Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

+55
Shy
La Senza
Phileine
Caroow
Frappuccino
Shopaholic
Poubelle
Stuiterbal
M-G
psv-forever
Toet
CCC
Taeda
piertje
Sam
Puggle
Susan
Floor
Luce
Bliss
Tabbert
Ilovethe90s
xxjojootjexx
Sea of Trees
Blair
Sure
Arwyn
Exogenesis
Carmen_
SoGood
Parisienne
Chocoholic
Nyx
sanne-84
Atelier Madame
Razz
Pannetoet
Tsjip
Snoes
Mermaid
Middleme
Minx
Rush
Slakje
Feline
Marsy28
Aagje!
Carra
Marin
SuperGrover
Reva
girli
Paper Crown
June
Ibbeltje
59 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? Empty Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 0:20

Uit onderzoek is gebleken dat 50% van de vrouwen liegt over het aantal sekspartners dat ze heeft gehad. Ik heb dit zelf ook wel gedaan. Ik zei altijd acht, dat vond ik nog wel een ok getal. Ik was bang dat mannen mij zouden zien als een sloerie wanneer ik het werkelijke aantal vertelde en hield het liever voor mezelf (het is ook vrij persoonlijk, natuurlijk)

Alleen mijn huidige partner heeft in het begin van onze relatie wel doorgevraagd en uiteindelijk ben ik eerlijk geweest. Gelukkig heeft hij er geen enkel probleem mee dat mijn teller op tweeëntwintig staat :P (Die van hem staat op negen)

Ik vraag me af of jullie liegen/hebben gelogen over het aantal sekspartners dat je hebt gehad en zo ja, waarom dan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? Empty Re: Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

Bericht  Ibbeltje di 28 mei 2013 - 0:21

Nee heb niet gelogen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? Empty Re: Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

Bericht  June di 28 mei 2013 - 0:22

Nee, ik lieg er niet over, maar het is ook onder de tien en daar weiger ik me voor te schamen. Als het heel veel zou zijn, zou ik er misschien wat overheen praten, maar tegen mijn partner zou ik daar nooit over kunnen liegen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Paper Crown di 28 mei 2013 - 0:24

Wow 22! Haha ja je bent wel een beetje een sloerie maar wel een eerlijke! Laughing

Ik lieg er niet over, ik hoef ook niet te liegen want zoveel zijn 't er niet. Ik snap 't overigens wel, dat mensen erover liegen. Zeg eerlijk, als een man zegt dat hij 22 meiden heeft gehad vind ik 't minder erg klinken dan een vrouw die 't zelfde aantal heeft.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  girli di 28 mei 2013 - 0:24

Nee, daar lieg ik niet over.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Reva di 28 mei 2013 - 0:26

Nee, want ik vind het niet veel.

Edit: zullen er ook vrouwen zijn die de andere kant op liegen? Razz

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  June di 28 mei 2013 - 0:27

Paper Crown schreef:Wow 22! Haha ja je bent wel een beetje een sloerie maar wel een eerlijke! Laughing

Ik lieg er niet over, ik hoef ook niet te liegen want zoveel zijn 't er niet. Ik snap 't overigens wel, dat mensen erover liegen. Zeg eerlijk, als een man zegt dat hij 22 meiden heeft gehad vind ik 't minder erg klinken dan een vrouw die 't zelfde aantal heeft.

Meen je dat? Waarom? Ik ben het daar echt niet mee eens. Ik vind het overigens bij mannen en vrouwen ook geen ontzettend schokkend getal. Ik heb vriendinnen die al hun hele leven single zijn, dan kan ik me zo'n aantal prima voorstellen. Ik vind dat bij vrouwen dus echt niet 'erger' klinken dan bij mannen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 0:29

Ik heb een sloerie-periode gehad, duurde vier jaar van mijn 18e tot mijn 22e, dat zijn 4x 12 = 48 maanden. 22/48 = 0.45 , dus minder dan één per 2 maanden. Tsja,valt me eigenlijk nog wel mee. Ik ben echt niet zomaar met iedereen naar bed gegaan hoor, ik heb goed geselecteerd Laughing

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 28 mei 2013 - 0:30

June schreef:
Paper Crown schreef:Wow 22! Haha ja je bent wel een beetje een sloerie maar wel een eerlijke! Laughing

Meen je dat? Waarom? Ik ben het daar echt niet mee eens. Ik vind het overigens bij mannen en vrouwen ook geen ontzettend schokkend getal. Ik heb vriendinnen die al hun hele leven single zijn, dan kan ik me zo'n aantal prima voorstellen. Ik vind dat bij vrouwen dus echt niet 'erger' klinken dan bij mannen.

Ja ik meen 't. Weet niet waarom. Zo 'voelt' t.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 0:31

Paper Crown schreef:
June schreef:

Ja ik meen 't. Weet niet waarom. Zo 'voelt' t.
Ja datzelfde heb ik ook wel eigenlijk, PC. Het is een gevoel. Edit, voor een man vind ik 22 ook veel.

Laatst aangepast door Carrie op di 28 mei 2013 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 28 mei 2013 - 0:31

Eens met June. Waarom is dat erger voor vrouwen als voor mannen? Ik vind dat zo'n grote onzin. Mensen moeten lekker doen waar ze zin in hebben, zolang iemand er zelf geen problemen mee heeft, knock yourself out.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Paper Crown di 28 mei 2013 - 0:32

KimRosenberg85 schreef:Ik heb een sloerie-periode gehad, duurde vier jaar van mijn 18e tot mijn 22e, dat zijn 4x 12 = 48 maanden. 22/48 = 0.45 , dus minder dan één per 2 maanden. Tsja,valt me eigenlijk nog wel mee. Ik ben echt niet zomaar met iedereen naar bed gegaan hoor, ik heb goed geselecteerd Laughing

Haha! Je kan 't goed verantwoorden voor jezelf. Maar weet je, lekker van genieten. Kan toch geen kwaad? Zolang je t veilig doet is er niet eens zoveel aan de hand. Ik bedoel ik heb chlamydia gekregen van mijn ex van wie ik dacht dat hij trouw was. Dus je hoeft geeneens een lellebel te zijn voor geslachtsziektes al associeer ik die ook wel met 'sloerie' zijn. Vreemd he.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 0:33

Ik zou 't voor een man ook niet echt leuk vinden, als hij zoveel sekspartner heeft gehad. Spreekt niet echt voor 'm, eerlijk gezegd. Edit: Maar er over liegen ook niet.

En nee, ik lieg daar niet over. Niet dat mijn nummer nou zo noemenswaardig is, maar waarom zou ik daar in hemelsnaam over liegen, wat heb ik daar aan?

Laatst aangepast door Marin op di 28 mei 2013 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  SuperGrover di 28 mei 2013 - 0:35

Ik zou er trouwens ook niet over liegen tegenover mijn partner, en ik zou het heel erg niet kunnen waarderen als de ander dat deed. Maar misschien wel als ik 22 bedpartners had gehad.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Carra di 28 mei 2013 - 0:39

Ik heb daar heel lang over gelogen. Toen ik puber was had iedereen het al gedaan en ik op mijn 18e nog steeds niet. Daarom heb ik er één bij 'verzonnen'. Om er vanaf te zijn. Op mijn 19e gebeurde het alsnog en kort daarna kreeg ik een lange relatie. Ik zei toen altijd 3 terwijl het er in werkelijkheid 2 waren.

Inmiddels heb ik die ene er maar weer vanaf gehaald. :-) Tegen mijn ex was ik trouwens wel eerlijk.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Aagje! di 28 mei 2013 - 0:39

Nee ik lieg er niet over, al zou ik namelijk naar beneden liegen dan is mijn dochter een wonder haha Laughing
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 0:39

Marin schreef:Ik zou 't voor een man ook niet echt leuk vinden, als hij zoveel sekspartner heeft gehad. Spreekt niet echt voor 'm, eerlijk gezegd. Edit: Maar er over liegen ook niet.

En nee, ik lieg daar niet over. Niet dat mijn nummer nou zo noemenswaardig is, maar waarom zou ik daar in hemelsnaam over liegen, wat heb ik daar aan?
Vind je het dan ook niet 'voor mij spreken', dat ik 22 sekspartners heb gehad? Wat vind je er dan zo erg aan? Ik ben inmiddels alweer vijf jaar trouw aan één partner, ook totaal geen moeite mee.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 0:42

KimRosenberg85 schreef:
Marin schreef:Ik zou 't voor een man ook niet echt leuk vinden, als hij zoveel sekspartner heeft gehad. Spreekt niet echt voor 'm, eerlijk gezegd. Edit: Maar er over liegen ook niet.

Vind je het dan ook niet 'voor mij spreken', dat ik 22 sekspartners heb gehad? Wat vind je er dan zo erg aan? Ik ben inmiddels alweer vijf jaar trouw aan één partner, ook totaal geen moeite mee.

Over jou als vrouw zijnde heb ik niet zozeer een mening. Ik denk dat het meer is dat ik dat gevoel krijg wanneer ik zélf ook met iemand naar bed ga, dus wanneer het echt mijn partner is. Dat hij dan zo'n groot seksverleden zou hebben, daar zou ik niet zo blij van worden, misschien onzekerheid? Maar voor jou als vrouw zijnde met wie ik toch geen seksuele relatie ga hebben ( Laughing ) heb ik er geloof ik niet echt een mening over. Ja ik vind het veel, dat wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 0:47

Ik heb er gelukkig zelf nooit problemen door ondervonden. Mijn man vindt het geen enkel probleem, hij vindt het zelfs wel grappig dat ik zo'n wilde periode heb gehad en pest me er af en toe nog mee. Very Happy

Ik zou het trouwens wel als een belediging opvatten als een man er problemen mee zou hebben...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 0:55

KimRosenberg85 schreef:Ik heb er gelukkig zelf nooit problemen door ondervonden. Mijn man vindt het geen enkel probleem, hij vindt het zelfs wel grappig dat ik zo'n wilde periode heb gehad en pest me er af en toe nog mee. Very Happy

Ik zou het trouwens wel als een belediging opvatten als een man er problemen mee zou hebben...
Nouja belediging, misschien. Maar kan het me ook wel voorstellen, het is (vind ik) toch jammer als diegene iets dat zo speciaal is heeft gedeeld heeft met 'zoveel' mensen. Ik kan me voorstellen dat mensen daar een beetje jaloersig van kunnen worden. Ik zou het ook jammer vinden als mijn vriend met 22 meiden seks heeft gehad. Maar ik zou er geen bid deal van maken hoor, dat ook weer niet. Dat was voor mijn tijd, kan je toch niks meer aan veranderen.

Gast
Gast

Bericht  Marsy28 di 28 mei 2013 - 0:56

Nee, lieg er zeker niet over. Het zijn er 2 meer dan mijn vriend... Razz
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Feline di 28 mei 2013 - 1:02

Ik hoef het van hem niet te weten en hij niet van mij. Die info heeft geen meerwaarde geloof ik.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Slakje di 28 mei 2013 - 1:05

Ik heb ook nogal een wilde periode gehad en ik weet eigenlijk niet meer hoeveel sekspartners ik heb gehad. Ik zeg altijd 10 :'') dus ik lieg wel ja.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Rush di 28 mei 2013 - 1:08

Mijn vriend wil het van mij niet weten, dat scheelt. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Minx di 28 mei 2013 - 1:20

Nee snap niet waarom ik er over zou liegen. Echt heel erg schokkend hoog is het nl niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: