Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

+55
Shy
La Senza
Phileine
Caroow
Frappuccino
Shopaholic
Poubelle
Stuiterbal
M-G
psv-forever
Toet
CCC
Taeda
piertje
Sam
Puggle
Susan
Floor
Luce
Bliss
Tabbert
Ilovethe90s
xxjojootjexx
Sea of Trees
Blair
Sure
Arwyn
Exogenesis
Carmen_
SoGood
Parisienne
Chocoholic
Nyx
sanne-84
Atelier Madame
Razz
Pannetoet
Tsjip
Snoes
Mermaid
Middleme
Minx
Rush
Slakje
Feline
Marsy28
Aagje!
Carra
Marin
SuperGrover
Reva
girli
Paper Crown
June
Ibbeltje
59 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? - Pagina 5 Empty Re: Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:05

Ik vind Babydoll helemaal niet afkeurend praten. Ze vindt gewoon iets. We hoeven toch niet allemaal vrijdenkend te zijn?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? - Pagina 5 Empty Re: Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 23:06

KimRosenberg85 schreef:
Marin schreef:

Nee, daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat zij volgens sommige mensen dus minder selectief zou zijn.

Nou ja, blijkbaar wel minder selectief dan ik bijvoorbeeld. Maar dat komt denk ik meer voort uit behoefte dan aan een 'lage' grens hebben ofzo, zo zie ik het niet. Ik zie het niet als iets negatiefs. Maar blijkbaar gaat zij dan toch sneller naar bed met een ontmoette man dan dat ik zou doen bijvoorbeeld. Maar daar is toch niets mis mee? Wat SuperGrover zegt: Zolang je allebei volwassen bent, het veilig doet en het leuk vindt: Waarom niet? Je moet dat niet direct als iets negatiefs opvatten.
Maar je zegt ook dat je niet eens zou weten hoe je met zomaar een man naar bed zou kunnen gaan. Ik ken jouw situatie natuurlijk niet, maar veel vrouwen voelen zich simpelweg te onzeker over hun lichaam, of onzeker over hun doen en laten in bed. Ik ben altijd wel vrij zelfverzekerd geweest, wat dat betreft en comfortabel over mijn lichaam en capaciteiten in bed, dan is de drempel om toe te geven aan je lusten ook lager, want je schaamt je niet voor jezelf.

Ja ik denk dat dat klopt hoor. Niet dat ik persé onzeker ben over m'n lichaam (of was, toen ik single was), maar meer het hele flirten ben ik niet zo goed in. Ik kan prima gezellig kletsen met mannen, maar de stap naar bed gaan is best groot en doe ik niet zomaar. Gewoon omdat het niet zo snel gebeurt, niet zozeer uit principe, niet zozeer omdat ik het niet zou willen, maar gewoon omdat tja.. Dat ligt niet echt in de lijn van verwachting zodra ik een gesprek heb (ook al vind ik iemand best leuk). Maar iedereen is daarin natuurlijk heel anders. En dat bedoel ik gewoon niet negatief, de één is daar gewoon wat losser in dan de ander. Dus dat is niet zo zeer dat jij dan niet selectief zou zijn, maar het 'gebeurt' wel makkelijker blijkbaar, want blijkbaar heb je dat gewoon in je.
Overigens heb ik ook een heel hoog libido en ben totaal niet onzeker over m'n bedprestaties ofzo, maar het is meer dus die procedure daarvóór :P (maar gelukkig is dat allemaal nu toch niet meer nodig want ik heb een relatie).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  SuperGrover di 28 mei 2013 - 23:07

Babydoll schreef:
SuperGrover schreef:
Babydoll schreef:

Maar ik vind dan ook wel dat ik mijn eigen mening mag hebben over het aantal.

Ja hoor dat mag, maar waarom zou je in godsnaam? Wat boeit het jou nou met hoeveel mannen een random vrouw van het yesforum naar bed is geweest? Dat jij het niet wil, prima toch, moet je helemaal zelf weten, maar waarom zou je zo afkeurend zijn over iemand anders?

Mij boeit het niets, blijkbaar TO wel omdat ze er een topic over opent, mag ik daar dan niet in mee discussieren? Daarbij, afkeurend? Ik geef continu aan dat het mijn mening is en ik respecteer een ander net zo goed wanneer zij zegt dat zij het niet veel vind. Word ik nu afgerekend op mijn mening terwijl de rest die ook geeft en waarin min of meer wordt gevraagd in dit topic?

Het verschil tussen jouw berichten en zeggen 'ik vind het veel bedpartners', is dat uit jouw berichten een duidelijk waarde-oordeel blijkt. Voor mezelf zou ik 22 bedpartners ook veel vinden, maar ik voel absoluut niet de behoefte om hierover te oordelen bij Kim. Jij hebt het echter over het weggeven van een golden ticket en je opmerking over dat dat betekent dat je 22 piemels in je hebt gehad kwam ook zeker niet neutraal over ('zelfs als je het veilig hebt gedaan'). Ik snap heus wel dat mensen 22 bedpartners veel vinden en dat zelf niet willen, maar ik snap deze oordelen niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:10

Ik heb er geen probleem mee als mensen het veel vinden. Ik vind het zelf ook wel vrij veel en het is ruim boven het gemiddelde, dus ja het ís veel.

Waar ik wel een probleem mee heb is als mensen ervan uitgaan dat ik:

1) makkelijk ben
2) niet selectief ben
3) geen eigenwaarde heb
4) het alleen doe voor de aandacht
5) onzeker ben en zoek naar bevestiging
6) een slet ben
7) een player ben
8 ) mij laat gebruiken
9) minder waardevol ben
10) minder te 'geven' zou hebben aan mijn huidige man

Laatst aangepast door KimRosenberg85 op di 28 mei 2013 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Blair di 28 mei 2013 - 23:14

SuperGrover schreef:
Babydoll schreef:
SuperGrover schreef:
Babydoll schreef:

Maar ik vind dan ook wel dat ik mijn eigen mening mag hebben over het aantal.

Ja hoor dat mag, maar waarom zou je in godsnaam? Wat boeit het jou nou met hoeveel mannen een random vrouw van het yesforum naar bed is geweest? Dat jij het niet wil, prima toch, moet je helemaal zelf weten, maar waarom zou je zo afkeurend zijn over iemand anders?

Mij boeit het niets, blijkbaar TO wel omdat ze er een topic over opent, mag ik daar dan niet in mee discussieren? Daarbij, afkeurend? Ik geef continu aan dat het mijn mening is en ik respecteer een ander net zo goed wanneer zij zegt dat zij het niet veel vind. Word ik nu afgerekend op mijn mening terwijl de rest die ook geeft en waarin min of meer wordt gevraagd in dit topic?

Het verschil tussen jouw berichten en zeggen 'ik vind het veel bedpartners', is dat uit jouw berichten een duidelijk waarde-oordeel blijkt. Voor mezelf zou ik 22 bedpartners ook veel vinden, maar ik voel absoluut niet de behoefte om hierover te oordelen bij Kim. Jij hebt het echter over het weggeven van een golden ticket en je opmerking over dat dat betekent dat je 22 piemels in je hebt gehad kwam ook zeker niet neutraal over ('zelfs als je het veilig hebt gedaan'). Ik snap heus wel dat mensen 22 bedpartners veel vinden en dat zelf niet willen, maar ik snap deze oordelen niet.

Dat is een aanname.

Hoezo verschil tussen MIJN berichten en het zeggen van 'ik vind het veel bedpartners', dat heb ik juist gezegd dat ik het veel vond, ik heb het echt niet neerbuigender neergezet. Ik heb ook echt niet de behoefte te oordelen over Kim, dat recht heb ik niet eens. Maar ze opent zelf een topic waarin ze een vraag stelt. Wbt het "weggeven van golden ticket", zo noem ik het altijd, het is een uitdrukking en niet neerbuigend (en ook niet zo bedoeld).
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:17

Ik kende die uitdrukking 'golden ticket' trouwens niet eens. Weer wat geleerd.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 23:17

Ik denk daarbij alleen maar aan chocola.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 28 mei 2013 - 23:18

Marin schreef:Ik denk daarbij alleen maar aan chocola.
Ik ook! Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? - Pagina 5 827601
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:38

Marin schreef:
Susan schreef:
Marin schreef:

Dat is waar, maar ik ga niet met elke man die ik leuk vind naar bed. Ik zou ook niet weten hóe dat zou moeten. Maar die behoefte heb ik ook niet, en dat is denk ik hetgene waarin het verschilt. Als Kim die behoefte wél heeft is dat natuurlijk prima.

Nee, daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat zij volgens sommige mensen dus minder selectief zou zijn.

Nou ja, blijkbaar wel minder selectief dan ik bijvoorbeeld. Maar dat komt denk ik meer voort uit behoefte dan aan een 'lage' grens hebben ofzo, zo zie ik het niet. Ik zie het niet als iets negatiefs. Maar blijkbaar gaat zij dan toch sneller naar bed met een ontmoette man dan dat ik zou doen bijvoorbeeld. Maar daar is toch niets mis mee? Wat SuperGrover zegt: Zolang je allebei volwassen bent, het veilig doet en het leuk vindt: Waarom niet? Je moet dat niet direct als iets negatiefs opvatten.

Ik zou het 'anders selectief' noemen als je het op jezelf betrekt.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 23:41

Zus schreef:

Hoe bedoel je?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:46

Marin schreef:
Zus schreef:

Hoe bedoel je?

Dat iemand die in jouw ogen met veel mannen naar bed is geweest wellicht nooit met de paar mannen die jij hebt gehad, het bed zou willen delen... Zo heeft iedereen zijn eigen selectieprocedure... Zegt dus niet perse dat die minder is, wel anders.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 23:48

Zus schreef:
Marin schreef:
Zus schreef:

Hoe bedoel je?

Dat iemand die in jouw ogen met veel mannen naar bed is geweest wellicht nooit met de paar mannen die jij hebt gehad, het bed zou willen delen... Zo heeft iedereen zijn eigen selectieprocedure... Zegt dus niet perse dat die minder is, wel anders.

Oh zo. Ja ik zei toch ook niet dat het persé negatief was? Ik denk dat we hetzelfde bedoelen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:53

De mannen waarmee ik naar bed ben geweest waren zelf ook zéér selectief, ze gingen immers met míj naar bed angel

Gast
Gast

Bericht  Rush di 28 mei 2013 - 23:54

KimRosenberg85 schreef:De mannen waarmee ik naar bed ben geweest waren zelf ook zéér selectief, ze gingen immers met míj naar bed Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? - Pagina 5 2474380249
Je weet niet met wie nog meer.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:55

Ik vind het een verschil. Jij noemt iets minder terwijl het gewoon anders is. Heeft niets te maken met of je het negatief bedoelt...

Gast
Gast

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 23:56

Zus schreef:Ik vind het een verschil. Jij noemt iets minder terwijl het gewoon anders is. Heeft niets te maken met of je het negatief bedoelt...
Maar het gaat toch ook om méér mannen, dus mínder selectief? Als ik met 40 man naar bed was geweest, was ik nóg minder selectief geweest in mijn ogen, je kiest er immers méér uit. Of we nou dezelfde of andere mannen hadden uitgekozen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:59

Maar Marin, jij bent niet zo goed in het spelletje dat leidt naar seks en komt dus minder vaak in de situatie waarin je überhaupt in de positie bent om seks te hebben met een man.

Stel dat ik 100x in die situatie geweest ben in mijn leven en jij 10x. Ik selecteer 22 mannen uit 100, jij 5 mannen uit 10, wie is er dan meer of minder selectief?

Gast
Gast

Bericht  Susan di 28 mei 2013 - 23:59

Nee, meer mannen is niet per se minder selectief, daar blijf ik echt bij. Stel, even heel zwart/wit, dat je een bepaalde standaard hebt waar mannen aan moeten voldoen om aantrekkelijk te zijn, dan zou het kunnen dat je met 22 mannen naar bed gaat die allemaal aan die standaard voldoen, of met eentje die er totaal niet aan voldoet omdat je al zo lang geen seks had gehad en zo graag wilde dat je niet zo nauw keek. Dan ben je in het tweede geval toch minder selectief geweest?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin wo 29 mei 2013 - 0:02

KimRosenberg85 schreef:Maar Marin, jij bent niet zo goed in het spelletje dat leidt naar seks en komt dus minder vaak in de situatie waarin je überhaupt in de positie bent om seks te hebben met een man.

Stel dat ik 100x in die situatie geweest ben in mijn leven en jij 10x. Ik selecteer 22 mannen uit 100, jij 5 mannen uit 10, wie is er dan meer of minder selectief?

Haha das een goed punt, maar wiskundig wel weer erg ingewikkeld voor mij :P

En Susan, als je het zo stelt heb je ook gelijk. Denk ik. Ik vind het denk ik een rare benaming, dat selectief. In dat laatste geval, verlaag je je standaard, vind ik, niet dat je minder selectief bent. Misschien klopt mijn definitie van selectief niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal wo 29 mei 2013 - 0:03

Nee niet over gelogen, het is zelfs niet eens ter sprake gekomen. Nu is mijn aantal ook niet spectaculair.
Mijn vriend daar in tegen heeft een wat ruigere periode gehad en ook meteen verteld aan mij. Het interesseerde me vrij weinig eigenlijk.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 7:01

Marin schreef:
KimRosenberg85 schreef:Maar Marin, jij bent niet zo goed in het spelletje dat leidt naar seks en komt dus minder vaak in de situatie waarin je überhaupt in de positie bent om seks te hebben met een man.

Haha das een goed punt, maar wiskundig wel weer erg ingewikkeld voor mij :P

En Susan, als je het zo stelt heb je ook gelijk. Denk ik. Ik vind het denk ik een rare benaming, dat selectief. In dat laatste geval, verlaag je je standaard, vind ik, niet dat je minder selectief bent. Misschien klopt mijn definitie van selectief niet.

Dat je met minder mannen naar bed geweest bent wil gewoon niet perse zeggen dat je selectiever bent geweest. Iedereen heeft zijn eigen manier om een zogenaamde´selectie´ te maken. Jij gaat een jaar met 1 iemand naar bed die eigenlijk al een vrouw en kind heeft, een ander gaat met 5 vrijgezelle mannen naar bed in een periode van een jaar. Hoezo ben jij dan selectiever? Die ander zou wellicht nooit met jouw vent het bed gedeeld hebben en zal jouw manier minder selectief vinden. Daarom zeg ik; je kunt het beter 'anders' noemen in plaats van 'minder'.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle wo 29 mei 2013 - 7:20

In mijn relaties is het aantal nooit ter sprake gekomen, anders had ik 'm denk ik ook wat naar beneden afgerond.
Voor mijn vorige relatie ben ik 6 jaar vrijgezel geweest, en nu ook alweer ruim een jaar en ik heb in de horeca en in het buitenland gewerkt waar ik genoeg leuke mannen ben tegengekomen.

Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Shopaholic wo 29 mei 2013 - 7:23

Nee.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Frappuccino wo 29 mei 2013 - 7:45

Nee, ik heb er nog nooit over gelogen. Maar ik kan ze nu ook nog op 1 hand tellen, dus daar schaam ik me ook niet voor. Stel ik zou 20+ bedpartners hebben gehad, dan weet ik niet of ik er eerlijk over zou zijn. Niet dat ik me daar voor zou schamen, maar dan toch bang dat een man daar negatief op zou reageren.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 8:06

Poubelle schreef:In mijn relaties is het aantal nooit ter sprake gekomen, anders had ik 'm denk ik ook wat naar beneden afgerond.
Voor mijn vorige relatie ben ik 6 jaar vrijgezel geweest, en nu ook alweer ruim een jaar en ik heb in de horeca en in het buitenland gewerkt waar ik genoeg leuke mannen ben tegengekomen.

Hoeveel dan?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: