De Filippijnse bruid
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
De Filippijnse bruid
Wat vinden jullie van Nederlandse mannen die via bemiddelingsbureaus op zoek gaan naar een Oosterse vrouw?
Net dit programma gekeken en ik vond het best schokkend:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1266077
Net dit programma gekeken en ik vond het best schokkend:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1266077
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Re: De Filippijnse bruid
Ik heb het programma niet gezien (misschien dat ik het straks eens bekijk) maar in mijn werk kom ik het veel tegen. Oudere mannen (65+) die gaan trouwen met thaise of filippijnse vrouwen rond de 30.. Tja ik vind het een beetje sneu en ik vraag me altijd af of zo'n vrouw dat echt wil of misschien onder dwang van familie met het huwelijk instemt..
Gast- Gast
Afschuwelijk. Zo doe je dat nog niet als je een hond koopt!
En wat een draak van een vent.. Net als zn broer.
Walgelijk!
En wat een draak van een vent.. Net als zn broer.
Walgelijk!
Gast- Gast
Haha wij zijn het eens PrinsesBo!
Brrr. Hij nam ook niet de moeite om behoorlijk Engels te leren praten, leek er totaal niet mee te zitten dat hij zich amper verstaanbaar kon maken. En hoe hij zich gedroeg toen hij dat meisje voor de eerste keer zag... foto's van andere meiden zitten kijken waar zij nog bij zit. Bizar.
Hoe kan zo'n man zo naief zijn dat hij echt denkt dat het liefde is? Hoe hebben ze getuigen voor hun bruiloft gevonden? (Die broer en zijn vrouw zeker?) En wat zullen die vrouwen het vreselijk moeilijk hebben. Leuk hoor: wonen in een mooier huis, meer geld hebben etc. etc. maar is samenwonen met een lelijke klootzak dat echt waard? Zo ver bij je familie vandaan ook nog?
Bah bah bah.
Brrr. Hij nam ook niet de moeite om behoorlijk Engels te leren praten, leek er totaal niet mee te zitten dat hij zich amper verstaanbaar kon maken. En hoe hij zich gedroeg toen hij dat meisje voor de eerste keer zag... foto's van andere meiden zitten kijken waar zij nog bij zit. Bizar.
Hoe kan zo'n man zo naief zijn dat hij echt denkt dat het liefde is? Hoe hebben ze getuigen voor hun bruiloft gevonden? (Die broer en zijn vrouw zeker?) En wat zullen die vrouwen het vreselijk moeilijk hebben. Leuk hoor: wonen in een mooier huis, meer geld hebben etc. etc. maar is samenwonen met een lelijke klootzak dat echt waard? Zo ver bij je familie vandaan ook nog?
Bah bah bah.
Filoria- Ratel
In dit geval leek dat niet zo, want de moeder van de bruid was het er juist niet mee eens. Maar misschien was het onder dwang van andere familieleden.Confusion schreef:of misschien onder dwang van familie met het huwelijk instemt..
Ik ben nu wel heel benieuwd wat voor werk je doet trouwens
Filoria- Ratel
Ik ben het nu aan het kijken, echt bizar :S Hoe kan je dan communiceren als je zo gebrekkig engels kunt :S
Gast- Gast
Confusion schreef:Ik heb het programma niet gezien (misschien dat ik het straks eens bekijk) maar in mijn werk kom ik het veel tegen. Oudere mannen (65+) die gaan trouwen met thaise of filippijnse vrouwen rond de 30.. Tja ik vind het een beetje sneu en ik vraag me altijd af of zo'n vrouw dat echt wil of misschien onder dwang van familie met het huwelijk instemt..
Er is vaak maar 1 reden en dat is geld.. Die meisjes hopen dat ze genoeg geld kunnen krijgen via die man om hun familie te kunnen ondersteunen financieel.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat t voor die vrouwen echt 'the American dream' is en dat ze de mannen op de koop toe nemen.
Ook dat hij met dat andere meisje zo zat te hangen in de disco en haar smorgens wegstuurde. Dat ze op dat eiland verplicht samen moesten slapen... Hij die totaal geen moeite doet om zich verstaanbaar te krijg.
Bah bah bah, krijg er nog de kriebels van als ik eraan denk!
En die 'organisator' vind ik ook maar een goorlap! Met zn gepraat over 'sexuele ervaring'
Ook dat hij met dat andere meisje zo zat te hangen in de disco en haar smorgens wegstuurde. Dat ze op dat eiland verplicht samen moesten slapen... Hij die totaal geen moeite doet om zich verstaanbaar te krijg.
Bah bah bah, krijg er nog de kriebels van als ik eraan denk!
En die 'organisator' vind ik ook maar een goorlap! Met zn gepraat over 'sexuele ervaring'
Gast- Gast
Ik ben halverwege de aflevering.
Ik vind het aan de ene kant zielig.. Want hij kan blijkbaar geen vrouw krijgen in NL en het is zo'n sukkeltje! En dat hij geen Engels praat is niet omdat hij het vertikt, maar hij kan het gewoon niet... Ik vraag me af of hij echt denkt dat die vrouwen verliefd op hem zijn.
Maar aan de andere kant word ik heel agressief van hem! Het lijkt wel een koeienkeuring!
Die meiden, ik vind het zo sneu voor ze! Zij denken dat liefde te koop is. Als ze in NL zijn, wordt alles beter en die man nemen ze wel op de koop toe.
Ik vind het aan de ene kant zielig.. Want hij kan blijkbaar geen vrouw krijgen in NL en het is zo'n sukkeltje! En dat hij geen Engels praat is niet omdat hij het vertikt, maar hij kan het gewoon niet... Ik vraag me af of hij echt denkt dat die vrouwen verliefd op hem zijn.
Maar aan de andere kant word ik heel agressief van hem! Het lijkt wel een koeienkeuring!
Die meiden, ik vind het zo sneu voor ze! Zij denken dat liefde te koop is. Als ze in NL zijn, wordt alles beter en die man nemen ze wel op de koop toe.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Lenthe schreef:Ik ben halverwege de aflevering.
Het is eerder andersom.. Geld is te koop via liefde voor hun.. Ze doen het echt niet voor de liefde, puur voor het geld.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Lenthe schreef:Ik ben halverwege de aflevering.
Het is eerder andersom.. Geld is te koop via liefde voor hun.. Ze doen het echt niet voor de liefde, puur voor het geld.
Ja klopt, ik heb het niet goed omschreven. Ik bedoelde dat ze denken door middel van geld gelukkig te kunnen worden en zo'n vent? Ach, die vent nemen ze maar voor lief.
Die kerel in de aflevering kon trouwens niet wachten tot hij haar kon bespringen. Bah
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik moest denken aan die Belgen van een paar jaar geleden. Ik weet niet meer of het een docu was of dat het bij Jambers was, maar het ging over Belgische mannen die gingen trouwen/getrouwd waren met Thaise meisjes. Ik vond dat zo walgelijk. Die mannen hadden het alleen maar over de seks en over hoe goed die meisjes het huishouden deden. Het waren allemaal vieze, onaantrekkelijke mannen en die meisjes waren zo ongelukkig Af en toe liepen ze echt huilend weg. Eén van die vrouwen had nog een zoon en haar man zei steeds dat ze die wel naar België zouden halen als ze een slaapkamer voor hem hadden gebouwd/opgeknapt, maar dat gebeurde steeds niet. Volgens mij had die vent helemaal geen zin in dat kind erbij.
Gast- Gast
Ik heb het nu 12 minuten zitten kijken, krijg er de kriebels van. Niet eens kunnen communiceren (terwijl dat meisje echt haar best doet om engels te praten en hij geen woord kan spreken). Wat een boer is het! Hoewel een boer nog beter Nederlands spreekt.
Nee, ik kan echt geen begrip tonen voor deze man en alle anderen.
Het komt bij mij echt over als een vleeskeuring. Jij bent te klein en te dun (hallooo, niemand is perfect!!) dus ik wil een ander meisje bekijken..
Nee, ik kan echt geen begrip tonen voor deze man en alle anderen.
Het komt bij mij echt over als een vleeskeuring. Jij bent te klein en te dun (hallooo, niemand is perfect!!) dus ik wil een ander meisje bekijken..
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
+ je bent in een land waar ALLE vrouwen klein en dun zijn... Zucht.SnowWhite schreef:Jij bent te klein en te dun (hallooo, niemand is perfect!!)
Filoria- Ratel
Filoria schreef:+ je bent in een land waar ALLE vrouwen klein en dun zijn... Zucht.SnowWhite schreef:Jij bent te klein en te dun (hallooo, niemand is perfect!!)
Whahaha, dat dacht ik dus ook. Ik heb nog nooit een lange Aziatische vrouw gezien
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ken het verhaal in reallife... Mijn neef head een vrouw uit de Filipijnen. Alles voor haar geregeld, rijbewijs, inburgering, werk, etc. Zij bleek er jaaaaaren een baantje naast gehad te hebben als 'gezelschapsdame' bij een oudere man. Dat verdiende geld zette ze op een geheime rekening en na +/- 15 jaar huwelijk zei ze dank je en doei. En is ze op zichzelf gaan wonen.
Drie keer raden waar de nieuwe vriendin van mijn neef nu vandaan komt... Je mag het niet zeggen van je familie, maar mijn neef is erg triest en moet dus op zo'n manier aan een vrouw komen....
Edit: ik heb het net gekeken. Ik kan me niet voorstellen dat Laila gelukkig is... Echt zielig. Mijn neef is dus een soort Willie... Erg eigenlijk dat dit kan en mag..
Drie keer raden waar de nieuwe vriendin van mijn neef nu vandaan komt... Je mag het niet zeggen van je familie, maar mijn neef is erg triest en moet dus op zo'n manier aan een vrouw komen....
Edit: ik heb het net gekeken. Ik kan me niet voorstellen dat Laila gelukkig is... Echt zielig. Mijn neef is dus een soort Willie... Erg eigenlijk dat dit kan en mag..
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: