Hypoallergene Anti-Rimpelcreme?
Pagina 1 van 1
Hypoallergene Anti-Rimpelcreme?
Hoi,
Ondanks mijn jeugdige uitstraling en het feit dat ik nog een vrij jonge huid heb voor een roker, beginnen er nu fijne lijntjes te ontstaan rond mijn ogen. Ik hekel dit enorm, maar ik kan niet zo maar een anti-rimpel halen, omdat ik allergisch ben voor vele bestanddelen in cremes. Ik gebruik dan ook al sinds jaar en dag Dermolin.
Maar heeft iemand een idee voor een cremé welke ik wel kan handelen? Of althans, die mijn huid wel kan handelen? Het vreemde is ook dat ik alleen last heb van cremes, want op het moment dat ik na de creme foundation smeer, is er niets meer aan de hand.
Iemand tips?
Ondanks mijn jeugdige uitstraling en het feit dat ik nog een vrij jonge huid heb voor een roker, beginnen er nu fijne lijntjes te ontstaan rond mijn ogen. Ik hekel dit enorm, maar ik kan niet zo maar een anti-rimpel halen, omdat ik allergisch ben voor vele bestanddelen in cremes. Ik gebruik dan ook al sinds jaar en dag Dermolin.
Maar heeft iemand een idee voor een cremé welke ik wel kan handelen? Of althans, die mijn huid wel kan handelen? Het vreemde is ook dat ik alleen last heb van cremes, want op het moment dat ik na de creme foundation smeer, is er niets meer aan de hand.
Iemand tips?
Gast- Gast
Re: Hypoallergene Anti-Rimpelcreme?
het merk skincode is voor mij perfect en die hebben ook antirimpel. Is wel wat prijzig. Ze verkopen het hier bij de etos en bij de parfumerie
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Hypoallergene Anti-Rimpelcreme?
Ik gebruik altijd La Roche Posay. Niet duur (ca 15 euro voor creme en iets minder voor de facewash en tonic) en die werkt bij mij heel goed. Ik heb alleen niet de anti rimpel versie (hoewel het wel een keer tijd wordt nu op mn 31ste eigenijk). van bijna alle andere cremes krijg ik jeuk, vlekken, bulten en een branderige huid en van deze eindelijk niet.
Ik vond Clinique ook altijd erg fijn, maar die is wel weer wat duurder.
Nu heb ik een creme van Roc, via Buzzer gekregen om uit te proberen en die bevalt tot nu toe ook erg goed. Helemaal geen huidreacties dus dat is goed! En die is wel bedoeld voor de eerste tekenen van huidveroudering. Die gebruik ik nu voor overdag (omdat er SPF 15 in zit) en de La Roche voor 's nachts.
Ik vond Clinique ook altijd erg fijn, maar die is wel weer wat duurder.
Nu heb ik een creme van Roc, via Buzzer gekregen om uit te proberen en die bevalt tot nu toe ook erg goed. Helemaal geen huidreacties dus dat is goed! En die is wel bedoeld voor de eerste tekenen van huidveroudering. Die gebruik ik nu voor overdag (omdat er SPF 15 in zit) en de La Roche voor 's nachts.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?
» Anti klit
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» Anti-muggen
» De anti-baaltopic
» Anti klit
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» Anti-muggen
» De anti-baaltopic
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: