Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

+55
Shy
La Senza
Phileine
Caroow
Frappuccino
Shopaholic
Poubelle
Stuiterbal
M-G
psv-forever
Toet
CCC
Taeda
piertje
Sam
Puggle
Susan
Floor
Luce
Bliss
Tabbert
Ilovethe90s
xxjojootjexx
Sea of Trees
Blair
Sure
Arwyn
Exogenesis
Carmen_
SoGood
Parisienne
Chocoholic
Nyx
sanne-84
Atelier Madame
Razz
Pannetoet
Tsjip
Snoes
Mermaid
Middleme
Minx
Rush
Slakje
Feline
Marsy28
Aagje!
Carra
Marin
SuperGrover
Reva
girli
Paper Crown
June
Ibbeltje
59 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? - Pagina 3 Empty Re: Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

Bericht  Bliss di 28 mei 2013 - 6:31

Tabbert schreef:Ik lieg er zeker niet over. Maar nu moet ik zeggen dat het aantal enkel voor mijn "sloerie-periode" is gevraagd. Nu vraagt niemand er eigenlijk naar. Al vind ik het zelf wel veel en zou ik niet weten of ik eerlijk tegen mijn vader zou zijn, mocht hij het ooit vragen haha

Hé Tabbert, hoeveel sekspartners heb jij eigenlijk gehad? Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? - Pagina 3 1578173417

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? - Pagina 3 Empty Re: Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad?

Bericht  Luce di 28 mei 2013 - 6:31

Sea of Trees schreef:
Babydoll schreef:Ben ik dan de enige die dat aantal niet vind meevallen? Ik vind 22 echt veel hoor, heb ook een wilde periode gehad maar 22 vind ik niet meevallen, ik vind dat echt veel. Ik zal wel ouderwets zijn dan.
Ik vind het ook veel.

Ik vind het ook veel. Maar ja, als je er plezier aan hebt beleefd?

Een vriendin van mij zit wel boven de 50 sexpartners. Ze is bij 50 gestopt met tellen. Tja, ik kan me er dus niks bij voorstellen, maar goed ik heb dan ook al een hele tijd een relatie. Als je nou heel lang vrijgezel bent ofzo, misschien dan?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Blair di 28 mei 2013 - 6:35

Luce schreef:
Sea of Trees schreef:
Babydoll schreef:Ben ik dan de enige die dat aantal niet vind meevallen? Ik vind 22 echt veel hoor, heb ook een wilde periode gehad maar 22 vind ik niet meevallen, ik vind dat echt veel. Ik zal wel ouderwets zijn dan.
Ik vind het ook veel.

Een vriendin van mij zit wel boven de 50 sexpartners. Ze is bij 50 gestopt met tellen. Tja, ik kan me er dus niks bij voorstellen, maar goed ik heb dan ook al een hele tijd een relatie. Als je nou heel lang vrijgezel bent ofzo, misschien dan?

Jeetje, 50 (of meer). Maar ook al ben je single, geef je dan snel je golden ticket weg? Ik zou me daarbij echt niet lekker voelen. En ook al doe je t veilig, er hebben wel 22 (of 50) mannen in je gezeten.

Mijn denkwijze daarin is volgens mij gewoon erg ouderwets.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 7:06

Ik heb er nooit over gelogen maar ik zou er geen uitspraken meer over doen. Het heeft zo weinig goeds in mijn vorige relatie gebracht dat ik niet meer inzie wat het voor toegevoegde waarde heeft om het daar over te hebben. Ik vind 22 ook niet echt veel, zit zelf ook rond dat aantal (iets meer) en het is echt niet dat ik jaren de slet uit heb gehangen ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 7:08

Ik zou niet weten waarom ik daarover zou moeten liegen. Het is op één hand te tellen, niet echt bijzonder in 11 jaar tijd dus.

Gast
Gast

Bericht  Tabbert di 28 mei 2013 - 7:10

Bliss schreef:
Tabbert schreef:Ik lieg er zeker niet over. Maar nu moet ik zeggen dat het aantal enkel voor mijn "sloerie-periode" is gevraagd. Nu vraagt niemand er eigenlijk naar. Al vind ik het zelf wel veel en zou ik niet weten of ik eerlijk tegen mijn vader zou zijn, mocht hij het ooit vragen haha

Hé Tabbert, hoeveel sekspartners heb jij eigenlijk gehad? Lieg jij over het aantal sekspartners dat je hebt gehad? - Pagina 3 1578173417

Weet je dat ik nu serieus over na moet denken haha. Ik denk 12. Goh, ga zo eens nadenken...
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 7:11

*

Laatst aangepast door Jaya op wo 29 mei 2013 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Floor di 28 mei 2013 - 7:19

Nee daar hoef ik niet over te liegen mijn man is mijn enige bedpartner.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Susan di 28 mei 2013 - 7:26

Ik vind 22 niet schokkend. Ik zit zelf denk ik rond de 10, maar ik zou het zo even niet weten uit mijn hoofd, ben daar ook eigenlijk totaal niet meer mee bezig. Wat ik me kan herinneren van het begin van de relatie was dat we rond hetzelfde aantal zaten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bliss di 28 mei 2013 - 7:47

Susan schreef:Wat ik me kan herinneren van het begin van de relatie was dat we rond hetzelfde aantal zaten.

En nu niet meer? Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle di 28 mei 2013 - 8:00

Nee ik heb daar nooit over gelogen. Het zijn er overigens ook niet veel geweest.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 8:19

Nee, daar lieg ik niet over. Het zijn er ook maar twee.

Gast
Gast

Bericht  Feline di 28 mei 2013 - 8:19

Het ligt er misschien ook aan hoe lang je vrijgezel bent. Ikzelf 7 jaar na m'n eerste vriend en als je dan 22 zou verdelen komt t neer op 3 per jaar. Vind ik niet echt schokkend.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Sam di 28 mei 2013 - 8:37

Nee, waarom zou ik daarover liegen. Was voor zijn tijd.
We zijn nu iig elkaars enige, dat vind ik belangrijker.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  piertje di 28 mei 2013 - 8:39

Nee, waarom zou ik. Er wordt mij trouwens ook niet gevraagd hoeveel het er zijn, denk dat dat meer gebeurt als je aan het begin van een relatie ziet, of zelf nog jonger bent.
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Taeda di 28 mei 2013 - 9:03

Er valt weinig over te liegen, het was in mijn relatie voor allebei de eerste keer.
Ik vind 22 best veel, maar voor mij is seks iets wat je alleen deelt met iemand waarmee je verder wilt. Wachten tot het huwelijk is ons niet gelukt (bij lange na niet), maar ik vind het wel een mooie gedacht, alleen intiem zijn met een echte liefde.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Susan di 28 mei 2013 - 9:14

Bliss schreef:
Susan schreef:Wat ik me kan herinneren van het begin van de relatie was dat we rond hetzelfde aantal zaten.

En nu niet meer? Wink

Jawel, maar ik bedoel dus dat we dat gesprek lang geleden hebben gevoerd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bliss di 28 mei 2013 - 9:20

Susan schreef:
Bliss schreef:

En nu niet meer? Wink

Jawel, maar ik bedoel dus dat we dat gesprek lang geleden hebben gevoerd.

Snap ik, maar het stond er zo grappig.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC di 28 mei 2013 - 9:33

Nee nog nooit over gelogen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Toet di 28 mei 2013 - 10:07

Ik ben daar niet altijd eerlijk over nee, eerst was ik dat wel altijd (toen het nog allemaal heel netjes op één hand te tellen was) maar ik zie de meerwaarde er eigenlijk niet echt van in. Ik heb het nu trouwens niet over een partner, want die heb ik niet en mijn ex was mijn eerste. Weetje, dat soort dingen komt in mijn studentenleven best vaak ter sprake, er wordt hier gewoon veel over seks gepraat en ik heb wel geleerd dat niet iedereen er iets mee te maken heeft wat ik allemaal uitspook. Alleen mijn twee 'beste' vriendinnen en een huisgenoot weten hoeveel ik er werkelijk heb gehad, ik vind dat wel prima. Ik weet niet wat ik tegen mijn toekomstige vriend zou zeggen, ik neig wel heel erg naar eerlijk zijn hoor maar dat ligt ook een beetje aan wat voor type het is en of hij dat überhaupt wel interessant vindt.

Ik snap trouwens ook niet wat er zo schokkend is aan 22, het is inderdaad wat Feline zegt. Het gaat toch om de periode en leeftijd, maar bijvoorbeeld ook om hoe je in het leven stond? Ik heb nu als student op kamers bijvoorbeeld veel eerder seks met iemand dan wanneer ik nog bij mijn ouders zou wonen tot ik ooit ga samenwonen met iemand.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  psv-forever di 28 mei 2013 - 11:57

Ja, ik haal t aantal naar beneden
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244

Bericht  M-G di 28 mei 2013 - 12:07

Nee ik zou niet weten waarom. Ik heb weleens gezegd dat ik had gewild dat ik meer bedpartners had gehad maar aan de andere kant denk ik waarom? Mijn vent weet precies wat ik wil en kan prima aan mijn behoeften voldoen. Ook als ik er heel veel zou hebben gehad, zou ik er niet over liegen, iemand moet mij maar nemen zoals ik ben (beetje dubbelzinnig maar ik neem aan dat het wel begrepen wordt hoe ik het bedoel smile )
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 22:26

Sea of Trees schreef:
Ik vind het ook veel.
Ik vind het ook veel, maar is dat erg? Nee, ik vind het persoonlijk niet erg. Ik ben altijd zeer kritisch geweest op de mannen met wie ik naar bed ging. Ik heb nooit iets vervelends meegemaakt. Ik heb die mannen met respect behandeld en zij hadden respect voor mij. Twee volwassen mensen, die met hun volle verstand besluiten seks te hebben met de ander, plezier hebben, ervan genieten. Wat kan daar mis mee zijn?

Ik vind het dus wel veel, maar ik vind het voor mezelf totaal geen probleem! Kijk, als ik nu nog steeds aan het rondfladderen was, maar nee. Ik was 22 toen ik mijn huidige man ontmoette en sindsdien ben ik helemaal voor hem gegaan. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 22:30

Babydoll schreef:
Luce schreef:
Sea of Trees schreef:
Ik vind het ook veel.

Jeetje, 50 (of meer). Maar ook al ben je single, geef je dan snel je golden ticket weg? Ik zou me daarbij echt niet lekker voelen. En ook al doe je t veilig, er hebben wel 22 (of 50) mannen in je gezeten.

Mijn denkwijze daarin is volgens mij gewoon erg ouderwets.

Golden ticket? Uuuuh? Ik heb nooit het idee dat ik iets weggaf tijdens de seks. Geeft een man dan ook iets weg? Nee hoor, twee mensen hebben sámen seks, genieten daar samen van, voor mij is dat een gelijkwaardige situatie. Ik kan niks met termen als golden ticket. Ik bén waardevol als mens, als vrouw, of ik nu mijn levenlang één piemel in me gedrukt krijg, of honderd verschillende, dat heeft niks, maar dan ook niks te maken met mijn eigenwaarde, mijn golden ticket, of mijn waarde als vrouw.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 22:35

Jaya schreef:Voor mij is 22 bedpartners ook heel veel, maar meer omdat ik me niet voor kan stellen dat ik met zoveel mannen naar bed zou gaan. Ik ben behoorlijk selectief daar in, ik kan het aantal ook op een hand tellen.

Ik keur het niet af, als mensen veel bedpartners hebben gehad, het is gewoon alleen niks voor mij. Ik lieg ook niet over het aantal.

Ik ben ook selectief geweest. Schokkend dat je hier impliceert dat je met 22 bedpartners weinig selectief zou kunnen zijn. Ik heb in die vier jaar tijd, zó gigantisch veel dingen gedaan, mannen ontmoet, de hele wereld over gereisd, in honderden dorpen en steden geweest, een heel arsenaal aan verschillende mensen ontmoet elke dag opnieuw. Zonder overdrijven had ik - wanneer ik niet selectief zou zijn geweest - wel met honderden mannen naar bed kunnen gaan. Ik heb altijd precies gedaan wat ík wilde, heb nooit seks gehad met iemand die ik niet zag zitten, of om iemand te pleasen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: