Domme/ grappige fb-statussen
+69
Snoes
Ilovethe90s
Kowalski
Truttebol
Happinaz
smurfie
Japie
Bliss
*Lookie*
Sanne
Aimee
Emmayes
Paper Crown
La Senza
SuperGrover
CCC
Char1
Lejow
Lenthe
Manderijn
luisa
Mermaid
Razz
Exogenesis
Sushi
Parisienne
Funk
Dora
Bazinga
Marin
Luce
mzcharlotte
Charles
SDL
Schaapke
June
Toet
Bimbam
Niekske
Novalee
Sea of Trees
Muus
Steep
Mrs. Jansen
Pannetoet
Carmen_
Pommes
VeryCherry
Slakje
Blond
Sarah1985
Fortissimo
Parel
Lady Starstruck
Ibbeltje
Rush
Jerry
Jeanette
Caroow
Capt'n Zero
Caro
Susan
Atelier Madame
SoCali
Linnie1985
Elliot
Nyx
Printje
Poubelle
73 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Domme/ grappige fb-statussen
Jip83 schreef:Ik heb iemand die steeds begint met 'zo.....dit of dat weer gehad en zo dit of dat doen'
Doe ik dat ook niet af en toe? Weet eigenlijk niet.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het is me niet opgevallen Ibbeltje bij jou. Misschien zijn mijn posts ook wel irritant
Gast- Gast
Oh oke haha gelukkig. En nee ik vind ze iig niet irritant van jou
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het irritant als iemand een vrije saaie, gewone gebeurtenis wil delen, maar de woorden niet genoeg vindt, en daarom een foto erbij doet. Pannenkoeken bakken *foto van pannenkoek*. Dan wil ik me echt inhouden om niet te reageren met: "Wooooow, meen je dat nou? Is dat nou een pannenkoek? Nou goed dat je die foto erbij doet, want zonder dat had ik er niets van begrepen."
Ik heb een studiegenoot die buitengewoon religieus is en dat op alle mogelijke manieren duidelijk wil maken. Haar profielfoto is een plaatje met 'ik steun de pro life/anti abortus beweging', en ze heeft nog geen enkele status geplaatst zonder God te noemen. Wat ze ook zegt, God staat ook in haar status. En ze is echt heel actief op facebook, meestal 1-2 statusupdates per dag. 'Ik heb een herkansing, bid voor me, hopelijk zal de Heilige Geest me bijstaan'. Dan vraag ik me toch af waar de Heilige Geest was tijdens haar eerste tentamen. Met Kerst, Pasen, Pinksteren etc. is het helemaal feest, dan staan er 10 keer per dag statussen als: Hallelujah hallelujah hallelujah!! Baby Jesus is born!! Prima als je gelovig bent, maar als je hele identiteit daaraan is ontleend en je voelt de behoefte om dat continu te spammen op facebook, dan vind ik het gewoon irritant. Als ik klaar ben met samenwerken met haar, verwijder ik haar, want ik ben er behoorlijk klaar mee.
Ik heb een studiegenoot die buitengewoon religieus is en dat op alle mogelijke manieren duidelijk wil maken. Haar profielfoto is een plaatje met 'ik steun de pro life/anti abortus beweging', en ze heeft nog geen enkele status geplaatst zonder God te noemen. Wat ze ook zegt, God staat ook in haar status. En ze is echt heel actief op facebook, meestal 1-2 statusupdates per dag. 'Ik heb een herkansing, bid voor me, hopelijk zal de Heilige Geest me bijstaan'. Dan vraag ik me toch af waar de Heilige Geest was tijdens haar eerste tentamen. Met Kerst, Pasen, Pinksteren etc. is het helemaal feest, dan staan er 10 keer per dag statussen als: Hallelujah hallelujah hallelujah!! Baby Jesus is born!! Prima als je gelovig bent, maar als je hele identiteit daaraan is ontleend en je voelt de behoefte om dat continu te spammen op facebook, dan vind ik het gewoon irritant. Als ik klaar ben met samenwerken met haar, verwijder ik haar, want ik ben er behoorlijk klaar mee.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Supergrover, je kunt haar toch gewoon blokkeren dat je statusupdates van haar ziet? Zo ben je nog wel bevriend met haar maar zie je die dingen gewoon niet meer en kun je je ook niet meer daaraan ergeren. Lijkt me wel zwaar irritant trouwens.
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Ik weet niet hoe dat moet Ik ben een digibeet, haha.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Haha als ze iets heeft geplaatst en het staat in je nieuwsoverzicht kun je rechts aan het einde naast haar naam (shit, hoe leg ik dit duidelijk uit) met je muis er overheen gaan totdat je een soort pijltje naar beneden ziet, daar komt dan verbergen te staan. En dan kun je ook kiezen volgensmij voor "alle statusupdates verbergen"SuperGrover schreef:Ik weet niet hoe dat moet Ik ben een digibeet, haha.
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Guattari schreef:Ik kijk ook altijd een beetje verbaasd op van mensen die in hun eigen status hahaha zetten. Negen van de tien keer vind ik het namelijk niet eens zo grappig en ik moet dan meteen aan Ron Brandsteder denken, die lacht ook om z'n eigen 'grapjes'.
Sorry to bug you darling, ik doe echt vaak: "haha"
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat een overdag achterdocht. Mijn Facebook is afgeschermd, en mijn broer weer bijvoorbeeld ook zonder Facebook wel dat ik op vakantie ga.Lennox schreef:Bij mijn tante is ooit ingebroken, en wij hebben voldoende reden om te vermoeden dat dat haar eigen broer, mijn oom dus, is geweest. Zó dichtbij zullen ze doorgaans niet staan, maar je weet niet wie er allemaal met een schuin oog op de pc/telefoon van je Facebookvrienden mee leest en je status ziet...Mermaid schreef:Lennox schreef:Slakje schreef:Aan het aftellen maak ik mezelf ook schuldig! Maar dan niet elke dag :p
Je bent je ervan bewust dat inbrekers met je mee aftellen?
Maar kunnen ze dat zien als je profiel/statussen afgeschermd staan voor anderen? Vraag me dat altijd af.
Gast- Gast
Artemis schreef:Wat een overdag achterdocht. Mijn Facebook is afgeschermd, en mijn broer weer bijvoorbeeld ook zonder Facebook wel dat ik op vakantie ga.Lennox schreef:Bij mijn tante is ooit ingebroken, en wij hebben voldoende reden om te vermoeden dat dat haar eigen broer, mijn oom dus, is geweest. Zó dichtbij zullen ze doorgaans niet staan, maar je weet niet wie er allemaal met een schuin oog op de pc/telefoon van je Facebookvrienden mee leest en je status ziet...Mermaid schreef:Lennox schreef:Slakje schreef:Aan het aftellen maak ik mezelf ook schuldig! Maar dan niet elke dag :p
Je bent je ervan bewust dat inbrekers met je mee aftellen?
Maar kunnen ze dat zien als je profiel/statussen afgeschermd staan voor anderen? Vraag me dat altijd af.
Liever te achterdochtig dan te laks. Edit: en dat voorbeeld haalde ik erbij om aan te geven dat inbrekers vaak een stuk dichterbij kunnen staan dan je denkt. Nu was dit inderdaad wel een overdreven voorbeeld, maar feit is wel dat Facebook de ultieme database is voor inbrekers.
Gast- Gast
Dat je niet op een openbare Facebook zet dat je weggaat, prima, maar dat je Facebookvriendjes het niet mogen weten vind ik raar, dan is het tijd om je lijst op te schonen,als er zoveel crimineels in je lijst zit.
Daarbij: valt er zoveel te halen bij jou dat het voor mensen de moeite is om in te breken?
Laks is niet goed, maar dit is zó overdreven. Alleen mensen die ik ken zien mijn status. De kans dat er toevallig een inbreker ziet dat ik op vakantie ga is nihil, rn dan mrt hij nog uitvissen waar ik woon. Zo werken inbrekers niet, en toevallig ken ik er een flink aantal
Dat is veel meer gelegenheidswerk, ergens langslopen en een kans zien. Dat georganiseerde werk is echt alleen als het de moeite waard is, niet in een gewoon flatje.
Daarbij: valt er zoveel te halen bij jou dat het voor mensen de moeite is om in te breken?
Laks is niet goed, maar dit is zó overdreven. Alleen mensen die ik ken zien mijn status. De kans dat er toevallig een inbreker ziet dat ik op vakantie ga is nihil, rn dan mrt hij nog uitvissen waar ik woon. Zo werken inbrekers niet, en toevallig ken ik er een flink aantal
Dat is veel meer gelegenheidswerk, ergens langslopen en een kans zien. Dat georganiseerde werk is echt alleen als het de moeite waard is, niet in een gewoon flatje.
Gast- Gast
Er zit niemand crimineels in mn lijst, maar je weet nooit wie er mee leest. Maar hey, waarom zit ik me eigenlijk zo te verdedigen, ik doe het zo, jij doet het anders. Prima, niks mis mee lijkt me.
Gast- Gast
Fucking hell.... Ik bedenk me net dat ik bij elke vakantie aan een aantal inbrekers vertél dat ik op vakantie ga...
Gast- Gast
Artemis schreef:Fucking hell.... Ik bedenk me net dat ik bij elke vakantie aan een aantal inbrekers vertél dat ik op vakantie ga...
Gewoon.. vertellen.. als in face to face? Jij lef wijf!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lol, nu ik er over nadenk doe ik dat jaLejow schreef:Artemis schreef:Fucking hell.... Ik bedenk me net dat ik bij elke vakantie aan een aantal inbrekers vertél dat ik op vakantie ga...
Gewoon.. vertellen.. als in face to face? Jij lef wijf!
Heb ook weleens een gesprek gehad met iemand die vertelde dat hij altijd een bepaald type auto openbrak, omdat die zo makkelijk waren. Mijn reactie 'hé, die heb ik ook'
Vooralsnog is de auto nog intact. '
Gast- Gast
Ik heb ook een meisje op FB en die is bij een nies al ziek bij wijze van spreken. Schijnbaar heeft ze nu 1x diarree gehad en heeft ze direct buikgriep.
Let op:
Halloooo buikgriep! Die komt even lekkah onverwachts. kutjepikandijvie
kotsmisselijk kotsuuhh ziekalsnhond
NOU EN?!!!!
Let op:
NOU EN?!!!!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Ik heb ook een meisje op FB en die is bij een nies al ziek bij wijze van spreken. Schijnbaar heeft ze nu 1x diarree gehad en heeft ze direct buikgriep.
Let op:
NOU EN?!!!!
Kleurrijk taalgebruik, ook..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Fortissimo schreef:Ik heb ook een meisje op FB en die is bij een nies al ziek bij wijze van spreken. Schijnbaar heeft ze nu 1x diarree gehad en heeft ze direct buikgriep.
Let op:
NOU EN?!!!!
Kleurrijk taalgebruik, ook..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb iemand op FB die achter elke zin LOL zet.
Als haar baby slecht slaapt en de boel wakker houdt, als haar andere kind een vinger tussen de deur heeft gekregen, wat dan ook, er staat altijd LOL achter.
Als haar baby slecht slaapt en de boel wakker houdt, als haar andere kind een vinger tussen de deur heeft gekregen, wat dan ook, er staat altijd LOL achter.
Emmayes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12
Emmayes schreef:Ik heb iemand op FB die achter elke zin LOL zet.
haha nu moet ik hier aan denken:
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Haha, die laatste!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook iemand op fb die denkt dat elke scheet van haar en haar kinderen boeiend is. Zo werd ook bijna elke wee beschreven tijdens haar bevalling ( oké, niet elke natuurlijk maar jullie begrijpen wat ik bedoel) en ook na de bevalling kregen we elke dag een uitgebreide update, uitgebreider nog dan in de volgende voorbeelden: ("J. weegt nu 3500 gram en heeft al 3x gepoept vandaag. Ze drinkt ook heerlijk bij mama" en "J. slaapt nu in haar eigen bedje zodat mama weer fijn tegen papa aan kan kruipen. Heerlijk!") Inderdaad, alles in de derde persoon en iets te veel intieme details. Haar man had bij de bevalling van hun eerste kind ook foto's op fb geplaatst van haar tijdens de weeen, in allerlei vreemde houdingen. Dat had ik dus écht niet gepikt van mijn man.
Ik heb ook een paar kinderen tussen mijn 'vrienden' staan, een ervan heeft regelmatig van die polls als: wie denk je dat mijn beste vriendin is? En dan kun je een naam aanklikken. Maar dat vind ik ook wel weer schattig, het hoort echt bij die leeftijd (11)
Ik heb ook een paar kinderen tussen mijn 'vrienden' staan, een ervan heeft regelmatig van die polls als: wie denk je dat mijn beste vriendin is? En dan kun je een naam aanklikken. Maar dat vind ik ook wel weer schattig, het hoort echt bij die leeftijd (11)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Ik post ook teveel over Louise op mijn Facebook, haha, ik heb dan ook echt niets beters te doen.
Maar dat over het inbreken-aftellen; ik tel niet af naar een vakantie, maar naar de geboorte, ook niet iedere dag, hoor. 2 weken terug plaatste ik voor het laatst een aftelstatus.
Maar dat over het inbreken-aftellen; ik tel niet af naar een vakantie, maar naar de geboorte, ook niet iedere dag, hoor. 2 weken terug plaatste ik voor het laatst een aftelstatus.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Paper Crown schreef:Guattari schreef:Ik kijk ook altijd een beetje verbaasd op van mensen die in hun eigen status hahaha zetten. Negen van de tien keer vind ik het namelijk niet eens zo grappig en ik moet dan meteen aan Ron Brandsteder denken, die lacht ook om z'n eigen 'grapjes'.
Sorry to bug you darling, ik doe echt vaak: "haha"
Het was me bij jou dus niet eens opgevallen; serieus! Bij jou kijk ik alleen naar J. Heb er een paar jongere mensen in staan (familie) die dit doen en bij hen valt het me op, omdat ze erg veel posten. Bij jou ga ik vaak (glim)lachen, omdat ik de foto's van J. zo lief vind.
Gast- Gast
Minneke schreef:Er zullen vast mensen zijn die mij een irritante facebooker vinden omdat ik veel over mijn kinderen post. Maar ik vind dat leuker om te delen dan dat ik zo'n interessant vraagstuk heb uitgeplozen voor mijn werk. Ik houv zo vreselijk veel van die monsters dat ik ze graag deel met anderen.
Sorry.
Oja, SDL, ik wil je op Facebook!
Oh Minneke ik vind de updates over jouw kinderen juist leuk, jij hebt ook echt zulke leuke kinderen !
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Grappige/domme uitspraken
» Grappige dingen
» Grappige website
» Grappige marktplaatsadvertentie
» grappige situaties
» Grappige dingen