Domme/ grappige fb-statussen
+69
Snoes
Ilovethe90s
Kowalski
Truttebol
Happinaz
smurfie
Japie
Bliss
*Lookie*
Sanne
Aimee
Emmayes
Paper Crown
La Senza
SuperGrover
CCC
Char1
Lejow
Lenthe
Manderijn
luisa
Mermaid
Razz
Exogenesis
Sushi
Parisienne
Funk
Dora
Bazinga
Marin
Luce
mzcharlotte
Charles
SDL
Schaapke
June
Toet
Bimbam
Niekske
Novalee
Sea of Trees
Muus
Steep
Mrs. Jansen
Pannetoet
Carmen_
Pommes
VeryCherry
Slakje
Blond
Sarah1985
Fortissimo
Parel
Lady Starstruck
Ibbeltje
Rush
Jerry
Jeanette
Caroow
Capt'n Zero
Caro
Susan
Atelier Madame
SoCali
Linnie1985
Elliot
Nyx
Printje
Poubelle
73 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Domme/ grappige fb-statussen
Oh, dit vind ik ook echt schijtirritantSea of Trees schreef:Helemaal eens!Slakje schreef:Steep schreef:Ik kan er slecht tegen als er staat dat iemand boos is of verdrietig of blij, maar niet waarom!
Ohja!
En dan vragen mensen wat er scheelt, staat er als antwoord: "Ik stuur je een privébericht." AAAARGH. Of zeg gewoon niets op Facebook, of vertel gewoon Jan en Alleman wat er scheelt. Met zieligdoenerij ben ik niets!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
*ergerMuus schreef:Ik irriteer me aan mensen die Facebook gebruiken alsof het een twitteraccount is. Inclusief de # en dan de hele dag door.
Ja daar erger ik me ook aan! En het dan nog verkeerd doen ook, zoals #straks boodschappen doen. Ipv alles aan elkaar te typen. Of #kut weer!
Gast- Gast
Ik heb van één iemand de statussen uitgezet omdat ik haar echt mega irritant vind. Zij zegt de hele dag was ze aan het doen is, echt, WAAROM?
- Nog 2 daagjes werken en dan lekker 11 daagjes vrij.
- Richting stad met m'n schatjes voor wijntjes&dansjes.
- Lekker van het zonnetje genieten met vriendinnetjes.
- Even zonnebankje pakken en daarna lekker borrelen.
- Heerlijk dagje gehad gisteren!
- Net op de verjaardag van m'n lieve vriendinnetje geweest en nu met m'n dinn naar de kroeg.
KOTS.
Ennn ik heb ook nog iemand die echt heel overdreven vrolijk is. En weetje, zij is in het echte leven ook zo en IRL vind ik haar super leuk maar op Facebook is het best irritant. Bijvoorbeeld een plaatje van een of andere blije krokodil met een zonnebril op en dan erbij: GGGOOOEEEEEEEEEEEDEEMORGEEEEEEEE Mense van het goede leven! HET IS WEER MAAANDAGGGGGGGG. Lekker weer een weekje werken!!! Fijne dag allemaaaaal!!! Maar iemand van het forum kent haar ook dus ik zal niet te veel posten haha want ik weet niet hoe goed zij elkaar kennen en vind het niet aardig om over haar te roddelen want ze is verder gewoon heel leuk.
- Nog 2 daagjes werken en dan lekker 11 daagjes vrij.
- Richting stad met m'n schatjes voor wijntjes&dansjes.
- Lekker van het zonnetje genieten met vriendinnetjes.
- Even zonnebankje pakken en daarna lekker borrelen.
- Heerlijk dagje gehad gisteren!
- Net op de verjaardag van m'n lieve vriendinnetje geweest en nu met m'n dinn naar de kroeg.
KOTS.
Ennn ik heb ook nog iemand die echt heel overdreven vrolijk is. En weetje, zij is in het echte leven ook zo en IRL vind ik haar super leuk maar op Facebook is het best irritant. Bijvoorbeeld een plaatje van een of andere blije krokodil met een zonnebril op en dan erbij: GGGOOOEEEEEEEEEEEDEEMORGEEEEEEEE Mense van het goede leven! HET IS WEER MAAANDAGGGGGGGG. Lekker weer een weekje werken!!! Fijne dag allemaaaaal!!! Maar iemand van het forum kent haar ook dus ik zal niet te veel posten haha want ik weet niet hoe goed zij elkaar kennen en vind het niet aardig om over haar te roddelen want ze is verder gewoon heel leuk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hahahaha, dat doet m`n vriend ook. Ik heb het gisteren nog tegen 'm gezegd dat het dom is.Carrie schreef:*ergerMuus schreef:Ik irriteer me aan mensen die Facebook gebruiken alsof het een twitteraccount is. Inclusief de # en dan de hele dag door.
Ja daar erger ik me ook aan! En het dan nog verkeerd doen ook, zoals #straks boodschappen doen. Ipv alles aan elkaar te typen. Of #kut weer!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik las net die tenenkrommende mannenregels en vind het weinig lovend naar beide geslachten toe. Wat mij betreft ben je niet helemaal helder als je dit als status hebt staan of als je dit zou 'liken'. Vind het iets heel simpels uitstralen, ook al zal het grappig bedoeld zijn.
Gast- Gast
Haha ja dat is wel een beetje dom! Goed dat je het gezegd hebt Mijn vriend zei altijd tegen het kassameisje als ze vroeg 'wilt u de bon erbij?' 'nee hoor, kan het toch niet declareren hahaha!'Rush schreef:Hahahaha, dat doet m`n vriend ook. Ik heb het gisteren nog tegen 'm gezegd dat het dom is.Carrie schreef:*ergerMuus schreef:Ik irriteer me aan mensen die Facebook gebruiken alsof het een twitteraccount is. Inclusief de # en dan de hele dag door.
Ahh ik zei dat hij daar heel snel mee op moest houden, en dat hij niet origineel is. Die meisjes lachten toch ook nooit.
Laatst aangepast door Carrie op vr 17 mei 2013 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, simpel! Ik denk vaak bij dingen (ok sneu) 'zou een hoogopgeleide dit plaatsen/doen/zeggen'? Ha! Nou deze niet dus, lijkt mij zo. Sorry! Sorry voor de niet hoogopgeleiden hoor, ben ik zelf ook, dus niet aangesproken voelen, maar dat is vaak mijn maatstaaf.Guattari schreef:Ik las net die tenenkrommende mannenregels en vind het weinig lovend naar beide geslachten toe. Wat mij betreft ben je niet helemaal helder als je dit als status hebt staan of als je dit zou 'liken'. Vind het iets heel simpels uitstralen, ook al zal het grappig bedoeld zijn.
Gast- Gast
Oooh inderdaad Carrie. Ik werk in een Grand Café en ik hoor die 'grap' ook meerdere keren per week .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Peachy schreef:Wat ben ik weer blij dat ik geen facebook heb .
Ik ben ook suuuuuuuuper blij voor je. Gefeliciteerd!!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Haha! Ja het slaat ook nog eens nergens op. Alof je alleen wat aan een bon hebt als je hem gaat declarerenJune schreef:Oooh inderdaad Carrie. Ik werk in een Grand Café en ik hoor die 'grap' ook meerdere keren per week .
Gast- Gast
Mijn nicht is streng gelovig en postte allemaal van die plaatjes over het geloof, stellingen over dat de man verheven is boven de vrouw, hele stellige meningen over homohuwelijk en abortus. En ieder moment dat ze iets 'liked', liked ze meteen 20 dingen, die dan dus allemaal onder elkaar op mijn tijdlijn kwamen staan. Ook steunde ze een of ander goed doel voor dolfijnen, dus wekelijks bloederige plaatjes van half afgeslachte dolfijnen in het kader van 'kijk eens hoe erg'. Die heb ik maar ontvriend...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn schoonzusje is ook heel irritant op Facebook, bijvoorbeeld door dit soort statussen:
vandaag met me man lekker naar de sauna geweest de kindjes bij me moeder gebracht die heeft lekker op ze gepast echt heerlijk en daarna heb me man lekker voor me gekookt en toen miste ik me kindjes toch wel heel erg dus hebben we ze snel weer opgehaald het zijn echt broer en zus van elkaar ze kijken zo lief naar elkaar en ik ben zo gelukkig en hou zoveel van mijn gezinnetje <333333333
Of een nichtje van mijn man:
Alweer heel veel afgevallen #veelmoeitevoormoetendoenmaarhetisdantochechtzover
Tot slot deze:
Stom, stommer, stomst --> Ja?? Wat dan?
vandaag met me man lekker naar de sauna geweest de kindjes bij me moeder gebracht die heeft lekker op ze gepast echt heerlijk en daarna heb me man lekker voor me gekookt en toen miste ik me kindjes toch wel heel erg dus hebben we ze snel weer opgehaald het zijn echt broer en zus van elkaar ze kijken zo lief naar elkaar en ik ben zo gelukkig en hou zoveel van mijn gezinnetje <333333333
Of een nichtje van mijn man:
Alweer heel veel afgevallen #veelmoeitevoormoetendoenmaarhetisdantochechtzover
Tot slot deze:
Stom, stommer, stomst --> Ja?? Wat dan?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Carrie schreef:Ja, simpel! Ik denk vaak bij dingen (ok sneu) 'zou een hoogopgeleide dit plaatsen/doen/zeggen'? Ha! Nou deze niet dus, lijkt mij zo. Sorry! Sorry voor de niet hoogopgeleiden hoor, ben ik zelf ook, dus niet aangesproken voelen, maar dat is vaak mijn maatstaaf.Guattari schreef:Ik las net die tenenkrommende mannenregels en vind het weinig lovend naar beide geslachten toe. Wat mij betreft ben je niet helemaal helder als je dit als status hebt staan of als je dit zou 'liken'. Vind het iets heel simpels uitstralen, ook al zal het grappig bedoeld zijn.
Kijk maar uit dat je nu niet het halve forum over je heen gaat krijgen.
Ik weet niet of een hoogopgeleide dit zou plaatsen, iig niet degenen die ik ken en dat is 95% van de mensen in mijn eigen omgeving. Een zelfrespecterende volwassene zou m.i. sowieso een iets "ontwikkelder" gevoel voor humor hebben zou ik denken, maar zo zie je maar weer. Het ironische is in dit geval dat als een man dit als status heeft, hij zal denken dat hij even heel grappig is ten koste van vrouwen, maar hij zet zijn eigen geslacht net zo goed te kakken.
Gast- Gast
Ja is een rare tick van me hoor. Ik denk ook wel eens 'zou een hoogopgeleide dit zeggen? Zou een hoogopgeleide Nike Air max dragen?' Raaaar.Guattari schreef:Carrie schreef:Ja, simpel! Ik denk vaak bij dingen (ok sneu) 'zou een hoogopgeleide dit plaatsen/doen/zeggen'? Ha! Nou deze niet dus, lijkt mij zo. Sorry! Sorry voor de niet hoogopgeleiden hoor, ben ik zelf ook, dus niet aangesproken voelen, maar dat is vaak mijn maatstaaf.Guattari schreef:Ik las net die tenenkrommende mannenregels en vind het weinig lovend naar beide geslachten toe. Wat mij betreft ben je niet helemaal helder als je dit als status hebt staan of als je dit zou 'liken'. Vind het iets heel simpels uitstralen, ook al zal het grappig bedoeld zijn.
Kijk maar uit dat je nu niet het halve forum over je heen gaat krijgen.
Ik weet niet of een hoogopgeleide dit zou plaatsen, iig niet degenen die ik ken en dat is 95% van de mensen in mijn eigen omgeving. Een zelfrespecterende volwassene zou m.i. sowieso een iets "ontwikkelder" gevoel voor humor hebben zou ik denken, maar zo zie je maar weer. Het ironische is in dit geval dat als een man dit als status heeft, hij zal denken dat hij even heel grappig is ten koste van vrouwen, maar hij zet zijn eigen geslacht net zo goed te kakken.
Maar inderdaad, zo'n man zet zichzelf ook te kakken.
Gast- Gast
@ Carrie, ik kan 1 vraag beantwoorden. Ja hoor, ook hoog opgeleiden dragen Nike air max .
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Carrie, eigenlijk best raar hoe dat werkt in je hoofd: bepaalde uitspraken of kleding associeren (trema werkt niet op deze laptop;)) met een opleidingsniveau. Ik heb het voornamelijk bij vrouwen en kleding. Kokermodellen (jurk/rok) of echt mantelpakjes associeer ik zelf met hoogopgeleide vrouwen, terwijl ik dat feitelijk helemaal niet zeker weet. Bij mannen in pak heb ik dat veel minder sterk. Ik merkte het in het verleden zelf ook. Als m'n haar meerdere vlechten had (kleine vlechtjes tot halverwege m'n hoofd), werd ik gezien en aangesproken als tienermoeder die bij meerdere mannen wel kinderen zou hebben en overal d'r handje ophield, omdat ze kinderen baren belangrijker vond dan studeren. Zonder die vlechtjes is dat nooit zo tegen me gezegd en het waren dan ook echt meerdere mannen die dit hebben geuit.
Gast- Gast
Ik heb een hele hysterische homo met dyslexie in mijn lijst staan. Ik snap er vaak echt niks van maar moet er wel om lachen...ik ga eens even wat quoten:
bedankt voor alle filicitationen in tijden van financiele economie
ff mijn revieuw waar niemand op staat te wachten van de MET ball
geen idee wie haar vorige Stylist heeft vermoord but tnXx ... of haar social worker die haar haren wast tegenwoordig en hair,makeup,fangs team van miss ongewasse haar naar awesome. jammer dat ze nog steeds alleen one-emotionface heb.
MEIT ik vindt je een van de mooiste vrouwen op aarde ,my personal idol. maar DOE WAT AAN DIE WENKBROUWEN MONOBRaUW IS RESERVED FOR THEM STUPID AND UNDEREDUCATED onzies !! FOR THEN REST DONT CHANGE you iz precious .... voor wie niet weet wie ze is READ A FUCKING BOOK !! or watch tv .. SHE THA KALICI GURLLL
bedankt voor alle filicitationen in tijden van financiele economie
ff mijn revieuw waar niemand op staat te wachten van de MET ball
geen idee wie haar vorige Stylist heeft vermoord but tnXx ... of haar social worker die haar haren wast tegenwoordig en hair,makeup,fangs team van miss ongewasse haar naar awesome. jammer dat ze nog steeds alleen one-emotionface heb.
MEIT ik vindt je een van de mooiste vrouwen op aarde ,my personal idol. maar DOE WAT AAN DIE WENKBROUWEN MONOBRaUW IS RESERVED FOR THEM STUPID AND UNDEREDUCATED onzies !! FOR THEN REST DONT CHANGE you iz precious .... voor wie niet weet wie ze is READ A FUCKING BOOK !! or watch tv .. SHE THA KALICI GURLLL
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Daar doen je ogen toch spontaan pijn van? Ik vind de hysterie trouwens wel enorm grappig!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Haha ja dat is wel een beetje dom! Goed dat je het gezegd hebt Mijn vriend zei altijd tegen het kassameisje als ze vroeg 'wilt u de bon erbij?' 'nee hoor, kan het toch niet declareren hahaha!'Rush schreef:Hahahaha, dat doet m`n vriend ook. Ik heb het gisteren nog tegen 'm gezegd dat het dom is.Carrie schreef:*ergerMuus schreef:Ik irriteer me aan mensen die Facebook gebruiken alsof het een twitteraccount is. Inclusief de # en dan de hele dag door.
Ahh ik zei dat hij daar heel snel mee op moest houden, en dat hij niet origineel is. Die meisjes lachten toch ook nooit.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
June schreef:Peachy schreef:Wat ben ik weer blij dat ik geen facebook heb .
Ik ben ook suuuuuuuuper blij voor je. Gefeliciteerd!!
Dank je!
Gast- Gast
Hahahaha Carrie. Doet me denken hieraan:
Charles- Kletskop
Hahahahhaa ja van die intens grappige grapjes. Zoooo gevat.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ben je nu sarcastisch?
Charles- Kletskop
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen