Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

+58
Rush
liesje
Lavendel
Poubelle
Alex
Pannetoet
PeperMunt
Arwyn
Niene
Sushi
Fortissimo
Punk'd
tienie31
Ibbeltje
Kowalski
SDL
June
Burgemeester Esmee
Mees
Sayuri
Gympie
SoGood
Sea of Trees
mzcharlotte
Bacio
Mermaid
Nyx
Bliss
Ilovethe90s
Filoria
SuperGrover
Siamsa
Japie
Zora
Sarah1985
Laurientje
Joan
Razz
Bazinga
Exogenesis
Bay
Toet
Carra
Reva
La Senza
Coco
Sugarfall
Sanne
ijsjemeisje
Lejow
Sam
loura
Muus
luisa
Paper Crown
Printje
Jasmine
Caribbeanlover
62 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 4:39

SP: ik denk dat PC bedoelde dat Yolanthe er verzorgder uitziet dan de gemiddelde vrouw die je bij de Appie tegenkomt. En dan zeg ik absoluut niet dat je alleen met een laag make-up op je gezicht er verzorgd uitziet, maar het is wel zichtbaar dat uiterlijke verzorging (kleding en make-up) iets is waar ze waarde aan hecht gezien haar voorkomen. Het hoeft niet je smaak te zijn, maar objectief gezien valt zij niet onder de categorie 'lelijk' (wat dat dan ook mag inhouden).

Ik vind haar mooi slank, niet mager. Sowieso denk ik dat arrogante houding en je inzetten voor kansarme meisjes in India niet samen kan gaan en ik het feit dat Yolanthe zich zo inzet voor deze tienermeisjes iets is wat haar op zichzelf al een mooi persoon maakt, los van haar uiterlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 6:09

Guattari schreef:SP: ik denk dat PC bedoelde dat Yolanthe er verzorgder uitziet dan de gemiddelde vrouw die je bij de Appie tegenkomt. En dan zeg ik absoluut niet dat je alleen met een laag make-up op je gezicht er verzorgd uitziet, maar het is wel zichtbaar dat uiterlijke verzorging (kleding en make-up) iets is waar ze waarde aan hecht gezien haar voorkomen. Het hoeft niet je smaak te zijn, maar objectief gezien valt zij niet onder de categorie 'lelijk' (wat dat dan ook mag inhouden).

Ik vind haar mooi slank, niet mager. Sowieso denk ik dat arrogante houding en je inzetten voor kansarme meisjes in India niet samen kan gaan en ik het feit dat Yolanthe zich zo inzet voor deze tienermeisjes iets is wat haar op zichzelf al een mooi persoon maakt, los van haar uiterlijk.

Maar we weten natuurlijk niet hoe zij er thuis uitziet. Misschien loopt ze in haar vrije tijd ook zonder make up in een joggingbroek.

Maar goed, het boeit verder ook niet. Mijn type is het gewoon niet en dat maakt dat ik wel regelmatig mooiere vrouwen tegen kom bij de supermarkt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 6:18

Sunprincess schreef:
KimRosenberg85 schreef:Ze zegt ook, dat ze echt wel meer eet dan die komkommer. Ik vind dit wel weer apart hoor, die negatieve reacties hier. Als ik mensen met overgewicht beschrijf, dan is het forum te klein. En over iemand die slank is, mag alles maar gezegd worden?

Ik vind dat er een verschil tussen kritiek leveren op iemand wie bewust probeert gewicht te verliezen dan op iemand wie het niet lukt om af te vallen. De eerste maakt namelijk een bewuste keuze terwijl de tweede een stukje controle kwijt is.

Niet iedereen die te dik is probeert toch af te vallen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 6:22

Nee maar je ziet weinig mensen die zich expres volproppen met troep in de hoop dat ze dik worden. De meeste dikke mensen hebben ergens wel de wens om af te vallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 6:35

En er zijn genoeg mensen die zichzelf niet bewust vet mesten maar er prima mee zijn dat ze overgewicht hebben. Dan nog verbaast het me hoe makkelijk en geaccepteerd het is om iemand anorexia, gratenpakhuis of lelijk te noemen bij slankere dames maar dat absoluut niet kan bij dikkere dames.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Ilovethe90s za 18 mei 2013 - 6:59

Zelf vond ik haar ook mooier toen ze voller was, man wat zou ik graag zo'n figuur hebben.
Over de 'nieuwe' Yolanthe ben ik persoonlijk ook niet zo te spreken.

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Full-yolanthe-cabau-van-kasbergen-1838017984 Hier vond ik haar echt prachtig

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Yolanthe_Cabau_van_Kasbergen Hier was ze al wat slanker aan het worden en ook dit vind ik nog steeds mooi.

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Media_xll_1603685
Toen ik deze foto van haar zag vond ik het voor het eerst heel jammer dat ze zoveel afgevallen was.
Het lijkt alsof haar kin nu iets aanweziger was en haar gezicht is rondom haar mond best ingevallen.
Ik associeer dit zelf vaak met iemand die ziek is omdat ik in mijn omgeving al best veel heb meegemaakt dat zieke mensen zoveel afvallen, op basis daarvan zou ik zeggen dat het niet gezond is. Maar dat is mijn gevoel, ik wil hier ook absoluut niet suggeren dat ze wellicht ziek zou kunnen zijn.

Is ze wel vrijwillig zoveel afgevallen? Zelf heb ik haar niet bij Shownieuws gezien dus ik heb eigenlijk geen idee of dat bekend is. Dat verhaal over die komkommers is denk ik wel een beetje uit zijn verband getrokken. Het lijkt me dat ze wel meer eet/heeft gegeten dan dat. Mocht het wel waar zijn dan ga je op een gegeven moment wel merken dat je voedingsstoffen tekort komt lijkt me.

Wat ik er nog wel aan toe wil voegen; Sylvie is in het begin ook best stevig geweest en is nu heel slank. Ik vind haar bijvoorbeeld mooi slank maar dat zullen anderen misschien niet met me eens zijn. Natuurlijk is zij wel ziek geweest en is de vergelijking niet helemaal terecht, maar zij was ook al slank voordat ze ziek werd. Daar hoor je helemaal niemand over. Hoe komt het dan dat iedereen er bij Yolanthe zo over lijkt te vallen?

Eigenlijk hebben we altijd commentaar op alles en iedereen, het is nooit goed. Schijnt iets typisch nederlands te zijn toch? Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 394967
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Caribbeanlover za 18 mei 2013 - 7:00

Lennox schreef:Was idd ook al in een ander topic. Zonde, ik vond haar altijd een mooie vrouw om te zien...
Sorry wist niet dat er al een topic over was of bedoel je dat er over haar gesproken was in een ander topic?
Ik heb gezocht, maar kon iig geen topic vinden over haar anders had ik deze niet geopend.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Exogenesis za 18 mei 2013 - 7:09

Een tijdje geleden zag ik haar ongeveer zo op tv:

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Yomediaxl618188
Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 227299
Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Sensuele+fotoshoot+Yolanthe

En toen dacht ik wel even aan dat ze er te ver in was doorgeslagen. Zeker omdat het verschil met voorheen zo groot is. Ook weten we allemaal wel dat de druk in Hollywood enorm is en ik denk dat ze daaraan ten prooi is gevallen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Bliss za 18 mei 2013 - 7:15

Jeetje, ik schrik toch wel een beetje van deze foto's hoor! Heb haar al tijden niet op tv gezien, dus had geen idee dat ze was afgevallen. Ik vond haar stukken mooier toen ze nog wat voller was.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Caribbeanlover za 18 mei 2013 - 7:25

luisa schreef:Volgens mij is zij toen ze in Hollywood bezig was zo afgevallen. Daar is dit denk ik wel de standaard. Maar erg zonde inderdaad.
Dus? Omdat dat daar veel voorkomt, dan had ze dat beter niet kunnen doen. Bovendien heeft ze een filmrolletje in een film waar ze amper in te zien is heb ik begrepen. Net alsof ze nu denkt dat ze het gaat maken daar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Nyx za 18 mei 2013 - 7:37

Ik vond haar iets voller toch mooier. Het klinkt misschien dom, maar voorheen was het een knap geheel en nu lijkt het net of haar tanden te groot voor haar hoofd zijn.

Verder kan ik me niet goed voorstellen dat ze arrogant is. En iemand op basis van het bijwonen van een televisieshow arrogant noemen vind ik ook vrij ver gaan. Het is een momentopname. Als sterren 100x is gevraagd of ze met hem op de foto willen en ze doet dit, maar denkt bij de 101e vraag 'nu even niet', dan kan ik me voorstellen dat mensen dat als arrogant zien, maar wat zou jij doen als jij daar stond? (Trouwens ging niet om foto's maken, maar vroeg me af waarom iemand een ander arrogant zou noemen en dan kom ik alleen maar op een fotovoorbeeld Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 394967)

Ik vind haar trouwens wel bovengemiddeld mooi.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 7:38

Zus schreef:En er zijn genoeg mensen die zichzelf niet bewust vet mesten maar er prima mee zijn dat ze overgewicht hebben. Dan nog verbaast het me hoe makkelijk en geaccepteerd het is om iemand anorexia, gratenpakhuis of lelijk te noemen bij slankere dames maar dat absoluut niet kan bij dikkere dames.

Dat laatste vind ik beiden niet oké. Je weet ook net altijd waarom iemand dun is. Je kunt best zeggen da je iets net mooi vindt, maar je kunt dat wel een beetje respectvol doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Mermaid za 18 mei 2013 - 7:38

In die post van exo vind ik haar ook niet zo mooi, gekke verhoudingen. Haar hoofd lijkt veel te groot voor t kleine lijfje. Ik heb haar nooit bijzonder mooi gevonden, maar ergens vind ik haar wel iets heel liefs hebben.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Sarah1985 za 18 mei 2013 - 7:40

Waarom ik haar arrogant vond, ik was bij een tv opname en daar was zij ook. En ze wou perse op een kussentje zitten anders zat die stoel te hard en zou ze weggaan. Moest het steeds opnieuw van haar en wou ze tussendoor steeds drinken wat gehaald moest worden van haar. Ik vond het arrogant overkomen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Nyx za 18 mei 2013 - 7:46

Maar arrogant overkomen en arrogant zijn zijn twee verschillende dingen.

Ik heb mijn dag weleens niet en als het dan niet gaat zoals ik wil dat het gaat, dan kan dat heel naar, en in jouw bewoording, arrogant overkomen. Het blijft een momentopname.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Sea of Trees za 18 mei 2013 - 7:47

Ik vind Yolanthe zeker een hele mooie vrouw, maar met wat kilo erbij en met krullen (zoals voorheen) vind ik haar zeker wel een stuk mooier. Ze krijgt zo'n spits gezichtje nu, jammer. Ik vind echt dat ze te slank aan het worden is.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Bacio za 18 mei 2013 - 8:08

Ben ik de enige die haar nu mooier vind dan eerst? Ik vond haar eerst maar gewoontjes en vind haar nu echt prachtig.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Joan za 18 mei 2013 - 11:22

Bacio schreef:Ben ik de enige die haar nu mooier vind dan eerst? Ik vond haar eerst maar gewoontjes en vind haar nu echt prachtig.

Ik snap dat écht niet. Hoe kan het mooi zijn als je hoofd even breed is als je middel? Ik vind het best wel erg dat dit door sommige vrouwen gezien wordt als 'slank'.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Caribbeanlover za 18 mei 2013 - 11:56

Joan schreef:
Bacio schreef:Ben ik de enige die haar nu mooier vind dan eerst? Ik vond haar eerst maar gewoontjes en vind haar nu echt prachtig.

Ik snap dat écht niet. Hoe kan het mooi zijn als je hoofd even breed is als je middel? Ik vind het best wel erg dat dit door sommige vrouwen gezien wordt als 'slank'.
Idd en voor veel meiden/vrouwen is zij een voorbeeld en door zo achterlijk te doen is zij dat niet en spoort ze aan tot anorexia bij anderen omdat die denken ''Yolanthe doet dat dus is het wel goed, zo wil ik ook zijn''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 11:57

Caribbeanlover schreef:
Joan schreef:
Bacio schreef:Ben ik de enige die haar nu mooier vind dan eerst? Ik vond haar eerst maar gewoontjes en vind haar nu echt prachtig.

Ik snap dat écht niet. Hoe kan het mooi zijn als je hoofd even breed is als je middel? Ik vind het best wel erg dat dit door sommige vrouwen gezien wordt als 'slank'.
Idd en voor veel meiden/vrouwen is zij een voorbeeld en door zo achterlijk te doen is zij dat niet en spoort ze aan tot anorexia bij anderen omdat die denken ''Yolanthe doet dat dus is het wel goed, zo wil ik ook zijn''.
Nou, nou, zo kan 'ie wel weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Caribbeanlover za 18 mei 2013 - 11:59

Mermaid schreef:In die post van exo vind ik haar ook niet zo mooi, gekke verhoudingen. Haar hoofd lijkt veel te groot voor t kleine lijfje. Ik heb haar nooit bijzonder mooi gevonden, maar ergens vind ik haar wel iets heel liefs hebben.

Dat had Sylvie Meis toen een tijd ook en toen was ze niet meer ziek. Haar hoofd was was toen ook te groot vond ik. Y. vond ik hiervoor een mooi figuur hebben, een waarvoor ik zowat een moord zou doen. Sommigen zijn ook nooit tevreden! Ze geeft hiermee een slecht voorbeeld. Wil je slank worden.............doe het dieeet van niks eten oftewel anorexia..............ja heel goed hoor..
Wat heeft Y. gedaan eigenlijk dat ze zo is geworden?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Nyx za 18 mei 2013 - 12:03

Ik heb toevallig de aflevering van Shownieuws gezien, vanmiddag, omdat ik hier aan het meelezen was en verbaast was over de meningen, maar Yolanthe geeft absoluut geen afvaltips. Ze zegt alleen dat een komkommer met water eten helpt als je zit te wachten op het avondeten. Want komkommer bestaat bijna puur uit alleen water.

Op het forum kwam het over alsof ze tips gaf om een eetstoornis te krijgen. Dus daarom dat ik het heb gekeken. Maar nee, ze zegt dat een komkommer honger stilt, waar ik het mee eens ben, en meer niet.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Nyx za 18 mei 2013 - 12:12

Daarbij heb ik Anorexia gehad en Komkommer at ik niet, omdat het ook kcal bevat. Iemand met Anorexia eet niets.

Ik gruwel nu nog van het idee dat ik per uur dan een komkommer moet eten, want dat is toch wel, even uit het hoofd, 36 kcal per uur.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  mzcharlotte za 18 mei 2013 - 18:47

14 kcal per 100 gram, maar ik snap je punt. Ik vind het belachelijk dat er wordt gesuggereerd dat Yolanthe aanzet tot anorexia. Dan kunnen we net zo goed weer de discussie beginnen die een biechtje eerder had aangeslingerd; dat bepaalde topics in Beauty & Mode negatief effect kunnen hebben op bepaalde meiden die gevoelig zijn voor slankheidsidealen etc (er werd destijds ook anorexia/boulimia aangehaald).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 19:55

Nyx schreef:Daarbij heb ik Anorexia gehad en Komkommer at ik niet, omdat het ook kcal bevat. Iemand met Anorexia eet niets.

Ik gruwel nu nog van het idee dat ik per uur dan een komkommer moet eten, want dat is toch wel, even uit het hoofd, 36 kcal per uur.

Iemand kan ook anorectisch zijn en wel minimaal eten. Het is niet zo dat je alleen maar anorexia hebt als je helemaal niets meer eet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 4 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum