Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bewust kinderloos

+14
Paper Crown
IkSmurfin
Roodkapje
Aziraphale
TukTuk
mzcharlotte
Aggi
Aimee
Susan
Nyx
Parel
Maris82
Filoria
Joan
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Bewust kinderloos - Pagina 3 Empty Re: Bewust kinderloos

Bericht  Happinaz zo 19 mei 2013 - 6:56

SuperGrover schreef:
Happinaz schreef:

Als je naar een verjaardag gaat met veel mensen en die mensen horen dat jullie al lang samen zijn, dan weet je ook dat de volgende vraag over kinderen kan gaan. Tja. Logisch gevolg van je keuze denk ik.
Huh? Gevolg van je keuze om naar een verjaardag te gaan of van je keuze om het niet uit te maken met je partner?

Hahahahhaha, nee van je keuze om bewust geen kinderen te nemen/willen. Dat als je die keuze maakt (die ik echt prima vind....is er iemand die mij NU kan komen aflossen GGGRRRRR)....je die vraag kan blijven verwachten.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bewust kinderloos - Pagina 3 Empty Re: Bewust kinderloos

Bericht  SuperGrover zo 19 mei 2013 - 7:00

Happinaz schreef:
SuperGrover schreef:
Happinaz schreef:

Als je naar een verjaardag gaat met veel mensen en die mensen horen dat jullie al lang samen zijn, dan weet je ook dat de volgende vraag over kinderen kan gaan. Tja. Logisch gevolg van je keuze denk ik.
Huh? Gevolg van je keuze om naar een verjaardag te gaan of van je keuze om het niet uit te maken met je partner?

Hahahahhaha, nee van je keuze om bewust geen kinderen te nemen/willen. Dat als je die keuze maakt (die ik echt prima vind....is er iemand die mij NU kan komen aflossen GGGRRRRR)....je die vraag kan blijven verwachten.
Dat klinkt logischer, haha. Ik vond het al zo'n bijzondere redenering.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: