Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

+58
Rush
liesje
Lavendel
Poubelle
Alex
Pannetoet
PeperMunt
Arwyn
Niene
Sushi
Fortissimo
Punk'd
tienie31
Ibbeltje
Kowalski
SDL
June
Burgemeester Esmee
Mees
Sayuri
Gympie
SoGood
Sea of Trees
mzcharlotte
Bacio
Mermaid
Nyx
Bliss
Ilovethe90s
Filoria
SuperGrover
Siamsa
Japie
Zora
Sarah1985
Laurientje
Joan
Razz
Bazinga
Exogenesis
Bay
Toet
Carra
Reva
La Senza
Coco
Sugarfall
Sanne
ijsjemeisje
Lejow
Sam
loura
Muus
luisa
Paper Crown
Printje
Jasmine
Caribbeanlover
62 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  June zo 19 mei 2013 - 2:22

@ Zora: Ik vind het niet per se netjes of dat niemand gek doet, maar echt niet het ingrijpen waard.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 2:32

Burgemeester Esmee schreef:
Zus schreef:Als iemand van Yolanthe zegt wat een anorexiafiguur en jij hebt precies zo een figuur... Hoe zou jij dat vinden? En moet jij zeggen Bliss? Jij wordt van elke scheet onzeker?
Dit is een topic over Yolanthe maar door bepaalde reacties voelen sommige forummers zich misschien in zekere mate aangesproken. Wellicht omdat ze zelf ook veel afgevallen zijn of ongeveer hetzelfde postuur hebben. Het is natuurlijk prima om het hier samen over te hebben maar dergelijke steken onder water naar medeforummers zijn hier niet op zijn plaats.

Steken onder water? Ik geef alleen maar aan dat ik het een pot verwijt de ketel reactie vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Exogenesis zo 19 mei 2013 - 2:32

June schreef:
Exogenesis schreef:Vind ik niet. Er wordt normaal gereageerd op Zus, maar de reactie naar Bliss vind ik inderdaad ook niet nodig.

Een van de zekerheden in het leven is ook wel dat jij het niet met mij eens bent. Bij groot drama moeten burgemeesters ingrijpen, maar dit is toch niet eens in de buurt van uit de hand lopen of respectloos gedrag.

Is dat zo? Dat is niet mijn insteek June. Ik heb niks tegen je ofzo. Voelt dat zo?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 2:33

Reva schreef:
Lennox schreef:
Reva schreef:
Lennox schreef:Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel het idee had dat er wat overdreven wordt en Zus op d'r nummer gezet wordt, terwijl er in dit topic nog wel gekkere dingen gezegd werden. Of nouja, misschien niet zozeer in dit topic, maar wel in andere topics, waar niets over gezegd wordt.

Dit idd.
Ligt het aan mij, of deel wij de laatste tijd eng vaak een mening? :P

Zullen we dat gewoon allebei ontkennen met oog op ons imago? laughcry lol!

Oké, dan heb ik dat gewoon verkeerd gezien. Jij en ik meningen delen, what was I thinking... Rolling Eyes angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  SDL zo 19 mei 2013 - 2:35

Ik vind Yolanthe eigenlijk heel mooi. Ze was niet dik en ze is inderdaad wat afgevallen maar ze loopt ook modeshows etc. en dan is het misschien gewoon beter om iets slanker te zijn dan gemiddeld slank. Ik vind haar wel dun maar dun betekent in mijn ogen niet meteen lelijk. Nee, als ze mij zouden vragen of ik zou kiezen voor mijn lijf of dat van haar, dan weet ik wel wat ik zou kiezen Wink.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Kowalski zo 19 mei 2013 - 3:17

Nyx schreef:Daarbij heb ik Anorexia gehad en Komkommer at ik niet, omdat het ook kcal bevat. Iemand met Anorexia eet niets.


Uhm? Als jij anorexia hebt gehad zou ik denken dat je wel beter zou weten...
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Exogenesis zo 19 mei 2013 - 3:44

Ik denk dat iedereen met anorexia wel weer iets anders doet. Maar het klinkt mij ook gek in de oren. Iemand met anorexia wil zijn vitale functies toch ook draaiende houden, zou je zeggen?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  luisa zo 19 mei 2013 - 4:33

Ik zie Y nu in life en cooking. Vind dat ze er echt prachtig uitziet eigenlijk. Dan dunne is gezicht valt reuze mee.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Ibbeltje zo 19 mei 2013 - 4:34

Yolanthe nu op rtl 4 ... ook over haar afvallen.

Ze is gaan sporten en gezonder eten omdat ze wat wilde afvallen voor fotoshoots, commercials, modellenwerk enzo.


Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 19 mei 2013 - 4:36; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  SDL zo 19 mei 2013 - 4:35

mét krullen Very Happy.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Ibbeltje zo 19 mei 2013 - 4:37

oow haha ik was niet snel genoeg :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Joan zo 19 mei 2013 - 4:38

Ik vind haar nu wel veel meer lijken op haar zusje die altijd een item heeft in L4Y.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Ibbeltje zo 19 mei 2013 - 4:39

Die armband die Irene nu krijgt had Patty laatst ook gekregen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Bazinga zo 19 mei 2013 - 4:42

't 'Magere' valt nu mee, maar had ze altijd al zo'n reusachtig bovengebit?

(En voor alle meiden die vinden dat ze een groot gebit hebben, don't worry, 't is niet per definitie lelijk, sommige dragen 't heel goed!)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Ibbeltje zo 19 mei 2013 - 4:42

Had ze wel al volgens mij maar heb het idee dat t nu wel meer opvalt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Joan zo 19 mei 2013 - 4:43

Bazinga schreef:'t 'Magere' valt nu mee, maar had ze altijd al zo'n reusachtig bovengebit?

(En voor alle meiden die vinden dat ze een groot gebit hebben, don't worry, 't is niet per definitie lelijk, sommige dragen 't heel goed!)

Ze heeft nu minder vet op haar snoetje, dus ik denk dat het daardoor komt.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  SuperGrover zo 19 mei 2013 - 5:09

Kowalski schreef:
Nyx schreef:Daarbij heb ik Anorexia gehad en Komkommer at ik niet, omdat het ook kcal bevat. Iemand met Anorexia eet niets.


Uhm? Als jij anorexia hebt gehad zou ik denken dat je wel beter zou weten...
Nou inderdaad. Hoe lang heb jij anders anorexia gehad? Maximaal een paar weken, daarna ben je dood of gedwongen opgenomen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Zora zo 19 mei 2013 - 5:14

June schreef:@ Zora: Ik vind het niet per se netjes of dat niemand gek doet, maar echt niet het ingrijpen waard.

Hmm er wordt wel wat snel op de vingers getikt ja, maar is dat ook verkeerd? Misschien wel eigenlijk... Live and let live enzo laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Exogenesis zo 19 mei 2013 - 5:19

Bazinga schreef:'t 'Magere' valt nu mee, maar had ze altijd al zo'n reusachtig bovengebit?

(En voor alle meiden die vinden dat ze een groot gebit hebben, don't worry, 't is niet per definitie lelijk, sommige dragen 't heel goed!)

Laughing Laughing Laughing

Ik zie nu Anky van Grunsven voor me trouwens Laughing
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Bliss zo 19 mei 2013 - 5:22

Zus schreef:
Burgemeester Esmee schreef:
Zus schreef:Als iemand van Yolanthe zegt wat een anorexiafiguur en jij hebt precies zo een figuur... Hoe zou jij dat vinden? En moet jij zeggen Bliss? Jij wordt van elke scheet onzeker?
Dit is een topic over Yolanthe maar door bepaalde reacties voelen sommige forummers zich misschien in zekere mate aangesproken. Wellicht omdat ze zelf ook veel afgevallen zijn of ongeveer hetzelfde postuur hebben. Het is natuurlijk prima om het hier samen over te hebben maar dergelijke steken onder water naar medeforummers zijn hier niet op zijn plaats.

Steken onder water? Ik geef alleen maar aan dat ik het een pot verwijt de ketel reactie vind.

Hoezo, de pot verwijt de ketel? Ik zei alleen dat ik vind dat je verbitterd overkomt en dat je veel opmerkingen over iemands figuur op jezelf betrekt. Is dat een sneer? Dacht het niet. Jammer dat je het dus nodig acht over mijn onzekerheid te beginnen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 5:53

Bliss schreef:
Zus schreef:
Burgemeester Esmee schreef:
Zus schreef:Als iemand van Yolanthe zegt wat een anorexiafiguur en jij hebt precies zo een figuur... Hoe zou jij dat vinden? En moet jij zeggen Bliss? Jij wordt van elke scheet onzeker?
Dit is een topic over Yolanthe maar door bepaalde reacties voelen sommige forummers zich misschien in zekere mate aangesproken. Wellicht omdat ze zelf ook veel afgevallen zijn of ongeveer hetzelfde postuur hebben. Het is natuurlijk prima om het hier samen over te hebben maar dergelijke steken onder water naar medeforummers zijn hier niet op zijn plaats.

Steken onder water? Ik geef alleen maar aan dat ik het een pot verwijt de ketel reactie vind.

Hoezo, de pot verwijt de ketel? Ik zei alleen dat ik vind dat je verbitterd overkomt en dat je veel opmerkingen over iemands figuur op jezelf betrekt. Is dat een sneer? Dacht het niet. Jammer dat je het dus nodig acht over mijn onzekerheid te beginnen.

Mag je jammer vinden. Ik vond jouw sneer ook niet noodzakelijk (maak je niet dik). En dat ik het op mijn eigen figuur zou betrekken zou toch onzekerheid impliceren naar mijn idee. Ik ben niet onzeker, ik word gewoon kribbig van dat geouwehoer over andersmans figuur. Wellicht heb ik het zelf gewoon te vaak gehoord; schep nog een keer op je kunt wel wat hebben, je bent wel dun, je bent wel mager, je wordt nu wel te dun hoor, jeetje je krijgt wel een dikke reet, zo je mag wel eens wat minder gaan eten, etc etc. Het is werkelijk nooit goed. En weet je; ik ben helemaal niet onzeker, niet meer. Ik begrijp gewoon niet waarom het nodig is een ander zo op haar figuur te wijzen of dat uitgebreid te bespreken. Natuurlijk gaat het over een BN'er en niet over mij. Maar waarom doen mensen dat toch? Dat constant focussen op een ander, of ze te dik, te dun, een te grote mond etc heeft? Is dat echt nodig? Of scheppen we daarmee met zijn allen een ideaalplaatje waaraan je maar moet voldoen? Niet te dik, niet te dun en vooral niet te opvallend. Want doe maar normaal, dan doe je gek genoeg in dit landje. Dit is iets dat ik me de laatste tijd oprecht afvraag. Of mensen als Yolanthe, of de media het zogenaamde ideaalbeeld bepalen of dat we daar gewoon zelf schuldig aan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Bliss zo 19 mei 2013 - 6:04

'Maak je niet dik' betekent niks anders dan 'wind je niet op' of iets in die trant en ik vond het in deze context een leuke woordkeuze Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 394967 Zie niet helemaal hoe dat als sneer opgevat kan worden.

Maar goed, verder houden we er met z'n allen denk ik nogal van om commentaar te leveren op wat dan ook en publieke figuren zijn daar natuurlijk uitermate geschikt voor, want die staan nou eenmaal veel in de spotlights. Ik zie daar niet zo veel kwaad in eerlijk gezegd, ieder geeft z'n mening en deze figuren zal het een zorg zijn wat wij van ze vinden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Ilovethe90s zo 19 mei 2013 - 6:11

Zus schreef:
ik word gewoon kribbig van dat geouwehoer over andersmans figuur. Wellicht heb ik het zelf gewoon te vaak gehoord; schep nog een keer op je kunt wel wat hebben, je bent wel dun, je bent wel mager, je wordt nu wel te dun hoor, jeetje je krijgt wel een dikke reet, zo je mag wel eens wat minder gaan eten, etc etc. Het is werkelijk nooit goed. En weet je; ik ben helemaal niet onzeker, niet meer. Ik begrijp gewoon niet waarom het nodig is een ander zo op haar figuur te wijzen of dat uitgebreid te bespreken. Natuurlijk gaat het over een BN'er en niet over mij. Maar waarom doen mensen dat toch? Dat constant focussen op een ander, of ze te dik, te dun, een te grote mond etc heeft? Is dat echt nodig? Of scheppen we daarmee met zijn allen een ideaalplaatje waaraan je maar moet voldoen? Niet te dik, niet te dun en vooral niet te opvallend. Want doe maar normaal, dan doe je gek genoeg in dit landje. Dit is iets dat ik me de laatste tijd oprecht afvraag. Of mensen als Yolanthe, of de media het zogenaamde ideaalbeeld bepalen of dat we daar gewoon zelf schuldig aan zijn.

Je hebt wel een punt, het valt mij ook op maar misschien is het altijd wel zo geweest en ga ik het merken nu ik ouder wordt. Mijn moeder had bijvoorbeeld altijd al commentaar dus daar let ik al jaren niet meer op. Het begint me nu op te vallen dat anderen ook zo met het gewicht of het figuur van een ander bezig zijn (en zich daar bewust of onbewust mee vergelijken). Een vriendin van me vroeg of ik misschien iets moest vertellen. Huh? dacht ik op dat moment nog en antwoordde gewoon nee. Ik weet zelf ook wel dat ik het afgelopen jaar heel erg aangekomen ben, maar gisteren zag ik een foto die op het feestje (waar die vriendin het vroeg)gemaakt is en dan zie ik zelf ook wel dat ik dikker ben. Maar moet daar dan meteen een opmerking over gemaakt worden? En gesuggereert worden dat ik zwanger zou zijn.
Nou wilde ik er zelf ook echt wat aan gaan doen, vanaf deze week namelijk maar ik heb daar geen commentaar van een ander bij nodig.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 7:04

Ik vind dat ook erg vervelend. Mensen gaan ook altijd vreemde redenen verzinnen waarom ik slank ben. Dan zeggen ze dat ik geluk heb, omdat ik vast een snelle stofwisseling heb (?) Gaat echt allemaal nergens over en het is voor mij alleen maar een teken van een doorgeslagen obsessie met eten/diëten. Blijkbaar hebben ze iemand nodig om hun frustratie op te projecteren.

Ik ga gewoon lekker door met 4x in de week sporten en gezond eten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  tienie31 zo 19 mei 2013 - 8:00

Ze had volgens mij iets met haar tandvlees gedaan. Omhoog gehaald ofzoiets daardoor heeft ze nu meer "gebit"

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Woonplaats : waterpoortstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 7 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum