kolven op het werk na 9 maanden
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
kolven op het werk na 9 maanden
Hoe doen jullie het met bv op het werk na 9 maanden? Mochten jullie blijven kolven in de baas zijn tijd of moest dit in eigen tijd, evt langer werken? En hoe reageerde jullie werkgever hier op?
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Re: kolven op het werk na 9 maanden
Bij mijn dochter kolfde ik in mijn eigen tijd na de 9 maanden.
Nu hebben wij in de ochtend en in de middag 10 minuten betaalde pauze en die gebruik ik om in te kolven. Vaak ben ik in 10 minuten klaar met kolven, als het langer duurt dan neem ik daar verlof voor op. Vanaf volgende week ga ik alleen nog maar kolven in mijn middagpauze dus dan is dat niet meer aan de orde.
Mijn werkgever reageerde er goed op, we hebben zelfs een protocol waarin staat dat kolven na 9 maanden geen probleem is als het in overleg gebeurt en in eigen tijd.
Nu hebben wij in de ochtend en in de middag 10 minuten betaalde pauze en die gebruik ik om in te kolven. Vaak ben ik in 10 minuten klaar met kolven, als het langer duurt dan neem ik daar verlof voor op. Vanaf volgende week ga ik alleen nog maar kolven in mijn middagpauze dus dan is dat niet meer aan de orde.
Mijn werkgever reageerde er goed op, we hebben zelfs een protocol waarin staat dat kolven na 9 maanden geen probleem is als het in overleg gebeurt en in eigen tijd.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik voedde mijn dochter live omdat ze de fles weigerde. Na de 9 maanden ging ik nog 2 x per werkdag naar huis, dit was in mijn eigen tijd ( ik gebruikte ook m'n half uur pauze dus kwam per dag ongeveer 20 min te kort). Die tijd kon dan eventueel van m'n vakantie uren af ok ik begon wat eerder/ werkte even langer door.
Mijn baas vond het ook allemaal prima!
Mijn baas vond het ook allemaal prima!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kolfde 2x per dag ongeveer en mocht dit na de 9 maanden nog steeds in mijn baas zijn tijd doen want die vond dat ik ook gewoon recht had op pauze.. ( 2x 10 min betaald). Dit is gewoon in overleg gegaan en was erg blij met die regeling.. Er werd 20-30 minuten weggeschreven onder overige werkzaamheden
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik heb het er nog niet over gehad met mijn werkgever, maar ze weet wel dat ik een jaar bv wil geven en steunt dat ook. Ik kolf dus waarschijnlijk in eigen en baas' tijd. Moet 2x kolven voor 1 voeding de volgende dag.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Allemaal wel positief dus, ik zal haar deze week bellen want ik zie haar nooit.
Het vervelende is dat ik nooit pauze heb, dus daar kan ik het niet in doen. Kijk wel wat ze voorstelt. Misschien kan ik iets wat in eigen tijd doen of gelijk als ik thuis kom kolven.
Het vervelende is dat ik nooit pauze heb, dus daar kan ik het niet in doen. Kijk wel wat ze voorstelt. Misschien kan ik iets wat in eigen tijd doen of gelijk als ik thuis kom kolven.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Soortgelijke onderwerpen
» Kolven op het werk
» kolven op werk
» Kolven na negen maanden
» beginnen met kolven ivm werk
» Kolven op het werk; reacties
» kolven op werk
» Kolven na negen maanden