Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kolven op het werk; reacties

+15
Caroow
SDL
Liadan
Susan
Slakje
Tiara
Ilovethe90s
Darius
Puggle
Snoopy
piene1983
Manderijn
Blair
xxjojootjexx
Pink!
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kolven op het werk; reacties - Pagina 2 Empty Re: Kolven op het werk; reacties

Bericht  Sanne di 28 mei 2013 - 23:03

Wat een zeikcollega is dat zeg. Dat ze het zelfs met je leidinggevende gaat bespreken.
Fijn dat je baas gewoon achter je staat.

Zo'n vervelende reactie als van jouw collega heb ik gelukkig niet gehad. Wel heel vaak de vraag wanneer ik toch eens ging stoppen. En toen ik verkouden was, werd me op het hart gedrukt om toch maar eens te stoppen, omdat ik eraan onderdoor zou gaan. Die bemoeienis vond ik ook al erg vervelend. Sinds een maand ongeveer kolf ik niet meer op het werk en blijkbaar denkt nu iedereen dat ik gestopt ben met borstvoeding. Er werd gisteren nog heel verbaasd gereageerd dat ik nog wel borstvoeding gaf (collega). Mijn leidinggevende daarentegen vond het onzin dat ik een kwartier langer doorwerkte als ik ging kolven onder werktijd (na afloop van het kolfrecht), was echt niet nodig volgens hem.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kolven op het werk; reacties - Pagina 2 Empty Re: Kolven op het werk; reacties

Bericht  Linda di 28 mei 2013 - 23:06

joyce0606 schreef:Ik merkte op een gegeven moment dat er werd gepraat over mij over het kolven achter mijn rug om...dit vond ik erg onprettig en heb toen mijn kolfrechten opgezocht en in een mqil geplakt en naar al mijn collega's gestuurd zonder naam of toenaam over degene die over mij praatte. Onderaan het mailtje had ik geschreven dat als er vragen waren ik die met alle liefde wilde beantwoorden.....ik heb er nooit meer iets over gehoord!

Wat assertief zeg! Echt goed!

Ik ben heel benieuwd hoe het op mijn werk zal gaan...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kolven op het werk; reacties - Pagina 2 Empty Re: Kolven op het werk; reacties

Bericht  bolus26 di 28 mei 2013 - 23:14

mwt zo´n fijne en betrokken baas zou ik die collega lekker in stront laten zakken zeg! een beetje achter je rug om naar je baas gaan!!! fijn dat hij zo gereageerd heeft en ik zou die collega echt negeren hoor, het is nu duidelijk,klaar dat gezeur!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kolven op het werk; reacties - Pagina 2 Empty Re: Kolven op het werk; reacties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum