Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme/ grappige fb-statussen

+69
Snoes
Ilovethe90s
Kowalski
Truttebol
Happinaz
smurfie
Japie
Bliss
*Lookie*
Sanne
Aimee
Emmayes
Paper Crown
La Senza
SuperGrover
CCC
Char1
Lejow
Lenthe
Manderijn
luisa
Mermaid
Razz
Exogenesis
Sushi
Parisienne
Funk
Dora
Bazinga
Marin
Luce
mzcharlotte
Charles
SDL
Schaapke
June
Toet
Bimbam
Niekske
Novalee
Sea of Trees
Muus
Steep
Mrs. Jansen
Pannetoet
Carmen_
Pommes
VeryCherry
Slakje
Blond
Sarah1985
Fortissimo
Parel
Lady Starstruck
Ibbeltje
Rush
Jerry
Jeanette
Caroow
Capt'n Zero
Caro
Susan
Atelier Madame
SoCali
Linnie1985
Elliot
Nyx
Printje
Poubelle
73 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Domme/ grappige fb-statussen - Pagina 4 Empty Re: Domme/ grappige fb-statussen

Bericht  Bimbam vr 17 mei 2013 - 2:41

Sea of Trees schreef:
Slakje schreef:
Steep schreef:Ik kan er slecht tegen als er staat dat iemand boos is of verdrietig of blij, maar niet waarom!

Ohja!

En dan vragen mensen wat er scheelt, staat er als antwoord: "Ik stuur je een privébericht." AAAARGH. Of zeg gewoon niets op Facebook, of vertel gewoon Jan en Alleman wat er scheelt. Met zieligdoenerij ben ik niets!
Helemaal eens!
Oh, dit vind ik ook echt schijtirritant Mad
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 2:41

Muus schreef:Ik irriteer me aan mensen die Facebook gebruiken alsof het een twitteraccount is. Inclusief de # en dan de hele dag door.
*erger
Very Happy
Ja daar erger ik me ook aan! En het dan nog verkeerd doen ook, zoals #straks boodschappen doen. Ipv alles aan elkaar te typen. Of #kut weer!

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 17 mei 2013 - 2:45

Ik heb van één iemand de statussen uitgezet omdat ik haar echt mega irritant vind. Zij zegt de hele dag was ze aan het doen is, echt, WAAROM?

- Nog 2 daagjes werken en dan lekker 11 daagjes vrij.
- Richting stad met m'n schatjes voor wijntjes&dansjes.
- Lekker van het zonnetje genieten met vriendinnetjes.
- Even zonnebankje pakken en daarna lekker borrelen.
- Heerlijk dagje gehad gisteren!
- Net op de verjaardag van m'n lieve vriendinnetje geweest en nu met m'n dinn naar de kroeg.

KOTS.

Ennn ik heb ook nog iemand die echt heel overdreven vrolijk is. En weetje, zij is in het echte leven ook zo en IRL vind ik haar super leuk maar op Facebook is het best irritant. Bijvoorbeeld een plaatje van een of andere blije krokodil met een zonnebril op en dan erbij: GGGOOOEEEEEEEEEEEDEEMORGEEEEEEEE Mense van het goede leven! HET IS WEER MAAANDAGGGGGGGG. Lekker weer een weekje werken!!! Fijne dag allemaaaaal!!! Maar iemand van het forum kent haar ook dus ik zal niet te veel posten haha want ik weet niet hoe goed zij elkaar kennen en vind het niet aardig om over haar te roddelen want ze is verder gewoon heel leuk.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Rush vr 17 mei 2013 - 2:46

Carrie schreef:
Muus schreef:Ik irriteer me aan mensen die Facebook gebruiken alsof het een twitteraccount is. Inclusief de # en dan de hele dag door.
*erger
Very Happy
Ja daar erger ik me ook aan! En het dan nog verkeerd doen ook, zoals #straks boodschappen doen. Ipv alles aan elkaar te typen. Of #kut weer!
Hahahaha, dat doet m`n vriend ook. Ik heb het gisteren nog tegen 'm gezegd dat het dom is. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 2:46

Ik las net die tenenkrommende mannenregels en vind het weinig lovend naar beide geslachten toe. Wat mij betreft ben je niet helemaal helder als je dit als status hebt staan of als je dit zou 'liken'. Vind het iets heel simpels uitstralen, ook al zal het grappig bedoeld zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 2:48

Rush schreef:
Carrie schreef:
*erger
Very Happy
Hahahaha, dat doet m`n vriend ook. Ik heb het gisteren nog tegen 'm gezegd dat het dom is. Laughing
Haha ja dat is wel een beetje dom! Goed dat je het gezegd hebt Very Happy Mijn vriend zei altijd tegen het kassameisje als ze vroeg 'wilt u de bon erbij?' 'nee hoor, kan het toch niet declareren hahaha!'
Ahh ik zei dat hij daar heel snel mee op moest houden, en dat hij niet origineel is. Die meisjes lachten toch ook nooit.

Laatst aangepast door Carrie op vr 17 mei 2013 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 2:49

Guattari schreef:Ik las net die tenenkrommende mannenregels en vind het weinig lovend naar beide geslachten toe. Wat mij betreft ben je niet helemaal helder als je dit als status hebt staan of als je dit zou 'liken'. Vind het iets heel simpels uitstralen, ook al zal het grappig bedoeld zijn.
Ja, simpel! Ik denk vaak bij dingen (ok sneu) 'zou een hoogopgeleide dit plaatsen/doen/zeggen'? Ha! Nou deze niet dus, lijkt mij zo. Sorry! Sorry voor de niet hoogopgeleiden hoor, ben ik zelf ook, dus niet aangesproken voelen, maar dat is vaak mijn maatstaaf.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 2:49

Wat ben ik weer blij dat ik geen facebook heb Wink.

Gast
Gast

Bericht  June vr 17 mei 2013 - 2:50

Oooh inderdaad Carrie. Ik werk in een Grand Café en ik hoor die 'grap' ook meerdere keren per week laughcry.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  June vr 17 mei 2013 - 2:50

Peachy schreef:Wat ben ik weer blij dat ik geen facebook heb Wink.

Ik ben ook suuuuuuuuper blij voor je. Gefeliciteerd!!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 2:50

June schreef:Oooh inderdaad Carrie. Ik werk in een Grand Café en ik hoor die 'grap' ook meerdere keren per week Domme/ grappige fb-statussen - Pagina 4 394967.
Haha! Ja het slaat ook nog eens nergens op. Alof je alleen wat aan een bon hebt als je hem gaat declareren Domme/ grappige fb-statussen - Pagina 4 878948377

Gast
Gast

Bericht  Jerry vr 17 mei 2013 - 2:50

Mijn nicht is streng gelovig en postte allemaal van die plaatjes over het geloof, stellingen over dat de man verheven is boven de vrouw, hele stellige meningen over homohuwelijk en abortus. En ieder moment dat ze iets 'liked', liked ze meteen 20 dingen, die dan dus allemaal onder elkaar op mijn tijdlijn kwamen staan. Ook steunde ze een of ander goed doel voor dolfijnen, dus wekelijks bloederige plaatjes van half afgeslachte dolfijnen in het kader van 'kijk eens hoe erg'. Die heb ik maar ontvriend...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schaapke vr 17 mei 2013 - 2:53

Mijn schoonzusje is ook heel irritant op Facebook, bijvoorbeeld door dit soort statussen:

vandaag met me man lekker naar de sauna geweest de kindjes bij me moeder gebracht die heeft lekker op ze gepast echt heerlijk en daarna heb me man lekker voor me gekookt en toen miste ik me kindjes toch wel heel erg dus hebben we ze snel weer opgehaald het zijn echt broer en zus van elkaar ze kijken zo lief naar elkaar en ik ben zo gelukkig en hou zoveel van mijn gezinnetje <333333333

Of een nichtje van mijn man:

Alweer heel veel afgevallen #veelmoeitevoormoetendoenmaarhetisdantochechtzover

Tot slot deze:

Stom, stommer, stomst --> Ja?? Wat dan?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 2:55

Carrie schreef:
Guattari schreef:Ik las net die tenenkrommende mannenregels en vind het weinig lovend naar beide geslachten toe. Wat mij betreft ben je niet helemaal helder als je dit als status hebt staan of als je dit zou 'liken'. Vind het iets heel simpels uitstralen, ook al zal het grappig bedoeld zijn.
Ja, simpel! Ik denk vaak bij dingen (ok sneu) 'zou een hoogopgeleide dit plaatsen/doen/zeggen'? Ha! Nou deze niet dus, lijkt mij zo. Sorry! Sorry voor de niet hoogopgeleiden hoor, ben ik zelf ook, dus niet aangesproken voelen, maar dat is vaak mijn maatstaaf.

Kijk maar uit dat je nu niet het halve forum over je heen gaat krijgen.Wink

Ik weet niet of een hoogopgeleide dit zou plaatsen, iig niet degenen die ik ken en dat is 95% van de mensen in mijn eigen omgeving. Een zelfrespecterende volwassene zou m.i. sowieso een iets "ontwikkelder" gevoel voor humor hebben zou ik denken, maar zo zie je maar weer. Het ironische is in dit geval dat als een man dit als status heeft, hij zal denken dat hij even heel grappig is ten koste van vrouwen, maar hij zet zijn eigen geslacht net zo goed te kakken. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 2:57

Guattari schreef:
Carrie schreef:

Kijk maar uit dat je nu niet het halve forum over je heen gaat krijgen.Wink

Ik weet niet of een hoogopgeleide dit zou plaatsen, iig niet degenen die ik ken en dat is 95% van de mensen in mijn eigen omgeving. Een zelfrespecterende volwassene zou m.i. sowieso een iets "ontwikkelder" gevoel voor humor hebben zou ik denken, maar zo zie je maar weer. Het ironische is in dit geval dat als een man dit als status heeft, hij zal denken dat hij even heel grappig is ten koste van vrouwen, maar hij zet zijn eigen geslacht net zo goed te kakken. Domme/ grappige fb-statussen - Pagina 4 394967
Ja is een rare tick van me hoor. Ik denk ook wel eens 'zou een hoogopgeleide dit zeggen? Zou een hoogopgeleide Nike Air max dragen?' Raaaar.
Maar inderdaad, zo'n man zet zichzelf ook te kakken.

Gast
Gast

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 3:16

@ Carrie, ik kan 1 vraag beantwoorden. Ja hoor, ook hoog opgeleiden dragen Nike air max Laughing.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 3:44

Carrie, eigenlijk best raar hoe dat werkt in je hoofd: bepaalde uitspraken of kleding associeren (trema werkt niet op deze laptop;)) met een opleidingsniveau. Ik heb het voornamelijk bij vrouwen en kleding. Kokermodellen (jurk/rok) of echt mantelpakjes associeer ik zelf met hoogopgeleide vrouwen, terwijl ik dat feitelijk helemaal niet zeker weet. Bij mannen in pak heb ik dat veel minder sterk. Ik merkte het in het verleden zelf ook. Als m'n haar meerdere vlechten had (kleine vlechtjes tot halverwege m'n hoofd), werd ik gezien en aangesproken als tienermoeder die bij meerdere mannen wel kinderen zou hebben en overal d'r handje ophield, omdat ze kinderen baren belangrijker vond dan studeren. Zonder die vlechtjes is dat nooit zo tegen me gezegd en het waren dan ook echt meerdere mannen die dit hebben geuit.

Gast
Gast

Bericht  Charles vr 17 mei 2013 - 3:48

Ik heb een hele hysterische homo met dyslexie in mijn lijst staan. Ik snap er vaak echt niks van maar moet er wel om lachen...ik ga eens even wat quoten:

bedankt voor alle filicitationen in tijden van financiele economie

ff mijn revieuw waar niemand op staat te wachten van de MET ball
geen idee wie haar vorige Stylist heeft vermoord but tnXx ... of haar social worker die haar haren wast tegenwoordig en hair,makeup,fangs team van miss ongewasse haar naar awesome. jammer dat ze nog steeds alleen one-emotionface heb.

MEIT ik vindt je een van de mooiste vrouwen op aarde ,my personal idol. maar DOE WAT AAN DIE WENKBROUWEN MONOBRaUW IS RESERVED FOR THEM STUPID AND UNDEREDUCATED onzies !! FOR THEN REST DONT CHANGE you iz precious .... voor wie niet weet wie ze is READ A FUCKING BOOK !! or watch tv .. SHE THA KALICI GURLLL
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 3:51

OMG die wil ik ook op mijn Facebook!!!

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 17 mei 2013 - 3:52

:O Daar doen je ogen toch spontaan pijn van? Ik vind de hysterie trouwens wel enorm grappig!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Luce vr 17 mei 2013 - 3:56

Carrie schreef:
Rush schreef:
Carrie schreef:
*erger
Very Happy
Haha ja dat is wel een beetje dom! Goed dat je het gezegd hebt Very Happy Mijn vriend zei altijd tegen het kassameisje als ze vroeg 'wilt u de bon erbij?' 'nee hoor, kan het toch niet declareren hahaha!'
Ahh ik zei dat hij daar heel snel mee op moest houden, en dat hij niet origineel is. Die meisjes lachten toch ook nooit.

lol!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 3:59

June schreef:
Peachy schreef:Wat ben ik weer blij dat ik geen facebook heb Wink.

Ik ben ook suuuuuuuuper blij voor je. Gefeliciteerd!!

Dank je! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Charles vr 17 mei 2013 - 4:00

Hahahaha Carrie. Doet me denken hieraan:

Domme/ grappige fb-statussen - Pagina 4 20130301shanna-01_0
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Marin vr 17 mei 2013 - 4:01

Hahahahhaa ja van die intens grappige grapjes. Zoooo gevat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Charles vr 17 mei 2013 - 4:06

Ben je nu sarcastisch? Neutral
Charles