Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grappige/domme uitspraken

4 plaatsers

Ga naar beneden

Grappige/domme uitspraken  Empty Grappige/domme uitspraken

Bericht  Elliot zo 11 aug 2013 - 21:08

Ik moet altijd zo lachen om het grappige uitspraken topic in de Z&M-pijler, dat ik dacht, ik open er hier ook even één! Niet alleen voor kinderuitspraken, maar ook voor grappige uitspraken van volwassenen. Ik heb er alvast een paar:

- Jaren geleden was ik met mijn ex en zijn vader op het circuit in Zandvoort. Mijn ex deed mee met Time Attack en was dus op het circuit aan het rijden. Mijn schoonvader en ik stonden boven de pit te kijken. Op een gegeven moment keek ik een beetje rond en vroeg ik heel naief aan mijn schoonvader: Hoe hard mag je hier eigenlijk rijden? nerd 

- Afgelopen zaterdag was ik met mijn moeder en vriend aan het shoppen. We kwamen bij een kookwinkel omdat ik daar een cadeautje voor mijn zus haar verjaardag wilde kopen. Buiten stond een bak met allemaal bakjes waar je een stuk parmezaanse kaas in kan bewaren, deze:
Grappige/domme uitspraken  Image_not_available_large

Mijn moeder pakte zo'n bakje, keek er even naar en zei toen: Wat handig, daar kun je zeker je taco's in bewaren? Haha ik weet nog steeds niet hoe ze in godsnaam bij taco's kwam!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grappige/domme uitspraken  Empty Re: Grappige/domme uitspraken

Bericht  Minx zo 11 aug 2013 - 21:13

In een wa groep vroeg iemand wie er dinsdag mee gaan naar de sneakpreview. En mijn eerste reactie was: wat draait er dan Embarassed 

En een van mijn schoonzusje, zij was net bij mijn broertje en ging bij een van zijn voetbalwedstrijden kijken. Vroeg ze wanneer gaan ze nou zingen... Uhm *naam schoonzusje* dat doen ze alleen bij het Nederlands elftal en thuiswedstrijden van Heerenveen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Destino zo 11 aug 2013 - 21:29

Ik heb eigenlijk regelmatig wel domme uitspraken laughcry , komt omdat ik vaak als er een vraag in me opkomt, ik hem gewoon stel, zonder eerst na te denken of het misschien een domme vraag is Laughing .
Ach, mensen (en ik ook) kunnen er om lachen.
Kan zo snel alleen geen voorbeeld bedenken Rolling Eyes .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Sazzle zo 11 aug 2013 - 22:32

Mijn zwager had ontzettende last van zijn rug en wilde de huisarts bellen om meteen langs te komen..
Hij belt en zegt: Ik ben het zó zat verdomme! Ik kom er NU aan, ik kan er niet meer tegen!
Persoon aan de telefoon zegt: Nu? Uuh dit is Japans restaurant .. Sushi?

Ik had het niet meer Laughing
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud