Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anti-datetopic

+15
Jeanette
ijsjemeisje
Tinus
Daya25
Miss-Rose
Chocolate Cookie
Feline
CaptainSpectacular
Yzma
Lady4
CrazyGrace
May
_Lacey_
Janelie
Bliss
19 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Anti-datetopic - Pagina 4 Empty Re: Anti-datetopic

Bericht  Bliss di 1 maa 2011 - 8:14

Janelie schreef:@ Bliss, is knuz wel de goede datingsite voor jou dan? Knuz is toch gratis? Kan je je niet beter op een betaalde datingsite inschrijven en hopen dat je dan andere reacties krijgt?

Mwoah, Knuz is idd niet je van het, maar héél af en toe zit er een leuke reactie tussen, dus vooralsnog neem ik die stomme reacties maar even voor lief. Je weet immers maar nooit. Verder zit ik dus op e-Matching, waar de reacties over t algemeen serieuzer zijn, maar daar krijg ik gewoon minder mailtjes (omdat je ervoor moet betalen). Ook sta ik nog op Paiq, maar daar doe ik weinig mee. Ik was vergeten dat ik daar nog lid was, maar nu kijk ik wel weer regelmatig, maar heb nooit zin om met iemand te chatten haha.

Ach ja, je moet toch wat. Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Roze Roos di 1 maa 2011 - 8:53

Niet? Ik heb de meest geweldige gesprekken gevoerd op Paiq Laughing
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:35

Ik had het wel gezien met paiq om eerlijk te zijn. Ik geef Bliss groot gelijk.
E-matching is leuk omdat je er serieuze reacties krijgt. Ik had er een relatie aan overgehouden dat nu uit is. En ik had er een keer gedate via die site. smile Het is dus een aanrader.
Ik heb ook op knuz en relatieplanet gezeten. Maar ik vond het mannelijk vlees aanbod niet zo sterk.
Ik heb ook op mooiemensen.com gezeten.

Op alle sites is het mij in ieder geval opgevallen dat de meeste kerels hun mooiste foto's erop zetten waar zij net in een andere houding opstaan waardoor zij iets aantrekkelijker lijken of je krijgt een foto te zien die al tig jaar oud is. Vraag je om nog meer foto's dan zijn ze ineens een stuk minder aantrekkelijk :shock:

Maar voorlopig geen datingsites meer voor mij. Misschien als ik weer wanhopig word.

Gast
Gast

Bericht  BJA wo 2 maa 2011 - 4:35

Ik had ongeveer een maand geleden het idee om nog eenmaal lid te worden van een datingsite.
Laat het nu zijn dat de makers van Relatieplanet een nieuwe datingsite hebben opgericht; relatie.nl
Als je je inschreef zou je vanaf 1 april (dan zou de site in de lucht gaan) een gratis lidmaatschap krijgen van 3 maanden.
Ik dacht; mooi! Allemaal nieuwe mensen.
Loopt er nu een rechtzaak tegen de site Mad Iets met de Telegraaf of zo.
Hopelijk gaat de site wel online!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Tinus wo 2 maa 2011 - 7:43

Zucht...Zit erover te denken om me maar weer in te schrijven bij RP want heb zin om te daten, maar ik ben bang dat het te vroeg is na mijn ex-dater. Dat ik tóch nog niet helemaal over hem heen ben en ik de mannen geen oprechte kans geef. Maarikwilut! nerd
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  FireButterfly wo 2 maa 2011 - 8:02

Ik ben date-loos, omdat ik al vanaf het begin ongeveer dat ik een vriend van me ken een zwak voor hem heb. Ik ken hem nu een halfjaar en hij is ook single. Hij kan heel speels, plagerig en soms zelfs flirterig op mij overkomen. Verder is hij echt super lief voor me. Een hele tijd heb ik gedacht dat ik verliefd op hem ben. Dat denkt hij nog steeds volgens mij. Ik geniet echt van zijn aandacht.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  CrazyGrace do 3 maa 2011 - 13:04

FireButterfly schreef:Ik ben date-loos, omdat ik al vanaf het begin ongeveer dat ik een vriend van me ken een zwak voor hem heb. Ik ken hem nu een halfjaar en hij is ook single. Hij kan heel speels, plagerig en soms zelfs flirterig op mij overkomen. Verder is hij echt super lief voor me. Een hele tijd heb ik gedacht dat ik verliefd op hem ben. Dat denkt hij nog steeds volgens mij. Ik geniet echt van zijn aandacht.

Waarom probeer je het niet?
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  FireButterfly vr 4 maa 2011 - 7:23

CrazyGrace schreef:
FireButterfly schreef:Ik ben date-loos, omdat ik al vanaf het begin ongeveer dat ik een vriend van me ken een zwak voor hem heb. Ik ken hem nu een halfjaar en hij is ook single. Hij kan heel speels, plagerig en soms zelfs flirterig op mij overkomen. Verder is hij echt super lief voor me. Een hele tijd heb ik gedacht dat ik verliefd op hem ben. Dat denkt hij nog steeds volgens mij. Ik geniet echt van zijn aandacht.

Dat durf ik niet zo goed. Altijd waren/zijn er anderen bij als we elkaar zagen/zien. Voor mij was er in ieder geval vanaf het begin een hele fijne klik. Tegen hem kan ik ook speels doen. Op zijn flirt gedrag ga ik in. Er is nog niets gebeurd tussen ons.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Jeanette vr 4 maa 2011 - 12:38

FireButterfly schreef:
CrazyGrace schreef:

Dat durf ik niet zo goed. Altijd waren/zijn er anderen bij als we elkaar zagen/zien. Voor mij was er in ieder geval vanaf het begin een hele fijne klik. Tegen hem kan ik ook speels doen. Op zijn flirt gedrag ga ik in. Er is nog niets gebeurd tussen ons.

Gewoon een poging wagen! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  FireButterfly di 8 maa 2011 - 0:40

Jeanette schreef:
FireButterfly schreef:
CrazyGrace schreef:

Gewoon een poging wagen! Wink

Een vriendin van mij kent hem van haar studie. Hij schijnt gister gezegd te hebben dat ie wel gevoelens voor me heeft en daarna ontkende hij dat. Beetje vaag. Stel dat het wel zo is, dan weet ik niet of het voldoende is.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Lady4 di 8 maa 2011 - 8:52

FireButterlfy, dat klinkt erg leuk tussen jullie! Waar stuur je hem niet eens een smsje of een privéberichtje op FB of Hyves en wacht je af of en hoe hij reageert?

Bliss, jammer dat je zo weinig met exdate gesproken hebt. Maar misschien ook maar beter. Ga niet teveel hopen op contact van zijn kant, want dat snij je jezelf misschien weer in je vingers.

Ik heb niks meer van mijn collega gehoord na zijn voorstel om een andere keer wat te gaan drinken. We kwamen gisteren ongeveer tegelijkertijd uit het fietsenhok fietsen en moesten dezelfde kant op. Aangezien ik hem, heel stom, zaterdagnacht ook nog gesmst heb met de vraag of hij in de stad was en hij daarop niet geeft gereageerd, wist ik me echt geen houding te geven. Een hartslag van 120 en helemaal van de mik. Ben dus maar gaan bellen met iemand, want ik wist echt niet wat met hem te bespreken nu. We hebben elkaar wel gezien en ook gegroet, maar daarna ben ik hem heel cool voorbij gefietst.

Ik kwam zaterdag tijdens het stappen wel een jongen tegen waar ik al eens mee gezoend heb. Hij had toen alleen een vriendin, erg fout, I know. Hij is nu alweer een tijdje single en ik heb altijd wel het idee gehad dat hij me wel leuk vindt. Hij vroeg of ik zin had om binnenkort eens wat te gaan drinken. Heb gezegd dat ik dat wel wil. Gisteren kreeg ik nog een priveberichtje op FB om te vragen hoe de rest van mijn weekend was geweest. Ik wacht het maar af. Ik vind hem leuk genoeg om eens te gaan daten maar ik vertrouw hem ook niet echt. In ieder geval sta ik er daardoor lekker nuchter in, ook weleens fijn!

Tot zover mijn niet-date-update!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lacey_ wo 9 maa 2011 - 8:40

Ik meld me ook weer even in deze topic:

Nog steeds date-loos en net weer een beetje op Paiq gezeten, na er heel lang niet meer geweest te zijn. Weet ook meteen weer waarom ik er niet meer kwam: de eerste jongen haakte meteen al af, omdat ik niet van SM houd laughcry
De tweede vond al bij voorbaat dat het niks kon worden, omdat ik dezelfde naam heb als zijn ex laughcry laughcry

Nu nog even een berichtje dat niet helemaal in deze topic thuishoort: ik heb een (soort van) collega gevraagd voor een drankje. Na lang wikken en wegen een berichtje op facebook gestuurd. Man, ik durf mijn facebook nu helemaal niet meer te openen, bang voor zijn (eventule) reactie.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Bliss wo 9 maa 2011 - 8:50

@ Lady: oeh nare situatie met je collega! Maar goed opgelost door te gaan bellen, voel je je minder opgelaten. Pff, hij weet niet wat ie laat lopen!
En leuk dat je afspreekt met die jongen. Date-ervaringen zijn nooit weg natuurlijk en omdat je hem nu nog niet helemaal geweldig vindt, sta je er idd lekker nuchter in. Veel plezier!

@ Lacey: spannend joh, hou ons op de hoogte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lacey_ wo 9 maa 2011 - 8:54

Ik houd jullie op de hoogte. Vind het zo eng! Straks lacht hij me vierkant uit.
Nou ja, weet ik ook meteen dat hij niet zo lief en attent is als hij zegt dat hij is.

Ben ook wel een beetje bang voor ongemakkelijke situaties. We zijn dan wel geen directe collega's, maar we kunnen elkaar altijd tegenkomen met cursussen/overleggen etc.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  FireButterfly wo 9 maa 2011 - 9:02

Lady4 schreef:FireButterlfy, dat klinkt erg leuk tussen jullie! Waar stuur je hem niet eens een smsje of een privéberichtje op FB of Hyves en wacht je af of en hoe hij reageert?

Ik kwam er net achter dat hij FB heeft en heb hem uitgenodigd. Er verlopen/verliepen allemaal dingen in onze communicatie nu we elkaar langer dan een maand niet gezien hebben. Dat ligt gedeeltelijk ook bij mij. Alleen hij is wel erg leuk en ik mis het contact wel dat we hadden. Ik waardeerde de manier waarop wij met elkaar omgingen ontzettend en dat mis ik.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Lady4 wo 9 maa 2011 - 9:38

FireButterfly schreef:
Lady4 schreef:FireButterlfy, dat klinkt erg leuk tussen jullie! Waar stuur je hem niet eens een smsje of een privéberichtje op FB of Hyves en wacht je af of en hoe hij reageert?

Ik kwam er net achter dat hij FB heeft en heb hem uitgenodigd. Er verlopen/verliepen allemaal dingen in onze communicatie nu we elkaar langer dan een maand niet gezien hebben. Dat ligt gedeeltelijk ook bij mij. Alleen hij is wel erg leuk en ik mis het contact wel dat we hadden. Ik waardeerde de manier waarop wij met elkaar omgingen ontzettend en dat mis ik.
Ik hoop voor je dat hij je accepteert (vast wel) en dat jullie op die manier het contact weer wat kunnen opbouwen en verbeteren. Probeer niet al te hoge verwachtingen te hebben, maar laat het wat op zijn beloop gaan.

Het is vaak mijn valkuil dat ik hoge verwachten heb, waardoor het vaak tegenvalt. Geen aanrader Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss wo 9 maa 2011 - 9:49

Ja dat komt me bekend voor Lady, van die hoge verwachtingen scratch

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 wo 9 maa 2011 - 9:53

Bliss schreef:Ja dat komt me bekend voor Lady, van die hoge verwachtingen scratch
Joh! lol!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  FireButterfly do 10 maa 2011 - 3:31

Bliss schreef:Ja dat komt me bekend voor Lady, van die hoge verwachtingen scratch

Mij ook.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Jeanette do 10 maa 2011 - 4:06

Lady, heel erg herkenbaar haha! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Janelie do 10 maa 2011 - 4:39

O, dat heb ik nou nooit; hoge verwachtingen Rolling Eyes

Echt niet hoor, echt niet en ik lieg nooit! angel
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  FireButterfly zo 13 maa 2011 - 22:54

Even een update: Ik ben nog niet geaccepteerd op FaceBook. Gister heb ik hem gemaild. Ik wil toch wel even weten wat hij en de drie andere jongens doen voor hun afstudeerproject. Ook heb ik hem nog even een vaktechnische vraag gesteld. Hij doet namelijk een soortgelijke opleiding maar dan een niveau hoger. Ook heb ik aangegeven dat het mij gezellig lijkt om hem nog een keer te zien maar dat ik tegelijkertijd niet goed durf af te spreken.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Janelie ma 14 maa 2011 - 3:28

Misschien is hij niet zo'n fanatieke fb-er? Je hebt nu een mailtje gestuurd, dus nu kan je afwachten. Al is het natuurlijk geen concrete afspraak. Heb je er ook ingezet dat je niet zo goed durft af te speken? Waarom eigenlijk? Zowel het niet durven afspreken als waarom je dat bij hem aangeeft.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  FireButterfly ma 14 maa 2011 - 5:32

Janelie schreef:Misschien is hij niet zo'n fanatieke fb-er? Je hebt nu een mailtje gestuurd, dus nu kan je afwachten. Al is het natuurlijk geen concrete afspraak. Heb je er ook ingezet dat je niet zo goed durft af te speken? Waarom eigenlijk? Zowel het niet durven afspreken als waarom je dat bij hem aangeeft.

Hij kan inderdaad niet zo'n fanatieke gebruiker zijn van FaceBook.

Ik heb alleen in die mail gezet dat ik niet zo goed met hem durf af te spreken. Ik wist niet zo goed hoe ik het waarom moest verwoorden.

Hieronder schets ik even de situatie, waar we uit komen.
Ik heb stage gelopen bij een intern leerbedrijf bij op school. Momenteel doe ik een MBO opleiding. Bij dat leerbedrijf hebben MBO-studenten de werknemers functie en de management functie wordt uitgevoerd door een HBO-student. Hij was dus mijn manager. Er werden al vrij vlot door hem opmerkingen gedacht waarvan ik dacht: moet dit nou en wat moet ik hier nou mee?
Blijkbaar vond hij ook dat ik dit soort opmerking gemaakt heb, wat logisch is omdat ik gewoon op hem inging. Voor de laatste paar weken stage hebben we even met elkaar gepraat, omdat we allebei te ver waren gegaan. De laatste weken van stage hebben we heel onhandig tegen elkaar gedaan.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Bericht  Janelie za 19 maa 2011 - 2:01

Heb je inmiddels al meer van hem gehoord? Er is dus altijd al wel een spanning tussen jullie geweest? Ik hoop voor je dat hij leuk reageerd smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud