Wat nog meer in huis te halen? (Pup)
+7
Bazinga
SoGood
Annie24
Sam
xxjojootjexx
Reva
Stranger
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat nog meer in huis te halen? (Pup)
Donderdag is het eindelijk zover, we gaan Evi ophalen.
Ik heb ondertussen een bench staan, dat wordt voorlopig haar plekje tot we haar hondenkussen binnen hebben, die moet uit Engeland komen. We hebben water en voerbak, vandaag ga ik bandje en riempje halen. Voer nemen we donderdag meteen mee bij de fokker vandaan. Mas heeft gister een speeltje en puppykoekjes gekocht.
Wat missen we nog?
Ik heb ondertussen een bench staan, dat wordt voorlopig haar plekje tot we haar hondenkussen binnen hebben, die moet uit Engeland komen. We hebben water en voerbak, vandaag ga ik bandje en riempje halen. Voer nemen we donderdag meteen mee bij de fokker vandaan. Mas heeft gister een speeltje en puppykoekjes gekocht.
Wat missen we nog?
Gast- Gast
Re: Wat nog meer in huis te halen? (Pup)
Trainingssnoepjes, hondentandenborstel en tandpasta, borstel, puppyshampoo (verzorgingshandelingen zou ik de hond zo snel mogelijk aan laten wennen). Verder kan ik even niks bedenken.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Stranger schreef:Trainingssnoepjes, hondentandenborstel en tandpasta, borstel, puppyshampoo (verzorgingshandelingen zou ik de hond zo snel mogelijk aan laten wennen). Verder kan ik even niks bedenken.
Borstelen is ze inderdaad al aan gewend, de kinderen borstelen haar al veel (net als de rest van het nest). We gebruiken nu gewoon nog een babyborstel. Dus dat hebben we gewoon in huis. Die snoepjes die we hebben kunnen inderdaad ook als trainingssnoepjes gebruikt worden, zijn speciaal voor pups.
Gast- Gast
Oh en reinigingsdoekjes voor het opruimen van ongelukjes kunnen wel handig zijn
Stranger- Fluisteraar
Stranger schreef:Oh en reinigingsdoekjes voor het opruimen van ongelukjes kunnen wel handig zijn
Hahaha ja precies, heb al een grote fles Dettol in huis
Gast- Gast
Volgens mij heb je dan de meest essentiële dingen wel, in de loop van de tijd verzamel je vanzelf een shitload aan spullen .
Leuk dat de pup donderdag eindelijk gaat komen!
Stranger- Fluisteraar
Poepzakjes
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Reva schreef:Poepzakjes
Daar hebben we vuilniszakken voor
Gast- Gast
Stranger schreef:Volgens mij heb je dan de meest essentiële dingen wel, in de loop van de tijd verzamel je vanzelf een shitload aan spullen .
We hebben gister ook meteen het hondenrek in de auto geplaatst, opgehaald en meteen er in.
Gast- Gast
Ik bedenk me net nog dat iets om op te kluiven misschien wel handig is. Mocht ze wel aan jullie meubels etc beginnen te kauwen is het wel handig om haar iets te kunnen geven waar ze wel op mag kauwen.
Stranger- Fluisteraar
Stranger schreef:Ik bedenk me net nog dat iets om op te kluiven misschien wel handig is. Mocht ze wel aan jullie meubels etc beginnen te kauwen is het wel handig om haar iets te kunnen geven waar ze wel op mag kauwen.
Ja hebben nu een groot flos touw liggen, botten vind ik zeker nu nog wel een beetje eng geloof ik.
Gast- Gast
Een kleedje voor in de bench? Oude knuffels voor in de bench, die je misschien nu al bij het nest kan brengen, zodat er vertrouwde geur aan komt?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
xxjojootjexx schreef:Een kleedje voor in de bench? Oude knuffels voor in de bench, die je misschien nu al bij het nest kan brengen, zodat er vertrouwde geur aan komt?
Kleed krijgen we voor in de bench van de dekreu eigenaren En knuffels liggen er al in van ons.
Gast- Gast
Zazou schreef:Stranger schreef:Ik bedenk me net nog dat iets om op te kluiven misschien wel handig is. Mocht ze wel aan jullie meubels etc beginnen te kauwen is het wel handig om haar iets te kunnen geven waar ze wel op mag kauwen.
Ja hebben nu een groot flos touw liggen, botten vind ik zeker nu nog wel een beetje eng geloof ik.
Ik zou ook nog geen botten geven, maar bijvoorbeeld dental chips kan prima hoor!
Stranger- Fluisteraar
Flostouwen zou ik niet om te knagen doen.
Die touwtjes eten ze vaak op en raken ze verstopt van. Spreek uit ervaring
Een wit kauwbot kan prima. Zolang je er maar bij bent.
Denta sticks zou ik niet geven.
Idd beloningskoekjes, riem, tuig/halsband, dekentjes voor in bench, kruik om snachts in de bench te leggen.
Die touwtjes eten ze vaak op en raken ze verstopt van. Spreek uit ervaring
Een wit kauwbot kan prima. Zolang je er maar bij bent.
Denta sticks zou ik niet geven.
Idd beloningskoekjes, riem, tuig/halsband, dekentjes voor in bench, kruik om snachts in de bench te leggen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wij geven ons hond (Franse Bulldog) vanaf pup zijnde al een Nylabone, zie http://www.nylabone.nl/home.html
Misschien vind je het wat.
Misschien vind je het wat.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hondenvoer.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Euh de pup... Volgens mij heb je alles onder controle!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jaa! Wij geven onze franse bull pup (nou ja.. nu inmiddels alweer 8 maanden!) ook Nylabones en ze is er gek op! (en ze zijn veilig! )
Wat super leuk dat Evy donderdag komt!! Jullie hebben heeeeeeeeeeeeeeel lang moeten wachten... en eindelijk is het moment bijna daar!! Spannend hoor!
Hoop wel dat je een heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeee grote bench hebt gekocht? Want ons meisje is in die 6 maanden bij ons al knetter hard gegroeid.. maar jullie meisje zal nog vééél harder groeien
Wat super leuk dat Evy donderdag komt!! Jullie hebben heeeeeeeeeeeeeeel lang moeten wachten... en eindelijk is het moment bijna daar!! Spannend hoor!
Hoop wel dat je een heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeee grote bench hebt gekocht? Want ons meisje is in die 6 maanden bij ons al knetter hard gegroeid.. maar jullie meisje zal nog vééél harder groeien
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
En een idee om je te verdiepen in het voeren van vers vlees! (KVV) Carnibest bijv. of Lotgering/ Smuldier/Tinlo.
Dat is veel beter voor haar, ze drinkt er minder van en ze poept ook meteen 3x minder! (ivm allergie had ik Kiki ( onze bull dus!) op hypo allergene brokken gezet. Maar ben na een week gauw weer terug gegaan naar KVV omdat ik gék werd van haar gepoep en geplas! Ze poepte gewoon 3/4 zo vaak en zóveel! En haar drollen waren een stuk zachter meteen. Met KVV zijn ze lekker hard en compact. Voorkom je ook meteen verstopte anaalklieren mee
Dat is veel beter voor haar, ze drinkt er minder van en ze poept ook meteen 3x minder! (ivm allergie had ik Kiki ( onze bull dus!) op hypo allergene brokken gezet. Maar ben na een week gauw weer terug gegaan naar KVV omdat ik gék werd van haar gepoep en geplas! Ze poepte gewoon 3/4 zo vaak en zóveel! En haar drollen waren een stuk zachter meteen. Met KVV zijn ze lekker hard en compact. Voorkom je ook meteen verstopte anaalklieren mee
Beessie- Fluisteraar
Goede tip die laatste, Beessie.
Ik wil ook nooit meer terug naar brok.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Goede tip die laatste, Beessie.
Thanx!
En.. omdat ze minder poept en plast, ook makkelijker zindelijk te krijgen! Win win!
En verder heb je nog een foto camera nodig!! Zodat je het forum vol kan spammen met haar
Beessie- Fluisteraar
Een knuffel? Voor veiligheid.
Onze pup had veel baat bij een knuffel. Daar kroop hij lekker tegen aan.
Hij miste toch zijn moeder. Later sleepte hij dat ding overal mee naar toe en zag het als zijn kindje.
Onze pup had veel baat bij een knuffel. Daar kroop hij lekker tegen aan.
Hij miste toch zijn moeder. Later sleepte hij dat ding overal mee naar toe en zag het als zijn kindje.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
onze hond had eerst een matje (gewoon zo'n matje die op bed kunt gebruiken) in huis waar ze op mocht plassen steeds verder richting deur tot dat die niet meer nodig was.
Ook haddden we de eerste paar weken een flesje als kruik en zo'n ouderwetse wekker in de bench.
Die wekker moet dan de hartslag van de moeder na bootsen.
verders kregen wij veel van de ( vorige) eigenaren mee.
Ook haddden we de eerste paar weken een flesje als kruik en zo'n ouderwetse wekker in de bench.
Die wekker moet dan de hartslag van de moeder na bootsen.
verders kregen wij veel van de ( vorige) eigenaren mee.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Grrr, kinderen!! Heel verhaal getypt, liep even weg hadden ze venster afgesloten.
Maar gister 30 kilo voer meegenomen al. Ik begin met de Giant Puppy brok van Royal Canin, daar doen ze het nu ook goed op, de honden van de fokster krijgen gewoon brokken ook RC, daar doen ze het prima op. Dus met vlees weet ik het nog niet.
We hebben inderdaad een grote bench, de 3 kinderen passen er zelfs in
Gister nog even uitgebreid met haar geknuffeld. Het is wel echt een kroel die een tijd bij je op schoot kan liggen slapen.
Maar gister 30 kilo voer meegenomen al. Ik begin met de Giant Puppy brok van Royal Canin, daar doen ze het nu ook goed op, de honden van de fokster krijgen gewoon brokken ook RC, daar doen ze het prima op. Dus met vlees weet ik het nog niet.
We hebben inderdaad een grote bench, de 3 kinderen passen er zelfs in
Gister nog even uitgebreid met haar geknuffeld. Het is wel echt een kroel die een tijd bij je op schoot kan liggen slapen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....
» Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?
» onveilig in eigen huis, ik weet niet meer wat ik moet doen
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....
» Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?
» onveilig in eigen huis, ik weet niet meer wat ik moet doen
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: