorgingshuis af Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 13 jun 2013 - 20:15

Ohhh, onhandig idd! Hopelijk kan je daar langs. Of tenminste, wanneer ze weer weg zijn, of ben je dan te laat?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caramba do 13 jun 2013 - 20:19

Tot 12 uur is dorp afgesloten en ik moet vanmiddag weer werken. Dan wordt het een gevlieg na 12'en.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 13 jun 2013 - 20:20

Pfff, dat valt nog mee haha. Bij ons gewoon tot 6 uur! :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caramba do 13 jun 2013 - 20:23

Bij jullie duurt het misschien langer?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  Caramba do 13 jun 2013 - 20:28

Haha, onbewust heb ik oranje met wit ondergoed aangetrokken, met een gouden strikje, hoe stom en toch best gepast :p
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 13 jun 2013 - 20:32

Rush schreef:Pfff, dat valt nog mee haha. Bij ons gewoon tot 6 uur! :O

Nou idd, in en uit kan gewoon niet. Hier wordt er van alles omheen georganiseerd. Ik ga zo ook die kant op. Het zal mij benieuwen. In ieder geval ga ik mijn vriend aanmoedigen. Very Happy
*edit* dit is eigenlijk niet iets om te klagen... Haha
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Caramba do 13 jun 2013 - 20:35

Wat dat betreft ben ik blij dat dit dorp gesplitst is, alleen nu woont ik toch echt aan de verkeerde kant, ja dan ben ik maar eens aan het klagen, gebeurt niet vaak namelijk.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: