Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De anti-baaltopic

3 plaatsers

Ga naar beneden

De anti-baaltopic Empty De anti-baaltopic

Bericht  nina di 14 dec 2010 - 7:14

Aan alle mensen die iets te balen hadden in de baal-topic.
Zullen we nu alle baalgedachten proberen om te zetten in positieve energie?

Ik begin:
Ik ga ervan uit dat mijn medicijnen nu wel aan slaan en mijn bloed vrijdag wel goed is! zodat ik nog 'maar' 6 keer medicijnen hoef in te spuiten.
Ook ga ik er vanuit dat ik snel herstel en dat ik na de kerstvakantie gewoon weer vrolijk aan het werk en aan de studie kan.

Lukt het jullie ook?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De anti-baaltopic Empty Re: De anti-baaltopic

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 7:16

Ik heb sowieso niks te balen, is dat ook goed? Very Happy
Ik heb eindelijk mijn fotoboek van Namibie binnen en ben zoooo blij! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  nina di 14 dec 2010 - 7:18

Lagom schreef:Ik heb sowieso niks te balen, is dat ook goed? Very Happy
Ik heb eindelijk mijn fotoboek van Namibie binnen en ben zoooo blij! Very Happy
Ja niet balen is helemaal goed. Ik baal namelijk ook heel weinig, alleen nu even...
En probeer altijd het balen snel om te zetten in iets positiefs!!! smile Vandaar mijn topic..
Leuk dat je je fotoboek binnen hebt. Ben je er lang mee bezig geweest? en is het mooi geworden?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 7:19

Ik heb ook niks te balen. Ik heb de afgelopen 2,5 week vrij gehad, heb heerlijk genoten en heb 't gevoel echt tot rust te zijn gekomen en lekker bijgetankt te hebben. Morgen nog één dagje vrij en donderdag moet ik weer aan de slag. Heb er wel weer zin in.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 7:20

Ja ik ben er toch wel wat volle dagen aan kwijt geweest haha, hij was ook heel duur (iets meer dan 100 euro Embarassed ) maar ik ben er zo blij mee, het is echt een mooie herinnering geworden Very Happy. Twee foto's baal ik van hoe ik ze geplaatst heb in het boek maar het doet niet af aan het eindresultaat Very Happy.

Ik duim voor je dat het goed zal zijn! Trouwens, het gaat gewoon goed zijn, hoef jij nog maar zes keer die medicijnen te spuiten en klaar is Kees 😄 .

Gast
Gast

Bericht  Caro di 14 dec 2010 - 7:23

Oh ja: lekker een positief topic! Ik ben even helemaal klaar met al het negativisme van de laatste drie weken en de knop mag best om!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  nina di 14 dec 2010 - 7:26

Lagom schreef:Ja ik ben er toch wel wat volle dagen aan kwijt geweest haha, hij was ook heel duur (iets meer dan 100 euro Embarassed ) maar ik ben er zo blij mee, het is echt een mooie herinnering geworden Very Happy. Twee foto's baal ik van hoe ik ze geplaatst heb in het boek maar het doet niet af aan het eindresultaat Very Happy.

Ik duim voor je dat het goed zal zijn! Trouwens, het gaat gewoon goed zijn, hoef jij nog maar zes keer die medicijnen te spuiten en klaar is Kees 😄 .
:-) Door zulke opmerkingen verschijnt er echt een lach op mijn gezicht!
We gaan er inderdaad van uit ja! (mja door dat 'van uit gaan' viel het vandaag dus heel erg tegen, maar dit staat niet voor niets tussen haakjes, dit fluister ik)

100 euro is best wel veel geld, maar nu heb je ook echt iets moois! En zoiets bewaar je natuurlijk je hele leven.
Ik ben 5 maanden in Zuid-Afrika geweest en heb nog steeds niets met mijn foto's gedaan. Ik neem daar nooit de moeite voor, terwijl ik het bij anderen echt prachtig mooi vind! Mja kan mezelf daar niet echt toezetten...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 7:46

Ondanks dat bijna de helft van mijn klasgenoten zijn afgehaakt voor het kerstdiner weet ik zeker dat het vrijdagavond gezellig word! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 7:52

Ik kwam vandaag de klas in en meteen rende een 16jarige jongen op me af... om me te knuffelen en zoenen op de wang natuurlijk voor je rare dingen denkt voor m'n verjaardag. Echt zo lief. Dat heeft echt m'n dag gemaakt.

Laatst aangepast door Marin op di 14 dec 2010 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Catootje di 14 dec 2010 - 7:53

Ik heb zelf bonbons gemaakt en ze zijn goed gelukt! (alvast een testrondje voor Kerst De anti-baaltopic 166342 )
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113

Bericht  nina di 14 dec 2010 - 8:00

Jeej! Wat een positivisme! Very Happy Ik word er echt blij van!

Marin, wat leuk! Door zulke opmerking mis ik waardeer ik mijn werk zo erg!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:15

Catootje schreef:Ik heb zelf bonbons gemaakt en ze zijn goed gelukt! (alvast een testrondje voor Kerst De anti-baaltopic 166342 )

Wat leuk zeg! Is dat moeilijk?

Gast
Gast

Bericht  Catootje di 14 dec 2010 - 8:34

Lagom schreef:
Catootje schreef:Ik heb zelf bonbons gemaakt en ze zijn goed gelukt! (alvast een testrondje voor Kerst De anti-baaltopic 166342 )

Wat leuk zeg! Is dat moeilijk?
Nee helemaal niet! Ze hebben nu vormpjes bij de blokker in de aanbieding, 't is gewoon een kwestie van chocolade smelten, vormpjes vullen en dan in de vriezer. Het zijn van die siliconenvormpjes, dus ze gaan er heel makkelijk uit. Nu heb ik marsepein gekocht om ze mee te vullen en chocolade met stukjes caramel. Ik wil ook experimenteren met advocaat erin, maar dan moeten ze wel vrij snel daarna worden opgegeten dus ik denk dat ik daarmee maar wacht tot Kerst Wink
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:58

I loveeee NUON! Oh wat hou ik van de Nuon :P Ik krijg zoveel centjes terug dat ik volgend jaar op vakantie kan en dat had ik echt NOOIT gedacht! Ik zit zo krap en daar baalde ik zo van en nu, nu ben ik weer helemaal happy Laughing Woehoe!

Gast
Gast

Bericht  nina di 14 dec 2010 - 9:41

Reeza schreef:I loveeee NUON! Oh wat hou ik van de Nuon :P Ik krijg zoveel centjes terug dat ik volgend jaar op vakantie kan en dat had ik echt NOOIT gedacht! Ik zit zo krap en daar baalde ik zo van en nu, nu ben ik weer helemaal happy Laughing Woehoe!
Fantastisch... zulk nieuws!
Het komt altijd wel goed uit, maar in jouw situatie begrijp ik, helemaal!!!!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud