Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anti-muggen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Anti-muggen

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 21:38

Zouden jullie dat hier kopen of op de plaats van bestemming? Wetende dat het om een gebied gaat waar ook malaria voor kan komen... Ik twijfel. Hier is het vertrouwd natuurlijk maar daar zijn ze er wellicht beter op gemaakt? Viel me bijvoorbeeld ook op qua aanbod in de supermarkt met zonnebrand in Texas. Daar is het veel normaler en is veel meer uitgebreid assortiment voor een dergelijk hete zon. Als je dat opsmeert verbrand je zelfs in Texas niet... Ik neig dus naar daar kopen. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Re: Anti-muggen

Bericht  Nathalie za 11 mei 2013 - 6:29

Mijn reisorganisatie adviseerde daar kopen, is beter op de locatie / bestemming aangepast. Die je hier koopt is alleen voor Nederlandse muggen/insecten.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Re: Anti-muggen

Bericht  Marin za 11 mei 2013 - 8:27

Hangt er beetje vanaf waar je heen gaat. Als dit om Namibie gaat zou ik't misschien niet doen daar. Ik weet niet of je eerst naar een grote stad gaat, maar wat ik in Tanzania zag, daar wil je echt niet wat kopen als het er al te vinden is.

In een land als Amerika zou ik 't wel vertrouwen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Re: Anti-muggen

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 8:51

Namibië is best ok hoor haha en ja ik vlieg op de hoofdstad maar het gaat om Zimbabwe smile. Als ik daar zou kopen doe ik dat op de luchthaven van Windhoek. Moet toch ren paar uur wachten op mijn vriendin uit Minsk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Re: Anti-muggen

Bericht  Lady4 za 11 mei 2013 - 11:38

Ik heb toevallig vandaag deet gekocht bij Kruidvat en daar stond op dat het ook tegen malariamuggen is.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Re: Anti-muggen

Bericht  Gast za 11 mei 2013 - 15:49

Ab ik vraag me gewoon af of lokale producten niet beter ingespeeld zijn op lokale muggen smile. Kruitvat vind ik maar smerige winkels hahahahahah

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Re: Anti-muggen

Bericht  Huppekee zo 12 mei 2013 - 2:33

Mijn tante zweert bij smeren met lavendel (of eigenlijk alles wat naar lavendel ruikt). Ik ben na 4 dagen DEET smeren in Rwanda ermee op gehouden. Had >50 muggenbulten ondanks deet+klamboe. Daarbuiten is het heel vies spul en de muggen worden er immuun voor.
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Re: Anti-muggen

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:39

Ik heb vorige week bij de DA een deet spray gekocht waar ook verzorgende olieen in zitten, echt super fijn spul en het werkt als een tierelier. Toen ik zuid afrika was had ik ook gewoon in Nederland gekocht en werkte helemaal prima. Deet is toch overal hetzelfde?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Re: Anti-muggen

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:43

Ik heb geen idee. Zal eer eens naar kijken. Misschien is Deet een bestanddeel en kan het product verschillen? Bedankt voor de tips!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anti-muggen Empty Re: Anti-muggen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum