Anti-datetopic
+15
Jeanette
ijsjemeisje
Tinus
Daya25
Miss-Rose
Chocolate Cookie
Feline
CaptainSpectacular
Yzma
Lady4
CrazyGrace
May
_Lacey_
Janelie
Bliss
19 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Anti-datetopic
Wanneer ik mijn date saai vond: toen hij het alleen had over zijn aangekocht huisje wat hij aan het verbouwen was, daarna een stilte van een lange lange tijd viel, toen maar filmpje kijken, en hij na een uur stilte en "kijk mooie tegels he" zei dat hij de film al gezien had. Toen hij ook nog de opmerking maakte of ik bijna in slaap viel, moest ik hem wel gelijk geven. Hij was gewoon ronduit saai, voor iemand anders misschien niet, maar een gesprek over het weer... tja na een kwartier weet ik niets meer te melden dan.
CrazyGrace- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10
ik ben 25 jaar oud, ik voel me soms oud.
Al me vriendinnen zijn bezet, eentje woont samen met een man en heeft twee stiefkinderen, de ander hoor ik bijna nooit. Ik ben ook druk met werken. Ach er zijn ergere dingen, ik ben al jaren alleen en voel me niet prettig bij internet dating.
Kom weinig weinig mannen tegen.
Ik heb wel dat ik me prettiger voel bij oudere mannen, bij collegas en familie leden. Kan ik fijn mee praten maar die zijn allemaal minnimaal 10 jaar ouder.
Al me vriendinnen zijn bezet, eentje woont samen met een man en heeft twee stiefkinderen, de ander hoor ik bijna nooit. Ik ben ook druk met werken. Ach er zijn ergere dingen, ik ben al jaren alleen en voel me niet prettig bij internet dating.
Kom weinig weinig mannen tegen.
Ik heb wel dat ik me prettiger voel bij oudere mannen, bij collegas en familie leden. Kan ik fijn mee praten maar die zijn allemaal minnimaal 10 jaar ouder.
Miss-Rose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10
Voel me met mijn 24 lentes jong nog jong genoeg. Al merk ik wel dat ik behoefte kreeg aan jongere vriendinnen een jaartje terug. Misschien omdat ik altijd de jongste was en nu mijn oude kern samenwonen, samenlevingscontracten hebben, trouwen en scheiden en kindjes baren of net zwanger zijn. Toen mijn relatie uitging, merkte ik wel dat het stappen van vroeger niet meer zo snel ging met deze vriendinnetjes. Dus daar doe ik nu mee high tea-en en knutselavondjes. Met mijn "nieuwere" vriendinnen ben ik nu de oudste en daar ga ik mee borrelen, shoppen (voor mannen), dansen en dronken mee worden. Zo krijg ik van beide groepen tips. Het beste van twee werelden vind ik het zelf.
Verder kan ik ook vaak goed praten met oudere mensen, maar moet ook niet denken aan een vriend die 10 jaar ouder is. Dat omdat ik zelf heerlijk kinderachtig kan doen en geen vaderfiguur wil.
Heb gewoon graag iemand van mijn leeftijd tot 4 jaar ouder. En dat vind ik voor mij al ruim genomen. (heb zelf ook nooit zoveel ouder gehad)
Verder kan ik ook vaak goed praten met oudere mensen, maar moet ook niet denken aan een vriend die 10 jaar ouder is. Dat omdat ik zelf heerlijk kinderachtig kan doen en geen vaderfiguur wil.
Heb gewoon graag iemand van mijn leeftijd tot 4 jaar ouder. En dat vind ik voor mij al ruim genomen. (heb zelf ook nooit zoveel ouder gehad)
CrazyGrace- Fluisteraar
Anti-datetopic, dateloostopic, whatever, lekker boeiend! Dit leek me het tegenovergestelde van het datetopic Dus welkom datelozen!
Ik merk juist dat ik jongens (mannen dus eigenlijk) van mijn leeftijd vaak te onvolwassen vind, dus ik denk dat ik behoefte heb aan een iets ouder iemand. Ben zelf 27 en vind tussen de 30 en 35 wel een mooie leeftijd. Die man van e-Matching is 34, dus dat is wel ok Ik ga zo uit eten met een vriend, maar ga hem daarna wel een mailtje terug sturen.
Oh ik heb vanmiddag zoiets leuks gedaan, ben helemaal hyper! We hadden vanmorgen studieochtend op het werk en vanmiddag kregen we met alle collega's bandcoaching. We werden opgedeeld in vijf bands en ik wil al heel lang leren drummen. Ik heb dus voor t eerst gedrumd vandaag en we hebben echt een nummer gespeeld uiteindelijk (Knocking on heaven's door). Het was echt GAAF! En nu wil ik drumles, maar ik keek net naar de prijzen en daar werd ik niet blij van
Heeft niks met daten te maken dit, maar ik moest het even kwijt.
Ik merk juist dat ik jongens (mannen dus eigenlijk) van mijn leeftijd vaak te onvolwassen vind, dus ik denk dat ik behoefte heb aan een iets ouder iemand. Ben zelf 27 en vind tussen de 30 en 35 wel een mooie leeftijd. Die man van e-Matching is 34, dus dat is wel ok Ik ga zo uit eten met een vriend, maar ga hem daarna wel een mailtje terug sturen.
Oh ik heb vanmiddag zoiets leuks gedaan, ben helemaal hyper! We hadden vanmorgen studieochtend op het werk en vanmiddag kregen we met alle collega's bandcoaching. We werden opgedeeld in vijf bands en ik wil al heel lang leren drummen. Ik heb dus voor t eerst gedrumd vandaag en we hebben echt een nummer gespeeld uiteindelijk (Knocking on heaven's door). Het was echt GAAF! En nu wil ik drumles, maar ik keek net naar de prijzen en daar werd ik niet blij van
Heeft niks met daten te maken dit, maar ik moest het even kwijt.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben *fluistert* bijna 30.
Mijn ex was 4 jaar jonger (op 13 dagen na) en ook alle jongens met wie ik gedate heb waren jonger dan ik, maar dan niet meer dan een half jaar.
Het liefst heb ik een man/jongen tussen de 29 en 34. Maar mocht ik ooit een leuke vent tegenkomen die net een jaartje jonger of ouder is, dan ga ik daar niet moeilijk over doen.
Het leeftijdsverschil tussen mij en mijn ex vind ik, achteraf gezien, te groot; hij was nog aan het studeren met het bijbehorende leventje, terwijl ik al een baan had. Dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, maar voor ons werkte het gewoon niet meer op een gegeven moment.
@Bliss: Wat leuk dat je hebt gedrumd! Jammer dat de lessen zo duur zijn.
Mijn ex was 4 jaar jonger (op 13 dagen na) en ook alle jongens met wie ik gedate heb waren jonger dan ik, maar dan niet meer dan een half jaar.
Het liefst heb ik een man/jongen tussen de 29 en 34. Maar mocht ik ooit een leuke vent tegenkomen die net een jaartje jonger of ouder is, dan ga ik daar niet moeilijk over doen.
Het leeftijdsverschil tussen mij en mijn ex vind ik, achteraf gezien, te groot; hij was nog aan het studeren met het bijbehorende leventje, terwijl ik al een baan had. Dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, maar voor ons werkte het gewoon niet meer op een gegeven moment.
@Bliss: Wat leuk dat je hebt gedrumd! Jammer dat de lessen zo duur zijn.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Bij deze meld ik mij ook voor dit topic! Voorlopig stop ik eventjes met daten, eerst mijn leven wat meer op orde krijgen. Ik zie wel aanstaande maandag mijn ex ''scharrel'' weer, na 3,5 maand. Kreeg afgelopen maandag ineens een sms'je en hij vroeg of ik langs wilde komen. Natuurlijk weet ik waar dat op uit gaat draaien, maar het blijft bij deze ene keer...
Daya25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben 27 en dateloos en eigenlijk al 27 jaar lang relatieloos. (Alles wat ik niet heb is 'loos' )
Ik heb echt wel behoefte aan een relatie, maar afgezien van mijn ex date heb ik het nooit met iemand willen/durven proberen. Ik had hiervoor dates via het internet, want in het dagelijks leven kom ik eigenlijk nooit mannen tegen. Ik ben geen uitgaanstype en ik werk met alleen maar meiden. Da's ook een beetje het hele probleem. Herkenbaar?
Ik heb echt wel behoefte aan een relatie, maar afgezien van mijn ex date heb ik het nooit met iemand willen/durven proberen. Ik had hiervoor dates via het internet, want in het dagelijks leven kom ik eigenlijk nooit mannen tegen. Ik ben geen uitgaanstype en ik werk met alleen maar meiden. Da's ook een beetje het hele probleem. Herkenbaar?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Ik ben 27 en dateloos en eigenlijk al 27 jaar lang relatieloos. (Alles wat ik niet heb is 'loos' )
Compleet herkenbaar, alleen ik ben 22.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben ook 25 en de laatste tijd wel weer meer aan het daten. Ik kom de meeste dates tegen met uitgaan. Ik herken het geen mannen tegenkomen nu dus niet. Dit heb ik ook een tijd gehad, misschien een nieuwe hobby? Niet zozeer om mannen tegen te komen, maar als je nieuwe mensen ontmoet kom je daar ook weer vrienden van hen tegen. Zo breid je je netwerk een beetje uit. Makkelijker gezegd dat gedaan hoor.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb 't nu behoorlijk druk en ik merk dat ik er ineens ook totaal geen behoefte meer aan heb. Ben wel een paar leuke mannen tegen gekomen maar voel totaal geen dwang om er iets mee te doen (op FB opzoeken o.i.d.).. Dat is redelijk nieuw want normaal gesproken neem ik best vaak het voortouw in contact maken.. Maar ik vind 't wel even best zo.
Zie trouwens komende week mijn laatste date waarschijnlijk weer op een 'meeting'. Zie 'm liever niet maar die meeting is wel even belangrijk om bij te zijn. Hoop dat er wat bekenden zijn zodat ik niet bij hem hoef te gaan staan.
Zie trouwens komende week mijn laatste date waarschijnlijk weer op een 'meeting'. Zie 'm liever niet maar die meeting is wel even belangrijk om bij te zijn. Hoop dat er wat bekenden zijn zodat ik niet bij hem hoef te gaan staan.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik meld me ook!
Ik heb wel vriendjes gehad...maar die deden het maar voor 1 ding.
Blijkbaar trek ik dat aan ofzo. Maar daar laat ik mij niet (meer) voor gebruiken.
Ik ben ook niet op zoek naar een jongen...het komt wanneer het komt!
Ik hoor vaak ik snap niet waarom jij geen vriend hebt...soms wordt je daar weleens geirriteerd van van die mensen die dat benoemen.
Ik heb wel vriendjes gehad...maar die deden het maar voor 1 ding.
Blijkbaar trek ik dat aan ofzo. Maar daar laat ik mij niet (meer) voor gebruiken.
Ik ben ook niet op zoek naar een jongen...het komt wanneer het komt!
Ik hoor vaak ik snap niet waarom jij geen vriend hebt...soms wordt je daar weleens geirriteerd van van die mensen die dat benoemen.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik ben ook (weer) dateloos.. Gister wel een date gehad, maar dat viel erg tegen. Geen internetdates meer voor mij, dit is al de derde die tegenviel Gelukkig heb ik mn scharrel nog, best een leuke jongen alleen jammer van zn innerlijk, zeker geen relatiemateriaal verder
Gast- Gast
Nee ik doe ook (voorlopig) niet meer aan internetdaten. Is volgens mij toch niet echt mijn ding denk ik. Loop daar ook steeds de verkeerde mannen tegen het lijf.
May- Ratel
ijsjemeisje schreef:
Ja, en daar word ik weleens gek van!! Ik ben op dit moment ook al een tijdje toos dateloos. Wel vriendjes gehad en scharrels, maar daar bleek telkens wel iets mee te zijn. De een bleek een vriendin te hebben, de ander zat vaak in het buitenland voor zijn werk, de ander wilde gelijk trouwen en daar gingen mijn nekharen van overeind staan en zo kan ik nog wel door gaan. Ik mis wel kriebels in mijn buik. Ik zou best weer verliefd willen zijn, maar ik kom geen (leuke) gozers tegen. Met stappen kom ik altijd figuren tegen die mij niet boeien.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Internetdaten vind ik ook niks. Ooit 1x gedate via Paiq, maar wat was dat rampzalig. Op internet en via de telefoon kwam ie leuk over, maar in het echt was het een blaaskaak eersteklas.
Jeanette schreef:Internetdaten vind ik ook niks. Ooit 1x gedate via Paiq, maar wat was dat rampzalig. Op internet en via de telefoon kwam ie leuk over, maar in het echt was het een blaaskaak eersteklas.
Whaha ik tref juist alleen maar computernerds op Paiq.. Of rokers.. Of een combi van beide! (Ik rook zelf ook hoor, daar niet van.. Maar ik rook misschien een pakje per maand ofzo, ik haat kettingrokers )
Gast- Gast
Oh dat waarom heb jij geen vriend, wordt het niet eens tijd dat je een vriend krijgt, hangt me echt de strot uit. Ik hoor het de laatste tijd zoo vaak dat het echt niet leuk meer is. Geen idee waarom ik geen vriend heb, en ja ik zou het ook graag anders zien, maar ja ze zijn niet zomaar te koop in de winkel.
Sorry dat was even frustratie
Sorry dat was even frustratie
May- Ratel
Wat supercool die drumles Bliss. Lijkt me ook echt gaaf om te doen!
Ik heb niks meer van mijn collega gehoord na dat smsje. Jammer, heb steeds wel gehoopt wat te horen. Misschien moeten we elkaar eerst weer even tegenkomen. Ik ben net thuis van een feestje en heb de neiging de stad nog even in te gaan omdat ik hem dan héél héél héél misschien wel tegen zou kunnen komen. Maar ik ben te moe en heb besloten dat ik daar dus niet aan ga beginnen.
Soms voel ik me eens een beetje verdrietig door die teleurstellingen elke keer. Elke keer iemand leuk vinden en hopen op meer en dan toch weer die teleurstelling dat het nergens op uitdraait. Niet erg bevorderlijk voor mijn zelfvertrouwen ook.
Niet quoten graag.
Ik heb niks meer van mijn collega gehoord na dat smsje. Jammer, heb steeds wel gehoopt wat te horen. Misschien moeten we elkaar eerst weer even tegenkomen. Ik ben net thuis van een feestje en heb de neiging de stad nog even in te gaan omdat ik hem dan héél héél héél misschien wel tegen zou kunnen komen. Maar ik ben te moe en heb besloten dat ik daar dus niet aan ga beginnen.
Soms voel ik me eens een beetje verdrietig door die teleurstellingen elke keer. Elke keer iemand leuk vinden en hopen op meer en dan toch weer die teleurstelling dat het nergens op uitdraait. Niet erg bevorderlijk voor mijn zelfvertrouwen ook.
Niet quoten graag.
Laatst aangepast door Lady4 op vr 25 feb 2011 - 13:17; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Reeza schreef:Jeanette schreef:Internetdaten vind ik ook niks. Ooit 1x gedate via Paiq, maar wat was dat rampzalig. Op internet en via de telefoon kwam ie leuk over, maar in het echt was het een blaaskaak eersteklas.
Whaha ik tref juist alleen maar computernerds op Paiq.. Of rokers.. Of een combi van beide! (Ik rook zelf ook hoor, daar niet van.. Maar ik rook misschien een pakje per maand ofzo, ik haat kettingrokers )
Ahh oke, ik rook ook, dus dat maakt me vrij weinig uit. Maar dat internet daten is niks voor mij. Iemand kan zich daar nog zo leuk voor doen, terwijlhet helemaal niks is. Daarnaast vind ik er vrij weinig aan om uren op zo'n site te hangen om maar iets leuks tegen te komen.
Zonde dat je niets meer gehoord heb Lady. Misschien weet hij niet wat hij zou moeten smsen?
Ik kom net uit het cafe, maar zag nergens een potentiële date. Ben daar niet zo goed in; om leuke mannen te spotten. Wel mis ik de intimiteit van een relatie, maar aan een relatie moet ik nu ook even niet denken. Wil gewoon weer eens leuke mannen leren kennen en dan kijken of ze leuk genoeg zijn om mee te daten.
Weet dus heel goed waarom ik geen vriend heb: ben kieskeurig en degene die aan mijn eisen voldoet die kom ik in de toekomst pas tegen
Ik kom net uit het cafe, maar zag nergens een potentiële date. Ben daar niet zo goed in; om leuke mannen te spotten. Wel mis ik de intimiteit van een relatie, maar aan een relatie moet ik nu ook even niet denken. Wil gewoon weer eens leuke mannen leren kennen en dan kijken of ze leuk genoeg zijn om mee te daten.
Weet dus heel goed waarom ik geen vriend heb: ben kieskeurig en degene die aan mijn eisen voldoet die kom ik in de toekomst pas tegen
CrazyGrace- Fluisteraar
Hier hetzelfde. Ben echt geen uitgaanstype en op mijn werk ben ik zo'n beetje de jongste en alle mannelijke collega's van mijn leeftijd zijn al gesetteld.Tinus schreef:Ik ben geen uitgaanstype en ik werk met alleen maar meiden. Da's ook een beetje het hele probleem. Herkenbaar?
@Lady: dat van die teleurstellingen herken ik zo goed. Mijn zelfvertrouwen, dat overigens al laag was, heeft steeds meer deukjes opgelopen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik word ook gek van mensen die zeggen; 'Je komt de ware wel tegen, want je bent zo'n leuke meid!'. Ja, daar koop ik dus niks voor he! Zooo irritant!
Snap dat ze het goed bedoelen hoor, maar ik hoor het meer dan eens en dat gaat me de keel uit hangen.
Snap dat ze het goed bedoelen hoor, maar ik hoor het meer dan eens en dat gaat me de keel uit hangen.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Ik ben 27 en dateloos en eigenlijk al 27 jaar lang relatieloos. (Alles wat ik niet heb is 'loos' )
Dit had ik kunnen typen, ik werk ook bijna alleen maar met vrouwen. Het enige verschil is dat ik wél een uitgaanstype ben, maar toch kom ik daar ook nooit echt leuke mannen tegen. Héél af en toe eens iemand om een avondje mee te zoenen ofzo, maar meer dan dat is het meestal niet. Schiet lekker op dus :o
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:
Dit had ik kunnen typen, ik werk ook bijna alleen maar met vrouwen. Het enige verschil is dat ik wél een uitgaanstype ben, maar toch kom ik daar ook nooit echt leuke mannen tegen. Héél af en toe eens iemand om een avondje mee te zoenen ofzo, maar meer dan dat is het meestal niet. Schiet lekker op dus :o
Precies, ik ben ook een 'uitgaanstype'. Dus daar ligt het echt niet aan hoor! En het blijft toch altijd bij een avondje zoenen met uitgaan.. Kom nooit echt iemand tegen dat ik denk 'daar zou ik wel een relatie mee willen'. Sowieso is bijna iedereen aangeschoten/dronken, dus je kijkt door hele andere ogen haha. Denk daarom ook niet dat ik iemand met stappen ga ontmoeten..
Gast- Gast
Pff, ik meld me hier ook. Word helemaal simpel van het gebrek aan mannen. Ik weet inmiddels precies wat ik wil in een man. En dus heb ik geen zin meer om te flirten met iemand van wie ik zo al zie dat ik er geen relatie mee wil.
Er is op dit moment wel iemand die ik leuk vind. Maar hij heeft min of meer aangegeven dat ie me fantastisch vindt, maar niet als vriendin :S.
Ik weet wel waar het aan ligt. Cliché: ik ben te stevig en hij valt wat meer op slankere dames. En dus is het zo herkenbaar wat Lady4 zegt over het verlies van zelfvertrouwen.
Het meest baal ik ervan dat ik minder impulsief ben dan vroeger. Ik durf mannen nu bijna niet aan te kijken! Ze zijn vaak toch al getrouwd o.i.d. of ze vinden mij gewoon niks. En ik ben het zat om afwijzende blikken te krijgen.
Sorry voor depressieve post, maar ik zie het op dit moment gewoon niet gebeuren. En ik word heus geen ouwe vrijster, maar ik weiger ook om mee te gaan in de oppervlakkigheid van een uiterlijk dat door de beugel kan.
Er is op dit moment wel iemand die ik leuk vind. Maar hij heeft min of meer aangegeven dat ie me fantastisch vindt, maar niet als vriendin :S.
Ik weet wel waar het aan ligt. Cliché: ik ben te stevig en hij valt wat meer op slankere dames. En dus is het zo herkenbaar wat Lady4 zegt over het verlies van zelfvertrouwen.
Het meest baal ik ervan dat ik minder impulsief ben dan vroeger. Ik durf mannen nu bijna niet aan te kijken! Ze zijn vaak toch al getrouwd o.i.d. of ze vinden mij gewoon niks. En ik ben het zat om afwijzende blikken te krijgen.
Sorry voor depressieve post, maar ik zie het op dit moment gewoon niet gebeuren. En ik word heus geen ouwe vrijster, maar ik weiger ook om mee te gaan in de oppervlakkigheid van een uiterlijk dat door de beugel kan.
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: