Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?

+7
Roxy89
smooch
Pien
Joli86
Ugly Betty
Susan
Niekske
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee? - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?

Bericht  nina za 26 feb 2011 - 1:32

Susan schreef:
Odilia schreef:
Je moet altijd doen wat de bruid wilt, maar ik vraag me dus af of ik de enige bruid ben die niet zo;n soort dag zou willen hebben.

Nee, je bent niet de enige, ik ken ook wel iemand die graag zo'n 'wild' vrijgezellenfeest wil en zo zullen er nog wel veel meer zijn die dat willen.
Gelukkig is er zo veel te doen, dat er altijd wel iets leuks voor iemand bij zit...
en als iemand niets wil, dan is dat ook prima..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee? - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:34

Een sexshow als vrijgezellenfeest? :o

Ben ik blij dat jij het feest van mij niet organiseert :-)

Een vrijgezellenfeest/dag hoort iets leuks/gezelligs te zijn, niet iets ordinairs. Dat is mijn mening.
Gewoon rekening houden met de persoon waarvoor je het organiseert.

Ik moet zeggen dat een vrijgezellenfeest voor mij ook niet echt hoeft, maar het schijnt erbij te horen dus dan heb ik liever dat er iets leuks georganiseerd wordt i.p.v. naar 1 of andere striptent te gaan.

En Susan zegt het inderdaad ook al, waarom moet een vrijgezellenfeest zo spectaculair zijn?
Het leven houdt niet op als je getrouwd bent hoor, je verandert dan niet ineens in een saaie muts ofzo.

Laatst aangepast door Birgit op za 26 feb 2011 - 1:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:35

Maple schreef:Ik zie het verschil in night to remember-gehalte tussen de activiteiten die jij wel leuk vindt en de activiteiten die jij niet leuk vind niet zo, geloof ik, Odilia.
Misschien maak je een andere aanstaande bruid juist niet blij met een seksshow (ik zou daar niet bepaald heppiedepeppie van worden, niet mijn ding), en een gekke club kan altijd nog als afsluiter. Of sta jij om 10:00 's morgens al uit je dak te gaan in een club? Laughing
hahaha nee. Ik vind t altijd lastig vrijgezellenfeestjes. Je wilt t zo leuk mogelijk maken voor de bruid, maar ook voor de gasten zodat iedereen blij is. Er zitten altijd wel mensen bij die het niet zo leuk vinden, maar ja dat houd je altijd!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:36

Wat zou jouw ideale vrijgezellendag/feest zijn Birgit?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:48

Daar heb ik me nog niet echt in verdiept, maar ik zou het misschien wel leuk vinden om een workshop te doen.
Zo vaak doe ik dat in het dagelijks leven niet dus waarom dan niet op een vrijgezellenfeest?
Ik heb van een vriendin de vraag gekregen of ik eens wat dingen op een rijtje zou willen zetten.
Zo kwam ik bijvoorbeeld ergens een workshop bossche bollen maken tegen, dat is weer eens wat anders.
Verder lijkt me een spel a Wie is de mol wel geinig. Ik heb ook eens een workshop gezien waarbij je dingen maakt met balonnen (dieren, gebouwen, noem het maar op).

Servies schilderen of mozaïken is dan weer niks voor mij. Voor mij ook geen survivalactiviteiten of gekke opdrachten, iedereen weet dat dit niet bij me past. Ik roep ook al jaren dat ik geen gek pak aantrek.
Er zijn mensen die ik erbij zou willen hebben die wel graag opdrachten of een gek pak doen, prima maar niet bij mij!
Ik heb al aan mijn vriendin doorgegeven dat die mensen niet teveel inspraak moeten krijgen, sommigen zijn erg goed in hun zin doordrijven. En willen ze dan niet komen? Ook goed, dan hebben we gewoon een wat kleiner groepje.
Ik heb al een paar keer gezien dat mensen gedwongen worden om dingen tegen hun zin te doen, daar pas ik voor, het moet wel leuk blijven. En waarom moeten er perse opdrachten gedaan worden? Je kunt het ook op een andere manier gezellig hebben.

Van mij hoeft ook niet iedereen er de hele dag bij te zijn, als een gedeelte je niet ligt vind ik het prima als je er voor kiest om niet te komen. Soms worden mensen raar aangekeken als ze kenbaar maken dat ze er niet het hele programma bij zijn.
Ik zal van te voren duidelijk maken dat iedereen dit zelf moet weten en ik het helemaal niet erg vind als dat voor zou komen.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 26 feb 2011 - 1:51

Het is niet alleen voor de bruid vervelend als mensen gedeeltes van de dag niet meedoen, maar ook voor de andere deelnemers aangezien de kosten dan door minder mensen worden gedeeld en die activiteiten dus een stuk duurder worden. Als het niet zo'n dure dag is dan maakt dat niet veel uit, maar sommige vrijgezellenfeesten zijn natuurlijk al behoorlijk prijzig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:53

Susan schreef:Het is niet alleen voor de bruid vervelend als mensen gedeeltes van de dag niet meedoen, maar ook voor de andere deelnemers aangezien de kosten dan door minder mensen worden gedeeld en die activiteiten dus een stuk duurder worden. Als het niet zo'n dure dag is dan maakt dat niet veel uit, maar sommige vrijgezellenfeesten zijn natuurlijk al behoorlijk prijzig.

Zeker, dat besef ik me ook wel. Dat is dan een afweging die ze zelf moeten maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 2:00

aan de andere kant is t ook vervelend (veel) geld uit te geven aan activiteiten die je niet leuk vindt om te doen. Daarom vind ik het altijd dubbel, je komt, doet mee, en ook als je t niet leuk vindt doe je alsof voor de bruid. Het gaat erom dat zij het naar dr zin heeft. Maar aan de andere kant heb ik soms stiekem geen zin om weer een hele dag dingen te doen die ik eigenlijk niet zo leuk vind. Ik zou dat alleen niet snel aan de bruid laten weten, dat verpest haar dag.

Gast
Gast

Bericht  nina za 26 feb 2011 - 2:13

Odilia schreef:aan de andere kant is t ook vervelend (veel) geld uit te geven aan activiteiten die je niet leuk vindt om te doen. Daarom vind ik het altijd dubbel, je komt, doet mee, en ook als je t niet leuk vindt doe je alsof voor de bruid. Het gaat erom dat zij het naar dr zin heeft. Maar aan de andere kant heb ik soms stiekem geen zin om weer een hele dag dingen te doen die ik eigenlijk niet zo leuk vind. Ik zou dat alleen niet snel aan de bruid laten weten, dat verpest haar dag.
eens.. al ben ik snel tevreden..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 3:37

Niekske schreef: Ik hoop deze keer geen meiden die niet op mail reageren en daarna zeuren dat het allemaal te duur is smile

Ik ben zo iemand die een vrijgezellenfeest al snel te duur vind. Ik reageer wel op mail ( ik heb ook een hekel aan mensen die niet of zeer laat reageren op een mail ), maar ik zeg wel eerlijk wanneer ik iets te duur vind.

Tegenwoordig lijkt het wel verplicht om maar zo duur en bijzonder mogelijk te doen. Workshop dit, etentje dat, stappen, dure drankjes, allemaal een speciale outfit of t-shirt met opdruk.. Niet iedereen kan dat betalen, en als ze dat eerlijk aangeven zie ik niet in wat daar zeuren aan is.
Moet je dan maar liegen en zeggen "leuk, ik doe mee!" Terwijl je eigenlijk denkt "oooh hoe kom ik aan dat geld, dit is me echt te duur!" Ik spreek uit ervaring, vandaar Wink

En of je een vrijgezellenfeest kan mengen qua mannen en vrouwen, waarom niet? Je hoeft niet vast te houden aan tradities vind ik. Het gaat erom dat de bruid of bruidegom een leuke dag heeft met vrienden/vriendinnen. Very Happy

En ik bedoel dit niet onaardig hoor. Maar niet iedereen is nou eenmaal hetzelfde. Ik hoop dat je eruit komt met de vrijgezellendag!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:17

Het lijkt mij ook wel leuk om te gaan stappen op mijn vrijgezellenfeest. Heerlijk uit eten met alle meiden ergens in Amsterdam in een leuk/hip/sjiek restaurant, en daarna door jaar de Jimmy of Paradiso in een geweldige outfit en helemaal los gaan Very Happy Binnen de perken dan. Ik hoef geen seksfeest ofzo, of erotisch uiteten, dat vind ik wel ordinair ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:19

Tea-Leaf schreef:
Niekske schreef: Ik hoop deze keer geen meiden die niet op mail reageren en daarna zeuren dat het allemaal te duur is smile

Ik ben zo iemand die een vrijgezellenfeest al snel te duur vind. Ik reageer wel op mail ( ik heb ook een hekel aan mensen die niet of zeer laat reageren op een mail ), maar ik zeg wel eerlijk wanneer ik iets te duur vind.

Tegenwoordig lijkt het wel verplicht om maar zo duur en bijzonder mogelijk te doen. Workshop dit, etentje dat, stappen, dure drankjes, allemaal een speciale outfit of t-shirt met opdruk.. Niet iedereen kan dat betalen, en als ze dat eerlijk aangeven zie ik niet in wat daar zeuren aan is.
Moet je dan maar liegen en zeggen "leuk, ik doe mee!" Terwijl je eigenlijk denkt "oooh hoe kom ik aan dat geld, dit is me echt te duur!" Ik spreek uit ervaring, vandaar Wink

En of je een vrijgezellenfeest kan mengen qua mannen en vrouwen, waarom niet? Je hoeft niet vast te houden aan tradities vind ik. Het gaat erom dat de bruid of bruidegom een leuke dag heeft met vrienden/vriendinnen. Very Happy

En ik bedoel dit niet onaardig hoor. Maar niet iedereen is nou eenmaal hetzelfde. Ik hoop dat je eruit komt met de vrijgezellendag!

Ze bedoeld natuurlijk gewoon dat ze niet hoopt dat mensen niet reageren op de mail, en achteraf/vlak van te voren pas zeggen dat het te duur is. Dan had je op de mail moeten reageren met een ander voorstel, waarin je aangaf dat het te duur voor je is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 21:27

Jen_ schreef:Het lijkt mij ook wel leuk om te gaan stappen op mijn vrijgezellenfeest. Heerlijk uit eten met alle meiden ergens in Amsterdam in een leuk/hip/sjiek restaurant, en daarna door jaar de Jimmy of Paradiso in een geweldige outfit en helemaal los gaan Very Happy Binnen de perken dan. Ik hoef geen seksfeest ofzo, of erotisch uiteten, dat vind ik wel ordinair ja.
Ben je dan niet bang dat t gaat lijken op een standaard zaterdag avond?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 22:05

Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:

Ze bedoeld natuurlijk gewoon dat ze niet hoopt dat mensen niet reageren op de mail, en achteraf/vlak van te voren pas zeggen dat het te duur is. Dan had je op de mail moeten reageren met een ander voorstel, waarin je aangaf dat het te duur voor je is.

Snap ik, maar ik viel een beetje over het woordje "zeuren"

En ik was een beetje humeurig gisteren, sorry Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 5:22

Odilia schreef:
Jen_ schreef:Het lijkt mij ook wel leuk om te gaan stappen op mijn vrijgezellenfeest. Heerlijk uit eten met alle meiden ergens in Amsterdam in een leuk/hip/sjiek restaurant, en daarna door jaar de Jimmy of Paradiso in een geweldige outfit en helemaal los gaan Very Happy Binnen de perken dan. Ik hoef geen seksfeest ofzo, of erotisch uiteten, dat vind ik wel ordinair ja.
Ben je dan niet bang dat t gaat lijken op een standaard zaterdag avond?

Ehm nee want een standaard zaterdagavond is niet altijd zo 'luxe' bij mij, bij jou wel? Good for you! Very Happy

Wij gaan niet standaard in de Budha Bar of whatever eten, en daarna naar de Jimmy. En al helemaal niet al mijn vriendinnen bij elkaar, want niet al mijn vriendinnen passen per se bij elkaar.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes zo 27 feb 2011 - 7:55

Mijn ideale vrijgezellen dag zou zijn met een bootje op de grachten hier in Amsterdam met een grote picknick mand met hapjes, een lekker zonnetje, flessen rosé en prosecco en een gezellig muziekje. 's Avonds aanleggen bij de Amstelhaven bijvoorbeeld en gezellig eten en daarna stappen.

Maar dat is wel een gok in Nederland qua weer, maar ik zou er ook mannelijke vrienden bij willen hebben, sowieso mijn beste vriend. Mijn vriend kent hem wel maar hij is echt mijn vriend, ik ben met hem opgegroeid dus ik zou het vreemd vinden als hij mee zou gaan met het feest van mijn vriend en natuurlijk mijn gay best friend, die hoort gewoon tussen de vrouwen.

Jammer dat ik alleen niet wil trouwen haha. Maar zo'n dag kan toch ook heel goed met mannen erbij en lijkt mij veel leuker dan een workshop paaldansen of pottenbakken. Ik zou inderdaad ook gewoon rekening houden met wat de bruid leuk vind, die ene man past zich vast wel aan!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roxy89 zo 27 feb 2011 - 9:29

Haha vraag het net aan mijn vriend en die zou het niet gek vinden. Wel jammer dat we dan moeten vechten om te zien met wie zijn vrijgezellenfeest hij mee zou gaan, goede vriend van mij is ook zijn vriend dus wordt lastig Wink
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Niekske zo 27 feb 2011 - 23:39

Wow wat een reacties smile beetje off-topic, maar wel leuk! Als je zo bezig bent de organisatie, ga je zelf ook denken wat je wel of niet leuk vindt voor jezelf.

Ik ben nu bezig met twee vrijgezellenfeesten organiseren. Over die eerste, waar er meiden 'zeurden' dat het te duur was, is ook al een topic. Daar was het vooral vervelend dat ze niet op mail reageerden en niet aangaven hoeveel ze wilden uitgeven aan het feest. En dat ik de meiden niet kende, niet wist of ze nog studeerden of al een baan hadden enzo. Erw as er eentje die terugmailde dat ze nog studeerde en het feest dus 'niet te duur' moest worden. Wat kan ik daarmee? Maar goed, uiteindelijk gaan een paar meiden enkel 's avonds mee omdat ze de hele dag echt niet konden betalen. Ik vind het jammer voor de bruid, maar het zij zo.

Iemand maakte hierboven wel een punt dat je vaak soort van 'verplicht' wordt om veel geld te betalen voor dingen die je eigenlijk niet leuk vind. Want ja, je doet het voor de bruid. Vorig jaar had ik een vrijgezellenfeest waar we gingen klimmen in de grotten van Valkenburg en daarna ook nog een speurtocht door een ander deel van de grotten. Totaal niks voor mij en iets teveel 'grot' naar mijn mening, maar we hebben de grootste lol gehad met zijn allen en daar gaat het uiteindelijk om denk ik. Ik zou zelf wel iets van paaldansen of salsa dansen ofzo willen gaan doen of iets met fotografie.

On-topic: die vriendin van me ging eens bij haar beste vriend te rade wat hij verwachtte van zo'n vrijgezellenfeest. Ze is ook niet echt van de ontzettende meisjes-dingen die hier genoemd werden, maar ze is ook niet van het survivalen enzo. Eerder ook iets van dansen en cocktails maken ofzo denk ik smile en dan zou ze het aan hem overlaten of hij mee wil en of hij dan de hele dag mee wil.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: