Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?

+7
Roxy89
smooch
Pien
Joli86
Ugly Betty
Susan
Niekske
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee? Empty Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?

Bericht  Niekske vr 25 feb 2011 - 1:06

Het is weer zover, ik mag weer een vrijgezellenfeest organiseren. Ik hoop deze keer geen meiden die niet op mail reageren en daarna zeuren dat het allemaal te duur is smile en gelukkig heb ik ook nog heel lang de tijd! Toch alvast een vraagje, de bruid-to-be heeft een hele goede vriend en zij wil graag dat hij meegaat met haar vrijgezellenfeest. Wie er meegaat, is natuurlijk aan haar, maar ik vind het zelf een beetje vreemd. Tenminste, traditioneel gezien is het natuurlijk mannen en vrouwen apart en ik heb het ook nooit anders meegemaakt. Dan moet je ook gaan nadenken over hoe je de dag gaat vullen en van die ontzettende-vrouwen-activiteiten zijn dan al niet meer geschikt. En ik vraag me af of het voor die kerel wel zo leuk is om een hele dag met zo'n stel 'kippen' op te trekken smile wat vinden julliee rvan? Heeft er iemand ervaring met een gemengd vrijgezellenfeest?

We hadden er trouwens al over gedacht of die vriend misschien met de bruidegom mee kan, maar hij is echt een vriend van de bruid, dus dat hoort gewoon niet. Thanks alvast voor tips!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee? Empty Re: Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 1:10

Juist leuk een man er bij! En ik zou gewoon met hem in overleg gaan om wat activiteiten te bedenken die voor beiden, maar vooral voor de bruid leuk zijn. Dat traditionele vind ik een beetje onzin. Vrienden zijn vrienden.

Gast
Gast

Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee? Empty Re: Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?

Bericht  Susan vr 25 feb 2011 - 1:10

De bruid heeft aangegeven dat ze graag wil dat haar goede vriend mee gaat? Dan zou er voor mij geen twijfel mogelijk zijn, dan gaat hij mee. Ik vind het nogal raar om haar wens aan de kant te schuiven omdat jij vindt dat het niet hoort of omdat jij voor hem bepaalt dat hij het niet leuk vindt om de hele dag met een groep vrouwen op te trekken.

Laatst aangepast door Susan op vr 25 feb 2011 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Ugly Betty vr 25 feb 2011 - 1:10

Ik heb er geen ervaring mee. Misschien kan je het beste met hem zelf overleggen hoe hij erover denkt? En dan kijken naar een geschikte activiteit. Wij zijn een keer wezen surveivallen (Dat schrijf je vast niet zo scratch ) met een vriendin dus daar had prima een jongen aan mee kunnen doen. Maar dat ligt wel aan wat voor type je vriendin is. Als zij echt van het knutselen enzo is zou ik er nog maar eens goed over na denken haha!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Joli86 vr 25 feb 2011 - 1:12

Megara schreef:Juist leuk een man er bij! En ik zou gewoon met hem in overleg gaan om wat activiteiten te bedenken die voor beiden, maar vooral voor de bruid leuk zijn. Dat traditionele vind ik een beetje onzin. Vrienden zijn vrienden.

Helemaal eens met Megara, dus +1
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Pien vr 25 feb 2011 - 2:13

Susan schreef:De bruid heeft aangegeven dat ze graag wil dat haar goede vriend mee gaat? Dan zou er voor mij geen twijfel mogelijk zijn, dan gaat hij mee. Ik vind het nogal raar om haar wens aan de kant te schuiven omdat jij vindt dat het niet hoort of omdat jij voor hem bepaalt dat hij het niet leuk vindt om de hele dag met een groep vrouwen op te trekken.
eens!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 2:37

Pien schreef:
Susan schreef:De bruid heeft aangegeven dat ze graag wil dat haar goede vriend mee gaat? Dan zou er voor mij geen twijfel mogelijk zijn, dan gaat hij mee. Ik vind het nogal raar om haar wens aan de kant te schuiven omdat jij vindt dat het niet hoort of omdat jij voor hem bepaalt dat hij het niet leuk vindt om de hele dag met een groep vrouwen op te trekken.
eens!

ik kan het niet beter verwoorden smile

Gast
Gast

Bericht  smooch vr 25 feb 2011 - 2:40

Lily schreef:
Pien schreef:
eens!

+1
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Niekske vr 25 feb 2011 - 3:04

smooch schreef:
Lily schreef:
Pien schreef:
eens!

+1

Hoo, ik heb absoluut niet gezegd dat ik wilde voorstellen dat hij niet meegaat ofzo! Zoals ik zelf ook al zei, de bruid bepaald wie er mee gaat. Ik heb er alleen geen ervaring mee, ik heb enkel 'traditionele' vrijgezellenfeesten gehad. De meiden met wie ik het organiseer, hadden zoiets van 'hoe gaan we dit doen nu', we zijn het gewoon niet gewend, dus ik was benieuwd naar ervaringen en tips hoe we het kunnen aanpakken. Misschien heb ik het ongelukkig geformuleerd, maar ik vind het jammer dat het nu een beetje verkeerd opgevat wordt.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Roxy89 vr 25 feb 2011 - 3:22

Ik zou ook graag willen dat mijn beste vriend mee zou gaan, gelukkig is hij metro man en zal hij de meeste vrouwen dus wel grappig vinden. Alleen toen ik pas met een vriendin daar over praatte zei zij direct: no way! als het ver is gaan we met alleen maar vrouwen! ik schrok daar wel een beetje van eigenlijk..
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Le Chat Noir vr 25 feb 2011 - 5:02

Ik begrijp wel dat t even omschakelen is, normaalgesproken gaan er alleen maar vrouwen mee. Maarja het is ook wel weer logisch, omdat ze met hem ook heel goed bevriend is.
Ik moet zeggen dat ik bij mijn vrijgezellendag tijdens het uitgaan 'de mannen' miste! Ik vind dat veel gezelliger met een gemengd gezelschap. Overdag waren we naar de sauna, dat doe ik dan wel weer liever alleen met vriendinnen Wink .

Vraag me alleen af of die vriend er wel op zit te wachten om met alleen maar vrouwen weg te gaan???
Kies gewoon iets actiefs en niet sauna (denk ik)/ sieraden maken/ paaldansen of iets anders typisch vrouwelijks Wink.
Genoeg mogelijkheden toch! Denk aan: moordspel, lasergamen, survival, quad rijden, ducktrail...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Susan vr 25 feb 2011 - 5:13

Er zijn op zich genoeg mogelijkheden, maar stel nou dat zij servies beschilderen, bonbons maken, taarten bakken, scrapbooken, et cetera nou wél helemaal het summum vindt, dan neem ik aan dat hij het als goede vriend ook wel voor haar over heeft om dat een keertje te doen. Als er alleen mannen of vrouwen mee gaan kan je het ook niet altijd iedereen naar de zin maken, toch? 's Avonds zou ik gewoon lekker met z'n allen eten en dan nog wat drinken in de stad, dat vindt iedereen wel best.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 5:54

Susan schreef:Er zijn op zich genoeg mogelijkheden, maar stel nou dat zij servies beschilderen, bonbons maken, taarten bakken, scrapbooken, et cetera nou wél helemaal het summum vindt, dan neem ik aan dat hij het als goede vriend ook wel voor haar over heeft om dat een keertje te doen. Als er alleen mannen of vrouwen mee gaan kan je het ook niet altijd iedereen naar de zin maken, toch? 's Avonds zou ik gewoon lekker met z'n allen eten en dan nog wat drinken in de stad, dat vindt iedereen wel best.

Haha, de activiteiten die je nu noemt vind ik zelfs als vrouw zijnde niet leuk, dus ik denk dat je niet eens per se een man hoeft te zijn om dit niet geweldig te vinden. Een goede vriend(in) zou dit overigens echt wel over hebben voor de bruid, het is immers een feestje dat in het teken staat van wat zij leuk vindt.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 25 feb 2011 - 5:56

Ja, ik dacht ik noem even wat van die voorbeelden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CrazyGrace vr 25 feb 2011 - 6:14

Lasergamen!!! LEUK!
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 6:19

Als het de wens van de bruid is dat hij met haar vrijgezellenfeest meegaat dan moet je hier wel rekening mee houden.
Het is misschien even raar maar daar is iedereen toch zo aan gewend?

Bij de vrijgezellenfeesten waar ik tot nu toe bij was waren de mannen en de vrouwen apart.
Bij 1 feest had de bruid een goede vriend, zij heeft hem opgegeven om met de mannen mee te gaan (zij vond het zelf een raar idee). Hij is uiteindelijk ook met de mannen meegeweest.

Je zou de persoon in kwestie eventueel zelf nog even kunnen vragen wat hij liever heeft.
Als hij zegt dat hij liever met de mannen meegaat is dat zijn keus, ik zou die keuze niet voor hem willen maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:14

Ik vraag me soms af of ik de enige ben die "activiteiten" tijdens vrijgezellenfeesten echt niet kan waarderen. Waarom moet je altijd iets sufs doen (salsa dans les, potten bakken, paal dans les zucht). Is het "traditioneel" niet zo dat dit de dag is dat je je de allerlaatste keer helemaal los kan laten gaan? Ga dan ook iets wilds doen!

Gast
Gast

Bericht  Susan za 26 feb 2011 - 1:19

Ja maar als de aanstaande bruid nou niet houdt van wilde dingen doen, moet ze dan toch? Omdat het hoort?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  nina za 26 feb 2011 - 1:21

Odilia schreef:Ik vraag me soms af of ik de enige ben die "activiteiten" tijdens vrijgezellenfeesten echt niet kan waarderen. Waarom moet je altijd iets sufs doen (salsa dans les, potten bakken, paal dans les zucht). Is het "traditioneel" niet zo dat dit de dag is dat je je de allerlaatste keer helemaal los kan laten gaan? Ga dan ook iets wilds doen!
Watvoor wilde dingen zou jij dan doen? Als paal dansen al suf is..

No offence maar ben gewoon heel benieuwd!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:22

nina schreef:
Odilia schreef:Ik vraag me soms af of ik de enige ben die "activiteiten" tijdens vrijgezellenfeesten echt niet kan waarderen. Waarom moet je altijd iets sufs doen (salsa dans les, potten bakken, paal dans les zucht). Is het "traditioneel" niet zo dat dit de dag is dat je je de allerlaatste keer helemaal los kan laten gaan? Ga dan ook iets wilds doen!
Watvoor wilde dingen zou jij dan doen? Als paal dansen al suf is..

No offence maar ben gewoon heel benieuwd!
Salsadansen vind ik ook niet suf.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 26 feb 2011 - 1:23

Bovendien, wat kan je nou niet meer doen als je getrouwd bent en wel een week voordat je gaat trouwen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:24

Ik zou gewoon niet zo snel worshop achtige activiteiten gaan doen, maar naar een gekke club gaan of een sexshow. Om er een night to remember van te maken.

Je moet altijd doen wat de bruid wilt, maar ik vraag me dus af of ik de enige bruid ben die niet zo;n soort dag zou willen hebben.

Gast
Gast

Bericht  nina za 26 feb 2011 - 1:27

Odilia schreef:Ik zou gewoon niet zo snel worshop achtige activiteiten gaan doen, maar naar een gekke club gaan of een sexshow. Om er een night to remember van te maken.

Je moet altijd doen wat de bruid wilt, maar ik vraag me dus af of ik de enige bruid ben die niet zo;n soort dag zou willen hebben.
Ach ja.. zo vraagt een ander zich af of ze de enige is die niet iets wild wil... maar gewoon een kookworkshop wil doen....en niet eens opstap wil..

Zo kun je je altijd wel afvragen wat anderen vinden.....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:28

Ik zie het verschil in night to remember-gehalte tussen de activiteiten die jij wel leuk vindt en de activiteiten die jij niet leuk vind niet zo, geloof ik, Odilia.
Misschien maak je een andere aanstaande bruid juist niet blij met een seksshow (ik zou daar niet bepaald heppiedepeppie van worden, niet mijn ding), en een gekke club kan altijd nog als afsluiter. Of sta jij om 10:00 's morgens al uit je dak te gaan in een club? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Susan za 26 feb 2011 - 1:30

Odilia schreef:

Nee, je bent niet de enige, ik ken ook wel iemand die graag zo'n 'wild' vrijgezellenfeest wil en zo zullen er nog wel veel meer zijn die dat willen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: