Kind vrije dagen
+38
Parel
Océane
CCC
Twellie
mauwmauw
Printje
Happinaz
Pink!
Stuiterbal
Aagje!
Wennes
VeryCherry
Dolphinne
Mamsie
Darius
Annie24
Sterrin_
kwak
Susan
Tania
Blair
Aoi
Tiara
M@niek
Pommes
Slakje
Mida4you
Laurientje
bolus26
Sophiee
Happydobby
Pineco
Manderijn
NoMercy
Coco
studiebol
Ibbeltje
Razz
42 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kind vrije dagen
Ik werk in het onderwijs en heb schoolvakanties, de kinderen gingen dan wel gewoon 2 dagen per week naar het kdv. Ik ben dus regelmatig een dagje kinderloos. Nu gaat L 1x pw naar de bso, maar in de schoolvakanties niet, dus ik heb straks 1 kibd thuis. Ook fijn!
Moet zeggen dat ik altijd wel wat huishouden doe op zo'n kindlize dag.
Moet zeggen dat ik altijd wel wat huishouden doe op zo'n kindlize dag.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Bijna nooit.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Hier 3 of 4 dagen in de week. Dan is mijn zoon bij zijn vader.
Meestal werk ik dan 2 of 3 dagen, maar dus ook geregeld zonder kind thuis.
Dat wordt straks wel weer wennen als de baby er is haha.
En straks in juni 1,5e week zonder kind. Hij heeft dan een extra week vrij van school en is de hele week bij zijn vader en daarna de normale dagen erachteraan. Dus totaal 1,5e week.
Meestal werk ik dan 2 of 3 dagen, maar dus ook geregeld zonder kind thuis.
Dat wordt straks wel weer wennen als de baby er is haha.
En straks in juni 1,5e week zonder kind. Hij heeft dan een extra week vrij van school en is de hele week bij zijn vader en daarna de normale dagen erachteraan. Dus totaal 1,5e week.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Regelmatig eigenlijk. N zit sowieso tot 15.00 op school, behalve op woensdag. En in het weekend blijft hij vrij vaak een nachtje bij mijn ouders. Maar dan halen we hem rond het middaguur weer op.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Nooit, al zou het heel soms wel lekker zijn
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Die heb ik best regelmatig. Desi gaat graag logeren bij oma, opa&oma of tante&oom. En die vinden het op hun beurt weer super leuk dat ze komt!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Hier wekelijks.
De ene week 2 dagen en de andere week 4 dagen. En nu het eenmaal in mijn ritme zit is dat echt heel erg fijn.
In het begin kon ik er niet aan wennen maar nu heb ik mijn leven zo ingedeeld dat die dagen omvliegen. Helemaal nu met mijn opleiding erbij.
De ene week 2 dagen en de andere week 4 dagen. En nu het eenmaal in mijn ritme zit is dat echt heel erg fijn.
In het begin kon ik er niet aan wennen maar nu heb ik mijn leven zo ingedeeld dat die dagen omvliegen. Helemaal nu met mijn opleiding erbij.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb wel eens een halve dag, meestal hang ik dan op de bank met de laptop en kijk ik een serie ofzo.
Maar vandaag heb ik even grondig schoongemaakt, opgeruimd, speelgoed uitgezocht enzo dat is ook wel eens lekker maar ben nu gesloopt haha.
Maar vandaag heb ik even grondig schoongemaakt, opgeruimd, speelgoed uitgezocht enzo dat is ook wel eens lekker maar ben nu gesloopt haha.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik neem wel eens een dag vrij, gewoon voor mezelf.
Kinderen gaan dan gewoon naar school/gastouder en ik ben dan gewoon thuis.
Heerlijk!
Kinderen gaan dan gewoon naar school/gastouder en ik ben dan gewoon thuis.
Heerlijk!
Gast- Gast
In ieder geval elke vrijdag van 08.30 uur tot 14.30 uur want dan zijn mijn kinderen op school.
Daarnaast ook wel regelmatig want mijn kinderen gaan vaak naar opa & oma op eigen verzoek. Dat vinden ze leuk en ik vind het ook wel PRIMA! 2 weekenden geleden belde ze op zaterdagmiddag vlak voor we ze zouden ophalen of ze nog een nachtje mochten blijven. Toen is mijn vader wat extra schone kleding komen halen, hadden we ineens een extra avond/dag!
Daarnaast ook wel regelmatig want mijn kinderen gaan vaak naar opa & oma op eigen verzoek. Dat vinden ze leuk en ik vind het ook wel PRIMA! 2 weekenden geleden belde ze op zaterdagmiddag vlak voor we ze zouden ophalen of ze nog een nachtje mochten blijven. Toen is mijn vader wat extra schone kleding komen halen, hadden we ineens een extra avond/dag!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Niet veel, alleen in de vakanties de donderdagen, kan daar ook enorm naar uitzien om het op de dag zelf enorm rustig te vinden. Ben nu eigenlijk wel erg toe aan een kindvrije dag, moet nog enorm veel doen voor mijn werk maar lukt helaas niet echt..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb ze tegenwoordig wel,dan is V bij zijn vader.Meestal 2 dagen in de week,maar de laatste weken zijn dat er 3 omdat ik dan meer kan doen in huis(schilderen enzo, moet ons nieuwe huis nog opknappen)dus nu ben ik nog wel druk die dagen,zal wel vreemd zijn als dat klaar is,en het echt een kindloos weekend zal zijn.
Maar razz geniet ervan.
Maar razz geniet ervan.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Vrij regelmatig een dagdeel als ze op de opvang zitten. Dat heb ik ook wel nodig, aangezien ik op een standaarddag acht uur werk en zes uur voor de kinderen zorg. Anders heb ik nooit meer tijd voor mezelf.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nooit, maar moet toegeven dat n. Heel makkelijk is over het algemeen... Als we samen thuis zijn en ik wil uitslapen en chillen doet ze gewoon mee met mij/ons.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Echt nooit, maar als ik ze zou hebben zou ik bruut uitslapen inderdaad en daarna uitgebreid gaan shoppen en uiteten geloof ik. Bij voorkeur met een vriendin (of 2) maar alleen is ook helemaal prima. Veel plezier...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik heb ze eigenlijk nooit, maar mis het ook niet, al is dat misschien meer omdat ik weet dat de mogelijkheden daar gewoon niet naar zijn (geen oppas).
Maar, veel plezier, Razz!
Maar, veel plezier, Razz!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Twellie schreef:Vrij regelmatig een dagdeel als ze op de opvang zitten. Dat heb ik ook wel nodig, aangezien ik op een standaarddag acht uur werk en zes uur voor de kinderen zorg. Anders heb ik nooit meer tijd voor mezelf.
Dit geldt denk ik wel voor alle moeders die werken. Ik werk ook ruim acht uur en daarnaast de kinderen nog maar ik heb helaas geen mogelijkheid om zomaar dagdelen te brengen omdat ik dan natuurlijk zelf ook moet werken en niet vrij kan krijgen buiten vakanties om.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn ouders komen e. zo ophalen om te logeren. Is de 2e keer dit jaar.
Eindelijk een avondje en nacht samen.
Ik heb 1x vrij genomen en haar wel naar kdv gebracht. Heb af en toe echt wel behoefte om even alleen te zijn. Maar dat gaat niet makkelijk.
Gelukkig heb ik nu 1 X in de 2 weken een avondje voor mezelf.
En dan heb ik knutsel/hobby avond met meiden van het forum.
Eindelijk een avondje en nacht samen.
Ik heb 1x vrij genomen en haar wel naar kdv gebracht. Heb af en toe echt wel behoefte om even alleen te zijn. Maar dat gaat niet makkelijk.
Gelukkig heb ik nu 1 X in de 2 weken een avondje voor mezelf.
En dan heb ik knutsel/hobby avond met meiden van het forum.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
nooit ja mijn zoontje is regelmatig even weg door school of dat oma met hem gaat zwemmen maar femke is dan nog altijd bij mij.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
De meeste moeder hebben na een uur of zeven a acht 's avonds tijd zonder werk en kinderen. Ik werk om mijn kinderen heen, dus 's avond en soms 's nachts werk ik, in middagslaapjes, voordat ze opstaan enzovoorts. Ben dus echt ruim veertien uur per dag in touw plus dan nog de reistijd naar mijn werk (ik werk ook thuis daarnaast).Printje schreef:Twellie schreef:Vrij regelmatig een dagdeel als ze op de opvang zitten. Dat heb ik ook wel nodig, aangezien ik op een standaarddag acht uur werk en zes uur voor de kinderen zorg. Anders heb ik nooit meer tijd voor mezelf.
Dit geldt denk ik wel voor alle moeders die werken. Ik werk ook ruim acht uur en daarnaast de kinderen nog maar ik heb helaas geen mogelijkheid om zomaar dagdelen te brengen omdat ik dan natuurlijk zelf ook moet werken en niet vrij kan krijgen buiten vakanties om.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nu niet meer. Tijdens mijn verlof voor de komst van j, 3dagen pw ivm het kdv waar L toen wel naartoe ging.
Ik was bang dat ik vreselijk moest wennen na het verlof, geen tijd meer voor mijzelf. Het valt mee, maar kijk wel uit naar wat vrije uurtjes. Heb binnenkort op een vrijdag wat uurtjes opgenomen, ga ik even in mijn eentje en voor mijzelf winkelen. Komt er nu echt niet van.
Ik was bang dat ik vreselijk moest wennen na het verlof, geen tijd meer voor mijzelf. Het valt mee, maar kijk wel uit naar wat vrije uurtjes. Heb binnenkort op een vrijdag wat uurtjes opgenomen, ga ik even in mijn eentje en voor mijzelf winkelen. Komt er nu echt niet van.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
In mijn vakantie heb ik een dag voor mezelf omdat de kinderen dan naar het kdv gaan. Meestal gebruik ik die dag om echt even goed schoon te maken, dat schiet er nogal eens bij in.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Dat ik zelf thuis ben, niet.
ik heb weleens dat ik graag wil winkelen en dan geen kindjes mee neem.
ik heb weleens dat ik graag wil winkelen en dan geen kindjes mee neem.
Gast- Gast
Twellie schreef:De meeste moeder hebben na een uur of zeven a acht 's avonds tijd zonder werk en kinderen. Ik werk om mijn kinderen heen, dus 's avond en soms 's nachts werk ik, in middagslaapjes, voordat ze opstaan enzovoorts. Ben dus echt ruim veertien uur per dag in touw plus dan nog de reistijd naar mijn werk (ik werk ook thuis daarnaast).Printje schreef:Twellie schreef:Vrij regelmatig een dagdeel als ze op de opvang zitten. Dat heb ik ook wel nodig, aangezien ik op een standaarddag acht uur werk en zes uur voor de kinderen zorg. Anders heb ik nooit meer tijd voor mezelf.
Ik heb dat ook omdat ik avonddiensten draai, ik ben dus van smorgens 6 tot savonds zes met de kinderen en dan werk ik van savonds half 7 tot 23.00 uur
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Laurientje schreef:Twellie schreef:De meeste moeder hebben na een uur of zeven a acht 's avonds tijd zonder werk en kinderen. Ik werk om mijn kinderen heen, dus 's avond en soms 's nachts werk ik, in middagslaapjes, voordat ze opstaan enzovoorts. Ben dus echt ruim veertien uur per dag in touw plus dan nog de reistijd naar mijn werk (ik werk ook thuis daarnaast).Printje schreef:Twellie schreef:Vrij regelmatig een dagdeel als ze op de opvang zitten. Dat heb ik ook wel nodig, aangezien ik op een standaarddag acht uur werk en zes uur voor de kinderen zorg. Anders heb ik nooit meer tijd voor mezelf.
Ik heb dat ook omdat ik avonddiensten draai, ik ben dus van smorgens 6 tot savonds zes met de kinderen en dan werk ik van savonds half 7 tot 23.00 uur
Dat heb ik ook inderdaad, van een uur of 7 tot 16.00 met de kinderen en dan werken tot 22.30. Aan de ene kant handig voor de opvang maar soms ook wel zwaar als ze een dag hebben dat ze klierig zijn.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vrije dagen op het werk
» Vrije dagen intrekken
» Overuren uitbetaald of vrije dagen?
» Vrije dagen rondom huwelijk?
» Hoe zien jullie vrije dagen met de kinderen eruit?
» Vrije dagen intrekken
» Overuren uitbetaald of vrije dagen?
» Vrije dagen rondom huwelijk?
» Hoe zien jullie vrije dagen met de kinderen eruit?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: