Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

+22
SarahKey
Sam
Happinaz
Filoria
pindaatje
woezel
moepie
Alex
Razz
Twellie
Knillis
Tania
Japie
Susan
Flower_L
mzcharlotte
Printje
Parel
Liadan
snoezel
Linda
Annemie
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? - Pagina 2 Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Manderijn zo 19 mei 2013 - 9:28

Ik doe dat nooit. Hier kreeg de oudste wel eens wat, maar dan vaak inderdaad prulletjes, die ergens onder in een bak belanden of op een stapeltje ander spul komt te liggen, waar nooit weer naar omgekeken word.

Ze kreeg van mijn schoonmoeder trouwens een klein knutselsetje, en als ze dan kwam, in de kraamweek bijvoorbeeld, konden ze samen even knutselen. Dat vond ik wel een leuk idee.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? - Pagina 2 Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 9:29

Ik neem eigenlijk altijd een cadeautje mee voor de broer/zus op zo'n moment. Natuurlijk draait het niet om hun op zo'n moment, maar ik snap ook wel dat een kind het leuk vindt om ook een kleinigheidje te krijgen, het draait al genoeg om de kleinste op dat moment smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? - Pagina 2 Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Happinaz zo 19 mei 2013 - 9:35

Maar nemen jullie op verjaardagen dan ook altijd kadootjes mee voor de broertjes/zusjes?

Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? - Pagina 2 Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Manderijn zo 19 mei 2013 - 9:36

Nee, met een verjaardag doe ik dat ook niet!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? - Pagina 2 Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Ilovethe90s zo 19 mei 2013 - 9:38

Als mijn neefje in oktober een broertje/zusje krijgt dan neem ik zeker iets kleins voor mijn neefje mee, bij verjaardagen zou ik dat niet doen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? - Pagina 2 Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Happinaz zo 19 mei 2013 - 9:39

Manderijn schreef:Nee, met een verjaardag doe ik dat ook niet!

En de mensen die wél kadootjes mee nemen?
(En dat kadootje van je schoonmoeder vind ik symbolisch trouwens heel mooi want daarmee zet ze je oudste centraal, dat zij er ook gewoon mag zijn!)
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? - Pagina 2 Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  SarahKey zo 19 mei 2013 - 19:18

Happinaz schreef:Maar nemen jullie op verjaardagen dan ook altijd kadootjes mee voor de broertjes/zusjes?


Ik niet, daar begin ik ook niet aan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? - Pagina 2 Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Pink! zo 19 mei 2013 - 19:20

Nee dat zou ik niet doen.

( ook niet met verjaardagen)
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje? - Pagina 2 Empty Re: Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum