Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

grappige situaties

+4
Happydobby
Jasmine
Twellie
Clapperdie
8 plaatsers

Ga naar beneden

grappige situaties  Empty grappige situaties

Bericht  Clapperdie wo 26 jun 2013 - 21:22

Hebben jullie nog grappige situaties meegemaakt tijdens/over de zwangerschap?

Toen ik 6 weken zwanger was van T. gingen wij met het managementteam uit eten bij een wat luxere chinees. We kregen daar een verrassingsmenu. Aan het begin moest je dan aangeven wat voor vlees/vis je niet wilt. Vervolgens krijg je een onbeperkt aantal gangen geserveerd.

Toen we allemaal hadden aangegeven wat we niet wilde ben ik naar het toilet gegaan om vervolgens tegen de ober te zeggen dat ik alles goed doorbakken wil hebben. Dit wilde ik natuurlijk niet zo aan tafel vertellen.

Toen kwam het eerste gerecht. Er werd verteld wat iedereen had en toen op het laatst: "en vor mevlouw lekkel doorgebakke" . Nou je had die koppen moeten zien. Niemand zei iets maar je zag ze denken laughcry En dit zei hij dus echt bij elk gerecht wat kwam.

De volgende dag had ik werkoverleg met mijn directeur en die vroeg of ik niet wat te vertellen had Laughing Toen kon ik het niet meer ontkennen. (Hij wist trouwens wel dat we in het ziekenhuis liepen om zwanger te worden dus 1+1..)

Als ik er aan terug denk moet ik weer lachen. Die ober zei het zo mooi elke keer Laughing
Benieuws naar jullie verhalen!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Twellie wo 26 jun 2013 - 21:48

Hahaha, handige actie van die ober!

Kan zo zelf niks bedenken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Jasmine wo 26 jun 2013 - 22:21

Zo zijn een aantal collega's van mijn man er dus ook achter gekomen dat ik weer zwanger was.

We waren op het jaarlijkse bedrijfsuitje en bij het lunchbuffet stond ook brie. Dus ik loop naar die vrouw van dat restaurant toe en vraag of die brie van gepasteuriseerde melk is of van rauwe melk. Ze ging het nakijken. Komt ze even later terug en tettert: "ja hoor, is gepasteuriseerde melk". Euh juist.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Happydobby wo 26 jun 2013 - 22:31

Haha clapperdie, dat is een goeie. Laughing

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Ella wo 26 jun 2013 - 22:46

Geweldig.

Toen ik nog bij de VK liep had ik een tas vol folders gehad. Op een middag had ik mezelf en al die folders uitgestald op de bank. Gaat de bel. Staat er een vriend voor de deur die kwam onverwachts even langs om een bakkie te doen. Tja die kon natuurlijk niet verder komen. We wilde het echt nog stil houden. Dus maar afgepoeierd haha
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 0:12

Toen we vertelden dat ik zwanger was, hebben we mijn zwager het tegelijkertijd met onze vriendengroep verteld, maar mijn vriend wilde het wel het allereerst tegen zijn broer zeggen, maar hij deed het maar niet. Uiteindelijk kwamen mijn schoonouders aan op het feestje, en nam mijn schoonvader mijn vriend en zwager apart. Bleek dat mijn schoonvader zich in die week al verkletst had! Hij schaamde zich dood laughcry

Tijdens dat gesprek stond ik bij een deel van onze vriendengroep, en die merkten ook dat dat gesprek plaats vond. Dus een vriend zegt ´Volgens mij is ... aan het vertellen dat hij vader wordt!´ En iedereen lachen!! Toen keken ze pas naar mij, en toen vielen ze wel even stil toen ik het beaamde Laughing

Een andere vriend die we het vertelden, die zei meteen ; 'Ik dacht het al, je tieten zijn ineens zo groot!!!'

Nog een andere vriend heeft de hele middag mn buik zitten kussen laughcry
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Twellie do 27 jun 2013 - 20:51

Ik had gisteren iets heel aparts. Ik zat 's avonds te eten in dat studentenrestaurant bij het Erasmus gebouw in Nijmegen omdat ik vlak na etenstijd een afspraak had in Nijmegen. Voor de rest zat het dus vol met studenten en eentje sprak mij er aan. Hij stelde allemaal vragen en hij zag er een beetje gladjakkerig uit, dus ik dacht dat het een inleidend verkooppraatje was.

Ik beperkte me dus tot 'mhm' en 'jaja' en dook nog wat dieper mijn tijdschrift in. Op een gegeven moment vroeg hij mij wat mijn leeftijd was. Toen vond ik het een beetje raar worden, dus ik vroeg wat hij nou eigenlijk precies wilde. Toen zei hij: 'Uhm, uhm nou, --hakkel, hakkel--, ik probeer eigenlijk met je te flirten'. :O.

Ik dacht nog even dat hij een grapje maakte, maar hij keek er wel serieus bij. Toen vroeg ik of hij mijn buik eigenlijk wel gezien had. Niet dus, hij wist niet hoe snel hij weg moest komen Razz.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Jasmine do 27 jun 2013 - 21:03

Twellie: lol!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Sanne do 27 jun 2013 - 21:11

Haha, Twellie, ik ga stuk hier.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Steep do 27 jun 2013 - 21:16

Aaah hahaha Twellie! Wel goed voor je ego!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Twellie do 27 jun 2013 - 23:36

Het was echt heel erg goed voor mijn ego, ja Very Happy .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Clapperdie vr 28 jun 2013 - 0:11

Haha Twellie! 

Oh en Parel dat is wel een lief verhaal! 

Yasmine heel herkenbaar van die brie. Net als een verkoopster van de drogist heel hard vraagt of je weet hoe je de testen moet gebruiken confused 

Oh wat me te binnen schiet. Toen ik kon testen had ik er 1 gehaald en thuis bleek die positief ik meteen weer terug naar de kruidvat voor een cb. Zegt het meisje aan de kasse " heb je er nog meer nodig?"  Haha die herkende bij nog van daarvoor.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

grappige situaties  Empty Re: grappige situaties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum