Mannelijke nesteldrang?
+11
Wennes
shadow
Kat1980
MAS
CCC
NoName88
SarahKey
Liadan
kwak
Steep
Tania
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mannelijke nesteldrang?
Kan dat?
Mijn man loopt nu al 2 dagen door het huis (weliswaar met een sjagrijnige kop) en heeft giga nesteldrang. Doet allemaal klusjes die al weet ik hoe lang zijn blijven liggen, garage wordt opgeruimd, de ramen staan overal open, de oprit is hij schoon aan het spuiten, overal gezogen.... Zo ken ik hem écht niet.
Herkent iemand het?
Mijn man loopt nu al 2 dagen door het huis (weliswaar met een sjagrijnige kop) en heeft giga nesteldrang. Doet allemaal klusjes die al weet ik hoe lang zijn blijven liggen, garage wordt opgeruimd, de ramen staan overal open, de oprit is hij schoon aan het spuiten, overal gezogen.... Zo ken ik hem écht niet.
Herkent iemand het?
Gast- Gast
Re: Mannelijke nesteldrang?
Haha ja, bij de eerste had mijn man dat ook. Ik heb mijn ogen uit gekeken, hij heeft nog nooit zoveel klusjes op een dag gedaan (hij kan ook helemaal niet klussen ).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil mijn man graag nomineren voor de 'grootste verandering qua karakter-prijs'. Men, als ik terugdenk aan mijn topics van de eerste maanden.
Gast- Gast
Woow lekker toch? Gaat het nu weer beter tussen jullie?
Edit: (was iets te enthousiast met de verzendknop). Ik herken het deels. Mijn man wilde alles afhebben en we hebben ook flink geschilderd (hele huis aan de binnenkant) en alles nog gekocht wat we wilden. De keuken moest af zijn voordat R werd geboren, alleen toen hij 1 dag oud was kwam de stucadoor het plafond doen haha . Dat was wel grappig.
Edit: (was iets te enthousiast met de verzendknop). Ik herken het deels. Mijn man wilde alles afhebben en we hebben ook flink geschilderd (hele huis aan de binnenkant) en alles nog gekocht wat we wilden. De keuken moest af zijn voordat R werd geboren, alleen toen hij 1 dag oud was kwam de stucadoor het plafond doen haha . Dat was wel grappig.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Woow lekker toch? Gaat het nu weer beter tussen jullie?
Ja,gelukkig wel. De problemen die we hadden zijn gelukkig al maanden opgelost. Eigenlijk ging het vanaf de 12 weken echo bergop, toen zag hij voor het eerst de kindjes bewegen en stond hij er anders in. Ik wilde denk ik te vroeg te veel van hem, en was zelf ook niet de leukste met mijn hormoon buien (nog steeds niet) maar hij is superlief.
Gast- Gast
Charlie schreef:Steep schreef:Woow lekker toch? Gaat het nu weer beter tussen jullie?
Ja,gelukkig wel. De problemen die we hadden zijn gelukkig al maanden opgelost. Eigenlijk ging het vanaf de 12 weken echo bergop, toen zag hij voor het eerst de kindjes bewegen en stond hij er anders in. Ik wilde denk ik te vroeg te veel van hem, en was zelf ook niet de leukste met mijn hormoon buien (nog steeds niet) maar hij is superlief.
Aaah tof dat het zo goed gaat nu!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
mag ik hem lenen?!
Mijn man stond vandaag ook actief de keuken schoon te maken omdat hij vond dat hij vies was (was hij ook) terwijl hij normaal echt niet loopt te schoonmaken.
Mijn man stond vandaag ook actief de keuken schoon te maken omdat hij vond dat hij vies was (was hij ook) terwijl hij normaal echt niet loopt te schoonmaken.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Toen de bevalling van de oudste begon, is mijn vriend nog snel de badkamer schoon gaan maken (en die was echt niet vies).
Bij de tweede zwangerschap had hij er geen last van helaas.
Bij de tweede zwangerschap had hij er geen last van helaas.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoor, als mijn man daar ooit last van krijgt laat ik hem opnemen.
Dan is er iets écht niet goed!
Dan is er iets écht niet goed!
Gast- Gast
Ja hoor, hier ook herkenbaar. Mijn man had twee weken vrij met kerst en oud en nieuw en heeft toen van zolder tot berging alles gesopt, gezogen en opgeruimd. Ik hielp mee tot zover het kon en ik zocht alles uit.
Ook heeft hij toen de maxi cosi en wandelwagen gewassen en schoongemaakt.
En de auto werd helemaal steriel gemaakt. Maar heb toen wel even gevraagd of hij wel goed bij zijn hoofd was, want ja bacterien zitten overal.
'maar zijn eerste ritje moet schoon zijn'. Naja dat was het wel.
Alleen ik kon nauwelijks zitten met al die dekens en afdekzeil, want stel je voor dat mijn vliezen nét braken als ik in de mooie schone auto zat
En de auto werd helemaal steriel gemaakt. Maar heb toen wel even gevraagd of hij wel goed bij zijn hoofd was, want ja bacterien zitten overal.
Alleen ik kon nauwelijks zitten met al die dekens en afdekzeil, want stel je voor dat mijn vliezen nét braken als ik in de mooie schone auto zat
Hahaha Sarah Key, hier ook vuilniszakken op de zitting van de auto!
Gast- Gast
Ja het kan best handig zijn want idd je zult maar net in de auto zitten
Maar de kans is wel klein denk ik, ken eigenlijk niemand waarvan de vliezen in de auto zijn gebroken.
Maar de kans is wel klein denk ik, ken eigenlijk niemand waarvan de vliezen in de auto zijn gebroken.
SarahKey schreef:Ja het kan best handig zijn want idd je zult maar net in de auto zitten
Nou, als ik eraan denk hoe hij over drempels rijdt kan ik me er best iets bij voorstellen .
Gast- Gast
Wauw! hier totaal geen last van!! Ik zelf ook (nog) niet overigens! Fijn dat het goed gaat tussen jullie! Ik kan me ook nog iets herinneren van je eerdere topics..
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Yep! Zooo herkenbaar! Ik heb mijn nesteldrangperiode duidelijk gemist, maar mijn vriend had 'm wel... en werd er dood en doodmoe van... Alles ging hier ook met een hoofd dat op onweer stond en met veel herrie... En ook moest ik weken lang alles aanhoren dat dit en dat echt gedaan moest worden voordat N. er was want anders zou dat niet fijn zijn na de bevalling en weet ik wat allemaal... Ergens fijn dat hij dingen oppakte, maar mijn vriend kan slecht prioriteiten stellen... Hij vind een grasveld belangrijker dan een badkamer schoonmaken wat echt moet gebeuren bijv.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
SarahKey schreef:Ja hoor, hier ook herkenbaar. Mijn man had twee weken vrij met kerst en oud en nieuw en heeft toen van zolder tot berging alles gesopt, gezogen en opgeruimd. Ik hielp mee tot zover het kon en ik zocht alles uit.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik denk niet alleen dat er mannelijke nesteldrang bestaat, maar ook een mannelijke ongesteldheidsperiode. 2 dagen in de maand is mijn vriend echt niet te genieten en dat was meestal een week voordat ik ongesteld moest worden.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Haha, heel herkenbaar. Toen ik een keer met 37 weken onder de douche stond met 'buikpijn' was hij overtuigd dat de bevalling was begonnen. Ik zag hem alleen maar heen & weer rennen met een sporttas in zijn hand, boxershorts, pyjama's, rompertjes voor de baby etc. etc. Toen bleek het loos alarm (en mijn dochter bleef voor het gemak nog even 5 weken zitten).
Toen mijn bevalling begon was mijn man telkens als de verloskundige kwam wel iets aan het doen. De eerste keer begon ie spontaan te stofzuigen, vaatwasser uitpakken, 's middags was hij en aan het dweilen toen ze kwam. Ik zei toen nog puffend tegen de verlos 'nou je mag van mij wel vaker langskomen op zondagmiddag'.
Toen mijn bevalling begon was mijn man telkens als de verloskundige kwam wel iets aan het doen. De eerste keer begon ie spontaan te stofzuigen, vaatwasser uitpakken, 's middags was hij en aan het dweilen toen ze kwam. Ik zei toen nog puffend tegen de verlos 'nou je mag van mij wel vaker langskomen op zondagmiddag'.
Gast- Gast
haha nicci
Had je geen ziekenhuistas klaar staan? Mijn man zou echt niet geweten hebben wat er mee zou moeten. Of zou gewoon iets uit de kast pakken ongeacht welke maat het zou hebben en of het wel praktisch is
Mijn man dacht eerst dat ik een grapje maakte toen ik zei: even het ziekenhuis bellen hoor...
Die ging gewoon verder met gtst kijken. Tot ik naar beneden kwam en zei, we moeten gaan.
Toen sprong hij op haha. Mannen ook
Had je geen ziekenhuistas klaar staan? Mijn man zou echt niet geweten hebben wat er mee zou moeten. Of zou gewoon iets uit de kast pakken ongeacht welke maat het zou hebben en of het wel praktisch is
Mijn man dacht eerst dat ik een grapje maakte toen ik zei: even het ziekenhuis bellen hoor...
Die ging gewoon verder met gtst kijken. Tot ik naar beneden kwam en zei, we moeten gaan.
Herken het niet, maar ik zou zeggen neem het er van
Moest die van mij constant achter zijn vodden zitten om dingen gedaan te krijgen.
Moest die van mij constant achter zijn vodden zitten om dingen gedaan te krijgen.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
SarahKey schreef:haha nicci
Jawel . Die stond gewoon om de hoek van de deur van de babykamer. Helemaal compleet. Maar mijn man ging als razende roeland door de commode heen (volgens mij zaten er 5 rompers in en geen een broekje) en door mijn kast met de sporttas in zijn hand. Ach ik vond het wel aandoenelijk
Gast- Gast
chococupcake schreef:Yep! Zooo herkenbaar! Ik heb mijn nesteldrangperiode duidelijk gemist, maar mijn vriend had 'm wel... en werd er dood en doodmoe van... Alles ging hier ook met een hoofd dat op onweer stond en met veel herrie... En ook moest ik weken lang alles aanhoren dat dit en dat echt gedaan moest worden voordat N. er was want anders zou dat niet fijn zijn na de bevalling en weet ik wat allemaal... Ergens fijn dat hij dingen oppakte, maar mijn vriend kan slecht prioriteiten stellen... Hij vind een grasveld belangrijker dan een badkamer schoonmaken wat echt moet gebeuren bijv.
Mijn man heeft ook moeite met prioriteiten te stellen. Dan krijgen we bezoek en ipv de keuken gewoon netjes te maken...gaat hij ook de kasten omkramen en schoonboenen van binnen. Of de garage opruimen ipv stofzuigen.
Hier had hij ook wel wat nesteldrang....meer dan ik in elk geval haha
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Mijn man heeft last van halve nesteldrang. Hij wil heel graag alles in orde hebben, maar vergeet wel zijn rommel op te ruimen wat hij daarvoor nodig had.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Mijn vriend heeft nesteldrang zonder zwangerschap. Het is net een klussende wervelwind.
Of telt de zwangerschap van de poes mee?
Of telt de zwangerschap van de poes mee?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wennes schreef:Mijn man heeft last van halve nesteldrang. Hij wil heel graag alles in orde hebben, maar vergeet wel zijn rommel op te ruimen wat hij daarvoor nodig had.
Daar heeft die van mij ook last van! Hij afgelopen weekend het kozijn in de gang geverfd, maar de verfpot en kwasten liggen nog steeds in de keuken!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nesteldrang, gaat dat nog komen??
» 23 weken zwanger en nesteldrang?
» Stress... of eigenlijk gewoon heel erg nesteldrang!! Tips?
» Mannelijke leider op de kinderopvang
» Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?
» 23 weken zwanger en nesteldrang?
» Stress... of eigenlijk gewoon heel erg nesteldrang!! Tips?
» Mannelijke leider op de kinderopvang
» Vrijgezellenfeest - mannelijke vrienden van de bruid mee?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: