Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ziet dat eruit?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe ziet dat eruit? Empty Hoe ziet dat eruit?

Bericht  Jilke di 3 jul 2012 - 20:28

Misschien een hele emotionele rotvraag, maar toch vraag ik het me af.

Hoe ziet het eruit als je een miskraam krijgt als je 8 weken bent. Zie je dan echt al een ieniemienie kindje? Of wat zie je waardoor je zeker bent dat je een miskraam gehad hebt?

En wat doe je ermee? Zelf begraven ergens?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet dat eruit? Empty Re: Hoe ziet dat eruit?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 22:26

Dan is het een boontje dat net een beetje vorm krijgt. Ik zou het persoonlijk wel ergens begraven. Gogle anders maar eens op 8 weken zwanger

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet dat eruit? Empty Re: Hoe ziet dat eruit?

Bericht  Jasmine di 3 jul 2012 - 22:50

Dit hangt er vanaf met welke termijn het kindje gestopt is met groeien. Als je met 8 weken een miskraam krijgt, wil dat niet zeggen dat je kindje die termijn ook gehaald heeft.

Als je zeker wilt weten of het een miskraam is, zou ik contact opnemen met een verloskundige. Zij kan met een echo kijken of er nog wat in je baarmoeder zit en kan hetgeen je verloren bent bekijken en zeggen of het echt een vruchtje is.

Ik denk dat ik het zelf ook ergens zou begraven overigens.

Edit: vermoed je bij jezelf een miskraam?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet dat eruit? Empty Re: Hoe ziet dat eruit?

Bericht  Weegschaal di 3 jul 2012 - 22:59

Je verlies veel stolsels en bloed, het is echt niet te vergelijken met een gewone menstruatie. Je verliest uiteindelijk ook een vruchtzakje. Bij mij was het met de grootte van 6 weken ongeveer 3x5cm. Het is een compact iets, als je het in water legt kan je er een klein vruchtje in zien.

Ik wist zelf niet wat ik kon verwachten. Zag in elke stolsel een vruchtzakje. Maar toen ik het verloor en opving was het ook totaal niet wat ik verwachtte.

Als dit om jezelf gaat, veel sterkte Hoe ziet dat eruit? 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet dat eruit? Empty Re: Hoe ziet dat eruit?

Bericht  Flip Fluitketel di 3 jul 2012 - 23:34

Bij mij zijn er met 10+2 achtergekomen dat het hartje niet meer klopte en dat dit waarschiijnlijk rond de 9e week moet zijn gestopt. Ik heb uiteindelijk met 11+2 een MK gehad en het kindje was toen geheel intact. Dit wil zeggen je zag er echt alde vormen in van een echt mensje. En het gezicht/armen/benen e.d. waren al redelijk goed te zien. Als je echt een goed beeld wilt hebben zou ik eebs googlen. En als je denkt zelf eeb MK te hebben zou ik contact opnemen met de VK.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet dat eruit? Empty Re: Hoe ziet dat eruit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum