Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

+71
Caramba
Stuiterbal
silly-one
Caresses
Snoes
Suus
Reva
Pitufo
Shopaholic
Silver
mezzoforte
Sanne
Taeda
Lejow
Caroow
Huppekee
Luce
Burn
Bliss
Kowalski
Zonnetje
Petteflet
Rose
Roos
LDJ
Paper Crown
Sea of Trees
Exogenesis
Roos'
Steep
Sterre
Orchidee
Razz
Pommes
SarahKey
Ibbeltje
ExpressoB
Marin
Pannetoet
Tiana
Shisha
Sarah1985
_Lacey_
mzcharlotte
kajaka88
Snoopy
Arwyn
Parel
Saga
Poubelle
Rouxxxe
May
Dora
Rebecca
Happinaz
Mrs. Lovett
Caribbeanlover
Fortissimo
Mermaid
Middleme
Tania
Ragazza
Zonneschijn
Aziraphale
Flower_L
M@niek
Printje
Joan
Nyx
Parisienne
SDL
75 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 5 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Sea of Trees di 4 jun 2013 - 7:50

.

Laatst aangepast door Sea of Trees op di 4 jun 2013 - 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 5 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 10:06

Hoe oud is zij?
Ik merk dat regelmatig als ik bij mijn schoonouders ben, dan gaat het wel eens over Marokkanen wat ze allemaal fout doen. Dan denk ik ''er zijn 3 dingen die veel Marokkaanse vrouwen wel doen en hebben en dat is werk en een rijbewijs, ook kunnen ze vast wel met de pc omgaan, dat zijn al 3 dingen waar jouw vrouw te dom en te lui/zichzelf te goed voor voelt '' basta!
Ook heel erg fijn die discriminatie naar Marokkanen toe en terwijl ik zelf een behoorlijke tint heb.................ja echt heel fijn. Als je zo praat, dan moet je niet raar staan te kijken als ik er ooit wat van zeg!

Ik noem dit liever het Baaltopic.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 10:21

Veel Marokkaanse vrouwen hebben geen rijbewijs, hoor. Dat is pas de laatste jaren in opkomst, dat islamitische vrouwen hun rijbewijs halen. Veelal is het in die cultuur trouwens ook zo de moeder thuis blijft bij de kinderen, en dus niet werkt. Alleen de nieuwe generaties worden wat soepeler in die dingen, maar die zijn al dusdanig lang in Nederland dat ze verwesterd zijn.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover di 4 jun 2013 - 19:54

Volgens mij hebben veel het wel en tuurlijk niet allemaal dat snap ik ook wel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Paper Crown di 4 jun 2013 - 20:18

Lennox schreef:Veel Marokkaanse vrouwen hebben geen rijbewijs, hoor. Dat is pas de laatste jaren in opkomst, dat islamitische vrouwen hun rijbewijs halen. Veelal is het in die cultuur trouwens ook zo de moeder thuis blijft bij de kinderen, en dus niet werkt. Alleen de nieuwe generaties worden wat soepeler in die dingen, maar die zijn al dusdanig lang in Nederland dat ze verwesterd zijn.

Dat is echt allang niet meer zo, Lennox.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Pommes wo 5 jun 2013 - 23:04

ik wil even klagen over iemand op facebook. Eerst lees ik al maanden de frustraties van het geen werk hebben/kunnen vinden en alle afwijzingen. Nu heeft ze blijkbaar werk en klaagt ze dat ze moet werken. *zucht*
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Arwyn do 6 jun 2013 - 0:09

Pommes: Haha.
Hoezo het is nooit goed Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha do 6 jun 2013 - 0:10

Nog steeds geen baby... En ik verveel mij echt al rot de afgelopen dagen. Kan mij nergens meer op concentreren en heb ook nergens zin meer in. Bah. Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 5 1371890812
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Saga do 6 jun 2013 - 0:11

Ik slik sinds deze week melatonine omdat ik heel erg onrustig sliep. Zelf had ik er niet veel last van, maar mijn vriend had het zwaar te verduren, ik sloeg, duwde en trapte hem in mijn slaap en was constant geluiden aan het maken.
Nu met die pilletjes slaap ik weer gewoon rustig, maar overdag voel ik me zo gaar als een koekie. Voor mijn gevoel krijg ik mijn ogen amper open Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 5 394967
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  LDJ do 6 jun 2013 - 0:15

Pommes, wat stom. Ze mag blij zijn dat ze weer werk heeft en dus weer mag gaan werken.

Shisha, spannend meid! Ik hoop dat jullie kindje zich snel aankondigd!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Roos do 6 jun 2013 - 0:18

Ik heb een verwijsbrief gekregen van het cb voor de jongste, ziekenhuis gebeld die willen ook nog graag een verwijsbrief hebben van de huisarts. Die gebeld dat ik van hun ook een brief wil, moet ik eerste langs komen op het spreekuur. Gek word ik van dit soort bureaucratie.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rose do 6 jun 2013 - 0:31

Grr hebben we net de auto voor de apk gehad (€400) was er iets mis gegaan met het uitlijnen dus de auto trekt 1 kant op.
Vriend er heen gebeld, vandaag zouden ze het opnieuw doen..
Haalt het zonet de auto op trekt de auto nog steeds 1 kant op en toen hij hun weer opbelden deden ze nog geïrriteerd ook.

We balen er nu flink van want ze konden niet alles voor de apk doen en de auto is dus ook nog bij een ander bedrijf geweest en als we geweten hadden dat het uitlijnen bij hun zo slecht gaat hadden we dat ook bij het andere bedrijf laten doen Mad
Dus nu is het even afwachten wat er gaat gebeuren maar het blijft zeker niet zoals het is!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Petteflet do 6 jun 2013 - 2:19

Gister de auto naar de garage gebracht omdat de koppeling een raar geluid maakte en stonk. Is de koppelingsplaat en het vliegwiel kapot; totale kosten zo'n 1600 euro! 2 weken geleden al de airco laten maken; kosten 550 euro. Hoorde we net van de monteur dat ze de airco niet goed gemaakt hebben, slangetje is losgeschoten waardoor aircovloeistof lekt.... gevolg: hele onderkant van de auto groen. Pissig de monteur gebeld van de airco, krijgen we te horen: Ik snap niet waarom u nu zo boos bent, een foutje kan gebeuren toch? Dussss..... Als de koppeling niet kapot was gegaan, waren we er waarschijnlijk pas veel later achtergekomen en voor 550 euro verwacht ik een werkende airco!

DUS!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Zonnetje do 6 jun 2013 - 2:56

Dat is echt ontzettend balen, Petteflat! Wat een bedragen trouwens, die reparatiekosten van een auto!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Kowalski do 6 jun 2013 - 3:00

Wow Shisha, nog niet? Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 5 1270000679

Ik wil weer eens even klagen over de studie. Het schiet nog steeds niet op en mijn motivatie is echt gedaald naar nul. En dat is frustrerend, want ik wil het afmaken (want het is zonder om na 1,5 jaar master met hele goede cijfers te stoppen), maar ik kan de motivatie gewoon niet vinden, waardoor het niet alleen niet leuk is, maar ook niet lukt. Maar het moet... en het lukt niet... maar het moet... Grr!

Ik weet het, ik moet niet zeuren en gewoon doen, maar dit topic is net even lekker om wél gewoon te zeuren Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 5 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Bliss do 6 jun 2013 - 3:45

Zo, en nu wil ik ook eens even klagen, want

a) ik slaap al anderhalve week zwaar ruk! Eerst kwam het door zenuwen voor een date, maar dat is nu geweest en nog steeds doe ik geen oog dicht. Heb weer nieuwe slaappillen gehaald net.

en b) Ik ben gisteren op mn bek gegaan met skaten, languit op het asfalt, en naast wat schaafwonden doet werkelijk mn hele lichaam nu pijn Sad Overal spierpijn en mn nek zit vast.

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 5 1270000679

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Petteflet do 6 jun 2013 - 3:45

Zonnetje schreef:Dat is echt ontzettend balen, Petteflat! Wat een bedragen trouwens, die reparatiekosten van een auto!

Ja, dat is echt bizar hoor. We zijn tot nu toe ook altijd verwend geweest. Vriend kan veel reparaties zelf en kan materialen tegen inkoopsprijs kopen, maar deze 2 klussen waren te groot om zelf te gaan zitten rommelen. En je kan altijd naar een bedrijf terug mocht het niet juist gemaakt zijn. En nu achteraf met die airco is dat maar goed ook.....

Maar echt, ik ga vanaf nu alleen nog maar fietsen... Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 5 394967
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Rose vr 7 jun 2013 - 1:14

Waarom woon ik precies in dat stukje Nederland waar het nu niet warm is Mad (15.9 voelt als 11.5)
En de wind staat ook nog eens in de tuin dus kan gewoon echt niet buiten zitten om te zonnen Cry
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx vr 7 jun 2013 - 1:21

Is dat het deel dat eigenlijk niet bij Nederland wil horen, Rose? Want dan is het natuurlijk eigen schuld dikke bult. :p
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Sterre vr 7 jun 2013 - 1:34

Doordat het nu voor het eerst zonnig en warm weer is heb ik de hele week al veel last van migraine. Nu zit ik in m'n vierde aanval binnen een week tijd, en voel me dan zooo rot over het steeds moeten afzeggen van werk en afspraken met vrienden. Ik kan daar zo slecht mee omgaan, en voel me ontzettend schuldig en niks waard. Om over die klote pijn nog maar te zwijgen.

Dat lucht op!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Rose vr 7 jun 2013 - 1:35

Euhm gok van wel... Friesland..
Als ik nou op 1 van de eilanden zou wonen oké maar nu Mad Had mij zo verheugd op een dagje zonnen!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx vr 7 jun 2013 - 1:41

Ja, Friesland bedoelde ik inderdaad. smile

Het wordt volgens mij morgen overal in NL minder en vanaf volgende week weer volop zomer. En dan mag Friesland ook gewoon gezellig meedoen. smile

Toch blijf ik het vreemd vinden. Vorige week had ik nog de verwarming aan en nu is het hier binnen bijna 25 graden.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Caroow vr 7 jun 2013 - 4:10

Ik moet maandagavond werken en ik heb nog geen oppas en ik durf mijn schoonouders niet nog een keer te vragen Sad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Exogenesis vr 7 jun 2013 - 5:05

Ik baal vanwege het feit dat ik mijn man deze week geen enkele dag spreek. Ik werk van 8 tot 18. Hij van 11 tot 23 momenteel. Hij komt rond middernacht thuis en ik slaap dan. We lopen elkaar dus mis. Ja, we slapen wel samen, maar daar merk ik niks van. Hij kan me niet eens vragen hoe het met Sjakie gaat Neutral
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burn vr 7 jun 2013 - 5:10

Exo, das rot! En dan het weekend ook al niet! :nopompom:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: