Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

+58
Rush
liesje
Lavendel
Poubelle
Alex
Pannetoet
PeperMunt
Arwyn
Niene
Sushi
Fortissimo
Punk'd
tienie31
Ibbeltje
Kowalski
SDL
June
Burgemeester Esmee
Mees
Sayuri
Gympie
SoGood
Sea of Trees
mzcharlotte
Bacio
Mermaid
Nyx
Bliss
Ilovethe90s
Filoria
SuperGrover
Siamsa
Japie
Zora
Sarah1985
Laurientje
Joan
Razz
Bazinga
Exogenesis
Bay
Toet
Carra
Reva
La Senza
Coco
Sugarfall
Sanne
ijsjemeisje
Lejow
Sam
loura
Muus
luisa
Paper Crown
Printje
Jasmine
Caribbeanlover
62 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 6 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 23:47

Als iemand van Yolanthe zegt wat een anorexiafiguur en jij hebt precies zo een figuur... Hoe zou jij dat vinden? En moet jij zeggen Bliss? Jij wordt van elke scheet onzeker?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 6 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Exogenesis za 18 mei 2013 - 23:58

Maar Zus, jouw figuur is toch niet net als dat van Yolanthe? Ik vind dat je er momenteel (oordelend op je foto's in het wat-heb-ik-aan-topic) erg mooi en 'gewoon' slank uitzien. Ook ik heb me vaak aangevallen gevoeld vanwege mijn gewicht, maar op een gegeven moment heb ik dat compleet van me afgezet. Dat zou jij ook moeten proberen, anders word je doodongelukkig. En om eerlijk te zijn vind ik je ook erg geprikkeld en ongelukkig overkomen. Dat vind ik erg naar, ik heb je altijd erg gewaardeerd en doe dat nog steeds.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 23:59

Zus schreef:Als iemand van Yolanthe zegt wat een anorexiafiguur en jij hebt precies zo een figuur... Hoe zou jij dat vinden? En moet jij zeggen Bliss? Jij wordt van elke scheet onzeker?

Jij hebt wel een klein hoofd, dat scheelt alweer Wink

Gast
Gast

Bericht  Siamsa zo 19 mei 2013 - 0:00

Zus schreef:Als iemand van Yolanthe zegt wat een anorexiafiguur en jij hebt precies zo een figuur... Hoe zou jij dat vinden? En moet jij zeggen Bliss? Jij wordt van elke scheet onzeker?

Ik vind jouw figuur absoluut niet hetzelfde als dat van Yolanthe, voor zover ik kan beoordelen aan de hand van de door jouw geplaatst foto's. Jij bent gewoon slank, niet dun (vind ik dan).

Laatst aangepast door Siamsa op zo 19 mei 2013 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Sayuri zo 19 mei 2013 - 0:04

Hmmm, ik vind Yolanthe nu mooier, eerlijk gezegd. Meer sophisticated dan vroeger, toen was ze sexier en meer de girl next door tegelijkertijd. Nu is ze minder sexy, maar veel eleganter, vind ik. Ik vind alleen dat ze haar haar donker moet houden (zoals in dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=A0pbx1cBcKA) , maar voor de rest: prachtige vrouw. Ik vind helemaal niet dat haar hoofd nu te groot lijkt.

Zus, je bent heel slank hoor afgaande van je recente foto's, maar je bent niet zo slank als Yolanthe. Dus ik begrijp de opmerkingen niet zo.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Caribbeanlover zo 19 mei 2013 - 0:44

Y. is niet slank, die is gewoon mager en het is niet bepaald gezond lijkt mij. Hoe kan je haar nou eleganter vinden met dat magere bekkie?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Mermaid zo 19 mei 2013 - 0:47

Caribbeanlover schreef:Y. is niet slank, die is gewoon mager en het is niet bepaald gezond lijkt mij. Hoe kan je haar nou eleganter vinden met dat magere bekkie?

Omdat smaken verschillen?
Ik snap wel wat ze bedoeld denk ik. Ik vind haar nu ook absoluut niet mooier, wel veel eleganter, heeft ook te maken met kleding en dergelijke.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 19 mei 2013 - 1:08

Ze kleedt zich toch hetzelfde. Ik heb geen foto's gezien van hoe Zus nu is, maar wel hoe ze altijd was en ik vind haar er prima uitzien toen.
Zus, waar kan ik je foto's vinden? Vind niet dat je af had moeten vallen, je was prima zo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Bliss zo 19 mei 2013 - 1:10

Zo, ga je lekker? Ten eerste gaat het hier niet over mij en ten tweede lijkt jouw figuur totaal niet op dat van Yolanthe, dus deze reactie slaat eigenlijk nergens op.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet zo 19 mei 2013 - 1:11

Je zeurt er wel erg over door zeg. Je beweert wel dat je er niks meer om geeft wat mensen over je zeggen maar ondertussen zie ik jou steeds weer dit soort discussies aangaan hier. Van wie krijgen jullie da commentaar eigenlijk? Ik krijg echt nooit commentaar op mijn figuur. Of ben ik daar niet slank genoeg voor?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mees zo 19 mei 2013 - 1:23

Ik ben ook (te?) dun en ben vroeger nog dunner geweest. Echt, het kan me niet schelen dat iemand zegt dat ik te dun ben. En ongezond? Echt niet..ik eet normaal, beweeg normaal, maar kom geen grammetje aan.
Voel me dus ook niet aangesproken, terwijl ik net zo'n figuur heb (ongeveer) als Yolanthe.

Oh en of het mooi is? Smaken verschillen..bij de een vind ik het mooi, bij de ander niet.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Fortissimo zo 19 mei 2013 - 1:31

Mees schreef:Ik ben ook (te?) dun en ben vroeger nog dunner geweest. Echt, het kan me niet schelen dat iemand zegt dat ik te dun ben. En ongezond? Echt niet..ik eet normaal, beweeg normaal, maar kom geen grammetje aan.
Voel me dus ook niet aangesproken, terwijl ik net zo'n figuur heb (ongeveer) als Yolanthe.

Oh en of het mooi is? Smaken verschillen..bij de een vind ik het mooi, bij de ander niet.

Volgens mij ligt het ook meer aan de onzekerheid van Zus, dat ze zich zo aangesproken voelt.

Yolanthe vind ik nu niet mooi, maar heb haar ook nooit echt onwijs knap gevonden. Mooie vrouw, maar niet meer dan dat. Wat ik wel jammer vind, dat het nu lijkt alsof ze nu niet meer zichzelf is, maar zich op laat slokken door het jetset leventje.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Bacio zo 19 mei 2013 - 1:36

Toet schreef:

Je zeurt er wel erg over door zeg. Je beweert wel dat je er niks meer om geeft wat mensen over je zeggen maar ondertussen zie ik jou steeds weer dit soort discussies aangaan hier. Van wie krijgen jullie da commentaar eigenlijk? Ik krijg echt nooit commentaar op mijn figuur. Of ben ik daar niet slank genoeg voor?
Waarschijnlijk ben je dan inderdaad niet slank genoeg. Ik krijg continue commentaar. Als ik bijv taart op kantoor weiger of een ijsje krijg ik daar meteen een opmerking over. Dan gaan andere collega's daar gelijk in mee.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  mzcharlotte zo 19 mei 2013 - 1:39

Volgens mij worden sommige meningen een beetje verkeerd begrepen. Het is niet dat per definitie slank/dun als lelijk of minder mooi wordt bestempeld, maar het gaat er hier vooral om dat "we" Yolanthe op twee manieren kennen en sommigen (waaronder ik) haar d'r figuur van vroeger mooier vinden staan. Maar ze is nu geen gedrocht ofzo en de dames met een soortgelijk figuur zullen het echt wel mooi kunnen dragen hoor. Uiteindelijk gaat het erom dat Yolanthe en andere dames zich lekker voelen met het figuur dat ze hebben en als dat zo is, is het alleen maar mooi.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  ijsjemeisje zo 19 mei 2013 - 1:44

Bacio schreef:
Toet schreef:

Waarschijnlijk ben je dan inderdaad niet slank genoeg. Ik krijg continue commentaar. Als ik bijv taart op kantoor weiger of een ijsje krijg ik daar meteen een opmerking over. Dan gaan andere collega's daar gelijk in mee.

Uhh volgens mij spelen ook andere factoren daar in mee. Dat ligt er ook aan wat voor collega's je hebt.
Ik was eerder ook mega dun. Heel vervelend en ook wat de omgeving voor reacties hebben.
Ze denken daar niet bij na. Bij mij was het geen keuze om dun te zijn ik kwam geen gram aan.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849

Bericht  Burgemeester Esmee zo 19 mei 2013 - 1:56

Dit is een topic over Yolanthe maar door bepaalde reacties voelen sommige forummers zich misschien in zekere mate aangesproken. Wellicht omdat ze zelf ook veel afgevallen zijn of ongeveer hetzelfde postuur hebben. Het is natuurlijk prima om het hier samen over te hebben maar dergelijke steken onder water naar medeforummers zijn hier niet op zijn plaats.

Burgemeester Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 379
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  June zo 19 mei 2013 - 2:00

Esmee, je overdrijft nogal.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Exogenesis zo 19 mei 2013 - 2:04

Vind ik niet. Er wordt normaal gereageerd op Zus, maar de reactie naar Bliss vind ik inderdaad ook niet nodig.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  June zo 19 mei 2013 - 2:11

Exogenesis schreef:Vind ik niet. Er wordt normaal gereageerd op Zus, maar de reactie naar Bliss vind ik inderdaad ook niet nodig.

Een van de zekerheden in het leven is ook wel dat jij het niet met mij eens bent. Bij groot drama moeten burgemeesters ingrijpen, maar dit is toch niet eens in de buurt van uit de hand lopen of respectloos gedrag.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Bacio zo 19 mei 2013 - 2:13

June schreef:
Exogenesis schreef:Vind ik niet. Er wordt normaal gereageerd op Zus, maar de reactie naar Bliss vind ik inderdaad ook niet nodig.

Een van de zekerheden in het leven is ook wel dat jij het niet met mij eens bent. Bij groot drama moeten burgemeesters ingrijpen, maar dit is toch niet eens in de buurt van uit de hand lopen of respectloos gedrag.
Eens met June. Vreselijk overdreven. Bliss gaf een sneer naar Zus en Zus gaf een sneer terug. Volgens mij zei Zus iets wat de waarheid is, dus lijkt me niet heel raar.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Zora zo 19 mei 2013 - 2:15

June schreef:

Uh nou vind ik toch wel. Moest echt even drie keer knipperen om me te beseffen dat het er toch echt stond. Niet wereldschokkend ofzo, maar verre van netjes. Zus doet een beetje gek in dit topic smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 2:18

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel het idee had dat er wat overdreven wordt en Zus op d'r nummer gezet wordt, terwijl er in dit topic nog wel gekkere dingen gezegd werden. Of nouja, misschien niet zozeer in dit topic, maar wel in andere topics, waar niets over gezegd wordt.

Gast
Gast

Bericht  Reva zo 19 mei 2013 - 2:19

Lennox schreef:Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel het idee had dat er wat overdreven wordt en Zus op d'r nummer gezet wordt, terwijl er in dit topic nog wel gekkere dingen gezegd werden. Of nouja, misschien niet zozeer in dit topic, maar wel in andere topics, waar niets over gezegd wordt.

Dit idd.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 2:20

Reva schreef:
Lennox schreef:Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel het idee had dat er wat overdreven wordt en Zus op d'r nummer gezet wordt, terwijl er in dit topic nog wel gekkere dingen gezegd werden. Of nouja, misschien niet zozeer in dit topic, maar wel in andere topics, waar niets over gezegd wordt.

Dit idd.
Ligt het aan mij, of deel wij de laatste tijd eng vaak een mening? :P

Gast
Gast

Bericht  Reva zo 19 mei 2013 - 2:21

Lennox schreef:
Reva schreef:

Dit idd.
Ligt het aan mij, of deel wij de laatste tijd eng vaak een mening? :P

Zullen we dat gewoon allebei ontkennen met oog op ons imago? laughcry lol!

Laatst aangepast door Reva op zo 19 mei 2013 - 2:22; in totaal 1 keer bewerkt

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: