Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?
+55
Shy
La Senza
Phileine
Caroow
Frappuccino
Shopaholic
Poubelle
Stuiterbal
M-G
psv-forever
Toet
CCC
Taeda
piertje
Sam
Puggle
Susan
Floor
Luce
Bliss
Tabbert
Ilovethe90s
xxjojootjexx
Sea of Trees
Blair
Sure
Arwyn
Exogenesis
Carmen_
SoGood
Parisienne
Chocoholic
Nyx
sanne-84
Atelier Madame
Razz
Pannetoet
Tsjip
Snoes
Mermaid
Middleme
Minx
Rush
Slakje
Feline
Marsy28
Aagje!
Carra
Marin
SuperGrover
Reva
girli
Paper Crown
June
Ibbeltje
59 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?
Ik vind het vreemd dat mensen hierover liegen, alsof je je ervoor moet schamen..? Ik ben er echt voor om niet te liegen in mijn relatie, hij hoeft natuurlijk niet alles te weten en sommige dingen zijn voor jezelf, maar ik deel heel veel met mijn vriend, zo niet alles en ik lieg werkelijk waar nooit. En andersom ook niet, helaas is hij daar veelste eerlijk voor (pijnlijk eerlijk soms). Nee, hou niet van verzwijgen of liegen. En al helemaal niet over zo iets onbelangrijks.. Misschien komt het omdat mijn ex een pathologische leugenaar was/is.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Mijn vriend en ik zijn er open en eerlijk over naar elkaar geweest. Zou niet weten waarom ik me ervoor moet schamen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
@Marsy: Ik heb eigenlijk alleen gelogen wanneer ik nog niet wist hoe serieus de relatie zou worden. Ik vind niet dat ik gedwongen ben zoiets persoonlijks persé met iedereen te delen. Inmiddels zijn wij inderdaad ook wel súper eerlijk tegen de ander, ook over dit soort dingen. Ik begrijp nooit wanneer mensen zeggen dat ze dergelijke dingen uit het verleden niet met de ander delen. Voor mij is het wel belangrijk dat je hierover open kunt praten. Het is toch een deel van je verleden en dús een deel van jou.
Gast- Gast
Volgens mij had mijn vriend wel gewild dat ik erover had gelogen. Hij vind het niet zo leuk dat ik meer bedpartners heb gehad dan hij. Ik vind het zelf niet schrikbarend veel (minder dan 10)
Andere mensen vragen me er niet naar, maar als er naar gevraagd zou worden zou ik er niet over liegen.
Andere mensen vragen me er niet naar, maar als er naar gevraagd zou worden zou ik er niet over liegen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ik heb daar niet over gelogen. Hij was/is mijn eerste en dat weet hij.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Nee, ik heb daar niet over gelogen. Hij was/is mijn eerste en dat weet hij.
Hier precies zo.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik lieg daar nooit over..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Paper Crown schreef:Wow 22! Haha ja je bent wel een beetje een sloerie maar wel een eerlijke!
Ik vind het wel meevallen eigenlijk..mijn zusje is 21 en haar teller op 28 Vriendin van mij, 20 jaar heeft er 23 gehad en zo ken ik er heel veel in mijn omgeving.. Voordat jullie rare dingen gaan denken: die van mij zijn op 2 handen te tellen
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Snoes schreef:Nee, ik heb daar niet over gelogen. Hij was/is mijneerstetweede en dat weet hij.
+1
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Nee niet over gelogen, met slechts 5 vond ik het wel netjes. Ik heb heel lang gedacht dat mijn vriend er wel 20 of meer had gehad ofzo, zijn vrienden noemden het altijd een viva tocht player namelijk. Bleken het er slechts 6 ofzo te zijn, alleen wel echt veel gezoend, hij veel meer dan ik.
Wel lol trouwens, toen ik rond m'n 18e een nieuw vriendje had vroeg ie heel nieuwsgierig doch vastberaden, jij bent toch ook nog wel maagd? Ik destijds 1 vriendje gehad maar wel mss al met 5-10 jongen gerommeld qua hand/mond werk schoot keihard in de lach, Zo van wat denk je zelf??
Nou echt die blik toen, hij vond het als maagd zijnde geen leuk antwoord
Wel lol trouwens, toen ik rond m'n 18e een nieuw vriendje had vroeg ie heel nieuwsgierig doch vastberaden, jij bent toch ook nog wel maagd? Ik destijds 1 vriendje gehad maar wel mss al met 5-10 jongen gerommeld qua hand/mond werk schoot keihard in de lach, Zo van wat denk je zelf??
Nou echt die blik toen, hij vond het als maagd zijnde geen leuk antwoord
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mn ex was ook de enigste, dus daar kon ik ook niet over liegen (naar boven evt wel, maar dat heb ik ook niet gedaan)
Bij een evt volgende kan ik ook niet liegen, want dan is mn dochter letterlijk met de ooievaar gebracht
Bij een evt volgende kan ik ook niet liegen, want dan is mn dochter letterlijk met de ooievaar gebracht
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Het is serieus nog nooit ter sprake gekomen. Ik zou er niet over liegen, maar ik heb zelf niet eens geteld hoeveel het er zijn.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nope, vanaf het begin zijn ik en mijn vriend daar heel eerlijk in geweest. Van allebei de kanten is het ook niet veel te noemen, dus dat scheelt denk ik al enorm: dan hoef je niet eens te overwegen om er over te liegen.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Nee, heb daar nooit over gelogen. We waren/zijn elkaars eerste en enige.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nee, ik heb dan ook gelukkig niet veel bedpartners gehad. Wat dat betreft ben ik dan ook (gelukkig) behoorlijk kritisch.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik weet het aantal niet eens. Ik heb vorig jaar nogal een ruige periode gehad nadat ik werd gedumpt.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb het vrij lang verborgen weten te houden, maar uiteindelijk heb ik maar eerlijk opgebiecht dat ik geen ervaring had en hij mijn eerste was. Op een gegeven moment wilde ik daar open over zijn.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb niet zoveel te liegen, zou er dan mensen bij moeten verzinnen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er nog nooit over gelogen maar mijn bedpartners zijn op een hand te tellen dus daar schaam ik me niet voor.
Sure- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13
Ben ik dan de enige die dat aantal niet vind meevallen? Ik vind 22 echt veel hoor, heb ook een wilde periode gehad maar 22 vind ik niet meevallen, ik vind dat echt veel. Ik zal wel ouderwets zijn dan.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik vind het ook veel.Babydoll schreef:Ben ik dan de enige die dat aantal niet vind meevallen? Ik vind 22 echt veel hoor, heb ook een wilde periode gehad maar 22 vind ik niet meevallen, ik vind dat echt veel. Ik zal wel ouderwets zijn dan.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Bij mij is het aantal echte sexpartners op 1 hand te tellen, maar ik ben dan ook vanaf mijn 14e tot nu maar 5 weken vrijgezel geweest.
Als ik nu of in het verleden langere tijd vrijgezel geweest zou zijn, dan lag mijn aantal ook hoger, en de beredenering van 1 per 2 maanden valt m.i. ook reuze mee.
Als ik nu of in het verleden langere tijd vrijgezel geweest zou zijn, dan lag mijn aantal ook hoger, en de beredenering van 1 per 2 maanden valt m.i. ook reuze mee.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Geldt ook voor mijSnoes schreef:Nee, ik heb daar niet over gelogen. Hij was/is mijn eerste en dat weet hij.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik lieg er zeker niet over. Maar nu moet ik zeggen dat het aantal enkel voor mijn "sloerie-periode" is gevraagd. Nu vraagt niemand er eigenlijk naar. Al vind ik het zelf wel veel en zou ik niet weten of ik eerlijk tegen mijn vader zou zijn, mocht hij het ooit vragen haha
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Mijn aantal is ook op (precies) één hand te tellen en ik lieg daar niet over. Ik vind er niet zoveel van. Toen ik er nog iets minder had gehad, vond ik het eigenlijk wel erg weinig in vergelijking met anderen. Ik zou dan eerder geneigd zijn er een paar bij te verzinnen dan om het aantal omlaag te liegen Maar goed, die behoefte voel ik nu totaal niet meer en ik vind het prima zo.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» toen je een miskraam hebt gehad...
» Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)
» Aantal kinderen
» Aantal antibiotica's
» Aantal inwoners
» Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)
» Aantal kinderen
» Aantal antibiotica's
» Aantal inwoners
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: