Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

+3
Liadan
Vixen
Linda
7 plaatsers

Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Linda vr 2 aug 2013 - 20:26

Het is bijna zover. Dinsdag ga ik weer aan de slag. Gister m'n leidinggevende gesproken en ik heb een kolfruimte (op de 12 verdieping, ik werk op de 3e smile)

Ik werk 24 uur per week in 3 dagen. En ik heb 2,5 uur reistijd per dag.
Ik zal dus van 07.45 tot 18.15 van huis zijn.
Hoeveel keer zal ik moeten kolven? Ik heb echt geen idee.

Kolven jullie op vaste tijden? Want dat zal niet altijd gaan. Gister werd ik gebeld of ik op een andere dag kon komen werken, vanwege een overleg waar ik bij moet zijn. Dat overleg is van 09.30 tot 12.00.


Laatst aangepast door Linda op di 6 aug 2013 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Vixen vr 2 aug 2013 - 20:31

ik beb begonnen met drie keer, met een half jaar naar twee keer en na negen maanden 1 keer. Die drie keer had ik in het begin ook wel nodig om de productie stabiel te houden. Ik kolf ook niet op vaste tijden,maar plande wel bewust de momenten, anders schoot het erbij in.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Linda vr 2 aug 2013 - 20:35

3 keer zou bij mij om de 3,5 uur zijn. Ik hoop dat ik genoeg opbrengst zal hebben. Zoon drinkt best veel uit de fles (geen grote hoeveelheid per keer, maar wel vaak).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Vixen vr 2 aug 2013 - 20:40

hoe reis je en ben je een tijd vsn tevoren op je werk? Heb je de kans om voor je werk even goed te kolven? Ik heb altijd rond de 300c opbrengst per dag, ongeacht hoeveel ik kolf. Dochter drinkt tussen250 en 300cc per dag bij de gastouder (inmiddels minder).
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Liadan vr 2 aug 2013 - 20:44

Ik kolfde totdat de kinderen 6 maanden waren 3 keer op een dag (ik was van 7.00 tot 18.00 uur ongeveer van huis). Ik kolfde wel op vaste tijden maar dat was vooral omdat dat op mijn werk de fijnste tijden waren dat ik even weg kon. Dat was de eerste tijd om 10.00 uur, 13.00 uur en 16.00 uur. De eerste maanden kolfde ik dan ongeveer 550 cc per dag. 
Met 6 maanden ging ik 2 keer kolven en met 11 maanden 1 keer. 
Mijn zoon dronk de eerste weken heel weinig uit de fles, daarna juist heel veel. Ik kolfde dan af en toe in de ochtend voordat ik ging werken bij of op vrije dagen.
Succes met werken alvast!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Linda vr 2 aug 2013 - 20:49

Bedankt! Ik vind het best spannend om weer te beginnen en m'n kleine moppies achter te moeten laten.

Ik reis met het openbaar vervoer. Met de fiets naar het station, dan 25 minuten met de trein en dan nog een stuk met de tram.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Muppetje vr 2 aug 2013 - 21:27

Vixen schreef:ik beb begonnen met drie keer, met een half jaar naar twee keer en na negen maanden 1 keer. Die drie keer had ik in het begin ook wel nodig om de productie stabiel te houden. Ik kolf ook niet op vaste tijden,maar plande wel bewust de momenten, anders schoot het erbij in.

Hier precies hetzelfde!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Sanne vr 2 aug 2013 - 23:05

Ik heb de eerste week 3 keer gekolfd, daarna 2 keer en vanaf een maand of 11 nog maar 1 keer en gestopt bij 13 maanden. Mijn productie was eigenlijk altijd hetzelfde, of ik nou 1, 2 of 3 keer kolfde.

Ik kolfde ook altijd nog even voor ik weg ging om half 7. Ik ben altijd van 7 tot half 7 weg van huis en mijn dochter drinkt om 8 uur ongeveer.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Linda di 6 aug 2013 - 19:59

Ik ben gister begonnen met werken. Bij thuiskomst bleek dat ik exact evenveel gekolfd had als wat zoon had gedronken. Daar baalde ik echt van! Had gehoopt dat ik wat meer zou kolven om een voorraadje op te kunnen bouwen.

Hoe ging dat bij jullie? Had je altijd voldoende, te weinig of te veel? En bleef dat zo?

Ik heb 3 keer gekolfd. 4 keer gaat hem echt niet worden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Liadan di 6 aug 2013 - 20:35

De eerste maanden had ik meestal precies genoeg of meer. Daarna had ik vrijwel altijd te weinig en kolfde ik voor ik ging werken of op mijn vrije dagen bij.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Happydobby di 6 aug 2013 - 21:04

Ik werk in de nachtdienst en ik kolfde in de nacht 1 keer. Ik had dan genoeg maar niks over.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Muppetje di 6 aug 2013 - 21:31

Liadan schreef:De eerste maanden had ik meestal precies genoeg of meer. Daarna had ik vrijwel altijd te weinig en kolfde ik voor ik ging werken of op mijn vrije dagen bij.

Hier precies hetzelfde!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  red rose wo 7 aug 2013 - 1:16

Ik werk nu drie weken. De eerste week ongeveer evenveel als wat hij dronk gekolfd. De tweede week minder dan dat hij dronk, dus heb ik 2 dagen s avonds nog een keer gekolfd. Deze week heb ik alle twee de dagen meer gekolfd dan hij dronk. Vorige week dronk hij vaker en langer door het warme weer. Volgens mij heeft hij toen de productie flink opgeschroefd. Hij spuugt nu ook ineens weer, hij drinkt denk ik teveel nu.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  red rose wo 7 aug 2013 - 1:17

Hoe beviel je eerste werkdag?
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over kolven op het werk: nog een vraag Empty Re: Vragen over kolven op het werk: nog een vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum