Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

+71
Caramba
Stuiterbal
silly-one
Caresses
Snoes
Suus
Reva
Pitufo
Shopaholic
Silver
mezzoforte
Sanne
Taeda
Lejow
Caroow
Huppekee
Luce
Burn
Bliss
Kowalski
Zonnetje
Petteflet
Rose
Roos
LDJ
Paper Crown
Sea of Trees
Exogenesis
Roos'
Steep
Sterre
Orchidee
Razz
Pommes
SarahKey
Ibbeltje
ExpressoB
Marin
Pannetoet
Tiana
Shisha
Sarah1985
_Lacey_
mzcharlotte
kajaka88
Snoopy
Arwyn
Parel
Saga
Poubelle
Rouxxxe
May
Dora
Rebecca
Happinaz
Mrs. Lovett
Caribbeanlover
Fortissimo
Mermaid
Middleme
Tania
Ragazza
Zonneschijn
Aziraphale
Flower_L
M@niek
Printje
Joan
Nyx
Parisienne
SDL
75 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 6 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Exogenesis vr 7 jun 2013 - 5:23

Nee, maar sowieso niet, want ook in het weekend moet hij doorwerken. Hij heeft een inbedrijfstelling. Volgende week is het afgelopen, gelukkig, want hier worden we beide niet blij van Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 6 1371890812
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 6 Empty Re: Klaaaag klaaaag klagerdeklaag

Bericht  Luce vr 7 jun 2013 - 5:26

Exogenesis schreef:Ik baal vanwege het feit dat ik mijn man deze week geen enkele dag spreek. Ik werk van 8 tot 18. Hij van 11 tot 23 momenteel. Hij komt rond middernacht thuis en ik slaap dan. We lopen elkaar dus mis. Ja, we slapen wel samen, maar daar merk ik niks van. Hij kan me niet eens vragen hoe het met Sjakie gaat Neutral

Dat zijn altijd van die nare weken he. Bah hug
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Luce vr 7 jun 2013 - 5:28

Ik ben gewoon verdrietig vandaag om het verhaal van Pompoen. Bah. Dus dat is mijn klaagverhaal.

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Exogenesis vr 7 jun 2013 - 5:31

Dankje Luce.

Ja, het verhaal van Pompoen zit ook bij mij behoorlijk in m'n hoofd. En dan helemaal vandaag... Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 6 1371890812 Onbeschrijflijk verdrietig..
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha vr 7 jun 2013 - 5:56

Ik klaag weer even verder over mijn zoon. Vandaag bij de gynaecoloog geweest met een poging tot strippen maar dat ging dus niet. Niks wat er op lijkt dat de bevalling snel zal beginnen dus de afspraak om in te leiden is al gemaakt. En ik wil zo graag thuis bevallen. Cry
Ik hoop nu dus heel hard dat de bevalling toch nog snel begint maar ik ben er bang voor.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Exogenesis vr 7 jun 2013 - 6:18

Shisha, wat duurt dit wachten lang Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 6 1371890812 Maar over een paar dagen kan het je vast helemaal niks meer schelen en heb jij Tonnie in je armen Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 6 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rouxxxe vr 7 jun 2013 - 6:43

Ik heb vorige week een sollicitatiegesprek gehad, en nu werd ik vandaag gebeld dat het niets wordt omdat de vacature is ingetrokken. Bluh Sad
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Shisha vr 7 jun 2013 - 21:22

Exo: Ja duurt echt lang. Maar het kan inderdaad echt niet lang meer duren nu. En van jou ook vervelend van je man, ik ken het en dat is echt niet leuk. Wij lopen elkaar soms echt dagen mis door onze onregelmatige roosters. Vaak ga ik dan series kijken die hij niet leuk vindt of lekker in bed met een boek. Klaaaag klaaaag klagerdeklaag - Pagina 6 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Huppekee za 8 jun 2013 - 8:34

Ik wil ook ff klagen...

Ik baal zo!! Ik heb anderhalve week terug de batterij van mijn waterdichte seiko horloge laten vervangen. Net ermee onder de douche gestaan en jahoor.. Vocht erin.. En ik kan ook pas dinsdag er mee terug Sad

Bah, ik lever iets waterdicht in, dan kan ik toch ook verwachten dat ik het waterdicht terug krijg?!
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 8 jun 2013 - 8:58

Als je dat echt gevraagd hebt, kun je dat wel verwachten. Maar waterdicht laten maken is duur he? Weet niet wat je betaalt hebt voor het vervangen van je batterij?

Gast
Gast

Bericht  Huppekee za 8 jun 2013 - 9:02

Ja, ik heb het gezegd. Maar neem ook aan dat zij er op moeten attenderen als het niet meer zo is..

Maargoed, ik heb het wel gezegd..
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 8 jun 2013 - 9:05

Maar, heb je er veel voor betaald? Want mijn vriend kon de batterij laten vervangen voor 10 euro, en waterdicht voor 35. Wij hebben gekozen om het normaal te laten vervangen, omdat hij hem toch altijd afdoet met douchen etc. Maar is wel ontzettend klote als je er wél vanuit gaat...

Gast
Gast

Bericht  Huppekee za 8 jun 2013 - 9:22

8 euro ofzo.. Maar ze bood me de optie ook niet. Ze liep er meteen mee weg en kwam 1 min later al weer terug. Dus ja, ik was er vanuit gegaan dat het goed was, dat ze daar ook zien dat hij waterdicht moet zijn en dan aan mij de keuze laten wat ik wil doen.

Gelukkig lijk het nu wat weg te trekken..
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caroow ma 10 jun 2013 - 3:10

Ik moet zo met zoon naar schoonouders lopen, zo'n 40 minuten en vanaf daar alleen doorlopen naar het werk, nog eens 35 minuten Sad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow ma 10 jun 2013 - 3:14

Het is dat je zo ver weg woont Caroow, anders had ik je met alle liefde even heen en weer gebracht hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 10:06

Verdorie, ik heb een woordenwisseling met m'n vriend, en nou ben ik chagrijnig inbed gaan liggen en nou voel ik me beroerd en vooral heel zielig. Maar ik vind dat hij maar naar mij toe moet komen, maar da's natuurlijk weer kinderachtig van mij Sad

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 10 jun 2013 - 10:08

waar ging de woordenwisseling over? of wil je dat niet kwijt.. boos / verdrietig of iets dergelijks naar bed gaan is nooit leuk, kon ik ook altijd erg slecht tegen
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Taeda ma 10 jun 2013 - 10:12

Balen, maar ook herkenbaar Lennox! Ik ben ook graag zielig en eigenwijs tegelijk.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 10:14

Over de stand van zaken nu omtrent de financiën en alles. Eigenlijk een geheel nutteloze discussie want we staan er allebei zo'n beetje hetzelfde in, maar het neemt nogal eens wat stress met zich mee waardoor ik in m'n schulp kruip en afstandelijk word, wat hij (logisch) erg naar vindt. En door alle stress en zenuwen krijgen we allebei een ook een behoorlijk korter lontje. En discussies bij ons kenmerken zich in het heetst van de strijd vooral in een heleboel roepen en niet naar elkaar luisteren, dus we moeten allebei echt even afkoelen, en daarna lukt het echte praten wel. Dus het komt ook wel weer goed, maar dat moment van bezinning is gewoon even kut laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 10:16

Bwahhh ik geef het op, ga toch maar naar hem.

Gast
Gast

Bericht  Sanne ma 10 jun 2013 - 10:31

En is het weer bijgelegd? Ik wil ook altijd graag dat mijn vriend bij mij komt, maar hij houdt zijn koppigheid langer vol, dus meestal is het andersom.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 11:00

Bijgelegd! Nog ff een goed gesprek gehad ook smile

Nu heb ik weer te klagen dat ik vandaag vroeg wilde slapen, maar nu klaarwakker in bed lig en zelfs aan de M&M's zit silent

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte ma 10 jun 2013 - 23:47

Balen, ik had 2 boeken besteld bij Bol.com, bestelling zou vandaag geleverd worden. Krijg ik vanochtend een mail binnen "een artikel uit uw bestelling is vertraagd", direct daarna nog een zelfde mail.... is gewoon de hele bestelling vertraagd Mad
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Tania ma 10 jun 2013 - 23:54

mezzoforte schreef:Balen, ik had 2 boeken besteld bij Bol.com, bestelling zou vandaag geleverd worden. Krijg ik vanochtend een mail binnen "een artikel uit uw bestelling is vertraagd", direct daarna nog een zelfde mail.... is gewoon de hele bestelling vertraagd Mad

Ik heb gisteren ook twee boeken besteld die vandaag zouden worden bezorgd maar ze zijn vandaag pas verzonden. Dit is al de zoveelste keer dat ik dat heb bij bol.com. Ik vind het echt irritant, zet er dan gewoon niet bij dat als je voor een bepaalde tijd besteld het nog verzonden wordt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 23:56

Ik wil klagen over mezelf. Ik doe vaak mijn horloge en ring af als ik aan het typen ben en ook altijd als ik ga slapen. Ik heb vaste plekjes waar ik ze neer leg, maar nu ben ik dus mijn ring kwijt Cry Ik heb dat wel vaker en dan komt ie altijd wel weer boven water, maar nu heb ik echt geen idee waar ie kan zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: