Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

+58
Rush
liesje
Lavendel
Poubelle
Alex
Pannetoet
PeperMunt
Arwyn
Niene
Sushi
Fortissimo
Punk'd
tienie31
Ibbeltje
Kowalski
SDL
June
Burgemeester Esmee
Mees
Sayuri
Gympie
SoGood
Sea of Trees
mzcharlotte
Bacio
Mermaid
Nyx
Bliss
Ilovethe90s
Filoria
SuperGrover
Siamsa
Japie
Zora
Sarah1985
Laurientje
Joan
Razz
Bazinga
Exogenesis
Bay
Toet
Carra
Reva
La Senza
Coco
Sugarfall
Sanne
ijsjemeisje
Lejow
Sam
loura
Muus
luisa
Paper Crown
Printje
Jasmine
Caribbeanlover
62 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Fortissimo zo 19 mei 2013 - 8:01

KimRosenberg85 schreef:Ik vind dat ook erg vervelend. Mensen gaan ook altijd vreemde redenen verzinnen waarom ik slank ben. Dan zeggen ze dat ik geluk heb, omdat ik vast een snelle stofwisseling heb (?) Gaat echt allemaal nergens over en het is voor mij alleen maar een teken van een doorgeslagen obsessie met eten/diëten. Blijkbaar hebben ze iemand nodig om hun frustratie op te projecteren.

Ik ga gewoon lekker door met 4x in de week sporten en gezond eten Very Happy
Joh, anders ga je even voor andere mensen dingen invullen. Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Toet zo 19 mei 2013 - 11:57

Fortissimo schreef:
KimRosenberg85 schreef:Ik vind dat ook erg vervelend. Mensen gaan ook altijd vreemde redenen verzinnen waarom ik slank ben. Dan zeggen ze dat ik geluk heb, omdat ik vast een snelle stofwisseling heb (?) Gaat echt allemaal nergens over en het is voor mij alleen maar een teken van een doorgeslagen obsessie met eten/diëten. Blijkbaar hebben ze iemand nodig om hun frustratie op te projecteren.

Joh, anders ga je even voor andere mensen dingen invullen. Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 394967

Welke verklaring zou jij ervoor hebben dan?

Ik vind het allemaal maar vervelend en raar, gelukkig heb ik zelf niet zo veel last van zulke mensen in mijn omgeving. Ja, ik hoor ook regelmatig: ''Ach, pak nog een stuk, je kun het hebben'' of dat ik een snelle stofwisseling zou hebben (ik eet heel veel) maar ik trek me daar eigenlijk niks van aan.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Punk'd zo 19 mei 2013 - 22:11

Stom gezeur. Ze werkt ervoor, wil er zo uitzien en dat is haar goed recht.

Verder snap ik niet dat mensen zich geleuter over hun gewicht zo aantrekken. Ik hoor ook wel eens 'Oh je hebt echt een dunne buik'. Dan zeg ik gewoon terug. Ja ik ben er blij mee, vind het mooi en ik werk er voor. En dan is het gesprek gewoon afgelopen Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 561177 of het gaat over op een ander onderwerp.

haha ineens moest ik denken aan iets wat laatst aan mij gevraagd werd. 'Waarom doe je lijnzaad in je yoghurt? Vind je dat lekker? Dan kun je toch beter hagelslag in je yoghurt doen'. Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 394967 Toen heb ik gewoon gezegt dat ik het eet omdat het gezond is en als ik wat lekker wil ik wel een zak chips koop. Echt ik kreeg blikken alsof ik niet goed bij mij hoofd was, dat ik dingen at terwijl ik ze niet heel lekker vond. Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 1270000679

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Fortissimo ma 20 mei 2013 - 6:06

Toet schreef:
Fortissimo schreef:

Ik vind het allemaal maar vervelend en raar, gelukkig heb ik zelf niet zo veel last van zulke mensen in mijn omgeving. Ja, ik hoor ook regelmatig: ''Ach, pak nog een stuk, je kun het hebben'' of dat ik een snelle stofwisseling zou hebben (ik eet heel veel) maar ik trek me daar eigenlijk niks van aan.

Ben je serieus? Je denkt dat elke vette trol die zoiets over je zegt, dit zegt uit frustratie? Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 394967 Ach, ik ga de discussie niet eens met je aan.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 6:10

Ik heb in het verleden ook wel eens tegen mijn slanke collega's met een glimlach gezegd: ach, die taart/traktatie, jij kan het hebben. Zonder bijbedoelingen verder, en er zaten al zéker geen frustraties achter.

Maargoed, mede door topics als deze hier durf ik dat al niet eens meer te zeggen. Hoewel ik het idee heb dat hier meer meiden zitten die zich persoonlijk aangevallen voelen dan ik zelf face to face tegenkom. Mijn collega's zeggen hooguit: 'Ja, ik kan het inderdaad hebben, maar toch doe ik het niet, dank je'.

Gast
Gast

Bericht  Sushi ma 20 mei 2013 - 6:17

tienie31 schreef:Ze had volgens mij iets met haar tandvlees gedaan. Omhoog gehaald ofzoiets daardoor heeft ze nu meer "gebit"
Oh brr echt? Klinkt griezelig. Wist niet dat dat kon!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 6:23

Weet je Lennox, het gaat denk ik om de hoeveelheid waarin je dit soort opmerkingen krijgt. Ik had vroeger serieus vreemden die me aanspraken met de vraag of ik anorexia had. Mensen in de winkel als ik kleding aan het passen was met opmerkingen als 'jij bent wel dun he?'. Ik kreeg dat soort opmerkingen zo vaak, dat wil je niet weten. En dus niet eens alleen van bekenden. Wellicht ter illustratie, vroeger was ik zo dun:

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 5F647D4E-C36A-4F4A-9808-8D5599E3243A-14829-00000486EE8CF8ED_zpsaa52c595

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 2B6F8990-82C1-4F92-A904-A11B0F7432F9-14829-00000485EA0866E3_zps296f3618

En ja, ik was dun; te dun. Maar wat moet ik met die constante opmerkingen en vragen van iedereen? Daar word ik niet dikker van ofzo en al helemaal niet gezelliger of zekerder. Zeker toen ik nog zo jong was, werd ik echt onzeker van dat constante gefocus op mijn lijf. Ik durfde niet eens meer bij mensen te gaan eten. Niet omdat ik slecht at of niks at maar omdat mensen de neiging hadden me vol te gaan proppen omdat ik zo dun was. Om me aan te staren om te kijken of ik wel genoeg had. En oh wee als ik toevallig net na het eten naar de wc zou gaan. Het hield mij ook zo bezig en dat terwijl ik niet eens ziek was, ik was gewoon zo gebouwd.

Toen werd ik dikker en kreeg ik weer commentaar... Holymoly, begrijp je dat ik dacht; krijg de schijt! Nu ben ik jaren later weer heel wat overtollige kilo's kwijt en krijg ik wéér commentaar. Mensen zeggen ten eerste dat ik te mager ben geworden (niet iedereen nee, maar ik heb de opmerkingen gekregen) en ten tweede dat ik helemaal niet dik was. Pffff...

Ik heb een spiegel. In die spiegel zie ik prima hoe ik eruit zie en of ik me daar bij neerleg is aan mij. Of ik een extra gebakje neem is aan mij. Of ik meer af wil vallen of aan wil komen is aan mij. En nee hoor Lennox, ik zal ook niet anders reageren dan hoe je collega's reageren op je opmerking 'jij kunt het hebben'. Waarschijnlijk merk je niet eens dat het me irriteert. Maar dat doet het wel. Ik heb alleen geleerd dat het geen zin heeft dat nog aan te geven. Mensen zullen altijd wat te zeiken hebben over je uiterlijk. Ik geloof niet dat dat ooit veranderd.

Overigens is dit niet specifiek naar jou toe bedoelt hoor maar wellicht begrijp je dan wel dat het echt niet zit in een eenmalige opmerking 'neem nog een snoepje, jij kunt het hebben'. Het zit hem in die constante focus op mijn uiterlijk, voor de afgelopen 25 jaar...

Gast
Gast

Bericht  Niene ma 20 mei 2013 - 6:41

Ik snap het wel... Tegenwoordig is iedereen zo gefocust op gewicht etc. Het is eigenlijk nooit goed genoeg,ben je te dik krijg je commentaar ben je te dun krijg je net zo goed commentaar.
En ik snap zus wel..
Krijg zelf ook bijna elke dag te horen of het wel goed gaat of de vraag of ik anorexia heb 'och je bent zo wit'... Meestal antwoord ik met ' nee ik heb geen anorexia,maar ben wel ziek waardoor ik veel gewicht ben kwijtgeraakt en nog steeds doe'

Ik ben dus zo'n type wat taart en koek etc af slaat omdat ik weet dat ik er 'ziek' van word en dan met gigantische pijn zit. Maar nee,ik drink niet voor de lol nutridrink om bij te komen,en slik elke dag een handvol pillen om te functioneren.
Ik word er soms wel kribbig van hoor,laat mensen toch in hun waarde en leef je eigen leven en vooral,denk na voor je wat zegt!
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Arwyn ma 20 mei 2013 - 6:51

Ik vind dat zo vreemd hè. Wat hebben anderen zomaar midden op straat met jouw lichaam te maken? Als het nou vrienden zijn die bezorgd om je zijn, vind ik wel dat ze dat mogen uiten, maar wildvreemden midden op straat.. Weird..

Bij BN'ers vind ik dat op de een of andere manier toch anders. Die zoeken de aandacht soms ook wel op en dan kun je ook verwachten dat mensen over je oordelen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SuperGrover ma 20 mei 2013 - 6:54

Ik vraag me af of ik een gigantisch zeikvrije omgeving heb of gewoon een slecht geheugen. Ik heb het zelden meegemaakt dat mensen nare opmerkingen maakten over mijn gewicht of mijn eten. Als ik er zo over na denk, heb ik juist buitengewoon weinig opmerkingen daarover gehad.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Toet ma 20 mei 2013 - 7:07

Fortissimo schreef:
Toet schreef:
Fortissimo schreef:

Ben je serieus? Je denkt dat elke vette trol die zoiets over je zegt, dit zegt uit frustratie? Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 394967 Ach, ik ga de discussie niet eens met je aan.

Huh, dat zeg ik toch helemaal niet? Wat doe je raar zeg. Ik vraag gewoon welke verklaring jij er dan voor zou hebben.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lejow ma 20 mei 2013 - 7:22

SuperGrover schreef:Ik vraag me af of ik een gigantisch zeikvrije omgeving heb of gewoon een slecht geheugen. Ik heb het zelden meegemaakt dat mensen nare opmerkingen maakten over mijn gewicht of mijn eten. Als ik er zo over na denk, heb ik juist buitengewoon weinig opmerkingen daarover gehad.

Jep, hier net zo.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PeperMunt ma 20 mei 2013 - 7:34

Ik heb net life 4 you terug gekeken en ik vind Yolanthe er juist goed uit zien. Ze is inderdaad afgevallen maar ze ziet er niet slecht uit. En ze straalt niet uit dat ze ongelukkig is ofzo. Ik vind het nog steeds een mooie vrouw.
PeperMunt
PeperMunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Pannetoet ma 20 mei 2013 - 7:47

Ik vond haar altijd een hele mooie, sexy vrouw maar ze is in mijn ogen nu té dun.. erg jammer! Maar dat zien we ook bij Sylvie (vd Vaart/Meijs)..vroeger een mooie, volle dame en tegenwoordig is daar weinig van over..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Alex ma 20 mei 2013 - 7:51

Pannetoet schreef:Ik vond haar altijd een hele mooie, sexy vrouw maar ze is in mijn ogen nu té dun.. erg jammer! Maar dat zien we ook bij Sylvie (vd Vaart/Meijs)..vroeger een mooie, volle dame en tegenwoordig is daar weinig van over..

In de reclame van de Hunkemoller vind ik Sylvie anders prachtig. Ik zou zo met haar ruilen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Poubelle ma 20 mei 2013 - 7:54

Pannetoet schreef:Ik vond haar altijd een hele mooie, sexy vrouw maar ze is in mijn ogen nu té dun.. erg jammer! Maar dat zien we ook bij Sylvie (vd Vaart/Meijs)..vroeger een mooie, volle dame en tegenwoordig is daar weinig van over..

Ik vind niet dat Sylvie en Yolanthe ooit vol zijn geweest. Voller dan nu ja, maar ik zou ze geen volle vrouwen genoemd hebben.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:02

tienie31 schreef:Ze had volgens mij iets met haar tandvlees gedaan. Omhoog gehaald ofzoiets daardoor heeft ze nu meer "gebit"
Ja dat zal wel, want eerst hd ze nogal 'last' van veel tandvlees. En haar haargrens heeft ze ook wat aan gedaan want die eindigde bijna midden op haar voorhoofd.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet ma 20 mei 2013 - 8:04

Ik bedoel ook niet vol als in aan de dikke kant.. maar gewoon voller dan nu..

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 Album_large_311296
Dit was bij TMF destijds..hier vind ik haar echt zoveel mooier dan nu!

En Yolanthe in haar ONM tijd..precies zelfde verhaal als bij Sylvie..maar dat is slechts mijn mening :P

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 1151505678_popup_Yolanthe-groot2006
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Arwyn ma 20 mei 2013 - 8:08

Sylvie is echt veranderd zeg! Snel eroverheen scrollend herkende ik haar niet eens.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SDL ma 20 mei 2013 - 8:12

Ik vind de slankere Sylvie mooier dan de volle versie.
Dit soort afbeeldingen motiveren me wel om die paar kilootjes er af te krijgen Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 8 561177.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:15

Sylvie heeft nu een meer volwassen en meer glamour-uitstraling en zij is één van de weinige vrouwen bij wie ik dat mooi vind. Maar dat staat los van haar figuur verder.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:40

Je wordt ook gewoon ouder hè, beroemdheden net zo goed als ieder ander. Je krijg een kind, je trouwt, je krijgt kanker, je hebt meer verantwoordelijkheden, dit alles tekent je als mens, maar ook je uiterlijk kan anders worden. Je bent non-stop met je kind bezig, probeert je eigen carriere in stand te houden, je wilt een leuke dochter zijn, een goede vriendin, een goede, leuke en sexy partner voor je man, die zelf ook een mega-druk leven heeft, waar je je deels aan moet aanpassen en dan sta je ook nog constant in de schijnwerpers. Logisch dat je wat minder blozend, minder jong, en minder herterig oogt.

Hou toch eens op met andere vrouwen op hun uiterlijk te beoordelen. Als het niet levensgevaarlijk is: zoals bij ernstig overgewicht, of ernstig ondergewicht, dan maak ik me nergens druk over.

Gast
Gast

Bericht  Nyx ma 20 mei 2013 - 8:49

Hoe lang geleden is dat, die foto van Silvie? Want ik geloof niet dat ik haar ooit zo heb gezien.

Over de eetstoornis en wat ik schreef over de komkommer; Ik at het niet als extra en zeker niet om het uur. Dat bedoelde ik er eigenlijk meer mee. Ik moest van mijn ouders drie keer per dag verplicht mee eten en dan was een tussendoortje voor mij niet aan de orde. Maar dat stond er niet, dus nogal een domme opmerking als ik hem nu zo lees.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Lavendel ma 20 mei 2013 - 9:01

Ik vind Sylvie slanker mooier eigenlijk. Op die vollere foto is ze zo gewoontjes. En yolanthe vind ik niet schrikbarend dun, ik vind haar best mooi zo. Veel showbizz vrouwen zijn zo slank dus vind dit niet schokkend. Hoe die Olsen twins er een tijdje uitzagen dat ging veel verder en was echt lelijk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Exogenesis ma 20 mei 2013 - 9:06

Alex schreef:

In de reclame van de Hunkemoller vind ik Sylvie anders prachtig. Ik zou zo met haar ruilen.

+1! Ik vind haar ook prachtig daar. Heel vrouwelijk en totaal niet mager.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: