Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

+58
Rush
liesje
Lavendel
Poubelle
Alex
Pannetoet
PeperMunt
Arwyn
Niene
Sushi
Fortissimo
Punk'd
tienie31
Ibbeltje
Kowalski
SDL
June
Burgemeester Esmee
Mees
Sayuri
Gympie
SoGood
Sea of Trees
mzcharlotte
Bacio
Mermaid
Nyx
Bliss
Ilovethe90s
Filoria
SuperGrover
Siamsa
Japie
Zora
Sarah1985
Laurientje
Joan
Razz
Bazinga
Exogenesis
Bay
Toet
Carra
Reva
La Senza
Coco
Sugarfall
Sanne
ijsjemeisje
Lejow
Sam
loura
Muus
luisa
Paper Crown
Printje
Jasmine
Caribbeanlover
62 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 21:35

Als ze zoveel afgevallen is, dan is dat mogelijk natuurlijk ook wel één van de redenen dat het zwanger worden misschien niet lukt.

Overigens ben ik het wel met PC eens, haar uitstraling vond ik niet zo geweldig, maar ze was wel mooi. Wat niet wil zeggen dat ik de gemiddelde Nederlandse vrouw die minder verzorgd is, niet mooi kan vinden, natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 21:36

Sanne schreef:Toen ik mijn haar nog donker had een aantal jaren terug, zei iemand eens dat ik op Yolanthe leek. Niet verkeerd dacht ik, totdat mijn vriend zei dat hij haar helemaal geen mooie vrouw vindt haha. Ik vind Yolanthe ook niet heel bijzonder trouwens, maar ook niet lelijk/niet mooi.

Mijn man vind haar ook niets inderdaad.
Ik vind haar ook niet bovengemiddeld mooi. Het is geen lelijke vrouw, maar ik zie 100 keer liever Anouk, die vind ik veel mooier. Waarschijnlijk ook door uitsraling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Sugarfall vr 17 mei 2013 - 21:42

Ik vond haar eerst ook veel mooier, maar ze is nog steeds mooi, wel te mager inderdaad en haar mond lijkt ook ineens drie keer zo groot.

Ik snap wel wat PC bedoeld, er is echt wel een heel groot verschil tussen (veel) Nederlandse vrouwen en bijvoorbeeld Italiaanse vrouwen. Die laatste zien er bijna altijd tiptop verzorgd uit, zelfs als ze boodschappen gaan doen, terwijl Nederlandse vrouwen al snel denken, nee joh, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, ik schiet even lekker snel in mijn driekwartsbroek. Dat verschil zie je echt wel degelijk.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  SoGood vr 17 mei 2013 - 21:45

Volgens mij ziet ze er in driekwart broek zonder make-up en flipflops nog steeds stunning uit.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Paper Crown vr 17 mei 2013 - 21:51

Lennox schreef:
Paper Crown schreef:
Sunprincess schreef:Ik vind het "Hollandse" niet nodig. Als het om een blonde vrouw gaat en ik zeg dat ik haar moier vind dat de gemiddelde Turkse, Marrokaanse of Surinaamse vrouw, wordt dat me ook niet in dank afgenomen denk ik. Afkomst heeft namelijk niets met schoonheid te maken, vind ik.

Over smaak valt niet te twisten. Het is ook niet mijn type vrouw.

Ohhh wat ben jij afentoe lastig. Maar ok, ik zal 't je uitleggen. Vergelijk een Hollandse vrouw (mentaliteit: doe lekker gauw ff mijn haar zo en lekker mijn crocs aan naar de supermarkt) met een Italiaanse vrouw. Je kan zeuren wat je wil maar 9 van de 10x lijkt een Hollandse vrouw vaak wel een boerentrien naast een Mediterrane of Spaanse vrouw. Dat is gewoon een feit. En ja Yolanthe is wel mooier dan gemiddeld. Dat snap jij toch?
Bij een Italiaanse vrouw zie ik toch van die Bertolli-oma's voor me, hoor Wink

Haha, nou.. Je snapt me wel, denk ik.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Paper Crown vr 17 mei 2013 - 21:53

Sunprincess schreef:
Sanne schreef:Toen ik mijn haar nog donker had een aantal jaren terug, zei iemand eens dat ik op Yolanthe leek. Niet verkeerd dacht ik, totdat mijn vriend zei dat hij haar helemaal geen mooie vrouw vindt haha. Ik vind Yolanthe ook niet heel bijzonder trouwens, maar ook niet lelijk/niet mooi.

Mijn man vind haar ook niets inderdaad.
Ik vind haar ook niet bovengemiddeld mooi. Het is geen lelijke vrouw, maar ik zie 100 keer liever Anouk, die vind ik veel mooier. Waarschijnlijk ook door uitsraling.

Nee maar hallo.. Jouw man valt op jou.. Dát is zijn type vrouw, wat stoerder en wat ruiger dan Yolanthe, mijn man vind haar wel knap, maar dat zegt toch niets? Anouk vind ik ook prachtig, trouwens.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Coco vr 17 mei 2013 - 21:57

Ik vond haar echt een lekker wijf en ook veel mooier dan de Hollywooddames. Slank was ze ook npg wel mooi maar zo mager als dit verpest haar hele uiterlijk. Krullen terug en kilo's erbij staat haar echt zo enorm veel mooier. Erg jammer dat ze dat zelf niet in ziet.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  La Senza vr 17 mei 2013 - 22:02

Coco schreef:Ik vond haar echt een lekker wijf en ook veel mooier dan de Hollywooddames. Slank was ze ook npg wel mooi maar zo mager als dit verpest haar hele uiterlijk. Krullen terug en kilo's erbij staat haar echt zo enorm veel mooier. Erg jammer dat ze dat zelf niet in ziet.
Hoe weet je dat ze dat zelf niet inziet? Ik ben door stress wel 10 kilo afgevallen en ik was ook gewoon slank. Ik kon er niet veel aan doen zeg maar, ik hoop niet dat mensen dat over mij hebben gezegd destijds. Ik ben nu gewoon echt mager en het lukt me niet meer om aan te komen.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 22:02

Waarom moet er toch altijd gelijk met anorexia gesmeten worden. Iemand die wat meer pondjes heeft noem je toch ook niet gelijk een varken? Moet je hier doen, dan staat het forum op zijn kop. Ik vind haar verder niks maar zal niet ontkennen dat het een mooie vrouw is, al is het nog mijn smaak niet. Ik vond haar toen mooi en nu ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Paper Crown vr 17 mei 2013 - 22:04

Zus schreef:Waarom moet er toch altijd gelijk met anorexia gesmeten worden. Iemand die wat meer pondjes heeft noem je toch ook niet gelijk een varken? Moet je hier doen, dan staat het forum op zijn kop. Ik vind haar verder niks maar zal niet ontkennen dat het een mooie vrouw is, al is het nog mijn smaak niet. Ik vond haar toen mooi en nu ook.

Amen! Idd, meteen anorexia. Misschien vindt ze 't eten in Turkije niet te vreten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Reva vr 17 mei 2013 - 22:13

Sunprincess schreef:
Sanne schreef:Toen ik mijn haar nog donker had een aantal jaren terug, zei iemand eens dat ik op Yolanthe leek. Niet verkeerd dacht ik, totdat mijn vriend zei dat hij haar helemaal geen mooie vrouw vindt haha. Ik vind Yolanthe ook niet heel bijzonder trouwens, maar ook niet lelijk/niet mooi.

Mijn man vind haar ook niets inderdaad.
Ik vind haar ook niet bovengemiddeld mooi. Het is geen lelijke vrouw, maar ik zie 100 keer liever Anouk, die vind ik veel mooier. Waarschijnlijk ook door uitsraling.

Oeeh ik ook :cheering: . Yolanthe heeft een lelijke smoel vind ik, maar ik vind dr wel altijd leuk.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 22:24

Sowieso als een slanke vrouw een paar kilo afvalt, tekent dat al snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 22:36

Ik ken haar van toen ik een jaar of 14 was, toen was ze nog niet beroemd, maar op school was ze wel ontzettend populair, vooral bij de jongens en tóch was ze ook lief voor iedereen, ook voor de kinderen die het minder getroffen hadden (en bijvoorbeeld gepest werden). Volgens mij is het nog altijd een door en door goed persoon, haar uiterlijk is maar een kleine factor, die alleen al jaren veel teveel wordt uitvergroot. Wat moet dat vermoeiend zijn, zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Carra vr 17 mei 2013 - 22:49

Ik vind haar wel heel mooi. Nu nog steeds. Als ze op tv is moet ik ook altijd blijven kijken.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Toet vr 17 mei 2013 - 22:49

Zus schreef:Waarom moet er toch altijd gelijk met anorexia gesmeten worden. Iemand die wat meer pondjes heeft noem je toch ook niet gelijk een varken? Moet je hier doen, dan staat het forum op zijn kop. Ik vind haar verder niks maar zal niet ontkennen dat het een mooie vrouw is, al is het nog mijn smaak niet. Ik vond haar toen mooi en nu ook.

Heb je shownieuws gezien? Ik was ook echt in shock, serieus, ik vond het gewoon naar om te zien. Ze zit gewoon schaamteloos te vertellen (en het wordt ook nog door Patty aangemoedigd, dat vond ik helemaal triest) dat haar 'dieet' ieder uur een komkommer en twee glazen water was. Nou, als je dan niet met termen als eetstoornis mag gaan smijten, waar ligt de grens dan wel?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Paper Crown vr 17 mei 2013 - 22:51

Toet schreef:
Zus schreef:Waarom moet er toch altijd gelijk met anorexia gesmeten worden. Iemand die wat meer pondjes heeft noem je toch ook niet gelijk een varken? Moet je hier doen, dan staat het forum op zijn kop. Ik vind haar verder niks maar zal niet ontkennen dat het een mooie vrouw is, al is het nog mijn smaak niet. Ik vond haar toen mooi en nu ook.

Heb je shownieuws gezien? Ik was ook echt in shock, serieus, ik vond het gewoon naar om te zien. En ze zit gewoon schaamteloos te vertellen (En het wordt ook nog door Patty aangemoedigd, dat vond ik helemaal triest) dat haar 'dieet' ieder uur een komkommer en twee glazen water was. Nou, als je dan niet met termen als eetstoornis mag gaan smijten, waar ligt de grens dan wel?

Heb ik niet gezien? Maar wow, dat lijkt me heel ongezond!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  loura vr 17 mei 2013 - 22:51

Zus schreef:Waarom moet er toch altijd gelijk met anorexia gesmeten worden. Iemand die wat meer pondjes heeft noem je toch ook niet gelijk een varken? Moet je hier doen, dan staat het forum op zijn kop. Ik vind haar verder niks maar zal niet ontkennen dat het een mooie vrouw is, al is het nog mijn smaak niet. Ik vond haar toen mooi en nu ook.

Nou idd..

Ik zie zelf echt geen mager iemand in haar maar goed, ik vind slank gewoon mooi en dan zal iemand anders dat misschien mager vinden.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Bay vr 17 mei 2013 - 22:52

Paper Crown schreef:
Zus schreef:Waarom moet er toch altijd gelijk met anorexia gesmeten worden. Iemand die wat meer pondjes heeft noem je toch ook niet gelijk een varken? Moet je hier doen, dan staat het forum op zijn kop. Ik vind haar verder niks maar zal niet ontkennen dat het een mooie vrouw is, al is het nog mijn smaak niet. Ik vond haar toen mooi en nu ook.

Amen! Idd, meteen anorexia. Misschien vindt ze 't eten in Turkije niet te vreten.

Haha, dat zal het zijn Wink

Ontopic, ik vind haar ook een mooie vrouw met een mooi figuurtje.
Ik snap ook niet dat er vaak meteen over anorexia wordt gesproken.
Maar als je niet beter weet dan is dat natuurlijk makkelijk om te zeggen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 22:59

Als dat haar dieet is en ze verder nul komma nul eet lijkt dat me niet in orde nee maar dan nog is dat niet gelijk aan anorexia. Ook slanke vrouwen die niet op komkommers en water leven worden hier toe gebombardeerd, ik ben dat zo zat. Ik krijg tegenwoordig ook constant te horen dat ik te mager ben, ik word er moe van. Ik lijk wel weer 16... Maar oh wee als je weer wat spek op je reet hebt. Drie keer raden wat je dan hoort. Waarom moeten vrouwen toch altijd wat te zeiken hebben op elkaar? Gek he, dat er zo veel vrouwen wel eetstoornissen krijgen? Kijk naar de post van Kim, blijkbaar is het een ontzettend lieve vrouw. Hoeveel mensen weten dat eigenlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Exogenesis vr 17 mei 2013 - 23:07

Ik vind haar minder mooi dan vroeger, maar zeker niet lelijk. Helaas irriteer ik me altijd mateloos aan haar manier van presenteren. Maar dat maakt haar niet een fout persoon. Ik vermijd haar gewoon een beetje.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 23:31

Deze foto stond al bij M&B. Ze is wel dunner ja maar ik snap de anorexia vergelijking niet. Ten eerste is niet iedereen met anorexia graatmager en ten tweede vind ik dit ook niet graatmager...

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Yolanthe-cabau-vroegerYolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Yolanthe-cabau-mager

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Bazinga vr 17 mei 2013 - 23:39

Ik vind haar té dun geworden. Ze is nog steeds een mooie vrouw, dat kan je niet ontkennen, maar ik vond haar zeker aantrekkelijker met wat meer booty. Volgens mij omarmde zij ook haar vormen en was ze eerder een krullenbol met een goede heuppartij en is 't nu een glamourpoes. Lifestyle change denk ik.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  SoGood vr 17 mei 2013 - 23:57

Toet schreef:
Zus schreef:Waarom moet er toch altijd gelijk met anorexia gesmeten worden. Iemand die wat meer pondjes heeft noem je toch ook niet gelijk een varken? Moet je hier doen, dan staat het forum op zijn kop. Ik vind haar verder niks maar zal niet ontkennen dat het een mooie vrouw is, al is het nog mijn smaak niet. Ik vond haar toen mooi en nu ook.

Heb je shownieuws gezien? Ik was ook echt in shock, serieus, ik vond het gewoon naar om te zien. Ze zit gewoon schaamteloos te vertellen (en het wordt ook nog door Patty aangemoedigd, dat vond ik helemaal triest) dat haar 'dieet' ieder uur een komkommer en twee glazen water was. Nou, als je dan niet met termen als eetstoornis mag gaan smijten, waar ligt de grens dan wel?

Ik had het ook over Shownieuws idd, ik was ook echt in shock. Ze was al slank maar nu tekent het zo in haar gezicht joh. Ze zag er gewoon niet fris meer uit. En aan die Patty, daar ergerde ik me ook kapot aan. Eetstoornis weet ik niet maar gezond kan het dit zijn nee.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 0:01

Ik vind het wel schokkend dat er over slanke mensen kennelijk wel kritisch mag worden gesproken, in tegenstelling tot over dikke mensen, dan krijg je direct het hele forum over je heen.

Ik vind haar nog altijd een prachtige vrouw, kan me voorstellen dat ze minder mooi wordt gevonden in haar gezicht, maar om dat dan direct 'niet fris' te noemen, of anorexia... of lelijk, dat vind ik nogal overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Toet za 18 mei 2013 - 0:24

KimRosenberg85 schreef:Ik vind het wel schokkend dat er over slanke mensen kennelijk wel kritisch mag worden gesproken, in tegenstelling tot over dikke mensen, dan krijg je direct het hele forum over je heen.

Ik vind haar nog altijd een prachtige vrouw, kan me voorstellen dat ze minder mooi wordt gevonden in haar gezicht, maar om dat dan direct 'niet fris' te noemen, of anorexia... of lelijk, dat vind ik nogal overdreven.

Dat eerste ben ik met je eens kim! Maar serieus, heb je de aflevering gisteren gezien? Op de foto's vind ik het ook niet zo extreem maar 'live' in beeld wel. Ze ziet er gewoon echt niet meer gezond uit, ingevallen gezicht en dan die armpjes... ik vond het gewoon akelig om te zien.

En nogmaals; ik zal nooit ergens een stempel eetstoornis op plakken maar als je leeft op komkommers en water, waar ligt dan de grens? Ik ben oprecht benieuwd hoe jullie daar in staan.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit. - Pagina 2 Empty Re: Yolanthe Cabau wat ziet ze eruit.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum