Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kind vrije dagen

+38
Parel
Océane
CCC
Twellie
mauwmauw
Printje
Happinaz
Pink!
Stuiterbal
Aagje!
Wennes
VeryCherry
Dolphinne
Mamsie
Darius
Annie24
Sterrin_
kwak
Susan
Tania
Blair
Aoi
Tiara
M@niek
Pommes
Slakje
Mida4you
Laurientje
bolus26
Sophiee
Happydobby
Pineco
Manderijn
NoMercy
Coco
studiebol
Ibbeltje
Razz
42 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kind vrije dagen - Pagina 3 Empty Re: Kind vrije dagen

Bericht  Twellie zo 19 mei 2013 - 8:56

Laurientje schreef:
Twellie schreef:
Printje schreef:
Twellie schreef:Vrij regelmatig een dagdeel als ze op de opvang zitten. Dat heb ik ook wel nodig, aangezien ik op een standaarddag acht uur werk en zes uur voor de kinderen zorg. Anders heb ik nooit meer tijd voor mezelf.

Dit geldt denk ik wel voor alle moeders die werken. Ik werk ook ruim acht uur en daarnaast de kinderen nog maar ik heb helaas geen mogelijkheid om zomaar dagdelen te brengen omdat ik dan natuurlijk zelf ook moet werken en niet vrij kan krijgen buiten vakanties om.
De meeste moeder hebben na een uur of zeven a acht 's avonds tijd zonder werk en kinderen. Ik werk om mijn kinderen heen, dus 's avond en soms 's nachts werk ik, in middagslaapjes, voordat ze opstaan enzovoorts. Ben dus echt ruim veertien uur per dag in touw plus dan nog de reistijd naar mijn werk (ik werk ook thuis daarnaast).

Ik heb dat ook omdat ik avonddiensten draai, ik ben dus van smorgens 6 tot savonds zes met de kinderen en dan werk ik van savonds half 7 tot 23.00 uur

Wow Laurientje, respect daarvoor zeg! Hoeveel dagen in de week werk je? (Dit lijkt me bij één dag al zwaar genoeg).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind vrije dagen - Pagina 3 Empty Re: Kind vrije dagen

Bericht  Twellie zo 19 mei 2013 - 8:57

Tania schreef:
Laurientje schreef:
Twellie schreef:
Printje schreef:
Twellie schreef:Vrij regelmatig een dagdeel als ze op de opvang zitten. Dat heb ik ook wel nodig, aangezien ik op een standaarddag acht uur werk en zes uur voor de kinderen zorg. Anders heb ik nooit meer tijd voor mezelf.

Dit geldt denk ik wel voor alle moeders die werken. Ik werk ook ruim acht uur en daarnaast de kinderen nog maar ik heb helaas geen mogelijkheid om zomaar dagdelen te brengen omdat ik dan natuurlijk zelf ook moet werken en niet vrij kan krijgen buiten vakanties om.
De meeste moeder hebben na een uur of zeven a acht 's avonds tijd zonder werk en kinderen. Ik werk om mijn kinderen heen, dus 's avond en soms 's nachts werk ik, in middagslaapjes, voordat ze opstaan enzovoorts. Ben dus echt ruim veertien uur per dag in touw plus dan nog de reistijd naar mijn werk (ik werk ook thuis daarnaast).

Ik heb dat ook omdat ik avonddiensten draai, ik ben dus van smorgens 6 tot savonds zes met de kinderen en dan werk ik van savonds half 7 tot 23.00 uur

Dat heb ik ook inderdaad, van een uur of 7 tot 16.00 met de kinderen en dan werken tot 22.30. Aan de ene kant handig voor de opvang maar soms ook wel zwaar als ze een dag hebben dat ze klierig zijn.
Ja, ik vind het ook ideaal om er voor de kinderen te zijn en om opvangkosten uit te sparen maar op die drukke dagen ben ik blij dat ik het huis kan ontvluchten naar mijn 'rustige' werk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind vrije dagen - Pagina 3 Empty Re: Kind vrije dagen

Bericht  Sterrin_ zo 19 mei 2013 - 9:25

Twellie schreef:
Laurientje schreef:
Twellie schreef:
Printje schreef:
Twellie schreef:Vrij regelmatig een dagdeel als ze op de opvang zitten. Dat heb ik ook wel nodig, aangezien ik op een standaarddag acht uur werk en zes uur voor de kinderen zorg. Anders heb ik nooit meer tijd voor mezelf.

Dit geldt denk ik wel voor alle moeders die werken. Ik werk ook ruim acht uur en daarnaast de kinderen nog maar ik heb helaas geen mogelijkheid om zomaar dagdelen te brengen omdat ik dan natuurlijk zelf ook moet werken en niet vrij kan krijgen buiten vakanties om.
De meeste moeder hebben na een uur of zeven a acht 's avonds tijd zonder werk en kinderen. Ik werk om mijn kinderen heen, dus 's avond en soms 's nachts werk ik, in middagslaapjes, voordat ze opstaan enzovoorts. Ben dus echt ruim veertien uur per dag in touw plus dan nog de reistijd naar mijn werk (ik werk ook thuis daarnaast).

Ik heb dat ook omdat ik avonddiensten draai, ik ben dus van smorgens 6 tot savonds zes met de kinderen en dan werk ik van savonds half 7 tot 23.00 uur

Wow Laurientje, respect daarvoor zeg! Hoeveel dagen in de week werk je? (Dit lijkt me bij één dag al zwaar genoeg).

Ik doe dat ook, alleen de avonden, aan de ene kant pittig omdat ik dan al best moe ben, maar aan de andere kant fijn dat je geen oppas nodig hebt. Nu ben ik nog oproep, dus gemiddeld 2x per week. Soms meer, met het weekend erbij.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind vrije dagen - Pagina 3 Empty Re: Kind vrije dagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum