Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

+71
Caramba
Stuiterbal
silly-one
Caresses
Snoes
Suus
Reva
Pitufo
Shopaholic
Silver
mezzoforte
Sanne
Taeda
Lejow
Caroow
Huppekee
Luce
Burn
Bliss
Kowalski
Zonnetje
Petteflet
Rose
Roos
LDJ
Paper Crown
Sea of Trees
Exogenesis
Roos'
Steep
Sterre
Orchidee
Razz
Pommes
SarahKey
Ibbeltje
ExpressoB
Marin
Pannetoet
Tiana
Shisha
Sarah1985
_Lacey_
mzcharlotte
kajaka88
Snoopy
Arwyn
Parel
Saga
Poubelle
Rouxxxe
May
Dora
Rebecca
Happinaz
Mrs. Lovett
Caribbeanlover
Fortissimo
Mermaid
Middleme
Tania
Ragazza
Zonneschijn
Aziraphale
Flower_L
M@niek
Printje
Joan
Nyx
Parisienne
SDL
75 plaatsers

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 8 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 4:07

Ik krijg net echt zo'n stomme klacht op mijn werk. Mijn hele dag is meteen verpest. Boee!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 8 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 5:33

Harrison schreef:Ik krijg net echt zo'n stomme klacht op mijn werk. Mijn hele dag is meteen verpest. Boee!

Wat voor klacht? Wat rot dat je dag daardoor is verpest.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 6:09

Het gaat helemaal nergens over en ik weet dat ik niet fout zit en toch kan ik er echt mee zitten als iemand boos op me wordt, stom he!

Ik zette iemand in de wacht die daar niet van gediend was. Maar ja ik zat alleen en ik kreeg 3 lijnen binnen, achteraan aansluiten hoor.

Gast
Gast

Bericht  Suus di 11 jun 2013 - 6:21

Wat stom, Harri, daar kun je inderdaad niks aan doen.

Ik klaag omdat ik vanaf morgen 6 dagen achtereen moet werken en de laatste twee dagen daarvan zijn late diensten, daar heb ik zo'n hekel aan. Ik ben blij als deze week voorbij is Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 8 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn di 11 jun 2013 - 6:24

Meh, mijn nieuwe tablet zou vandaag bezorgd worden. Is het bezorgmoment zomaar verplaatst naar morgen! Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 8 1270000679
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Pitufo di 11 jun 2013 - 7:22

EDC schreef:
Pitufo schreef:Ik werd vanochtend ineens uit het niets heel misselijk en het wordt maar niet beter. Heb sinds vanochtend 7:15 uur al wel 1 hele banaan gegeten. Begin inmiddels ook behoorlijk moe te worden en hoofdpijn te krijgen en ik moet nog drie uur werken. En daarna met de bus naar huis pale

Oh bah...bij mij is dat juist een teken dat ik oververmoeid ben dan en echt even moet gaan rusten! Maarja, op je werk zal dat niet gaan...hopelijk zijn de 3uurtjes zo om en kun je naar huis je bedje in ?
Hier blijkt het een gevalletje buikgriep. Rond 14:30 uur heb ik zitten overgeven op mijn werk en toen maar besloten om me ziek te melden en naar huis te gaan. Inmiddels loop ik zowel van achter als van voor in snel tempo leeg (terwijl ik alleen maar water drink) en heb ik koorts Neutral
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 8:27

Ik had gehoopt op iets anders, Pitufo, helaas. Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pitufo di 11 jun 2013 - 8:50

Snoes schreef:Ik had gehoopt op iets anders, Pitufo, helaas. Sad
Lief! Ik hoopte het ook een klein beetje, al wist ik in mijn achterhoofd al dat het eigenlijk bijna niet kon, aangezien ik op dag 17 van mijn cyclus zit.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 8:51

Ik weet niet vanaf wanneer je je misselijk kan voelen in een zwangerschap. Jammer meid, ik hoop dat het jullie snel gegund is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caresses di 11 jun 2013 - 21:02

Ik moet zo werken, en ga er zo met tegenzin heen. Ik moet in totaal nog elf werk werken tot ik er weg ga en ben ze echt aan het aftellen. Op zich vond ik het werk al niks, maar omdat ik er zo klaar mee ben is mijn tegenzin nog zoveel groter geworden. De laatste loodjes wegen het zwaarst.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 22:41

Ben je ontslagen/heb je ontslag genomen, Carresses? Of heeft het met je zwangerschapsverlof te maken?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  silly-one wo 12 jun 2013 - 9:05

Ik baal dat ik er net achter komt dat ik de verkeerde uitwerkingen heb uitgeprint. Ik kan ook niet meer bij de uitwerkingen omdat mijn activeringscode is verlopen. Ik baal hier behoorlijk van, aangezien ik het hard nodig had voor mijn wiskunde examen. Is het niet voor volgende week, dan wel voor de herkansing in augustus.
Nu even bedenken hoe ik het ga oplossen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Burn wo 12 jun 2013 - 20:11

Gadverdarrrieee!
Ik moet zo naar de kaakchirurg om er een verstandskies uit te laten snijden. pale

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Stuiterbal wo 12 jun 2013 - 20:16

Ieeeuuuwww succes Burn, ik probeer dat nog steeds te vermijden haha. Ben daar zo'n schijtluis in.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Burn wo 12 jun 2013 - 21:24

Ik ook.... bah.
Ik ben gewoon misselijk van de spanning..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Caramba wo 12 jun 2013 - 21:32

Verdorie, ik zit net ff op de site van het dorp te kijken, kan ik vandaag amper het dorp uit, omdat ze alles afzetten! Nu weet ik niet waar ik langs moet rijden om op mijn werk te komen! Auto een kilometer verderop zetten zie ik ook niet zo zitten!

Reden voor afzetten, zet ik liever niet neer, i.v.m herkenbaarheid Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sarah1985 do 13 jun 2013 - 0:29

Ik klaag omdat een bedrijf waar mijn man voor gewerkt heeft maar niet neyalen. En als we deze week niet dat geld krijgen komen wij dik in de problemen. Ik ben dit zo zat elke keer weer die ellende. Heeft die weer eens werk betalen die eikels niet.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Rose do 13 jun 2013 - 0:41

Ik baal op dit moment ontzettend van onze auto's! In 1 maand tijd €1000 verderop en dan moet 1 auto morgen nog naar de garage zal ook wel weer €100-150 gaan kosten pale

Dus door deze tegenvallers is het geen vakantie dit jaar Cry
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Sterre do 13 jun 2013 - 1:34

Ik voel me zo rot. Ik heb vanacht/vanochtend de 6e migraine aanval in twee weken tijd gehad. Ik snap er niks van, de laatste maanden ging het juist heel goed met 1x per twee weken een lichte aanval die goed te behandelen was met medicijnen. Maar nu? Ik ben kapot, compleet uitgeput en ik voel me schuldig naar mijn werk en vrienden waarmee ik afspraken moet afzeggen.

Gisteren begon het met buikpijn en misselijkheid die opeens op mijn werk kwam opzetten. Ik moest toen nog terug, een uur met het OV, en toen ik thuiskwam was ik EN nog steeds beroerd EN hing mijn oog weer, waarna er dus vannacht en vanochtend migraine volgde.

Het voelt alsof mijn lichaam me even in de steek laat, en kan ook geen reden bedenken. Ik zat best goed in mijn vel (hierdoor nu even iets minder) en had ook niet veel stress. Bluh.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Silver do 13 jun 2013 - 2:16

Caramba schreef:Verdorie, ik zit net ff op de site van het dorp te kijken, kan ik vandaag amper het dorp uit, omdat ze alles afzetten! Nu weet ik niet waar ik langs moet rijden om op mijn werk te komen! Auto een kilometer verderop zetten zie ik ook niet zo zitten!

Joh, morgen is alles overal afgezet....Suspect Dat wordt fietsen of lopen....

Sarah, kan je er niet iemand achteraan sturen? Hopelijk krijgen jullie het wel voor elkaar.

Aiz, dat is balen Rose...

Sterre beterschap! Hopelijk voel je je gauw weer beter.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Snoes do 13 jun 2013 - 2:35

Wat vervelend Sterre. Kan me heel goed voorstellen dat je op bent en dat je je rot voelt naar je werk en vrienden toe. Maar bedenk dat je hier zelf ook helemaal niets aan kan doen en je het zelf ook liever anders had gezien. Beterschap! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sarah1985 do 13 jun 2013 - 3:15

Silver we proberen het eerst zo op te lossen je moet toch eerst herinneringen en aanmaningen versturen. Maar we gaan wel op zoek naar een incassobureau. Het gaat om veel geld
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Sterre do 13 jun 2013 - 3:51

Thanks Snoes en Silver! Morgen zou ik een weekendje weg gaan met vrienden, ik hoop dat ik dan weer beter ben. Nu voel ik me nog alsof er drie vrachtwagens over me heen zijn gereden. Hoofdpijn is weg, maar 24u niks kunnen eten hakt er ook in.

Balen Sarah! Hopelijk is het inschakelen van het incassobureau uiteindelijk niet nodig.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Rush do 13 jun 2013 - 3:53

Caramba schreef:Verdorie, ik zit net ff op de site van het dorp te kijken, kan ik vandaag amper het dorp uit, omdat ze alles afzetten! Nu weet ik niet waar ik langs moet rijden om op mijn werk te komen! Auto een kilometer verderop zetten zie ik ook niet zo zitten!

Fietsen? Dat mag namelijk nog wel. En dat is ook het enige wat je mag.

Wij kunnen ook niets! laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Silver do 13 jun 2013 - 4:04

Rush schreef:

Fietsen? Dat mag namelijk nog wel. En dat is ook het enige wat je mag.

Wij kunnen ook niets! laughcry
Nee precies! Als het beetje mooi weer is ga ik ook opt fietsje heen om te kijken. Vriend moet ook "muziek maken" Wel leuk. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: