Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat nog meer in huis te halen? (Pup)

+7
Bazinga
SoGood
Annie24
Sam
xxjojootjexx
Reva
Stranger
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat nog meer in huis te halen? (Pup) - Pagina 2 Empty Re: Wat nog meer in huis te halen? (Pup)

Bericht  Stranger di 28 mei 2013 - 22:32

Je moet helemaal zelf weten wat je je hond voert, maar heb je je wel verdiept in de voeding? Royal Canin is duur, maar helaas niet echt een goede brok.

Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer in huis te halen? (Pup) - Pagina 2 Empty Re: Wat nog meer in huis te halen? (Pup)

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 22:35

Stranger schreef:Je moet helemaal zelf weten wat je je hond voert, maar heb je je wel verdiept in de voeding? Royal Canin is duur, maar helaas niet echt een goede brok.

Ik ben tot op heden 'verplicht' om RC te geven, dit is een eis van de fokker, plus dat haar honden het er heel goed op doen en ze groeien er goed op. Het scheelt ook wel welke brok je hebt qua voedingsstoffen. En ik heb het er ook met de dierenarts over gehad dat vlees geven eigenlijk een beetje een hype is geworden.

Gast
Gast

Bericht  Stranger di 28 mei 2013 - 22:43

Zazou schreef:
Stranger schreef:Je moet helemaal zelf weten wat je je hond voert, maar heb je je wel verdiept in de voeding? Royal Canin is duur, maar helaas niet echt een goede brok.

Ik ben tot op heden 'verplicht' om RC te geven, dit is een eis van de fokker, plus dat haar honden het er heel goed op doen en ze groeien er goed op. Het scheelt ook wel welke brok je hebt qua voedingsstoffen. En ik heb het er ook met de dierenarts over gehad dat vlees geven eigenlijk een beetje een hype is geworden.

Hoe lang moet je dat van de fokker geven dan? Dierenartsen worden vaak gesponsord door bepaalde merken brokken en veel dierenartsen weten helemaal niet zoveel van voeding (ja, van voorlichtingen enz van bijv Royal Canin). Maar goed, iedereen moet zelf weten wat ze hun hond voeren... Inlezen kan alleen nooit kwaad.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 22:52

Zeker als ze nog in de groei zijn. Deze honden kunnen namelijk te snel groeien ook omdat pezen enzo het groeiproces niet bijhouden waardoor er kans is op vervormingen, dat moet je dus wel heel goed in de gaten houden. Ze gaan wel binnen een jaar van 1 kilo naar ca 50 a 60 kilo. Maar zal tzt nog eens kijken voor vlees, maar dat is voorlopig niet aan de orde.

Gast
Gast

Bericht  Stranger di 28 mei 2013 - 23:09

Als je liever geen vlees geeft zijn er ook best goede brokken hoor (Orijen, Wolfsblut, Applaws etc.). Maar dat moet je dan idd tegen die tijd maar even bekijken.

Ben je al zenuwachtig voor morgen?
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:15

Ja! Heb zelfs nesteldrang! Ik lig nu even bij Mas in bed tot ie slaapt, pak ik nu ook even mijn rust. Ik moet morgen eind van de middag wel werken, maar mijn moeder is er dan. Die gaat ook mee Evi ophalen. Vrijdag lekker vrij, dus dat is wel fijn.

Gast
Gast

Bericht  Laurientje di 28 mei 2013 - 23:51

Ideaal Zazou die bench voor de kinderen, lekker rustig! lol!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Stranger wo 29 mei 2013 - 0:16

Zazou schreef:Ja! Heb zelfs nesteldrang! Ik lig nu even bij Mas in bed tot ie slaapt, pak ik nu ook even mijn rust. Ik moet morgen eind van de middag wel werken, maar mijn moeder is er dan. Die gaat ook mee Evi ophalen. Vrijdag lekker vrij, dus dat is wel fijn.

Hahaha, ik was ook dodelijk zenuwachtig toen ik mijn pup ging ophalen. Hoe laat gaan jullie morgen?
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 2:42

Stranger schreef:
Zazou schreef:Ja! Heb zelfs nesteldrang! Ik lig nu even bij Mas in bed tot ie slaapt, pak ik nu ook even mijn rust. Ik moet morgen eind van de middag wel werken, maar mijn moeder is er dan. Die gaat ook mee Evi ophalen. Vrijdag lekker vrij, dus dat is wel fijn.

Hahaha, ik was ook dodelijk zenuwachtig toen ik mijn pup ging ophalen. Hoe laat gaan jullie morgen?

Om 8.30 al meteen smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: