Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.
+58
Rush
liesje
Lavendel
Poubelle
Alex
Pannetoet
PeperMunt
Arwyn
Niene
Sushi
Fortissimo
Punk'd
tienie31
Ibbeltje
Kowalski
SDL
June
Burgemeester Esmee
Mees
Sayuri
Gympie
SoGood
Sea of Trees
mzcharlotte
Bacio
Mermaid
Nyx
Bliss
Ilovethe90s
Filoria
SuperGrover
Siamsa
Japie
Zora
Sarah1985
Laurientje
Joan
Razz
Bazinga
Exogenesis
Bay
Toet
Carra
Reva
La Senza
Coco
Sugarfall
Sanne
ijsjemeisje
Lejow
Sam
loura
Muus
luisa
Paper Crown
Printje
Jasmine
Caribbeanlover
62 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.
OMG wat een gezeik. Idd CBL; het is nooit goed. Mss wel omdat mensen altijd wat te zeiken hebben over anderen. Gek he dat er zoveel vrouwen onzeker rondlopen? Dan ben je te dun, dan te dik en oh wee als je dunner wilt zijn dan wat een ander al goed genoeg vindt... Hoe durf je... Mss had ze eerst de Tweede Kamer om toestemming moeten vragen.
Gast- Gast
Wat reageer jij fel sinds je terug bent, Zus.Zus schreef:OMG wat een gezeik. Idd CBL; het is nooit goed. Mss wel omdat mensen altijd wat te zeiken hebben over anderen. Gek he dat er zoveel vrouwen onzeker rondlopen? Dan ben je te dun, dan te dik en oh wee als je dunner wilt zijn dan wat een ander al goed genoeg vindt... Hoe durf je... Mss had ze eerst de Tweede Kamer om toestemming moeten vragen.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Dat valt mij inderdaad ook op. Alsof je terug bent maar verder wel klaar bent met het forum. Het lieve wat ik je altijd vond hebben, mis ik bij je, en dat vind ik echt jammer.Sea of Trees schreef:Wat reageer jij fel sinds je terug bent, Zus.Zus schreef:OMG wat een gezeik. Idd CBL; het is nooit goed. Mss wel omdat mensen altijd wat te zeiken hebben over anderen. Gek he dat er zoveel vrouwen onzeker rondlopen? Dan ben je te dun, dan te dik en oh wee als je dunner wilt zijn dan wat een ander al goed genoeg vindt... Hoe durf je... Mss had ze eerst de Tweede Kamer om toestemming moeten vragen.
Gast- Gast
Mij ook Zus, hoop dat alles verder oke met je is.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik lees af en toe wel wat tussen de regels door, maar dit hoop ik ook idd, Zus.SoGood schreef:Mij ook Zus, hoop dat alles verder oke met je is.
Gast- Gast
Komt wellicht omdat ik ook constant het verwijt krijg te mager te zijn.
Gast- Gast
Dat dacht ik al. Maar het valt me in meerdere topics op, niet alleen deze...
Gast- Gast
Je hoeft je niet in te houden, maar je komt wel echt chagrijniger over dan voorheen. Dat vind ik jammer.
Sea of Trees- Kletskop
Dat bedoel ik ook, van mij hoef je je niet in te houden, maar ik zie gewoon een hele andere Zus dan je altijd was, en dat vind ik wel jammer. De vorige Zus vond ik leuk, aan deze moet ik heel erg wennen. Net of er heel iemand anders onder jouw naam hier is gekomen. En daarom vraag ik me inderdaad ook wel eens af hoe het nu met je gaat.Sea of Trees schreef:Je hoeft je niet in te houden, maar je komt wel echt chagrijniger over dan voorheen. Dat vind ik jammer.
Gast- Gast
Voor zover ik me kan herinneren is de vorige Zus hier compleet uitgekotst, ze bestaat niet meer. Dus ja, dat ik veranderd ben lijkt me vrij logisch.
Gast- Gast
Dan ben ik toch benieuwd waarom je terugkomt op een plek waar je voor jouw gevoel uitgekotst bent.
Ik begrijp je wel hoor. Maar toch zag ik ook een hoop blije reacties toen je weer begon met reageren. Zeker nadat jullie je verhaal hadden gedaan, toen zag ik ook een hoop begrip.
Ik begrijp je wel hoor. Maar toch zag ik ook een hoop blije reacties toen je weer begon met reageren. Zeker nadat jullie je verhaal hadden gedaan, toen zag ik ook een hoop begrip.
Laatst aangepast door Lennox op za 18 mei 2013 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vraag me dan af waarom je terug gekomen bent en of je het hier nog wel leuk vindt? Oprechte vraag, ik wil je niet aanvallen of wat dan ook. Je hebt er niets aan om snibbige reacties te plaatsen omdat jij je wellicht niet op je plek voelt. Ik vind het echt leuk dat je weer terug bent hoor, maar die bozige reacties hoeven van mij niet zo.Zus schreef:Voor zover ik me kan herinneren is de vorige Zus hier compleet uitgekotst, ze bestaat niet meer. Dus ja, dat ik veranderd ben lijkt me vrij logisch.
Sea of Trees- Kletskop
Hoef je ook niet te begrijpen. Ik heb zo mijn redenen. Blije reacties ja, ik heb toen ook aangegeven hoe het met me ging. Vandaag is iedereen blij, morgen word je uitgekotst. Ik mis nog altijd excuses van bepaalde mensen, het heeft me ontzettend teleurgesteld. Verder hoef ik er niks over kwijt, dit topic gaat tenslotte niet over mij, al had dat best gekund aangezien ik ook te dun ben blijkbaar.
Gast- Gast
Er wordt hier nergens gezegd dat Y. het over afvaltips had.Nyx schreef:Ik heb toevallig de aflevering van Shownieuws gezien, vanmiddag, omdat ik hier aan het meelezen was en verbaast was over de meningen, maar Yolanthe geeft absoluut geen afvaltips. Ze zegt alleen dat een komkommer met water eten helpt als je zit te wachten op het avondeten. Want komkommer bestaat bijna puur uit alleen water.
Op het forum kwam het over alsof ze tips gaf om een eetstoornis te krijgen. Dus daarom dat ik het heb gekeken. Maar nee, ze zegt dat een komkommer honger stilt, waar ik het mee eens ben, en meer niet.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Vervelend om te horen, Zus. Ik hoop echt dat je hier weer met plezier kan forummen.
Sea of Trees- Kletskop
Nou dan ben ik blijkbaar ook een anorexia patient. Ik heb ook een figuur a la Yolanthe, alleen heb ik een smaller hoofd. Ik ben altijd slank geweest en ik vind dat ook mooi. Misschien kunnen we samen een clubje beginnen Zus?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Zus schreef:OMG wat een gezeik. Idd CBL; het is nooit goed. Mss wel omdat mensen altijd wat te zeiken hebben over anderen. Gek he dat er zoveel vrouwen onzeker rondlopen? Dan ben je te dun, dan te dik en oh wee als je dunner wilt zijn dan wat een ander al goed genoeg vindt... Hoe durf je... Mss had ze eerst de Tweede Kamer om toestemming moeten vragen.
Maar het is toch ook logisch dat je in de positie van bekende nedederlander bekeken wordt en dat er zowel positieve als negatieve kritiek op je af komt?
Gast- Gast
Rot dat je je zo voelt Zus. En troost je, ik vind je niet dun.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik word door het grootste deel van de mensen als slank gezien, alleen mensen die zelf te dik zijn maken nog wel eens een opmerking over 'mager', heel bijzonder.
En wat een gedoe nu weer rondom Zus, laat haar lekker posten op de manier die ze zelf verkiest.
En wat een gedoe nu weer rondom Zus, laat haar lekker posten op de manier die ze zelf verkiest.
Gast- Gast
Kim, echt, jij mag op alles commentaar hebben hier en ik mag niks tegen Zus zeggen over haar manier van posten? Dat noem ik bijzonder.
Sea of Trees- Kletskop
Zus, ik vind het ook jammer dat je nogal verbitterd overkomt de laatste tijd en daarnaast dat je elke opmerking over iemands figuur (in dit geval dus dat van Yolanthe) op jezelf betrekt. We hebben het hier toch niet over jou? Als BN'er krijg je nou eenmaal commentaar en dat zal Y. een worst wezen lijkt me, dus maak je niet dik
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nyx schreef:Daarbij heb ik Anorexia gehad en Komkommer at ik niet, omdat het ook kcal bevat. Iemand met Anorexia eet niets.
Ik gruwel nu nog van het idee dat ik per uur dan een komkommer moet eten, want dat is toch wel, even uit het hoofd, 36 kcal per uur.
Wat een rare beschrijving van wat anorexia is. Niet iedereen die anorexia heeft, eet helemaal niks meer. Ik heb een tijdje op zo'n pro-annasite meegelezen (om me te verdiepen in het onderwerp, omdat ik iemand ken met anorexia) en die meiden leven juist op komkommer.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet dat eruit?
» Hoe ziet dat eruit?
» Hoe ziet een weekend eruit bij jou?
» Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
» hoe ziet berg eruit bij baby's
» Hoe ziet dat eruit?