Domme/ grappige fb-statussen
+69
Snoes
Ilovethe90s
Kowalski
Truttebol
Happinaz
smurfie
Japie
Bliss
*Lookie*
Sanne
Aimee
Emmayes
Paper Crown
La Senza
SuperGrover
CCC
Char1
Lejow
Lenthe
Manderijn
luisa
Mermaid
Razz
Exogenesis
Sushi
Parisienne
Funk
Dora
Bazinga
Marin
Luce
mzcharlotte
Charles
SDL
Schaapke
June
Toet
Bimbam
Niekske
Novalee
Sea of Trees
Muus
Steep
Mrs. Jansen
Pannetoet
Carmen_
Pommes
VeryCherry
Slakje
Blond
Sarah1985
Fortissimo
Parel
Lady Starstruck
Ibbeltje
Rush
Jerry
Jeanette
Caroow
Capt'n Zero
Caro
Susan
Atelier Madame
SoCali
Linnie1985
Elliot
Nyx
Printje
Poubelle
73 plaatsers
Pagina 5 van 10
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Domme/ grappige fb-statussen
BWHAGAHAHAHAAAAHAAAA! *buikpijn van het lachen*Charles schreef:Ik heb een hele hysterische homo met dyslexie in mijn lijst staan. Ik snap er vaak echt niks van maar moet er wel om lachen...ik ga eens even wat quoten:
bedankt voor alle filicitationen in tijden van financiele economie
ff mijn revieuw waar niemand op staat te wachten van de MET ball
geen idee wie haar vorige Stylist heeft vermoord but tnXx ... of haar social worker die haar haren wast tegenwoordig en hair,makeup,fangs team van miss ongewasse haar naar awesome. jammer dat ze nog steeds alleen one-emotionface heb.
MEIT ik vindt je een van de mooiste vrouwen op aarde ,my personal idol. maar DOE WAT AAN DIE WENKBROUWEN MONOBRaUW IS RESERVED FOR THEM STUPID AND UNDEREDUCATED onzies !! FOR THEN REST DONT CHANGE you iz precious .... voor wie niet weet wie ze is READ A FUCKING BOOK !! or watch tv .. SHE THA KALICI GURLLL
Gast- Gast
Niet een status, maar een bericht dat een meisje naar m'n broertje stuurde op z'n pagina:
"dylan je bent echt een vriend die weinig mensen hebben,
je bent te vertrouwen en nog veel meer
we helpen elkaar waneer het nodig is.
we staan voor elkaar klaar waneer het punt eraan komt.
praten kan je als de beste altijd goeie leuke of minder leuke of sirieuse gesprekken het kan allemaal,
zelfs als ik over iets onzinnigs praat luister je en dat waardeer ik echt
k sta altijd voor je klaar je kan me belle whappen tweet/dm of faceB bericht sturen en desnoods kom ik naar je toe
nu heb je met een leuk lief meisje die goed voor je is ( je snap wat ik bedoel )
en ik heb met een lieve jongen (:
maar wat ik er mee bedoel te zeggen is dat als er iets is waar je over wil praten en het gaat daar over dat je het gewoon kan zeggen want waneer je iets tegen me zegt en je wilt niet dat de hele wereld het wil weten zet het in een kluis op slot in me zodat het daarin blijf en niet verder word door verzonden naar anderen.
jou zie ik als me broertje en dat betekend veel want ik geef om je als een echt broertje!
love voor jou als broertje/ best friend"
Ze is 15 jaar...
praten kan je als de beste altijd goeie leuke of minder leuke of sirieuse gesprekken het kan allemaal,
k sta altijd voor je klaar je kan me belle whappen tweet/dm of faceB bericht sturen en desnoods kom ik naar je toe
nu heb je met een leuk lief meisje die goed voor je is ( je snap wat ik bedoel )
maar wat ik er mee bedoel te zeggen is dat als er iets is waar je over wil praten en het gaat daar over dat je het gewoon kan zeggen want waneer je iets tegen me zegt en je wilt niet dat de hele wereld het wil weten zet het in een kluis op slot in me zodat het daarin blijf en niet verder word door verzonden naar anderen.
jou zie ik als me broertje en dat betekend veel want ik geef om je als een echt broertje!
Ze is 15 jaar...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Niet een status, maar een bericht dat een meisje naar m'n broertje stuurde op z'n pagina:
Ze is 15 jaar...
...en eigenlijk verliefd op je broertje ipv haar lieve jongen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Nee, de dochter van de buurvrouwCarrie schreef:Huuh? Jouw zus?VeryCherry schreef: De buurvrouw en de dochter van mijn ouders doen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha inderdaad Charles.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zou me niks verbazen! Niet omdat-ie zó geweldig leuk is, maar omdat dit eerdere berichten zijn:
"morgen gezellig even met *naam&achternaamgetagd* na school in het bos lopen en praten ens
love voor mn beste vriend/broertje"
"broertjeee leuke foto... love for jou!"
Ik durf 'm nu niet meer broertje te noemen..
"morgen gezellig even met *naam&achternaamgetagd* na school in het bos lopen en praten ens
love voor mn beste vriend/broertje"
"broertjeee leuke foto... love for jou!"
Ik durf 'm nu niet meer broertje te noemen..
Bazinga- Ratel
Heb niet alles gelezen maar nav die mannendingen vd eerste pagina. Ik vind die vrouwendingen ook enorm dom, met die kleurtjes voor weet ik veel wat en nu weer met die hartjes. Komen er weer allemaal van die hartjes voorbij of ik ga voor blablabla mnd naar xxx. Dat vind ik ook altijd dom.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Steep schreef:Ik kan er slecht tegen als er staat dat iemand boos is of verdrietig of blij, maar niet waarom!
Die heb ik vorige week zelf ook geplaatst : (.
Maar dat was wel met de rede dat de vriend en/of familie van mijn overleden vriendin nog niks op fb had gezet en ik ze niet wilde passeren. Dus iedereen die het wilde weten kregen een pb-tje.
Maar zo kon ik toch even mijn emoties kwijt/spuien (net als hier op het forum).
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Die hysterische homo van Charles doet me denken aan Fred Leers.
Ik erger me aan iemand die elk kuchje (van haarzelf of haar kinderen) of Fb zet.
Iedereen reageert er ook elke keer weer op.
Mensen zullen zich overigens ook best aan mij ergeren. Ik plaats te vaak foto's. Niet dagelijks maar toch wel wekelijks.
Ik erger me aan iemand die elk kuchje (van haarzelf of haar kinderen) of Fb zet.
Iedereen reageert er ook elke keer weer op.
Mensen zullen zich overigens ook best aan mij ergeren. Ik plaats te vaak foto's. Niet dagelijks maar toch wel wekelijks.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Charles schreef:Ben je nu sarcastisch?
Euh ja en nee. Dat soort humor vind ik zoo grappig (echt) omdat het zo kut sarcastisch en droog van zichzelf is
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Carrie schreef:*ergerMuus schreef:Ik irriteer me aan mensen die Facebook gebruiken alsof het een twitteraccount is. Inclusief de # en dan de hele dag door.
Ja daar erger ik me ook aan! En het dan nog verkeerd doen ook, zoals #straks boodschappen doen. Ipv alles aan elkaar te typen. Of #kut weer!
Taal is echt niet mijn sterkste kant, heb het zelfs moeten opzoeken op Google wat ik fout schreef haha!
Waar ik me dus ook aan erger, een aantal mensen schrijven dagelijks zeer boeiende updates over de wasjes en zonnebankjes wat ze gaan doen en overal schrijven ze "me"! me hondje, me schatje, me drinken.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Een jongen die ik ken is vaak op zakenreis. Hij plaats bijna elke week een 'off to go' foto van Schiphol en een 'heading home' foto van de desbetreffende luchthaven waar vandaan hij weer naar Schiphol vliegt. Het enige wat je ziet zijn een paar stoelen bij de gate en het vliegtuig/de luchthaven. Bijna elke foto is hetzelfde.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oh en ik heb iemand in m'n lijst die altijd een foto maakt van als hij in de auto achter het stuur zit met z'n supercoole instagram en een tekst in de trand van 'we zijn weer op pad'...
"Ja sorry dat ik uw zoontje heb aangereden, maar ik móest even een facebook-update doen"
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Eigenlijk heb ik best veel irritante mensen in m'n lijst
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb iemand in mijn lijst die ADHD heeft. nou is dat op zich niet erg. Maar diegene plaatst zeker wel 1 keer in de week. "Ik heb adhdeeee oleeeee ben zo druk in mijn koppieeee". Of diegene zet er neer "Ik ga zo ff koffie drinken met mijn irritante kut broer". Het lijkt alsof het om iemand van vijftien gaat maar het gaat om iemand van bijna dertig.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Iemand uit mijn lijst zet vanmiddag op Facebook dat ze gaat wonen en werken in het buitenland en dat iedereen dat nu mag weten en dat ze zo blij is. Veel mensen reageren met de vraag wat ze daar gaat doen en voor hoe lang ze gaat etc. Ze liked (is dit nou goed geschreven zo of moet het met een -t?) alle reacties, maar reageert nergens op. Beetje raar.
Iemand anders uit mijn lijst is een weekendje weg en zet een berg foto's van de hotelkamer op Facebook met de volgende tekst: "Samen een lang weekend weg @ romantisch @ genieten @ hierhoudenwehetwelevenuit".
Brrr.
Iemand anders uit mijn lijst is een weekendje weg en zet een berg foto's van de hotelkamer op Facebook met de volgende tekst: "Samen een lang weekend weg @ romantisch @ genieten @ hierhoudenwehetwelevenuit".
Brrr.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Toet schreef:Ik heb van één iemand de statussen uitgezet omdat ik haar echt mega irritant vind. Zij zegt de hele dag was ze aan het doen is, echt, WAAROM?
- Nog 2 daagjes werken en dan lekker 11 daagjes vrij.
- Richting stad met m'n schatjes voor wijntjes&dansjes.
- Lekker van het zonnetje genieten met vriendinnetjes.
- Even zonnebankje pakken en daarna lekker borrelen.
- Heerlijk dagje gehad gisteren!
- Net op de verjaardag van m'n lieve vriendinnetje geweest en nu met m'n dinn naar de kroeg.
KOTS.
Oh wat irritant, alles verkleinen .
Ik heb ook iemand in mijn lijst, vriendin van mijn neefje die dit soort statussen heeft:
Goodmorningg Lekker samen met me kleine tutje filmpje kijken op t bankie. Wachten tot dr zus weer thuis komt die heeft een nachtje bij dr vriendje geslapen haha (L)
Maar heel eerlijk gezegd kan ik me daar niet zo aan ergeren. Het is gewoon hoe zij is en vind het leuk af en toe de foto's van hun kinderen te zien en hoe het met ze gaat.
Gast- Gast
Toet schreef:
Ennn ik heb ook nog iemand die echt heel overdreven vrolijk is. En weetje, zij is in het echte leven ook zo en IRL vind ik haar super leuk maar op Facebook is het best irritant. Bijvoorbeeld een plaatje van een of andere blije krokodil met een zonnebril op en dan erbij: GGGOOOEEEEEEEEEEEDEEMORGEEEEEEEE Mense van het goede leven! HET IS WEER MAAANDAGGGGGGGG. Lekker weer een weekje werken!!! Fijne dag allemaaaaal!!! Maar iemand van het forum kent haar ook dus ik zal niet te veel posten haha want ik weet niet hoe goed zij elkaar kennen en vind het niet aardig om over haar te roddelen want ze is verder gewoon heel leuk.
Oehhh, zo eentje heb ik er ook. Ik ga direct opzoeken of ze jou in haar lijst heeft staan.
Diegene waar ik het over heb plaatst, sinds ze een vriend heeft, ook continue: 'Net een uur weg, maar ik mis je nu al...' en 'Morgen ontwaken zonder jou'.... Blaat. Ze is 23 ofzo.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Haha nee, dat is niet dezelfde geloof ik. HAHA ik zit nu even op haar FB te kijken en ze heeft er pas een filmpje van zichzelf opgezet omdat er iets kapot was aan haar auto en of iemand op facebook kan helpen, hilarisch.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb ook een meisje op fb die van aftellen houd :
'Nog 7 daagjes en dan op vakantie naar Spanje!!!!!'
'Jeeej nog 6 daagjes en ik lig lekker in de zon te bakken!!!!!!'
'Yeah nog 5 daagjes en dan zon, zee, strand ennn drank!!!!!'
'Joepie nog 4 daagjes, Spain here we come!!!!!!'
'Yess nog 3 daagjes, m'n koffer staat al klaar!!!!!!'
'Whaa nog 2 daagjes ik heb er zin innnn!!!!!'
'Nog 1 dagje en morgen lekker hoppa vliegtuig in en naar Spanje!!!!!'
'Whiiehooe vandaag de dag dat we naar Spanje gaan, lekker genieten!!!!!!'
'Ooooeeh heerlijk op weg naar schiphol, 8 daagjes lang lekker naar de zon!!!!!!'
'We stappen nu het vliegtuig in! Luitjes tot over 8 daagjes!!!!!!'
En dit doet ze dan ook bij concerten, dagjes weg, avondje stappen etc.
Best irritant
'Ooooeeh heerlijk op weg naar schiphol, 8 daagjes lang lekker naar de zon!!!!!!'
Best irritant
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Mensen die minstens 1 keer per dag zule dingen plaatsen..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Oh god ik heb zo'n bloedhekel aan die wijze spreuken plaatjes... 9 van de 10 keer staan er nog spelfouten in ook en mensen schijnen te denken dat een boodschappenlijstje opeens inhoud krijgt als je er een plaatje van ondergaande zon bij plaatst.
Bazinga- Ratel
haha, bij zo'n vakantie zou ik reageren bij haar dag 1 dat ze er nog 1 vergeet, de dag dat ze haar huis leeg plunderen. Wat heb je toch een oenen op FB.Razz_ schreef:Ik heb ook een meisje op fb die van aftellen houd :
Best irritant
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Whahah Mermaid zulke dingen zie ik ook zoveel voorbij komen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11