Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?
+55
Shy
La Senza
Phileine
Caroow
Frappuccino
Shopaholic
Poubelle
Stuiterbal
M-G
psv-forever
Toet
CCC
Taeda
piertje
Sam
Puggle
Susan
Floor
Luce
Bliss
Tabbert
Ilovethe90s
xxjojootjexx
Sea of Trees
Blair
Sure
Arwyn
Exogenesis
Carmen_
SoGood
Parisienne
Chocoholic
Nyx
sanne-84
Atelier Madame
Razz
Pannetoet
Tsjip
Snoes
Mermaid
Middleme
Minx
Rush
Slakje
Feline
Marsy28
Aagje!
Carra
Marin
SuperGrover
Reva
girli
Paper Crown
June
Ibbeltje
59 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?
Haha, schokkend?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het is een uitdrukking, Kim. En fijn toch als jij het geen probleem vind, je hoeft mij verder geen uitleg te geven over hoe wat of waarom. Ik heb nergens gezegd dat je een fout mens bent. Ik vind het persoonlijk alleen veel, menig ander zijn het oneens met me, en dat mag, ieder zijn mening.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
KimRosenberg85 schreef:
Ik ben ook selectief geweest. Schokkend dat je hier impliceert dat je met 22 bedpartners weinig selectief zou kunnen zijn. Ik heb in die vier jaar tijd, zó gigantisch veel dingen gedaan, mannen ontmoet, de hele wereld over gereisd, in honderden dorpen en steden geweest, een heel arsenaal aan verschillende mensen ontmoet elke dag opnieuw. Zonder overdrijven had ik - wanneer ik niet selectief zou zijn geweest - wel met honderden mannen naar bed kunnen gaan. Ik heb altijd precies gedaan wat ík wilde, heb nooit seks gehad met iemand die ik niet zag zitten, of om iemand te pleasen.
Ik ben ook 36 keer verhuisd, door meerdere landen gereisd en gewoond en heb honderden mannen gesproken en leren kennen, maar ik ben toch echt niet met ze naar bed geweest. Ik heb één keertje een echte ONS gehad met een ontzettend leuke Australische jongen die ik al langer kende, mee naar z'n studentenkamer en daarna de walk of shame gedaan.
Ik veroordeel je helemaal niet hoor, je moet het zelf weten, maar het is op zich toch niet zo vanzelfsprekend dat je als je zoveel mensen ontmoet, ook maar met ze naar bed gaat? Dat kan ik niet helemaal rijmen. Nou heb jij dat in die grote getallen ook niet gedaan, maar toch, ik blijf 22 best veel vinden.
Overigens is het prima als je het zelf allemaal maar ok vindt, zolang je nergens spijt van hebt, lijkt het me totaal geen probleem en zou ik me vooral niet gaan verantwoorden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, want ik vind eerlijkheid heel fijn, voor mezelf vooral. Details houd ik wel voor me, maar dat wíl hij ook niet weten. Gaat een beetje vanzelf eigenlijk.
Gast- Gast
Nee, maar als je met veel mensen in contact komt kan het natuurlijk makkelijk dat je wel 22 mannen tegenkomt die je leuk en aantrekkelijk vindt. Of je met al die mannen naar bed gaat is een tweede, dat moet iedereen zelf weten, maar ik zie er ook de logica niet van in dat zij niet selectief zou zijn geweest. Als ze nou met duizenden mannen naar bed is geweest, maar het is nou niet een soort mission impossible om in meerdere jaren tijd 22 mannen te ontmoeten die door jouw selectie heen kunnen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik snap Kim wel. "Je golden ticket weggeven" vind ik niet bepaald een neutrale uitdrukking. Het is een uiting van de dubbele seksuele moraal, mannen mogen rondsletten zoveel ze willen, maar vrouwen niet, die moeten kuis zijn en hun 'golden ticket' bewaren. Ik vind dat gewoon werkelijkwaar belachelijk. Waarom zo oordelen als twee volwassenen met wederzijds respect besluiten het bed te delen? Dat je het zelf niet wil, prima, begrijp ik helemaal, maar die behoefte om te oordelen over mensen die het wel doen, dat begrijp ik niet. Twee mensen hebben zich die dag prima vermaakt, leuk voor ze toch?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind seks gewoon fantastisch! Ik heb een belachelijk hoog libido en ik kon de verleiding niet weerstaan als een mooie, sexy man zijn best deed me in te palmen. Nee, en eigenlijk wilde ik de verleiding ook helemaal niet weerstaan. Ik heb een geweldige tijd gehad en ik zou niet weten waarom ik me daar - als vrouw zijnde - minder waard door zou moeten voelen, of iets dergelijks.
Gast- Gast
Susan schreef:Nee, maar als je met veel mensen in contact komt kan het natuurlijk makkelijk dat je wel 22 mannen tegenkomt die je leuk en aantrekkelijk vindt. Of je met al die mannen naar bed gaat is een tweede, dat moet iedereen zelf weten, maar ik zie er ook de logica niet van in dat zij niet selectief zou zijn geweest. Als ze nou met duizenden mannen naar bed is geweest, maar het is nou niet een soort mission impossible om in meerdere jaren tijd 22 mannen te ontmoeten die door jouw selectie heen kunnen.
Dat is waar, maar ik ga niet met elke man die ik leuk vind naar bed. Ik zou ook niet weten hóe dat zou moeten. Maar die behoefte heb ik ook niet, en dat is denk ik hetgene waarin het verschilt. Als Kim die behoefte wél heeft is dat natuurlijk prima.
Marin- Lady Post-a-lot
Eens met Supergrover. Op het Vivaforum was ook zo'n discussie, of mannen erop afknappen (en dus minder graag een relatie willen) als een vrouw direct met ze naar bed gaat. Er waren meerdere mannen die aangaven dat dat inderdaad het geval was, omdat ze dan 'te makkelijk' is en kennelijk met jan en alleman het bed in duikt. Ik vond dat zó hypocriet, om een vrouw af te serveren op iets wat je met z'n tweeën doet. Wat een afknapper, zo'n dubbele moraal.
Susan- Lady Post-a-lot
Marin schreef:
Dat is waar, maar ik ga niet met elke man die ik leuk vind naar bed. Ik zou ook niet weten hóe dat zou moeten. Maar die behoefte heb ik ook niet, en dat is denk ik hetgene waarin het verschilt. Als Kim die behoefte wél heeft is dat natuurlijk prima.
Nee, daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat zij volgens sommige mensen dus minder selectief zou zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind dat zowel mannen als vrouwen niet 'mogen'* rondsletten. Voor mij staat een 'golden ticket' dus niet voor een dubbele seksuele moraal. Misschien feitelijk/historisch gezien wel, maar voor mij geldt in dit geval: als vrouwen niet mogen, mogen mannen ook niet.
* Mogen staat tussen aanhalingstekens, omdat ik niet ga over wat iemand wel of niet mag.
* Mogen staat tussen aanhalingstekens, omdat ik niet ga over wat iemand wel of niet mag.
Gast- Gast
Waarom zou je ook, als jij met een man naar bed wil, en hij met jou, waarom zou je dan het niet doen? Zolang je het veilig doet, met wederzijds respect en niet om verkeerde redenen, dan zie ik het probleem niet.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Waarom zou je ook, als jij met een man naar bed wil, en hij met jou, waarom zou je dan het niet doen? Zolang je het veilig doet, met wederzijds respect en niet om verkeerde redenen, dan zie ik het probleem niet.
Rush- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Marin schreef:
Nee, daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat zij volgens sommige mensen dus minder selectief zou zijn.
Dat heb ik nooit gezegd. Het tegendeel juist, wat ik veel vind hoeft een ander nog niet veel te vinden. Wat ze doet, of heeft gedaan moet ze zelf weten, nogmaals, ik vind haar daarom geen slecht mens, ik vind het aantal gewoon veel.
Maar ik vind dan ook wel dat ik mijn eigen mening mag hebben over het aantal.
Blair- Kletskop
Ze vind het toch zelf ook best veel.
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, maar volgens mij was jij het ook niet die zei dat ze niet selectief was, ik weet niet meer wie dat wel was.
Ik vind 22 dus niet heel schokkend, maar laatst, ook weer op het Vivaforum, las ik van iemand die een vriend had die geloof ik tegen de 100 sekspartners had gehad en ook heel decadent was geworden in bed en haar steeds vergeleek met anderen en haar zelfs een cijfer gaf (dat dus niet zo hoog was als van sommige van zijn one-night-stands). Daar zou ik wel knalhard op afknappen, sowieso al dat hij met zo onwijs veel vrouwen naar bed is geweest, maar helemaal dat hij daar zo onuitstaanbaar van is geworden (maar misschien was hij dat sowieso al).
Ik vind 22 dus niet heel schokkend, maar laatst, ook weer op het Vivaforum, las ik van iemand die een vriend had die geloof ik tegen de 100 sekspartners had gehad en ook heel decadent was geworden in bed en haar steeds vergeleek met anderen en haar zelfs een cijfer gaf (dat dus niet zo hoog was als van sommige van zijn one-night-stands). Daar zou ik wel knalhard op afknappen, sowieso al dat hij met zo onwijs veel vrouwen naar bed is geweest, maar helemaal dat hij daar zo onuitstaanbaar van is geworden (maar misschien was hij dat sowieso al).
Susan- Lady Post-a-lot
Echt belachelijk. Sowieso ook de aanname doen dat je met iedereen naar bed gaat omdat je met die persoon gelijk naar bed gaat. Dat hoeft absoluut niet zo te zijn. Maar inderdaad, als een man zo zou denken, zou het voor mij ook gelijk klaar zijn, gigantische afknapper.Susan schreef:Eens met Supergrover. Op het Vivaforum was ook zo'n discussie, of mannen erop afknappen (en dus minder graag een relatie willen) als een vrouw direct met ze naar bed gaat. Er waren meerdere mannen die aangaven dat dat inderdaad het geval was, omdat ze dan 'te makkelijk' is en kennelijk met jan en alleman het bed in duikt. Ik vond dat zó hypocriet, om een vrouw af te serveren op iets wat je met z'n tweeën doet. Wat een afknapper, zo'n dubbele moraal.
SuperGrover- Ratel
Susan schreef:Marin schreef:
Nou ja, blijkbaar wel minder selectief dan ik bijvoorbeeld. Maar dat komt denk ik meer voort uit behoefte dan aan een 'lage' grens hebben ofzo, zo zie ik het niet. Ik zie het niet als iets negatiefs. Maar blijkbaar gaat zij dan toch sneller naar bed met een ontmoette man dan dat ik zou doen bijvoorbeeld. Maar daar is toch niets mis mee? Wat SuperGrover zegt: Zolang je allebei volwassen bent, het veilig doet en het leuk vindt: Waarom niet? Je moet dat niet direct als iets negatiefs opvatten.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, maar ik weet niet of het selectief is in de zin van, de lat lager leggen en seks hebben met een man die je niet op en top aantrekkelijk vindt. Zo vatte ik het namelijk op, dat ze genoegen heeft genomen met minder, terwijl iemand met een laag aantal bedpartners alleen maar met de leukste mannen is geweest. Zij kan natuurlijk ook wel alleen maar met heel leuke mannen zijn geweest. Wie weet is ze zelf wel mega-aantrekkelijk waardoor ze ook allemaal mega-aantrekkelijke mannen aantrekt, weten wij veel.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Nee, maar volgens mij was jij het ook niet die zei dat ze niet selectief was, ik weet niet meer wie dat wel was.
Sorry, ik dacht dat dit naar mij bedoeld was.
Wat een kwal. Ik zou daar niet alleen heel onzeker van worden, maar ik zou me ook vies vinden omdat hij me gebruikt als een of ander test object die een score krijgt na afloop.
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:
Ja hoor dat mag, maar waarom zou je in godsnaam? Wat boeit het jou nou met hoeveel mannen een random vrouw van het yesforum naar bed is geweest? Dat jij het niet wil, prima toch, moet je helemaal zelf weten, maar waarom zou je zo afkeurend zijn over iemand anders?
SuperGrover- Ratel
Susan schreef:Ja, maar ik weet niet of het selectief is in de zin van, de lat lager leggen en seks hebben met een man die je niet op en top aantrekkelijk vindt. Zo vatte ik het namelijk op, dat ze genoegen heeft genomen met minder, terwijl iemand met een laag aantal bedpartners alleen maar met de leukste mannen is geweest. Zij kan natuurlijk ook wel alleen maar met heel leuke mannen zijn geweest. Wie weet is ze zelf wel mega-aantrekkelijk waardoor ze ook allemaal mega-aantrekkelijke mannen aantrekt, weten wij veel.
Zo vatte ik het niet op, althans, misschien in die quote wel (maar ik weet niet meer wie dat zei), maar niet zoals ik het zou bedoelen.
Marin- Lady Post-a-lot
Babydoll schreef:Susan schreef:Nee, maar volgens mij was jij het ook niet die zei dat ze niet selectief was, ik weet niet meer wie dat wel was.
Sorry, ik dacht dat dit naar mij bedoeld was.
Wat een kwal. Ik zou daar niet alleen heel onzeker van worden, maar ik zou me ook vies vinden omdat hij me gebruikt als een of ander test object die een score krijgt na afloop.
Ze had er geloof ik wel zelf naar gevraagd, maar dan nog vind ik het niet kies om cijfers uit te delen.
Susan- Lady Post-a-lot
Maar je zegt ook dat je niet eens zou weten hoe je met zomaar een man naar bed zou kunnen gaan. Ik ken jouw situatie natuurlijk niet, maar veel vrouwen voelen zich simpelweg te onzeker over hun lichaam, of onzeker over hun doen en laten in bed. Ik ben altijd wel vrij zelfverzekerd geweest, wat dat betreft en comfortabel over mijn lichaam en capaciteiten in bed, dan is de drempel om toe te geven aan je lusten ook lager, want je schaamt je niet voor jezelf.Marin schreef:
Nou ja, blijkbaar wel minder selectief dan ik bijvoorbeeld. Maar dat komt denk ik meer voort uit behoefte dan aan een 'lage' grens hebben ofzo, zo zie ik het niet. Ik zie het niet als iets negatiefs. Maar blijkbaar gaat zij dan toch sneller naar bed met een ontmoette man dan dat ik zou doen bijvoorbeeld. Maar daar is toch niets mis mee? Wat SuperGrover zegt: Zolang je allebei volwassen bent, het veilig doet en het leuk vindt: Waarom niet? Je moet dat niet direct als iets negatiefs opvatten.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Babydoll schreef:
Ja hoor dat mag, maar waarom zou je in godsnaam? Wat boeit het jou nou met hoeveel mannen een random vrouw van het yesforum naar bed is geweest? Dat jij het niet wil, prima toch, moet je helemaal zelf weten, maar waarom zou je zo afkeurend zijn over iemand anders?
Mij boeit het niets, blijkbaar TO wel omdat ze er een topic over opent, mag ik daar dan niet in mee discussieren? Daarbij, afkeurend? Ik geef continu aan dat het mijn mening is en ik respecteer een ander net zo goed wanneer zij zegt dat zij het niet veel vind. Word ik nu afgerekend op mijn mening terwijl de rest die ook geeft en waarin min of meer wordt gevraagd in dit topic?
Blair- Kletskop
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» toen je een miskraam hebt gehad...
» Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)
» Aantal kinderen
» Aantal antibiotica's
» Aantal inwoners
» Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)
» Aantal kinderen
» Aantal antibiotica's
» Aantal inwoners
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: