Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

+25
Highway
Sam
Sea of Trees
bolus26
liesje
Jasmine
Le Chat Noir
Roodkapje
Tania
Bruintje Beer
Liadan
M@niek
Annie24
Teddyaapje
Curious
Cimic
Happydobby
Filoria
*Troela*
Snoes
Paper Crown
Rush
Luce
Fortissimo
ongewenstkinderloos
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  ongewenstkinderloos do 24 jan 2013 - 1:11

Hoi meiden,

Speciaal hiervoor heb ik even een anoniem account aangemaakt ivm herkenning Wink Deze week staat er in de Viva een item over ongewenste kinderloosheid en daarvoor ben ik geïnterviewd Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) 561177

Voor wie het interessant vind is het wellicht een 'leuk' artikel om te lezen.

Als je wilt weten die ik normaal hier ben (of als je een vermoeden hebt Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) 253468018), stuur dan even een DM.


Laatst aangepast door ongewenstkinderloos op do 24 jan 2013 - 5:59; in totaal 1 keer bewerkt

ongewenstkinderloos
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Fortissimo do 24 jan 2013 - 1:13

Ik heb het gelezen! Heb jij hier op het forum wel eens foto's geplaatst? Want ik dacht een foto te herkennen, maar weet het niet zeker. Welke van de 4 verhalen ben jij dan?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Luce do 24 jan 2013 - 1:14

Ik weet wie je bent Wink. Maareh.. hier ligt de Viva nog niet in de winkel. Ben gisteren al wezen kijken. Vandaag weer een poging!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  ongewenstkinderloos do 24 jan 2013 - 1:17

@Luce: Wink Ik hoor idd meer dat de Viva in sommige winkels nog niet verkrijgbaar is... Blijkbaar is de levering niet overal gelijk..

@Fortissimo: nee, volgens mij heb ik nog nooit met een foto op het forum gestaan (in ieder geval niet met mijn hoofd) Welke foto herkende je me in dan?

ongewenstkinderloos
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Rush do 24 jan 2013 - 1:24

Ik krijg de Viva bij m`n ouders. Ben benieuwd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Fortissimo do 24 jan 2013 - 1:41

ongewenstkinderloos schreef:@Luce: Wink Ik hoor idd meer dat de Viva in sommige winkels nog niet verkrijgbaar is... Blijkbaar is de levering niet overal gelijk..

@Fortissimo: nee, volgens mij heb ik nog nooit met een foto op het forum gestaan (in ieder geval niet met mijn hoofd) Welke foto herkende je me in dan?

Oh never mind. Ik dacht bij de 1e foto van 'Die lijkt op iemand die ik ken' maar ik kon het niet plaatsen. Ik weet ook niet of je ik je wel ken? Misschien moet je me je naam pm'en haha.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Paper Crown do 24 jan 2013 - 2:39

Ik heb 't gelezen!
Maar wie ben jij? Mag ik PM?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Snoes do 24 jan 2013 - 2:52

Ik ben ook wel benieuwd wie je bent smile. Neem de Viva vaak mee als ik in een Nederlandse supermarkt kom.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  ongewenstkinderloos do 24 jan 2013 - 2:57

En wat vonden jullie van het item, voor degene die het gelezen hebben?

ongewenstkinderloos
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  *Troela* do 24 jan 2013 - 3:17

Ik ga hem zo even halen! Ben wel benieuwd wie jij bent.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Filoria do 24 jan 2013 - 3:21

Ik heb de Viva in huis, maar herken niet direct een van de verhalen. Mag ik ook een PM? angel
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Fortissimo do 24 jan 2013 - 3:23

ongewenstkinderloos schreef:En wat vonden jullie van het item, voor degene die het gelezen hebben?

Ik vond het wel interessant om te lezen. N.a.v zelfs een discussie met mijn vriend er over gehad. Hij vond het maar onzin dat ik over het 'stel je dat het nou niet wil, wat dan' zat na te denken.
Maar ben wel erg benieuwd welke van de verhalen jij bent. Mag ik PM ? smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Happydobby do 24 jan 2013 - 3:30

De gewone viva?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Cimic do 24 jan 2013 - 3:46

Nu ben ik ook nieuwsgierig. silent
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  ongewenstkinderloos do 24 jan 2013 - 3:53

Meiden, als jullie willen weten wat mijn normale forumnaam is willen jullie mij dan PM-en? Ik raak zo het overzicht nml een beetje kwijt... En als jullie weten wat mijn forumnaam is, dan weet je ook wel stuk bij mij hoort. Ik zeg dat hier liever niet ivm herkenbaarheid door de foto's die erbij staan...

ongewenstkinderloos
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Curious do 24 jan 2013 - 4:59

Misschien is het leuk om het stuk in te scannen en hier te plaatsen? Dan kan je ook meer reacties krijgen! En volgens mij zijn er veel wel benieuwd! Ik heb wel een vermoeden wie je bent, maar heb de viva nog niet bekeken.

Leuk iig dat je geinterviewd bent!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Teddyaapje do 24 jan 2013 - 5:12

Dat zou ik idd leuk vinden, ik lees nooit de viva. Heb ook een vermoeden wie je zou kunnen zijn..
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  ongewenstkinderloos do 24 jan 2013 - 5:58

Goed idee! Ik hoop dat het zo gelukt is en dat jullie het kunnen lezen.

Voor mijn 'echte forum-naam' verwijs ik nog steeds naar DM Wink Als mijn verhaal herkent wordt, wil ik niet dat mijn forumnaam daaraan wordt gekoppeld. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben!!

http://tinypic.com/r/2mx30xe/6

ongewenstkinderloos
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Annie24 do 24 jan 2013 - 7:52

Je bent een hele sterkte vrouw en ik heb heel veel respect voor je, niet alleen voor het Viva stuk, maar altijd!

hug
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 7:55

Annie24 schreef:Je bent een hele sterkte vrouw en ik heb heel veel respect voor je, niet alleen voor het Viva stuk, maar altijd!

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) 699888

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  M@niek do 24 jan 2013 - 7:55

Respect voor je verhaal! Lijkt me absoluut niet makkelijk om zo'n beslissing te nemen. Ben trouwens wel benieuwd wie je bent.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Liadan do 24 jan 2013 - 7:58

Ik vind het een mooi stuk, diep respect voor jou hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Bruintje Beer do 24 jan 2013 - 8:01

Annie24 schreef:Je bent een hele sterkte vrouw en ik heb heel veel respect voor je, niet alleen voor het Viva stuk, maar altijd!

hug
Ik weet wie je bent en sluit me helemaal hierbij aan!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Curious do 24 jan 2013 - 10:30

Erg mooi stuk! Knap hoe jij hier mee om gaat!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Tania do 24 jan 2013 - 10:33

Mooi artikel. Dit lijkt me echt een van de ergste dingen die me had kunnen overkomen. Heel knap hoe je ermee omgaat. hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2) Empty Re: Ongewenst kinderloos in Viva (artikel op pagina 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum