Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anti-datetopic

+15
Jeanette
ijsjemeisje
Tinus
Daya25
Miss-Rose
Chocolate Cookie
Feline
CaptainSpectacular
Yzma
Lady4
CrazyGrace
May
_Lacey_
Janelie
Bliss
19 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Anti-datetopic - Pagina 3 Empty Re: Anti-datetopic

Bericht  Bliss za 26 feb 2011 - 6:29

Jammer Gloria, dat het bij jou ook nog niet echt lukt met de mannen... Wel goed dat je weet wat je zoekt in een man, al is het misschien lastig om iemand te vinden die aan ál je eisen voldoet. Ik bedoel, je kan ook best verliefd worden op iemand die in eerste instantie niet perfect bij je lijkt te passen bijvoorbeeld.

Dat gebrek aan zelfvertrouwen herken ik; echter, ik heb dat nooit echt gehad. Ik ben altijd al onzeker en dat wordt er natuurlijk niet minder op, zo lang ik steeds vrijgezel blijf. Toch zit ik wel iets beter in mn vel dan een tijd geleden.

Ik zie het soms ook wel somber in, omdat het nu al zo lang zo gaat en ik de situatie niet echt zie veranderen ofzo. Ik heb in elk geval geen zin om me thuis op te sluiten en wil gewoon veel leuke dingen blijven ondernemen en er op uit gaan, zodat ik zelf sowieso een leuke tijd heb en eventueel ooit nog eens iemand tegen het lijf loop...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:40

Bliss schreef:Jammer Gloria, dat het bij jou ook nog niet echt lukt met de mannen... Wel goed dat je weet wat je zoekt in een man, al is het misschien lastig om iemand te vinden die aan ál je eisen voldoet. Ik bedoel, je kan ook best verliefd worden op iemand die in eerste instantie niet perfect bij je lijkt te passen bijvoorbeeld.
Ja, weet ik. Mijn lijstje is ook vrij kort gelukkig. Ik heb bv. weinig uiterlijk-eisen. Ik hoop dat dat zo blijft ;-).

Bliss schreef:Dat gebrek aan zelfvertrouwen herken ik; echter, ik heb dat nooit echt gehad. Ik ben altijd al onzeker en dat wordt er natuurlijk niet minder op, zo lang ik steeds vrijgezel blijf. Toch zit ik wel iets beter in mn vel dan een tijd geleden.
Oh, dat is wel goed zeg! Dan kan het bij jou dus alleen maar beter worden. Bij mij lijkt het alsof mijn zelfvertrouwen met de jaren steeds minder wordt Sad en ik weet niet zo goed wat ik ertegen kan doen.

Daarom, handig zo'n topic! Wellicht kunnen we elkaar wat helpen.

Gast
Gast

Bericht  Miss-Rose za 26 feb 2011 - 9:07

@may ik ken die fustratie,
Crazygrace ik mis ook intimiteit, zucht lekker knuffelen of zoenen.

De vraag waarom ben je vrijgezel bent, is zo irritant, vooral als je het antwoord niet weet, of eigenlijk nog niet wil weten.

Ik weet wel waarom ik vrijgezel ben, maar de waarheid onder ogen zien is best moeilijk.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 12:38

jemig.. alweer 4 pagina's. Ik ga morgen even bijlezen en reageren. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  BJA zo 27 feb 2011 - 1:45

Ik kan me zeker melden hier!
Ik zit nu in mijn negende jaar single zijn.... Sad

Pff...wat ik op dit moment vooral zat ben is dat kenissen en vriendinnen altijd wel iemand in hun leven hebben.
Of mensen zijn net een paar maanden single na een lange relatie, ontmoeten ze daarna weer een hele leuke man en pats hebben weer een relatie.
Waarom is er voor mij niemand?

Oké , ik type dit misschien wel heel luchtig, maar ik heb aan mijn eenzaamheid erg veel negatieve zaken overgehouden.
Zo ben ik best onzeker als het om mannen en mijn uiterlijk gaat. Ben ik meestal erg stil als ik met vriendinnen weg ben en ben ik vaak erg verdrietig.
Ook ben ik het single zijn zo gewend, dat ik de stap naar een relatie niet durf te zetten... :shock:
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Tinus zo 27 feb 2011 - 5:15

Soms word ik er ook wel somber van. Omdat ik kan daten wat ik wil, maar er nooit iets meer uit komt. Ik denk dat ik er gewoon wat minder mee bezig moet zijn, maar aan de andere kant wil ik het gewoon zó graag. Ik kan ook niet met mijn armen over elkaar gaan zitten en maar wachten tot prince charming langs komt, want dan kan ik lang wachten.
Dus ik denk dat ik over een paar weken me maar weer eens aan ga melden bij wat datingsites, omdat dat voor mij nu de enige manier is om in contact te komen met mannen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  _Lacey_ zo 27 feb 2011 - 8:40

BJA schreef:Zo ben ik best onzeker als het om mannen en mijn uiterlijk gaat. Ben ik meestal erg stil als ik met vriendinnen weg ben en ben ik vaak erg verdrietig.
Ook ben ik het single zijn zo gewend, dat ik de stap naar een relatie niet durf te zetten... :shock:
Dat heb ik dus ook.

Daarnaast herken ik het onzeker zijn over mijn uiterlijk ook.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Feline zo 27 feb 2011 - 8:50

Dat onzekere herken ik ook wel hoor.. ondanks dat ik genoeg aandacht krijg. Dat komt op hetzelfde neer dat vriendinnen tegen me zeggen: maar je mag er echt zijn.. Lief maar niet voldoende op één of andere manier.

Ik ben gister op stap geweest.. groepje mensen ontmoet waarvan er 1 nu heel fanatiek smst. Best gezellig alleen hoeft 't van mij niet zo. Hoop dat ik 'm op één of andere manier duidelijk kan maken dat ik niet op zoek ben naar een date.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Bliss zo 27 feb 2011 - 11:22

Nou, ik heb die man van e-Matching vrijdagavond nog een best lang mailtje gestuurd, maar nu hoor ik hier ook al niks meer van! Misschien ben ik te ongeduldig, maar ik heb er geen goed gevoel over. Snap het niet, ik vind namelijk dat ik altijd best leuke mailtjes stuur Wink En nu ineens twee mannen in één week die niks meer laten horen, dat is dus ook weer niet goed voor mn zelfvertrouwen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roze Roos zo 27 feb 2011 - 11:25

Ik lees hier stiekem mee terwijl ik hier niks te zoeken heb... Maar herken heel veel! Ben bijna 4 jaar vrijgezel geweest, werk in de zorg en ben ook nog eens kieskeurig, heerlijke combinatie dus.. Voordeel: Ik ben een hopeloze romanticus dus heb de hoop niet opgegeven.. Geniet van leuke dingen, geloof in jezelf en zwijmel weg bij films en ik gun jullie een hoop liefde!

Hmm Bliss, dat is zuur! Wie weet was ie druk/weekend weg/weet ik wat en komt er nog een reactie!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 23:06

Ik heb iig zaterdag en misschien vanavond al (!!) een date maar wel via internet! Maar jullie hebben zo te lezen geen goede ervaringen dus ik probeer niet al te hoge verwachtingen hebben haha!

En ik verhuis bij deze naar het 'date-topic'. Maar wellicht ben ik morgen weer terug hier haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:38

Ook ik meld mij!
Al sinds een paar jaar weer single, en afgezien van wat dates nooit meer iets serieus langsgekomen!

Ik ga veel uit, werk in de horeca, hou van flirten maar vaak blijft het daar dan bij.
De laatste 2 maanden lijken ook alleen bezette mannen mij wel interessant te vinden maar ik hun dus niet! Schiet dus ook niet op.
Iedereen roept altijd dat als je op zoek gaat je juist niemand tegekomt en als je afwacht er vanzelf iemand op je pad komt.
Maar ik ben het afwachten zat!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:41

En ik ben weer terug in dit topic :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:43

Was het niks?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:47

Nee het was totaal niet mijn type. Hij was heel aardig hoor, maar ik vond hem niet een 'echte' man en een beetje een softie.. Na een uur kon ik al moeilijk mijn aandacht bij het gesprek houden haha! Hij ging helemaal tot in detail in iver z'n werk en ik snapte er op een gegeven moment niks meer van. En hij gaf me steeds complimentjes wat op zich erg leuk is maar ik kreeg het er alleen maar benauwd van! Geen goed teken dus smile

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 28 feb 2011 - 9:00

Ik kom me hier ook maar melden, nog geen eeeuwen vrijgezel maar wel zonder date.
En ik heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in. Rolling Eyes
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 23:53

@Bliss: nou, ik vind het al heel knap dat je een mail durft te sturen. Ik ben inmiddels te vaak op die manier afgewezen. Ben je enthousiast en wil je meer weten; schrikt hem dat weer af. Daarnaast heb ik te vaak He's just not that into you gekeken. Als hij me wil, komt hij wel op míj af.

Vervelende is alleen dat er nu he-le-maal níks meer gebeurd Sad.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 1 maa 2011 - 0:06

BJA schreef:Ook ben ik het single zijn zo gewend, dat ik de stap naar een relatie niet durf te zetten... :shock:

Je slaat echt de spijker op zijn kop! Dat gevoel heb ik dus ook.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Janelie di 1 maa 2011 - 1:47

Bliss schreef:Jammer Gloria, dat het bij jou ook nog niet echt lukt met de mannen... Wel goed dat je weet wat je zoekt in een man, al is het misschien lastig om iemand te vinden die aan ál je eisen voldoet. Ik bedoel, je kan ook best verliefd worden op iemand die in eerste instantie niet perfect bij je lijkt te passen bijvoorbeeld.

Dat gebrek aan zelfvertrouwen herken ik; echter, ik heb dat nooit echt gehad. Ik ben altijd al onzeker en dat wordt er natuurlijk niet minder op, zo lang ik steeds vrijgezel blijf. Toch zit ik wel iets beter in mn vel dan een tijd geleden.

Ik zie het soms ook wel somber in, omdat het nu al zo lang zo gaat en ik de situatie niet echt zie veranderen ofzo. Ik heb in elk geval geen zin om me thuis op te sluiten en wil gewoon veel leuke dingen blijven ondernemen en er op uit gaan, zodat ik zelf sowieso een leuke tijd heb en eventueel ooit nog eens iemand tegen het lijf loop...

Dit vind ik een hele goede insteek!

Eigenlijk is het stom! Waarom voelen we ons onzeker alleen omdat we geen partner hebben! Ik heb het zelf ook. Ik ben zo slecht in het zetten van de eerste stap. Ik vraag me altijd af wat hij nou weer met míj moet laughcry Terwijl ik hartstikke leuk ben! Toch vind ik het eng!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss di 1 maa 2011 - 4:30

Gloria schreef:@Bliss: nou, ik vind het al heel knap dat je een mail durft te sturen. Ik ben inmiddels te vaak op die manier afgewezen. Ben je enthousiast en wil je meer weten; schrikt hem dat weer af. Daarnaast heb ik te vaak He's just not that into you gekeken. Als hij me wil, komt hij wel op míj af.

Vervelende is alleen dat er nu he-le-maal níks meer gebeurd Sad.

Nou, ik heb niet als eerste gemaild hoor, dat doe ik praktisch nooit! Ik wacht altijd af tot ik mailtjes ontvang (en soms kan ik dan lang wachten...) Hij had mij gemaild, ik heb wat terug gestuurd, hij weer en toen ik weer en nu hoor ik dus niks. Denk dat ik hem morgen ofzo nog ff stuur dat ik het jammer vind dat ik niks meer van hem hoor en hem dan maar succes verder wens ofzo.

Ik krijg de laatste weken op Knuz ineens wel belachelijk veel mailtjes. Ik ging net kijken, had ik vier berichten ontvangen:
1. triest figuur, heeft me al meerdere malen gemaild en vraagt hoe mijn dag is, of ik lekker geslapen heb en wenst me een fijne dag laughcry
2. vent van 44 stuurt me een zogeheten KnuzKus Rolling Eyes
3. jongen die vraagt of ik in het echt net zo ondeugend ben als mijn blik verraadt... ??? (heeft drie foto's geplaatst, waarvan één van zijn buikspieren Evil or Very Mad )
4. vraagt of ik msn heb om gezellig te kletsen... :shock:

Pfff hier kan ik toch niks mee??! Ik hou niet van MSN, nummer 1 begrijpt de hint geloof ik niet (ik heb nooit iets terug gestuurd) en op oude kerels zit ik niet te wachten. Bluhhhhhhhhhh.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Janelie di 1 maa 2011 - 5:04

@ Bliss, is knuz wel de goede datingsite voor jou dan? Knuz is toch gratis? Kan je je niet beter op een betaalde datingsite inschrijven en hopen dat je dan andere reacties krijgt?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Miss-Rose di 1 maa 2011 - 5:29

Hey,
gister heb ik een jongen gemaild met wie ik vorig jaar veel gemaild heb. Soms liet hij dan weken niets horen, maar wou en wil nog steeds graag afspreken. Hij beweert helemaal gek te zijn op mij, dus ik hoop dat het deze keer wel tot een date uitloopt Very Happy

Ik verwacht niets en kijk hoe het loopt.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Janelie di 1 maa 2011 - 5:55

Beetje raar contrast, hij is gek van je maar laat niks van zich horen? scratch
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Miss-Rose di 1 maa 2011 - 6:07

Janelie schreef:Beetje raar contrast, hij is gek van je maar laat niks van zich horen? scratch

tsja hij reisd veel voor zijn werk, zie wel waar het schip strand.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  FireButterfly di 1 maa 2011 - 6:49

Ik ben al heel lang hartstikke date-loos.

@ Bliss: Jammer dat het niets geworden is met die jongen, maar ik lees nog wel even bij.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud